Napoli

Hoofdstraat 30 5683 AE Best Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Napoli

Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gegeten met zijn vieren op vaderdag. Binnen was het erg druk en erg gehoorig dus we zijn buiten gaan zitten. Buiten kun je goed zitten alleen een groot nadeel, de bediening was wel minder. Zo vraagt de bediening te weinig of je nog iets wil drinken en we moesten lang wachten op het eten. Het eten was wel erg lekker en een goede prijs kwaliteit verhouding. Pasta carbonara van 9€ Was erg lekker. Wij komen hier nog wel een keer terug als het iets minder druk is.
Henrico W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Slechte service!
We namen een antipasti voor twee personen voor 17 euro.
Enigste wat we kregen was een klein broodje karig belegd met tomaat en een stukje van ong 60 gram pp van varkenshaas.
Ik ben zelf een zelfstandig werkend kok en de inkoop van dit gerecht is misschien 4 euro! Nader dit besproken te hebben zeiden ze dat er een aanpassing kwam in de rekening de rekening later gekregen niks mee gedaan. Uitleg gevraagd aan de eigenaar enigste wat hij in gebrekkig Nederlands kon zeggen is altijd zo. Dus wij gaan hier nooit meer heen. De pizza's waren oke niks bijzonders voor een pizzaria waar je 12 euro per pizza betaald de dominos om de hoek maken het beter en goedkoper. Mijn advies ga hier niet heen.
Fijne_proever_ .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Deze Italiaan staat (terecht) bekend als de allerbeste in het mooie Best. Wij komen hier met enige regelmaat en altijd heerlijk gegeten. Kom je met je familie dat vinden ze helemáál geweldig. Heerlijk Italiaans!!!
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Napoli is een gezellig familierestaurantje en met lekker weer kun je in de terrastuin zitten. Ze hebben een uitgebreide kaart, maar hadden helaas niet alles op voorraad. Uiteindelijk gekozen voor de Pasta Italia, een simpele pasta maar met allemaal verse ingrediënten. Geserveerd met verse pasta. Was een lekkere pasta en ook meer dan genoeg. Daarna nog de tiramisu gegeten, niet heel spectaculair maar een prima afsluiter van de avond. De rode huiswijn dronk er lekker bij weg.

De service liet nog wat te wensen over, wij hadden zelf het idee dat iemand misschien net werd ingewerkt voor de zomermaanden, maar moesten nu helaas af en toe lang wachten.

Al met al een goede pizzeria, niet heel ingewikkeld maar met lekkere gerechten.
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk met mijn zoon pizza gehaal. De bediening is hier vriendelijk. De pizza's zijn hier heel goed. De indeling van het restaurant is gezellig met de muur tekeningen.
We hebben hier al vaker pizza's gehaald maar ook regelmatig gegeten. De overige gerechten zoals de kikkerbilletjes zijn zeer goed. De vlees en vis gerechten zijn heerlijk. De pasta als bijgerecht is heerlijk en bestellen we altijd extra erbij.