Nassau

De Wittenkade 105 A 1052 Amsterdam Nederland Kaart
31-206843562

Over het restaurant Nassau

Je nieuwe favoriet

In hartje Westerpark is het genieten. Niet alleen van de heerlijke mediterrane gerechten, maar ook van de plezierige bediening en het schitterende interieur. Een hele fijne ontdekking die meteen op je favorietenlijst komt te staan.

Meer informatie over restaurant Nassau

Tram 10 stopt voor de deur

Maandag t/m Donderdag 11:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Nassau

Arjen I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De moeite waard om vanaf het Westergasterrein hier naartoe te lopen. Vriendelijke service en goede kwaliteit van de dinerkaart. Enige punt voor verbetering is de ventilatie in het restaurant; het hangt misschien een beetje af waar je zit, maar er kwamen iets teveel luchtjes vanuit de open keuken onze kant op.
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super lekkere bruscetta's en ook alle hoofdgerechten waren eg goed. Leuke attente bediening en gezellige sfeer! Ook de wijnen waren heel goed.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met een grote groep (24 p) hier wezen eten. Kon niet alla cart, maar dat was geen probleem. We konden kiezen uit tapas of proeverij en gingen voor de laatste. Iedereen was vol lof, wat een heerlijke gerechten! Zo'n grote groep was geen probleem en het eten was inderdaad voortreffelijk, zowel vlees, vis en vegetarisch. Zelfs voor personen met allergieën was het goed toeven. Chapeau! Klein minpuntje was dat er weinig personeel was om de dorstigen te laven, maar dit restaurant is zeker een grote aanrader. We komen hier zeker vaker. Grote dank aan het attente personeel om ons zo'n uitmuntende avond te bezorgen.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gezellige tent met , in ons geval zeker, een zeer hartelijke en attente bediening
Axel A.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
All fine!
h K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Aardige bediening, erg leuk ze hebben een pubquizzz met gunstig geprijsde en lekkere pubquizz burger (ook vega te bestellen) . En terras met heater! Perfect!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op aanraden hier gegeten met Italiaanse gast. Complimenten voor de bruschetta en de risotto. Leuke spontane bediening met een goed wijnadvies. Zeker aanbevolen.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prettig eetcafe met diverse bezoekers. Oudere en jongere buurtbewoners en ook toeristen. Ga er zeker nog een keer eten. Er heerst een gemoedelijke sfeer.
Mat T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Eten was prima maar miste wat originaliteit. Bediening was vriendelijk en vlot. De inrichting is leuk en netjes maar niet bijzonder.
Franseetgraag W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gerechten waren goed bereid en prima gepresenteerd, het is een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Bediening en sfeer heel prima .
Annette O.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De mosselen waren erg lekker, er mag iets meer saus in het schaaltje.
Het nagerecht semifreddo van citroen was ronduit goddelijk!
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk tentje in een rustige buurt. Prima bediening en het eten is erg smaakvol.
Laat vooral de venusschelpen als voorgerecht op de kaart staan, ze zijn echt fantastisch!
Boneventura .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Relaxt tentje, aardige bediening. Voor de lunch een uitsmijter kaas/spek/tomaat besteld. Werd er niet enthousiast van. Goedkoop witbrood, kaas en spek proefde ik niet, duidelijk groothandelproducten. Ik proefde eigenlijk alleen vet en zout. Ik had meer smaak verwacht voor die prijs.
Nadat u had afgerekend had u al aangegeven teleurgesteld te zijn. Wij hebben toen toegelicht dat het brood van de warme bakker komt, net als het spek dat van een gerenommeerde slagerij afkomstig is. Kortom, dat beide producten dus zeker niet uit een groothandel vandaan komen. Uit uw recensie begrijp ik dat u ons toch niet gelooft.
Wij nodigen u dan ook graag uit zodat wij u de producten kunnen laten zien. Dan kunnen wij u bovendien, en op onze kosten uiteraard, een uitsmijter met oude kaas laten proeven in plaats van een neutrale jonge kaas. Inderdaad een stuk smaakvoller!
jwilhelm .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Het eerste wat opviel was de fijne bediening. Ze hebben er zin in en begrijpen het concept dienstbaarheid.
We waren met z'n vieren en hebben allevier heerlijk gegeten. De Gazpacho was top en de mosselen kregen een ruime 8.
Een aanrader!!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hier op een zaterdagavond met drie vrienden gegeten. Hartstikke leuke tent! Vriendelijk personeel, behulpzaam en attent. Prima selectie op de kaart en ook nog een aantal dagspecials. Ik heb heerlijk gegeten (salade Nicoise) met goede bijpassende wijn. Gezellige sfeer in het restaurant en een goed terras. Ik kom hier snel nog eens eten of borrelen.
theoverhoef .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
we hebben genoten van het gerecht 'anti pasta Nassau', dat bestond uit 9 kleine , goed op elkaar afgestemde smaakvolle gerechtjes voor 2 personen.
de bediening is prettig, attent en wist ons goed te adviseren in de keuze van het gerecht en van de wijn; ook de kok kwam langs om te kijken of alles naar wens was; de sfeer is prima, goede akoestiek, fijn buitenterras met verwarming; wij hebben er vaker gegeten en werden steeds verrast door de wisselende kaart en lekker eten; en....niet duur!
Anneke en Theo
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijke verse pasta gegeten, snel opgediend en lekkerder dan ik het thuis kan maken.
Zeer flexibele, prettige bediening en leuke stek aan het water.
VeraHenkes .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zondag middag heerlijk gezeten bij Nassau. Wij waren met een gezellig groepje hebben lekker genoten van een hapje en een drankje. Ik had zelf wel aardig wat trek dus ik had een heerlijke uitsmijter besteld. Hoe kan zo iets simpel toch zo lekker zijn. Verder had een vriend nog Twee kroketten van oma Bob op brood en de waren zo te horen ook erg lekker. De andere hadden het ook erg naar hun zin. De bediening was erg attent en wij werden steeds goed geholpen. Ik heb een leuke middag gehad bij Nassau.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het eten was erg lekker en de bedienende jongen was prettig en aardig. Wat een gezellig restaurant! En er is rode wijn van 3,50 euro hoor (dit in reactie op een eerdere recensie over rode wijn van 6 euro per glas).
A G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Prettig restaurant met een gezellige inrichting en uitstekend eten. Wij namen alleen twee hoofdgerechten: een wintersalade en ravioli. Alles vers en zelfgemaakt. De rode wijn vond ik lekker, hoewel wat prijzig (6 euro per glas). Broodje met olie vooraf, gratis water. De bediening was vriendelijk en attent. Het leuke vond ik dat het publiek gemengd is: er waren deze avond twee toeristen, een familie met een kind, vriendinnen, twee zakenmensen, er zat zelfs iemand een boek te lezen. Het kan hier allemaal en dat zegt iets over de sfeer.