Napoli

Houtplein 1 2012 DD Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Napoli

Authentieke Italiaanse smaakbeleving

Aan de voet van de Grote Houtbrug is Napoli gevestigd. Sinds 1966 een begrip in Haarlem op het gebied van Italiaanse specialiteiten. Hier staan kwaliteit, service en gastvrijheid hoog in het vaandel en geeft de vriendelijke bediening uitgebreide toelichting op de kaart. Bij Napoli krijg je een pizza zoals je hem op een authentieke piazza in Rome ook zou krijgen. Schuif hier ‘s middags aan, neem een goed glas wijn en laat de dagelijkse stapel werk eventjes voor wat ‘ie is. Ook ‘s avonds ben je hier uiteraard aan het juiste adres voor een traditionele Italiaanse smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Napoli

Gelegen op 50 meter naast de bushalte op de Tempelierstraat (lijnen: 50, 80, 255, 340, 346, 356, 567 en 680)
  • : Gelegen naast de Parkeergarage Houtplein (onder het Carlton Square Hotel)

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Napoli

Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Goed en erg lekker gegeten
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
fantastisch lekker eten, hele aardige bediening, kortom zeer goed!!!
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Eten Heerlijk. Bediening vriendelijk en begaan. Inrichting zoals het bij een italiaan hoort te zijn.
Serge J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Altijd goed hier in dit authentieke Italiaanse restaurant, als even op vakantie in Italië.
Wiard E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ik vindt het eten prima altijd lekker, het personeel is vriendelijk.
Het enige probleem is het wachten, ook als het niet zo druk is zit ik vaak eindeloos te wachten.
Het hoeft niet in hoog tempo naar binnen worden geschoven, maar de laatste 2 bezoeken aan dit restaurant duurde mij zeker 45 tot 60 minuten te lang.
Marike O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zoals altijd helemaal top en heerlijk eten! Fijne plek en fijn personeel. Pizza’s zijn altijd goed maar ook de pasta’s zijn heel erg lekker. Wij komen hier al jaren met veel plezier.
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wat een top zaak, alles klopt. Je waant je zowaar in Italië. Welkom, bediening, het eten, de sfeer, alles is voortreffelijk! Kundig en vriendelijke bediening, top mensen in de keuken, mooie presentatie van de gerechten. Als je hier hebt gegeten ben je echt 'uit' geweest. Aanrader!!
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Ook vanavond hebben we hier weer heerlijk gegeten met gasten. Eten voortreffelijk en service helemaal ok!
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten was zoals altijd heerlijk. We kwamen lunchen en waren de enige. Dat was eigenlijk helemaal niet erg. De jongen die ons bediende vonden we wel minder scherp en vriendelijk dan we gewend zijn. We moesten af en toe om iets vragen.
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Na jaren weer eens samen met familie en kids naar Napoli. Oogt van binnen nog steeds hetzelfde. Gezellig aan tafel bereid wat het altijd goed doet bij kinderen. Smaakvolle Parmezaanse en de whiskey geflambeerde spagetti , echt een aanrader.!
Lizzy M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Napoli is een traditioneel Italiaans restaurant aan de bovenkant van dit segment. De prijzen liegen er dan ook niet om (het topgerecht kost 49,50 per couvert) maar hiervoor krijg je dan wel vers, uitstekend eten, dat in veel gevallen aan tafel wordt afgemaakt en dat in flinke porties op je bord komt. De bediening is redelijk attent (nu waren wij wel op een erg drukke avond) maar maakt niet echt contact met je. Inrichting is klassiek en daar moet je van houden.
Teresa L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima restaurant met goed eten, interieur zou wel een update kunnen gebruiken.
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wat je ook besteld, het is heerlijk. Simpele tomaatbruchetta’s zijn al fantastisch. De kaart is groot, vol variatie (ook voor de portemonnee) en bevat gerechten die je niet bij de Italiaan om de hoek kan krijgen. Bediening is uitgebreid, met gerechten die aan tafel opgediend worden. Wel is de bediening soms wat nors.
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gewoon goed. Correcte bediening. Leuke authentieke Italiaan.
Donneke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We kregen een menu zonder pizza’s en moesten hier om vragen. De pizza’s waren zompig. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had (wisten ze al). En of we een nagerecht of koffie wilden werd ook niet gevraagd. We zijn dat maar ergens anders gaan doen. Waren met 6 man.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
De oudste, maar ook zeker het beste Italiaans restaurant (De term pizzeria is Napoli onwaardig) in Haarlem.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Degelijk, maar niet verrassend.
Adri P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten is heel erg lekker, vooral de pasta’s zijn een aanrader! Er is er veel keus van voorgerecht tot dessert!
Reserveren is wel noodzakelijk als je er zeker van wilt zijn om een plekje te hebben!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Feestelijk en heerlijk gegeten alsof je op vakantie bent
S.M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten en de bediening was vriendelijk