Over restaurant Nassau

Je nieuwe favoriet

In hartje Westerpark is het genieten. Niet alleen van de heerlijke mediterrane gerechten, maar ook van de plezierige bediening en het schitterende interieur. Een hele fijne ontdekking die meteen op je favorietenlijst komt te staan.

Meer informatie over restaurant Nassau

Maandag t/m Donderdag 11:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Mat T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Eten was prima maar miste wat originaliteit. Bediening was vriendelijk en vlot. De inrichting is leuk en netjes maar niet bijzonder.
Franseetgraag W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gerechten waren goed bereid en prima gepresenteerd, het is een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Bediening en sfeer heel prima .
Cmjmoud .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De mosselen waren erg lekker, er mag iets meer saus in het schaaltje.
Het nagerecht semifreddo van citroen was ronduit goddelijk!
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk tentje in een rustige buurt. Prima bediening en het eten is erg smaakvol.
Laat vooral de venusschelpen als voorgerecht op de kaart staan, ze zijn echt fantastisch!
Boneventura .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Relaxt tentje, aardige bediening. Voor de lunch een uitsmijter kaas/spek/tomaat besteld. Werd er niet enthousiast van. Goedkoop witbrood, kaas en spek proefde ik niet, duidelijk groothandelproducten. Ik proefde eigenlijk alleen vet en zout. Ik had meer smaak verwacht voor die prijs.
Nadat u had afgerekend had u al aangegeven teleurgesteld te zijn. Wij hebben toen toegelicht dat het brood van de warme bakker komt, net als het spek dat van een gerenommeerde slagerij afkomstig is. Kortom, dat beide producten dus zeker niet uit een groothandel vandaan komen. Uit uw recensie begrijp ik dat u ons toch niet gelooft.
Wij nodigen u dan ook graag uit zodat wij u de producten kunnen laten zien. Dan kunnen wij u bovendien, en op onze kosten uiteraard, een uitsmijter met oude kaas laten proeven in plaats van een neutrale jonge kaas. Inderdaad een stuk smaakvoller!
Jwilhelm .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het eerste wat opviel was de fijne bediening. Ze hebben er zin in en begrijpen het concept dienstbaarheid.
We waren met z'n vieren en hebben allevier heerlijk gegeten. De Gazpacho was top en de mosselen kregen een ruime 8.
Een aanrader!!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hier op een zaterdagavond met drie vrienden gegeten. Hartstikke leuke tent! Vriendelijk personeel, behulpzaam en attent. Prima selectie op de kaart en ook nog een aantal dagspecials. Ik heb heerlijk gegeten (salade Nicoise) met goede bijpassende wijn. Gezellige sfeer in het restaurant en een goed terras. Ik kom hier snel nog eens eten of borrelen.
Theoverhoef .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
we hebben genoten van het gerecht 'anti pasta Nassau', dat bestond uit 9 kleine , goed op elkaar afgestemde smaakvolle gerechtjes voor 2 personen.
de bediening is prettig, attent en wist ons goed te adviseren in de keuze van het gerecht en van de wijn; ook de kok kwam langs om te kijken of alles naar wens was; de sfeer is prima, goede akoestiek, fijn buitenterras met verwarming; wij hebben er vaker gegeten en werden steeds verrast door de wisselende kaart en lekker eten; en....niet duur!
Anneke en Theo
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijke verse pasta gegeten, snel opgediend en lekkerder dan ik het thuis kan maken.
Zeer flexibele, prettige bediening en leuke stek aan het water.
VeraHenkes .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zondag middag heerlijk gezeten bij Nassau. Wij waren met een gezellig groepje hebben lekker genoten van een hapje en een drankje. Ik had zelf wel aardig wat trek dus ik had een heerlijke uitsmijter besteld. Hoe kan zo iets simpel toch zo lekker zijn. Verder had een vriend nog Twee kroketten van oma Bob op brood en de waren zo te horen ook erg lekker. De andere hadden het ook erg naar hun zin. De bediening was erg attent en wij werden steeds goed geholpen. Ik heb een leuke middag gehad bij Nassau.
MiekeWin .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het eten was erg lekker en de bedienende jongen was prettig en aardig. Wat een gezellig restaurant! En er is rode wijn van 3,50 euro hoor (dit in reactie op een eerdere recensie over rode wijn van 6 euro per glas).
Annemies G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Prettig restaurant met een gezellige inrichting en uitstekend eten. Wij namen alleen twee hoofdgerechten: een wintersalade en ravioli. Alles vers en zelfgemaakt. De rode wijn vond ik lekker, hoewel wat prijzig (6 euro per glas). Broodje met olie vooraf, gratis water. De bediening was vriendelijk en attent. Het leuke vond ik dat het publiek gemengd is: er waren deze avond twee toeristen, een familie met een kind, vriendinnen, twee zakenmensen, er zat zelfs iemand een boek te lezen. Het kan hier allemaal en dat zegt iets over de sfeer.
Lieneke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Overheerlijke venusschelpen of vongole zoals ze merendeels worden genoemd gegeten, was voorgerecht maar ga zeker terug om dat nog een keer te eten en dan bestel ik er gewoon twee, zonder pasta alleen maar brood en dan lekker de heerlijke saus op deppen...
Zeebaars ook meer dan lekker met een zachte knolselderijpuree, caponata en dragon.
De wintersalade beviel tafelgenoot ook prima.
Toetje cheesecake vond ik iets minder maar chocoladetaartje (zo een die warm is en van binnen vloeibaar) en scroppino waren zalig.
Bediening een 10, wat een attente leuke (jonge)man zo kom je ze maar zelden tegen.
Ook fijn dat er steeds nieuw (kraan)water met munt/citroen op tafel kwam
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Restaurant-eten tegen eetcafe prijzen; het kan gelukkig nog in Amsterdam
De lendebiefstuk was prima maar net aan een onsje .......dat moet meer zin !
Zeer gezellige inrichting en maar de service weelcht vanwege onverwchte drukte kan beter.

Ik ga WEL terug.
Joukje J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Altijd relaxed, of je nu binnen of buiten zit, lunched, borrelt of dineert het blijft een top plek. Lekker eten, goede kwaliteit en niet teveel verschillende dingen op de kaart. De bediening is vriendelijk en de snelheid hangt een beetje van de drukte af. Je kan hier heerlijk met een boek zitten lezen, of de krant of uitgebried bijkletsen.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Eigenlijk wil ik helemaal niet teveel uitweiden over dit leuke plekje in de buurt, maar omdat we er met een behoorlijke regelmaat komen inmiddels, verdienen ze het zo bij Nassau. Want wat wordt hier heerlijk gekookt! Gerechten met een mediterrane 'twist' die het niveau 'eetcafé' echt wel ontstijgen. Altijd lekker op de kaart, vongole, zowel als voorgerecht met brood of met spaghetti. Maar ook klassiekere gerechten als ossobuco en risotto met 'vis van de dag' worden hier meer dan prima uitgevoerd. Personeel is vriendelijk, wijnkaart klein maar fijn. Verheugen ons nu alweer op het terrasseizoen, want dan is het helemaal feest bij Nassau!
Elshelmich .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Afgelopen week heb ik de zomer gevierd op het terras van Nassau; er was een beschaduwd plaatsje vrij tussen de bloeiende oleanders. Een vrij stevige trek raadde mij de bruschetta aan. Die bleek vol smaak en was bereid met een goede olijfolie. Daarna koos ik de pasta met vongole. Bij de zilte smaak van de kleine schelpjes hoorde een goed glas witte wijn (of twee). Toen ik het resterende vocht had opgedept met wat knapperig brood, heb ik met een goede cappuccino nog een tijdje zitten nagenieten van de sfeer van dit stukje Amsterdam.
Willemdeboer .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Ik kom hier al jaren met veel plezier, maar de kwaliteit van alles gaat hier per week achteruit. Het personeel is slecht. Niet service gericht en ze zitten het liefste bij de ingang te roken. Het eten is steeds kariger geworden. Je merkt duidelijk dat de eigenaren hebben geprobeerd de winst per gerecht te verhogen. Minder eten op het bord en daarnaast is de kwaliteit van het eten, zeker voor de maatstaven van een restaurant, onvoldoende geworden.
Deze week heb ik er een hamburger gegeten. Deze was veel en veel te zout en te veel kruiden erin. Het broodje was vroeger lekker, maar tegenwoordig is dit een goedkoop slap geval geworden. Daarnaast leek de salade oud, de komkommer uitgedroogd en de friet niet lang genoeg gebakken. Bij mijn tafelgenoten was dit exact hetzelfde.
Het voert wat te ver om hier elk gerecht uitgebreid aan een bespreking te onderwerpen, maar de burger is zeker niet het enige gerecht dat niet lekker meer is.
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Wij komen hier met enige regelmaat voor lunch. Het broodje carpaccio is heerlijk en ook de tosti's smaken ons altijd goed! Heerlijke koffie, fijne plek bij het water en vriendelijke bediening. Over het diner kan ik niets zeggen, maar daar komt snel verandering in want de kwaliteit van de lunch nodigt uit voor meer!!!
Bir D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Ik heb hier al verschillende keren lekker gegeten maar de laatste keer viel het tegen. De bruscettas vooraf waren prima maar mijn partner had de steak Tartare als hoofdgerecht en was veel te veel gekruid. Terwijl bij mijn kabeljauw helemaal geen kruiden waren gebruikt en naar niets smaakte. Ik miste ook een sausje over de vis. Het was een saai stukje vis maar de bijgerechtjes waren lekker. Het toetje een chocoladecakeje met erin gesmolten chocola was lekker maar de limoncello veels te zuur!! Ik heb lekkerdere gedronken! Ook de kaart was zeer beperkt, voorheen was er meer keuze. Het duurde ook erg lang voordat we ons hoofdgerecht kregen. Al met al redenen om er niet meer te gaan eten..