Over het restaurant Napoli

Authentieke Italiaanse smaakbeleving

Aan de voet van de Grote Houtbrug is Napoli gevestigd. Sinds 1966 een begrip in Haarlem op het gebied van Italiaanse specialiteiten. Hier staan kwaliteit, service en gastvrijheid hoog in het vaandel en geeft de vriendelijke bediening uitgebreide toelichting op de kaart. Bij Napoli krijg je een pizza zoals je hem op een authentieke piazza in Rome ook zou krijgen. Schuif hier ‘s middags aan, neem een goed glas wijn en laat de dagelijkse stapel werk eventjes voor wat ‘ie is. Ook ‘s avonds ben je hier uiteraard aan het juiste adres voor een traditionele Italiaanse smaakbeleving!

Meer informatie over restaurant Napoli

Gelegen op 50 meter naast de bushalte op de Tempelierstraat (lijnen: 50, 80, 255, 340, 346, 356, 567 en 680)
  • : Gelegen naast de Parkeergarage Houtplein (onder het Carlton Square Hotel)

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Napoli

Teresa L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima restaurant met goed eten, interieur zou wel een update kunnen gebruiken.
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wat je ook besteld, het is heerlijk. Simpele tomaatbruchetta’s zijn al fantastisch. De kaart is groot, vol variatie (ook voor de portemonnee) en bevat gerechten die je niet bij de Italiaan om de hoek kan krijgen. Bediening is uitgebreid, met gerechten die aan tafel opgediend worden. Wel is de bediening soms wat nors.
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gewoon goed. Correcte bediening. Leuke authentieke Italiaan.
Donneke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We kregen een menu zonder pizza’s en moesten hier om vragen. De pizza’s waren zompig. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had (wisten ze al). En of we een nagerecht of koffie wilden werd ook niet gevraagd. We zijn dat maar ergens anders gaan doen. Waren met 6 man.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
De oudste, maar ook zeker het beste Italiaans restaurant (De term pizzeria is Napoli onwaardig) in Haarlem.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Degelijk, maar niet verrassend.
Adri P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten is heel erg lekker, vooral de pasta’s zijn een aanrader! Er is er veel keus van voorgerecht tot dessert!
Reserveren is wel noodzakelijk als je er zeker van wilt zijn om een plekje te hebben!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Feestelijk en heerlijk gegeten alsof je op vakantie bent
S.M. V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten en de bediening was vriendelijk
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
het eten bij napoli is super, maar als het gaat om service mogen ze nog heel veel leren.
We zijn vaker geweest, altijd achter in het restaurant gezeten.
De laatste keer zaten we voor in het restaurant, wat een drama.
tafels om ons heen stapte al op na het eerste drankje, na (horen zeggen) 50 min te hebben gewacht werd er nog niet gevraagd of er al een keuze gemaakt was.

Wij hebben eerst 20 min gewacht tot wij ons eerste drankje mochten bestellen.
Na het ontvangen van ons eerste drankje 35 min tot we mochten bestellen.
er lopen voor in het restaurant jongeren in de bediening, vooral de jongste jongen heeft er alles behalve zin in. hij heeft een gezicht waarvan je kunt aflezen dat hij heel erg graag weg zou willen daar, hij zegt nooit asjeblieft bij het brengen van drankjes of eten en hij staat vaak achter de bar niks te doen.

maar goed, het eten is heerlijk maar je hoeft geen goede service te verwachten.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was minder smaakvol dan eerdere keren maar nog steeds lekker.
Bediening prima, maar maken nauwelijks persoonlijk contact.
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Te Zakelijk. Wisten ervan dat er iemand jarig was. Beetje jammer. Miste hartelijkheid
TJGM D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Bediening mag wel iets alerter zijn????
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Napoli is voor mij een stukje jeugd sentiment. Afgelopen vrijdag avond heb ik daar mijn 25e verjaardag gevierd en ik werd weer helemaal kinds. Wat een fantastisch eten, wijn en ambiance. Iedereen die een avondje in de Italiaanse cultuur wil stappen, ben je hier aan het goede adres.
Claartje J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Kennelijk was onze reservering niet doorgekomen. Toch met alle egards ontvangen. Fijne (ronde) tafel en geweldige bediening. En heerlijk gegeten.
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Zeer geslaagde avond met familie doorgebracht. Heerlijk gegeten, en de wijn was ook perfect. De kwaliteit van de gerechten is goed, daar betaal je ook voor. Het is dan ook geen doorsnee Italiaan. We komen terug!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zoals gewoonlijk gezellig en heerlijk eten. Nu
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het was erg druk en rumoerig op zaterdag avond. Dat heeft meer te maken met de gasten dan met het restaurant zelf, maar we konden elkaar niet meer verstaan.
Joss P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Over smaak valt te twisten en het is maar net wat je gewend bent maar bij Napoli hebben wij heerlijk gegeten, aardige goede bediening in een redelijk Italiaanse entourage. De entrecote was zoals het moet zijn, net als de zalm en de tong. Gewoon goed en smakelijk. De tiramisu was niet spectaculair mede door de slagroom uit een spuitbus, jammer. In ons geval, wij waren met vrienden is het wachten tussen de gerechten niet erg maar het duurde wel wat lang. Wij vinden het wel een aanrader om een keer terug te komen.
pieter P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
prima ambiance en bediening, hoofdgerecht kon beter, geheel is toch wat prijzig.