Narbonne

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Narbonne

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gevareerd eten van hoge kwaliteit. Uitstekende wijnen. Bediening zeer vriendelijk en deskundig. Beste tapas in town!!!!.
Groetjes Romoni
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Leuk restaurant, redelijk wat keus. Eten was lekker maar de porties waren vrij klein (juist bij de wat grotere gerechten) erg jammer.
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Vond het eten te vettig en te zout. Door de gebakken aardappeltjes zat ook van alles. Als je het er zelf bij kunt doen, lijkt me beter.
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Narbonne wordt steeds bekender. Wij komen er regelmatig . Het eten is altijd prima! Als het (onverwacht ) druk wordt (door Passanten - toeristen ) dan worden de wachttijden veel te lang.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was super lekker, maar het duurde best lang voordat alles klaar was. Terwijl er pas vier andere gasten aanwezig waren. De vierde persoon kon pas aan de vis beginnen toen de anderen al bijna klaar waren. Het eten wordt aangemerkt als franse tapas, maar een gekonfijte eendenbout en een lamsschenkel worden als geheel geserveerd en zijn dus lastig te delen.
Ari D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer ontspannen sfeer. De bediening was superleuk (de dochter van...) en het eten uiteraard subliem. Wij komen zeker terug :-)
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Dit was voedsel met aandacht. Geen bakken vol, maar smaakvolle gerechtjes. Wanneer je zit te eten valt alles om je heen weg.. ook de sobere inrichting. Het eten staat centraal. Ik kom zeker terug!
Ronald E. A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
ook een plezierige en ontspannen sfeer
anke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Ongelooflijk lekker eten!! Alles van de kaart was heerlijk. Goede leuke bediening
Een aanrader
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten!! Fijne kaart waar voor ieders smaak wel wat op staat. Op de gerechten valt weinig aan te merken. De bediening had wat opstartproblemen (duurde lang voordat we de kaart kregen en konden bestellen, kregen de verkeerde drankjes) maar dat werd gedurende avond beter. Van de inrichting moet je niet teveel verwachten.
Wij komen terug!
Goof Z.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Mooie gerechten. Goede wijn. Inrichting en toiletvoorziening onder de maat.
Harma S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hebben buiten gegeten :) hele attente bediening en heerlijk gegeten. Verse producten!
Salomé M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Allerlei kleine gerechtjes, met als hoogtepunt de zelfgemaakte tapenade bij het brood en de aubergine met mozzarella.
Supergoede service ten aanzien van mijn man die allergisch is voor bepaalde dingen!
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel, leuke locatie
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een allegaartje aan gerechten met veel kant-en-klare ingrediënten uit pakjes en zakjes. Niet lekker. Lekker buiten gezeten, dat wel maar binnen stinkt het naar een (schone maar toch) WC.
Allereerst wil ik u bedanken voor uw recensie over onze zaak. Ik denk dat heel veel (top) koks trots zouden zijn als iemand hun gerechten vergelijkt met pakjes en zakjes, terwijl alles huisgemaakt is. Dat bewijst dat zij de technieken en smaken goed beheersen. (zonder E nummers en conserveermiddelen). Als u ergens in deze wereld dezelfde smaken van onze gerechten, sauzen en dressings kunt vinden dan krijgt u van ons duizend euro als beloning. En wij zijn God dankbaar dat hij niet dezelfde smaak aan alle mensen heeft gegeven. Narbonne
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
kwaliteit eten prima alles was lekker en de wijn ook goed . We aten hier voordat we naar De lar mar gingen.

Aanrader !!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gevarieerde en leuke kaart. Heerlijke gerechten.
Moeilijk te vinden omdat het adres onduidelijk op de Iens site staat: nummer 28 in de Bosboom Toussaintstraat ipv 28l.
connie S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heel gezellige avond hadden we met vrienden.
Wel moest lang op het eten worden gewacht.
Maar gezien het leuke gezelschap niet erg.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Afgelopen zo dag hier gegeten. Lekker mediterrane gerechten. Af en toe proef je de Marokkaanse roots van de kok (met name de vleesgerechten). Er werd goed meegedacht met mijn voedselallergieen. Uiteindelijk bestel je wel veel, daardoor toch niet echt goedkoop,