Over het restaurant Napoli

Authentieke Italiaanse smaakbeleving

Aan de voet van de Grote Houtbrug is Napoli gevestigd. Sinds 1966 een begrip in Haarlem op het gebied van Italiaanse specialiteiten. Hier staan kwaliteit, service en gastvrijheid hoog in het vaandel en geeft de vriendelijke bediening uitgebreide toelichting op de kaart. Bij Napoli krijg je een pizza zoals je hem op een authentieke piazza in Rome ook zou krijgen. Schuif hier ‘s middags aan, neem een goed glas wijn en laat de dagelijkse stapel werk eventjes voor wat ‘ie is. Ook ‘s avonds ben je hier uiteraard aan het juiste adres voor een traditionele Italiaanse smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Napoli

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Napoli

Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader dus!
marco S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten aan een gezellige ronde tafel met vriendelijke bediening. Minpunt was de snelheid, wachttijd op voor -en hoofdgerecht was veel te lang.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Zeer lekker gegeten fijne bediening een aanrader voor Italiaanse specialiteiten
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, lekker gegeten
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Niets aan te merken op de gerechten, zoals vanouds (soep, carpaccio en lamsfilet met krab).
Wel viel voor ons behoorlijk weinig krab te bespeuren.

Bediening vriendelijk, kundig en vooral ad-rem met humor.
Let wel (alle restaurants kunnen er last van hebben) op muizen etc in de kelder, waar de dranken staan. In de Crodino van mijn vrouw zat een muizenkeuteltje; die is overigens correct vervangen,
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Geen sfeervolle zaak en het eten is niet bijzonder.
Christie H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wil je lekker Italiaans eten, dan ben je bij Napoli op de juiste plek. Of je nu een pizza neemt of een uitgebreider diner, het is allemaal even lekker. De authentieke Italiaanse sfeer met Italiaans ( en uiteraard Nederlands) sprekende bediening maakt voor ons het plaatje compleet. Als we in Haarlem zijn is dit het restaurant waar we graag zijn.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk echte Italiaanse gerechten gegeten. Flexibel mbt veranderingen in het menu
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Napoli is altijd goed! Specialiteiten van de Italiaanse keuken! Wij eten er altijd graag!
Frisiska A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bij toeval kwamen we in Haarlem bij restaurant Napoli terecht. Wat een verademing ! We werden gastvrij ontvangen en op een fantastische klassieke wijze bediend. Hoogtepunt was het flamberen van de parmezaanse kaas aan tafel.Het eten werd bij onze tafel voorbereid en opgediend.De obers waren zeer voorkomend. Nergens in Nederland hebben wij Italiaans gegeten op dit hoge niveau,alles klopte en smaakte fantastisch. Een hele dikke aanrader,maar pas op,reserveren is wel nodig want dit restaurant is zelfs op maandag 'uitverkocht'.
Falco D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebben regelmatig bij Napoli gegeten. Normaal nemen we altijd Filetto di Degardo. Wilde eens iets anders proberen, De carpaccio als voorgerecht was zoals gewoonlijk prima. Het hoofdgerecht, pasta met gesneden stukjes ossenhaas viel behoorlijk tegen. Het kan toch niet zo zijn dat alleen maar een hoofdgerecht van € 57,50 per persoon geweldig smaakt en dat een gerecht van € 22,50 per persoon hierbij volkomen in het niet valt.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Tijdend bevrijdingspop konden we toch nog een tafel reserveren.
Het was echt razend druk in het restaurant en ook heel veel afhalers.
Ondanks dat werden we goed geholpen en kregen we een plekje achterin het restaurant waar we geen last hadden van festivalgangers.

Het eten was echt heerlijk.
Ikzelf had zwarte lintpasta met een vismix in pittige tomatensaus, heerlijk pikant en de vis precies goed!
Onze kinderen hadden spagetti Bolognese, welke hen ook zeer goed smaakte.

Zeker komen wij hier nog eens terug.
Petje af voor alle medewerkers doe gestaag doorwerkten in de topdrukte.
Lonita V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
De gerechten die wij hebben gegeten waren heerlijk. De kwaliteit was top en de bediening was zeer kundig. De door de ober geadviseerde wijnen paste perfect bij al onze gerechten. Eindelijk weer heerlijk Italiaans gegeten met vriendelijke en kundige bediening. Een echte aanrader!
Desir .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer gedateerd restaurant. Eten was vrij vlak. Onder de carpaccio, die op zich prima was, lag een berg natte bittere ijsbergsla. De geflambeerde pasta was qua bereiding aan tafel spectaculair, maar verder smaakloos. Als dat bekend staat als het beste uit de keuken, moet je je als restaurant zorgen gaan maken. Wij moeste ook erg lang wachten op het eten. Pas na 10en klaar, terwijl we er om 19 uur waren.
Het uitserveren aan rollende tafels bij de tafel is soms leuk, maar om dat bij bijna alle gerechten te doen is overdreven.
Weijer V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een echt klassiek Italiaans restaurant.
J H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was weer top!
Krista -.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke service
Victorien R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voor deze prijzen zou je meer verfijning verwachten. Smaken zijn vlak en erg aan de 'Nederlandse smaak' aangepast. Veel te grote porties. 9 van de 10 keer moet je de attentie van de ober zien te trekken om wat te vragen.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het restaurant ziet er erg oubollig uit. Schoonmoeder wilde hier graag eten. Het duurde wat lang voor we de menukaart kregen en toen mijn dochter on de pizzakaart vroeg was volgens mij de interesse in onze tafel verdwenen. Moesten best lang wachten voor de bestelling werd opgenomen. Ikzelf een fantastische tagliatelle met asperges gegeten en de drie anderen een pizza. Die voor twee van hen tegen viel. Als toetje nam ik de tiramisu en die vie voor mij weerl erg tegen. Het ijs was prima.