Napolitana

Steenstraat 19 2312 BT Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Napolitana

Tmoldijk .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
wilde graag dicht bij het station even snel een pizza eten.bij het binnenkomen ,achteraf ,had ik er meteen weer uit moeten lopen....ontvangen door eigenaar en echtgenote met een brede glimlach ,die meteen weer verdween bij binnen zijn, en ze lieten me gewoon staan midden in de zaak.inrichting ouderwets en niet van deze tijd...slome trage bediening..moest uitleggen dat er echt niet meer iemand kwam , dat ik alleen was..ice tea zonder ijs en citroen..pizza was redelijk, beetje flauw van smaak..de spinazie was in de oven meegebakken en dus helemaal verdroogd,nog net niet niet verbrand en dus smakeloos.. de onderkant was zwart verbrand en het meel onder de pizza lag als zwart poeder op mijn bord.de bediening was ongeïnteresseerd, sloom ..toen ik bij het afhalen er iets van zei..vloog de eigenaar op mijn tafeltje af gaf luid en duidelijk voor het hele restaurant te horen, dat dat belachelijk was , hoe ik dat durfde te zeggen en hij draaide me naar de oven en siste me toe dat dat zo hoorde, dat wist iedereen ,dat dat heel normaal was bij steenovens..ben opgestaan en heb snel zonder een woord te zeggen afgerekend , terwijl hij doorging iedereen luid en duidelijk te laten blijken hoe hij over mij dacht..dit heb ik nog nooit meegemaakt en heb vooral het publiekelijk te kijk zetten en beledigend als zeer onaangenaam ervaren..een zeer nare afsluiting van een heerlijke dag in Leiden...heb bij een koffieketen een lekker kopje kofie genomen ,waar de bediening overkwam als een warm bad....niet weer eten dus...vreselijk
Dog .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Pizza wezen eten in deze zaak. We werden netjes en vrolijk onthaald waarnaar we naar onze tafel werden begeleid. De tafels en stoelen zijn hout en zaten niet comfortabel. Nadat we aangaven nog even de tijd te willen hebben om naar de menukaart te kijken, hebben we vervolgens een half uur moeten wachten totdat de ober weer naar onze tafel kwam.
Uiteindelijk onze pizza gekregen, deze was in de eerste instantie lekker en met verse ingrediënten, echter kon je de pizza niet vastpakken aangezien dan je hand onder het meel lag. Daarnaast was de pizza van mijn vriendin op diverse plekken aangebrand.

Al met al redelijk kunnen eten bij dit restaurant, maar in de bediening zit nog ruimte tot verbetering.
Danny O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Toen ik binnen kwam zag het er goed uit mijn eerste indruk goed! Maar er waren ook veel minpunten:
1. Wij hadden allebei ander bestek
2. Bestek was beschadigd
3. De ober leek niet geïnteresseerd
4. Toen ik mijn pizza kreeg was mijn drankje al op en de ober kwam pas toen mijn pizza op was......
5. Leek alsof de ober er voor het eerst was

Aan de bediening kan dus wat gedaan worden!!!!!!

Erg jammer
Floortje B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Wij hebben vanavond gegeten bij Napolitana. Als eerste viel ons op dat de ramen erg vies waren, en de planten slecht verzorgd (half slap en gele bladeren). Wij wilden graag een snelle hap onderweg naar het station, maar aangezien we net een flesje gedronken hadden, hoefden we nog even niks te drinken. Bij het afleveren van de pizza´s vroeg de jongen voor de tweede keer of we iets wilden drinken. Ik zei´ik heb nog steeds geen dorst´. Mijn vriend zei: ´straks misschien´. Toen deelde de jongen ons mede dat we iets erbij MOESTEN drinken. Ik antwoordde dat we helemaal niks moesten, en ook gewoon konden opstaan en doorlopen. Ik vond het behoorlijk ongastvrij om je gasten als het ware klem te zetten. Had dat dan op de menukaart gezet, of op het raam. Wellicht hadden wij achteraf nog koffie genomen of een colaatje, maar nu dus niet meer.
Tijdens het eten, dat overigens redelijk was (behalve dan dat ik erna al vier glazen water gedronken heb van ´t zout wat er in zat), geen woord van de gastheer. Tijdens het afrekenen zeiden wij vrolijk ´Goedenavond, wij willen graag afrekenen.´ Wederom geen woord. Het pinapparaat werd ons zwijgend toegeschoven. De man keek ons niet aan. Toen heb ik hetzelfde gedaan als hij. Ik heb hem zwijgend een briefje toegeschoven met de tekst: bijzonder ongastvrij. De man ontaardde daarop in boosheid, hij had daar aan geen boodschap, wij weigerden iets te drinken, hij zou ons de pizza niet geserveerd hebben als hij dit wist, wij waren onbeschoft, etcetera etcetera. De jongen van het station bij de koffiecorner kende de man en gaf ons een gratis koffie om onze dag in Leiden toch nog goed te laten eindigen. Lief he.
Jolandakamer .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Hier naar binnen gestapt voor een snelle budget maaltijd. De aankleding was traditioneel en niet zo zeer verouderd, maar wel kaal en smakeloos. Een van de toiletten was defect, het andere had een fonteintje waar schimmel rond de kraan zat. Bij de wasbak in de entree waren de handdoeken nonchalant neergegooid. Ook een van de bedienden leek bevangen van nonchelance; hij wist niet goed gepaste afstand te houden van de gasten (tikte in het voorbijgaan met zijn handen bezette tafeltjes aan) en leek in houding en handeling niet uit te stralen in het restaurant aanwezig te willen zijn. Het meisje dat ons hielp was echter erg vriendelijk en bekwaam. De pizza's waren wat je kunt verwachten voor een dergelijke (lage) prijs; een beetje karig en onorigineel belegd. Mijn pizza Scampi was OK, maar de Americana van mijn vriend vettig en eentonig van smaak. De pizza's waren echter wel goed gebakken. De huiswijn was matig, de frisdrank inderdaad in losse glazen geserveerd in plaats van in flesjes. Gezien de service snel en het restaurant niet al te vol was op de zaterdagavond, een oplossing voor een snelle, goedkope, en naar onze mening eenmalige hap, maar niet meer.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
Hier beland voor een snelle hap. Geen succes. De pizza’s waren aan de rand en bodem verbrand en de pasta was wel aardig van smaak maar te droog, had romiger gemogen. De spa rood, bitter lemon en cola werden in een glas geserveerd, niet in een flesje. Meisje in de bediening was aardig en deed haar best. Entourage is oude meuk.
Jasper_b .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Gisteravond hadden we erg zin in pizza en besloten we naar Pizzeria Napolitana te gaan.

Als voorgerecht hadden we carpaccio besteld, deze was karig (enkel vlees met wat kaas erover gestrooid) en smaakte oud, waterig en was niet smaakvol.

Na een uur (1) wachten kwam de pizza en ook dit was een teleurstelling. De pizza was rauw, de ingredienten waren rauw en smaakten oud. Ik heb in m'n hele leven nog nooit zo'n vieze pizza gehad. We hebben ze dan ook laten staan en besloten eieren voor ons geld te kiezen.

De bediening reageerde hier zeer geirriteerd en onbeleefd op, waarbij ik ook werd uitgescholden.

Het decor krijgt ook een 1, omdat er vliegen in de vensterbank liggen en de menukaarten vettig en vies aanvoelen. Verder stonden er ook schoonmaakapparaten in het restaurant. Al met al geen hygienisch gevoel bij.

Wij komen hier nooit meer terug.