Narbonne

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

7,2
Salomé M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Allerlei kleine gerechtjes, met als hoogtepunt de zelfgemaakte tapenade bij het brood en de aubergine met mozzarella.
Supergoede service ten aanzien van mijn man die allergisch is voor bepaalde dingen!
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel, leuke locatie
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een allegaartje aan gerechten met veel kant-en-klare ingrediënten uit pakjes en zakjes. Niet lekker. Lekker buiten gezeten, dat wel maar binnen stinkt het naar een (schone maar toch) WC.
Allereerst wil ik u bedanken voor uw recensie over onze zaak. Ik denk dat heel veel (top) koks trots zouden zijn als iemand hun gerechten vergelijkt met pakjes en zakjes, terwijl alles huisgemaakt is. Dat bewijst dat zij de technieken en smaken goed beheersen. (zonder E nummers en conserveermiddelen). Als u ergens in deze wereld dezelfde smaken van onze gerechten, sauzen en dressings kunt vinden dan krijgt u van ons duizend euro als beloning. En wij zijn God dankbaar dat hij niet dezelfde smaak aan alle mensen heeft gegeven. Narbonne
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
kwaliteit eten prima alles was lekker en de wijn ook goed . We aten hier voordat we naar De lar mar gingen.

Aanrader !!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gevarieerde en leuke kaart. Heerlijke gerechten.
Moeilijk te vinden omdat het adres onduidelijk op de Iens site staat: nummer 28 in de Bosboom Toussaintstraat ipv 28l.
connie S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heel gezellige avond hadden we met vrienden.
Wel moest lang op het eten worden gewacht.
Maar gezien het leuke gezelschap niet erg.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Afgelopen zo dag hier gegeten. Lekker mediterrane gerechten. Af en toe proef je de Marokkaanse roots van de kok (met name de vleesgerechten). Er werd goed meegedacht met mijn voedselallergieen. Uiteindelijk bestel je wel veel, daardoor toch niet echt goedkoop,
Jeffrey S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed Tappas concept met internationale gerechten. Kleine hapjes die deelbaar zijn redelijk qua portie en smakelijk.
Dayenne O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ook dingen die je misschien zelf niet zou gaan eten. Echt niet stereotyp zeg maar.
De kok heeft een marokaanse achtergrond wat heerlijk terug te vinden is in het eten. Het enige minpunt het zaakje ziet er sjofel uit. Zou het zelf niet zo maar uitgezocht hebben. Personeel vriendelijk.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Lekker gegeten. Heel erg lekkere octopus en coquilles! Het was erg rustig toen we gingen zitten. Dat komt omdat er geen terras in de middag is, erg jammer, dan zou het nog drukker zijn.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
als je van tapas houdt, maar dan ánders. En per gerecht hele schappelijke prijzen. Heerlijke Frans-Marokkaans-Mediterane-en-nog-wat keuken. Heerlijke kleine gerechtjes, groter dan tapas, maar kleiner dan main course (hoewel ze ook een grote kaart hebben). De lamsschenkel is bijzonder, net als de Beef Teriyaki (OK, Japans...maar heerlijk anyhow). Fantastische Chicken wings in een mysterieus smaak huwelijk tussen de gordel van smaragd (Indonesisch) en het Marokkaans (komijn)... Die zijn zoo lekker dat ze vaak al op zijn. Kalfswang om op te zuigen...
Één groot nadeel, je besteld altijd teveel van die heerlijke kleine gerechtjes...daarom ben je toch niet echt goedkoop uit.
Bediening is top, vriendelijk en attent, soms effe wachten, maar dat komt vaak omdat iedereen tegelijk komt...
Mirtel K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Wij komen hier graag. Het eten is goed en vooral de vleesgerechten zijn heerlijk. Er staan ook veel kleine gerechten op de kaart dus je kan verschillende dingen uit proberen. De ongedwongen gezellige sfeer en de vriendelijke bediening maakt dat je je hier erg welkom voelt. Ze hebben een klein terras waar het ook prettig vertoeven is. Een fijn restaurant in een van de mooiste straten van Amsterdam-west.
rjpbackus .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten in Narbonne. Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening die je niet opjaagt om snel naar de volgende gang te gaan. Ze voelde goed aan wat we wilden. Aardappeltjes waren reuze lekker, en de rest ook. Wel vonden we de rode wijn te warm.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Vorige week voor het eerst gegeten in deze zaak en gisteravond met broer en schoonzus op herhaling gegaan. We komen vaak in de streek waar de stad Narbonne ligt en herkenden de kleinsteedse, prettige sfeer. De menukaart heeft voor elk wat wils en is niet doorsnee, maar wel mediterraans. Heel vriendelijke bediening, soepel als het om een speciale vraag gaat en heel attent. Je krijgt hier echt het gevoel dat ze er voor jou zijn .
De vorige keer hadden we gekozen voor een aantal tapasachtige gerechtjes en nu namen we de kalfswang als hoofdgerecht en coquilles en inktvislamellen als vooraf. Zelden zo malse gegrilde inktvis gegeten! Schoonzus nam de borrelschotel en heeft volop genoten van alle proeverijtjes.
Het karafje Ophalum paste er goed bij, dus werden het er 2.
Een karafje water wordt altijd geserveerd, heel prettig.
Weer volop tevreden gingen we huiswaarts, maar weten zeker dat we hier nog vaak terug zullen komen.
Soraya K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Het eten was heerlijk, alle 7 personen hebben genoten.De bediening erg vriendelijk !
Het decor is een beetje oudbollig maar dat past wel bij de sfeer.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Verrassend lekker en ruim voldoende (het hoofdgerecht was al ruim gegarneerd maar werd nog vergezeld door een heerlijke salade en gebakken aardappeltjes)! Complimenten voor de chef. We hadden allebei een gerecht van het 'krijtbord'. Omdat we die avond als eerste gasten binnen kwamen kwam de entourage wat killig over en er hing vreemde geur in het restaurant. Tijdens het eten hadden we er geen last meer van!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Bediening erg vriendelijk. Brood en gefrituurde kaas vooraf erg lekker, hoofdgerecht (burrito) smakelijk en erg lekkere salade erbij geserveerd. Alhoewel de burrito een goede smaak had deed ie het niet helemaal voor mij, vandaar een 7. Maar ik kom zeker nog eens terug, om het concept van kleine gerechtjes om te delen uit te proberen!
Hannievo .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Weekend in Amsterdam en tweemaal bij Narbonne gaan eten. Wat een lamsschenkel en kalfswang. Supergaar en heerlijk mals. Ook de rest was top en dat voor zeer schappelijke prijzen. Goede en attente bediening.
Anne2016 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
We hebben uitstekend gegeten bij Narbonne. We hadden een voorgerecht met gamba's en een hoofdgerecht van het bord - dat wisselt elke week. Het was lekker, de wijn ook (pinot grigio). De bediening was zeer attent en bij elk gerecht kregen we uitleg. Relaxte sfeer. We hebben een plezierig avondje doorgebracht bij Narbonne.
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Op een mooie vrijdagavond wilden we even op een terrasje wat eten en bijkletsen. We kozen voor Narbonne in de Bosboom Toussaintstraat, omdat daar een tafeltje vrij was. Het menu bestaat uit een paar hoofdgerechten maar verder kleine gerechten om samen van te eten. Geen echte tapas, maar van alles wat. Op de kaart zwabbert het eigenlijk al een beetje. En proevend blijkt dat eigenlijk ook. De artichokenharten zijn, hoewel niet vers, goed. De aubergine met gerookte mozarella is heerlijk. De geconfijte eend is vet en niet verfijnd van smaak, maar vooruit. De stokjes met gegrilde tonijn is zo doorbakken, echt keihard en niet lekker. In de groene salade vinden we 3 haren. Daar krijgen we excuses en een drankje aangeboden. Trouwens, we dronken een heerlijke franse witte wijn erbij. De prijzen zijn fors. Alles bij elkaar: we zaten fijn op het terras, maar het is een richtingloze boel hier. Iets meer focus, iets meer kwaliteit bieden voor deze prijs, en je hebt een topzaak. Maar nu, nee.
Beste gast,
Ik heb heel lang getwijfeld of ik zou reageren op uw recensie. Maar er zijn een aantal dingen in uw recensie die ik graag wil ophelderen. Helaas hebben we nooit gerookte mozzarella gebruikt bij de aubergine. Dit was een fout in uw menukaart. Het verschil tussen gerookt en niet gerookt is heel simpel om te proeven. Konfijten van alle soorten vlees doe je in vet op een laag vuur (onder 90 C). Dus de eendenbout kan nooit zonder sporen van vet geserveerd worden. Je kunt overal waar je gaat eten makkelijk bij je bestelling van vlees en vis je keuze rauw, medium of doorbakken doorgeven. Dat voorkomt teleurstellingen. Ik hoop dat ik u geholpen heb om verder een goede expertproever te worden. Onze zaak is niet perfect en kan nooit 100% perfect worden.
Met vriendelijke groet.
A. Haim, Narbonne

Reactie van proever:

Jammer dat u nog even moet "snieren", na een eerlijke reactie. Ik heb zelf niet verzonnen dat het gerookte mozzarella was, dat was uw medewerker die ons dat vertelde. En inderdaad, goede tip, om even mee te geven dat je de tonijn rauw, medium of doorbakken wil hebben. Mijn god, met uw tonijn kon je iemands hoofd mee in slaan, echt. En ja, ik weet wat konfijten is, maar als u een beetje rondproeft, weet u ook dat dat de ene confit vetter is dan de andere, en die van u is de vetste die ik in tijden geproefd heb. Nee, na deze reactie zie je mij nooit meer.