Napoli

Houtplein 1 2012 DD Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Napoli

Authentieke Italiaanse smaakbeleving

Aan de voet van de Grote Houtbrug is Napoli gevestigd. Sinds 1966 een begrip in Haarlem op het gebied van Italiaanse specialiteiten. Hier staan kwaliteit, service en gastvrijheid hoog in het vaandel en geeft de vriendelijke bediening uitgebreide toelichting op de kaart. Bij Napoli krijg je een pizza zoals je hem op een authentieke piazza in Rome ook zou krijgen. Schuif hier ‘s middags aan, neem een goed glas wijn en laat de dagelijkse stapel werk eventjes voor wat ‘ie is. Ook ‘s avonds ben je hier uiteraard aan het juiste adres voor een traditionele Italiaanse smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Napoli

Gelegen op 50 meter naast de bushalte op de Tempelierstraat (lijnen: 50, 80, 255, 340, 346, 356, 567 en 680)
  • : Gelegen naast de Parkeergarage Houtplein (onder het Carlton Square Hotel)

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Napoli

Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Bij binnenkomst duurde het lang voor er iemand kwam. Aan tafel duurde het heel lang voor we konden bestellen. Uiteindelijk anderhalf uur op het eten moeten wachten. Eten is goed maar voor de prijzen mag je meer verwachten. Zeer rumoerig voorin de zaak.
Wiard E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Uitstekend Italiaanse keuken.
Je moet alleen geen haast hebben.
Alles gaat op een laag tempo, maar nog steeds de moeite waard.
Simon M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima restaurant, wel erg warm binnen.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Door de drukte en het aan tafel bereiden van sommige gerechten vergat de ober onze wijn. Uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen omdat wijn met een koud hoofdgerecht niet de beste combinatie is. Geen enkel excuus hierover vanuit het personeel. Voor een zaak met dit allure erg slecht.
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wij komen er graag!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig gegeten met zn 8n. Het was gezellig druk en warm. De menu’s waren prima, alleen ons voorgerecht bij het Napolimenu viel ons tegen, te veel dressing haalde de smaak van de zalm weg, dressing erg overheersend . De rest van de avond liep gesmeerd en was prima. Kortom weer een fijne avond gehad en komen zeker terug !????
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
het eten is altijd goed bij Napoli maar op drukke avonden is er vaak te weinig personeel in de bediening en moet je vaak lang wachten voordat je geholpen wordt.
Familie F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke bediening, jammer van de lange wachttijden. Het eten was erg lekker. Alleen de tiramisu had langer mogen staan, dan was de smaak beter doortrokken
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wachttijd extreem lang. Drie kwartier tot je eerste gerecht op tafel komt. Ook na afloop opnieuw drie kwartier wachten op de koffie. Deze tijden zijn niet overdreven.
Eten is redelijk goed, al zat er wel veel zand in mijn vongole.
Marlo T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We dachten snel wat voor de schouwburg te kunnen eten; geen voorgerecht en alleen een pizza of pasta. Door de drukte duurde het een uur voor wij aten. In die tijd hadden we beter zelf wat kunnen klaarmaken.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed Italiaans eten en gelukkig geen nederlandse toevoeging. De inrichting is wat gedateerd, maar zo is het in italie ook allemaa. Service mocht af en toe iets sneller.
Irmgard P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Een lage beoordeling voor de inrichting is slechts omdat het zeer gedateerd is. Maar Maarrrr.... Het hoort wel bij dit restaurant. Pure nostalgie. Heerlijk. Mijn hele leven ziet het er al zo uit. Daardoor blijven de mooie herinderingen uit het verleden levend. Top dus voor mijzelf. Met dat in gedachten dus eigenlijk voor mij persoonlijk 5 sterren voor het interieur
Brian M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Kan wel iets beter aandacht gegeven worden aan de mensen die er al zitten te eten voor drankjes
N. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Had een reservering voor 18man . Van te voren alles doorgesproken over menu drank en tijden omdat we om 19.30 uur voorstelling in schouwburg hadden. Tijden en afspraken waren blijkbaar niet goed doorgekomen. Daardoor moesten we halverwege hoofdmaaltijd rennen en waren we alsnog fiks bedrag kwijt. Er werd voornamelijk op drank gelopen. Wijn en drank liepen goed:(
Adri P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn vrouw had (zoals altijd) de pasta met peer, ik had zelf pasta met permasantse kaas, heerlijk. Bediending kan wat beter.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Goed en erg lekker gegeten
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
fantastisch lekker eten, hele aardige bediening, kortom zeer goed!!!
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Eten Heerlijk. Bediening vriendelijk en begaan. Inrichting zoals het bij een italiaan hoort te zijn.
Serge J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Altijd goed hier in dit authentieke Italiaanse restaurant, als even op vakantie in Italië.
Wiard E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ik vindt het eten prima altijd lekker, het personeel is vriendelijk.
Het enige probleem is het wachten, ook als het niet zo druk is zit ik vaak eindeloos te wachten.
Het hoeft niet in hoog tempo naar binnen worden geschoven, maar de laatste 2 bezoeken aan dit restaurant duurde mij zeker 45 tot 60 minuten te lang.