Narbonne

Bosboom Toussaintstraat 28 1054 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-206184263

Meer informatie over restaurant Narbonne

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Narbonne

Ronald E. A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
ook een plezierige en ontspannen sfeer
anke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Ongelooflijk lekker eten!! Alles van de kaart was heerlijk. Goede leuke bediening
Een aanrader
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten!! Fijne kaart waar voor ieders smaak wel wat op staat. Op de gerechten valt weinig aan te merken. De bediening had wat opstartproblemen (duurde lang voordat we de kaart kregen en konden bestellen, kregen de verkeerde drankjes) maar dat werd gedurende avond beter. Van de inrichting moet je niet teveel verwachten.
Wij komen terug!
Goof Z.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Mooie gerechten. Goede wijn. Inrichting en toiletvoorziening onder de maat.
Harma S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hebben buiten gegeten :) hele attente bediening en heerlijk gegeten. Verse producten!
Salomé M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Allerlei kleine gerechtjes, met als hoogtepunt de zelfgemaakte tapenade bij het brood en de aubergine met mozzarella.
Supergoede service ten aanzien van mijn man die allergisch is voor bepaalde dingen!
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel, leuke locatie
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een allegaartje aan gerechten met veel kant-en-klare ingrediënten uit pakjes en zakjes. Niet lekker. Lekker buiten gezeten, dat wel maar binnen stinkt het naar een (schone maar toch) WC.
Allereerst wil ik u bedanken voor uw recensie over onze zaak. Ik denk dat heel veel (top) koks trots zouden zijn als iemand hun gerechten vergelijkt met pakjes en zakjes, terwijl alles huisgemaakt is. Dat bewijst dat zij de technieken en smaken goed beheersen. (zonder E nummers en conserveermiddelen). Als u ergens in deze wereld dezelfde smaken van onze gerechten, sauzen en dressings kunt vinden dan krijgt u van ons duizend euro als beloning. En wij zijn God dankbaar dat hij niet dezelfde smaak aan alle mensen heeft gegeven. Narbonne
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
kwaliteit eten prima alles was lekker en de wijn ook goed . We aten hier voordat we naar De lar mar gingen.

Aanrader !!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gevarieerde en leuke kaart. Heerlijke gerechten.
Moeilijk te vinden omdat het adres onduidelijk op de Iens site staat: nummer 28 in de Bosboom Toussaintstraat ipv 28l.
connie S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heel gezellige avond hadden we met vrienden.
Wel moest lang op het eten worden gewacht.
Maar gezien het leuke gezelschap niet erg.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Afgelopen zo dag hier gegeten. Lekker mediterrane gerechten. Af en toe proef je de Marokkaanse roots van de kok (met name de vleesgerechten). Er werd goed meegedacht met mijn voedselallergieen. Uiteindelijk bestel je wel veel, daardoor toch niet echt goedkoop,
Jeffrey S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed Tappas concept met internationale gerechten. Kleine hapjes die deelbaar zijn redelijk qua portie en smakelijk.
Dayenne O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ook dingen die je misschien zelf niet zou gaan eten. Echt niet stereotyp zeg maar.
De kok heeft een marokaanse achtergrond wat heerlijk terug te vinden is in het eten. Het enige minpunt het zaakje ziet er sjofel uit. Zou het zelf niet zo maar uitgezocht hebben. Personeel vriendelijk.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Lekker gegeten. Heel erg lekkere octopus en coquilles! Het was erg rustig toen we gingen zitten. Dat komt omdat er geen terras in de middag is, erg jammer, dan zou het nog drukker zijn.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
als je van tapas houdt, maar dan ánders. En per gerecht hele schappelijke prijzen. Heerlijke Frans-Marokkaans-Mediterane-en-nog-wat keuken. Heerlijke kleine gerechtjes, groter dan tapas, maar kleiner dan main course (hoewel ze ook een grote kaart hebben). De lamsschenkel is bijzonder, net als de Beef Teriyaki (OK, Japans...maar heerlijk anyhow). Fantastische Chicken wings in een mysterieus smaak huwelijk tussen de gordel van smaragd (Indonesisch) en het Marokkaans (komijn)... Die zijn zoo lekker dat ze vaak al op zijn. Kalfswang om op te zuigen...
Één groot nadeel, je besteld altijd teveel van die heerlijke kleine gerechtjes...daarom ben je toch niet echt goedkoop uit.
Bediening is top, vriendelijk en attent, soms effe wachten, maar dat komt vaak omdat iedereen tegelijk komt...
Mirtel K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Wij komen hier graag. Het eten is goed en vooral de vleesgerechten zijn heerlijk. Er staan ook veel kleine gerechten op de kaart dus je kan verschillende dingen uit proberen. De ongedwongen gezellige sfeer en de vriendelijke bediening maakt dat je je hier erg welkom voelt. Ze hebben een klein terras waar het ook prettig vertoeven is. Een fijn restaurant in een van de mooiste straten van Amsterdam-west.
rjpbackus .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk vegetarisch gegeten in Narbonne. Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening die je niet opjaagt om snel naar de volgende gang te gaan. Ze voelde goed aan wat we wilden. Aardappeltjes waren reuze lekker, en de rest ook. Wel vonden we de rode wijn te warm.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Vorige week voor het eerst gegeten in deze zaak en gisteravond met broer en schoonzus op herhaling gegaan. We komen vaak in de streek waar de stad Narbonne ligt en herkenden de kleinsteedse, prettige sfeer. De menukaart heeft voor elk wat wils en is niet doorsnee, maar wel mediterraans. Heel vriendelijke bediening, soepel als het om een speciale vraag gaat en heel attent. Je krijgt hier echt het gevoel dat ze er voor jou zijn .
De vorige keer hadden we gekozen voor een aantal tapasachtige gerechtjes en nu namen we de kalfswang als hoofdgerecht en coquilles en inktvislamellen als vooraf. Zelden zo malse gegrilde inktvis gegeten! Schoonzus nam de borrelschotel en heeft volop genoten van alle proeverijtjes.
Het karafje Ophalum paste er goed bij, dus werden het er 2.
Een karafje water wordt altijd geserveerd, heel prettig.
Weer volop tevreden gingen we huiswaarts, maar weten zeker dat we hier nog vaak terug zullen komen.