Napoli

Houtplein 1 2012 DD Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Napoli

Authentieke Italiaanse smaakbeleving

Aan de voet van de Grote Houtbrug is Napoli gevestigd. Sinds 1966 een begrip in Haarlem op het gebied van Italiaanse specialiteiten. Hier staan kwaliteit, service en gastvrijheid hoog in het vaandel en geeft de vriendelijke bediening uitgebreide toelichting op de kaart. Bij Napoli krijg je een pizza zoals je hem op een authentieke piazza in Rome ook zou krijgen. Schuif hier ‘s middags aan, neem een goed glas wijn en laat de dagelijkse stapel werk eventjes voor wat ‘ie is. Ook ‘s avonds ben je hier uiteraard aan het juiste adres voor een traditionele Italiaanse smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Napoli

Gelegen op 50 meter naast de bushalte op de Tempelierstraat (lijnen: 50, 80, 255, 340, 346, 356, 567 en 680)
  • : Gelegen naast de Parkeergarage Houtplein (onder het Carlton Square Hotel)

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Napoli

Eric K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Met 9 mensen op zaterdagavond gegeten. Waarvan 3 menu Dario, 1 menu Napoli en de de anderen a la carte.
Om even na 19 uur aan tafel en om 20.20 kregen we pas ons eerste gerecht. Dat was wel erg lang wachten. Uiteindelijk waren we pas tegen 23uur klaar.
Over de bediening waren we verder tevreden en de atmosfeer in het restaurant was prima.
Ook het eten was lekker al kon niemand van ons de tiramisu waarderen: bijna geen mascarpone en veel lange vingers. Daar kwam bij dat de tiramisu in het menu Dario half zo groot was als de andere tiramisu die van de kaart was besteld. Dat is toch wel kinderachtig!
Buiten de minpuntjes hebben we over het geheel een fijne avond gehad.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Het eten was heerlijk, prima bediening. Enige puntje van kritiek waren wat zwarte randjes aan de toast, niet zo gezond. Het interieur is wat ouderwets, maar dat heeft ook wel weer wat met al die strakke hippe tenten van tegenwoordig - waar we ook graag komen.
Constance D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Wonende in Italië heb ik er zeer van genoten vooral van de pasta parmiggiano, dat zeldzaam is in Italië!
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Ik ben op 5 januari j.l. met zoon en schoondochter in dit restaurant geweest. Sinds 2009 woon ik in Voorburg en dat is de reden dat ik sinds dien niet meer in Haarlem ben gewest om uiteten te gaan.Tot 2009 ben ik regelmatig in dit restaurant geweest. Nog steeds is het een restaurant dat top kwaliteit levert. Het eten is een ware smaak beleving.De bediening is vriendelijk ! De keuze op de menu kaart is groot, de prijzen zijn overeenstemming met de geboden kwaliteit.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker eten, vriendelijk personeel.
O. F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Beter en meer Italiaans dan dit restaurant wordt het niet in Nederland.
De kaart, de atmosfeer, het personeel en het belangrijkste dat wat er aan tafel geserveerd wordt is uitmuntend. Voor een ieder wat wils en het volle restaurant geeft aan dat er naast ons nog vele enthousiaste liefhebbers van de lekkere italiaanse keuken hun weg naar Napoli hebben gevonden.
Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Altijd goed om daar te gaan eten. We komen uit Amsterdam waar overal een Italiaanse restaurant is en gaan speciaal naar Haarlem voor dit restaurant. Persoonlijk vind ik dat er in de meeste restaurants het tafelkleed ontbreekt en hier zitten we nog aan een mooi gedekte tafel.
Leonique D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten. Wel een paar maal vragen voor bediening. Was ook wel behoorlijk druk.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten en ook genieten voor de kinderen. Napoli begrijpt hoe ze ouders en kinderen kunnen laten genieten
Carrinthe .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Al jaren is Napoli een gevestigde naam in Haarlem.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Authentiek Italiaans restaurant. Heerlijk gegeten!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Verassende gedateerde inrichting maar leuke Italiaanse oase met lekkere gerechten. Leuk met z’n tweeen en met ee groep.
Geraldine V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We Komen zéker terug.
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Bij binnenkomst duurde het lang voor er iemand kwam. Aan tafel duurde het heel lang voor we konden bestellen. Uiteindelijk anderhalf uur op het eten moeten wachten. Eten is goed maar voor de prijzen mag je meer verwachten. Zeer rumoerig voorin de zaak.
Wiard E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Uitstekend Italiaanse keuken.
Je moet alleen geen haast hebben.
Alles gaat op een laag tempo, maar nog steeds de moeite waard.
Simon M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima restaurant, wel erg warm binnen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Prima kwaliteit, goede bediening!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Door de drukte en het aan tafel bereiden van sommige gerechten vergat de ober onze wijn. Uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen omdat wijn met een koud hoofdgerecht niet de beste combinatie is. Geen enkel excuus hierover vanuit het personeel. Voor een zaak met dit allure erg slecht.
Hilda V.
Wij komen er graag!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig gegeten met zn 8n. Het was gezellig druk en warm. De menu’s waren prima, alleen ons voorgerecht bij het Napolimenu viel ons tegen, te veel dressing haalde de smaak van de zalm weg, dressing erg overheersend . De rest van de avond liep gesmeerd en was prima. Kortom weer een fijne avond gehad en komen zeker terug !????