Napoli

Kerkstraat 10 4611 NV Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Napoli

Gezelligheid sinds 1982

Kwaliteit, service en gastvrijheid ten top. Bij restaurant Napoli worden veel gerechten aan tafel afgemaakt. Wat dacht je van flamberen of een visgerecht dat de bediening aan tafel voor je fileert? Een spektakel dat je echt niet wilt missen.

Meer informatie over restaurant Napoli

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Napoli

Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
We vierden ons 30 jarig samenzijn hier. Zeer betrokken, attent personeel/eigenaar. Toegezongen en attenties gekregen. Eten zoals vanouds overheerlijk!
Angelo R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Erg lekker gegeten met het gezin ter gelegenheid van huwelijksdag. Prima en leuke bediening. Tuin terras is een leuke en gezellige plek om te zitten. Wij hebben genoten !!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
zeer goed eten inrichting hetzelfde als 25 jaar geleden
Gerrit E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
gezellig goed eten vriendelijk geholpen
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Geweldig restaurant met zeer goede bediening en het eten is geweldig
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
een typisch Italiaanse sfeer, geweldig
AnoniemBoZ .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het eten is hartstikke goed. Eten wordt vaak aan tafel opgemaakt en dat is leuk. De bediening is echter heel rommelig en traag. Als je dat en het gedateerde interieur voor lief neemt, dan kun je hier een prima avond hebben.
Kris R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super Lekker dineren italian style ! Aanrader als je in de buurt bent !
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Alles is vers niets uit blik of pak. Bediening is top. Konen zelfs nog even een praatje maken aan tafel. Gingen er eten omdat onze zoon gesslaagd was hier werd er op een bijzondere manier aandacht aan besteed. Een van de serveersters ging voor hem in het itialiaans zingen. Je zit er zo op he genak hele fijne sfeer. Veel dingen worden aan tafel klaar gemaakt. Net dat beetje meer extra. Echt geweldig. Je wordt net je gedag gezegd krijgt persoonlijk een hand. Je voelt je meer een vriend als een klant. Zal er nog vaakr naar toe gaan.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Allemaal verse producten, vers klaar gemaakt ook wat wel even duurde maar we waren met familie dus konden heerlijk bijkletsen. Vriendelijke eigenaars en personeel. Wel erg gehorig, komt waarschijnlijk door het lage plafond. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wout D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Kalfsvleesstukjes in gorgonzolasaus met pasta besteld. Eenvoudig gerecht dat goed smaakte. Brood met kruiden(boter) werd zonder vragen op tafel gezet, maar werd achteraf wel in rekening gebracht € 7. Omdat een gedeelte van de gasten op het terras buiten zat en de deur naar dit terras op bleef, tochtte het in restaurant, waardoor het binnen kil was.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het was erg rommelig, verkeerd gerecht ontvangen wat wel werd hersteld maar was niet alleen bij ons.
Brood was oud en weinig smaak aan lasagne. Respect voor oudere mevrouw die het volgens ons op het koken na allemaal zelf moet doen.
Katharina S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Italien in Bergen op Zoom. Phänomenal lecker...
De tafel van Paul H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
We komen hier al vele jaren en er is altijd een consistente kwaliteit en service
Joyce H.
Bij Napoli is het altijd goed eten en de sfeer prima.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten waarbij de gerechten aan tafel worden afgemaakt. Heel bijzonder om te zien met welke toewijding het personeel dit doet. Je moet reserveren anders loop je de lekkere gerechten mis. En dat is zeer jammer. Een gelegenheid om terug te gaan.
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Een leuk restaurantje met een Italiaanse twist in de bediening. Interieur is nog niet helemaal met de tijd meegegaan, maar dat heeft ook wel zijn charme. Bediening is correct en vriendelijk.

Het eten is echt heel goed te noemen. De grote eter heeft het hier naar zijn zin. Qua prijs lijken de menu's een beetje aan de hoge kant, maar dankzij royale porties in combinatie met de kwaliteit is het het geld zeker waard! Zeker een aanrader om een keer te gaan eten.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We zijn hier gezellig met ons tennisteam gaan eten. Prima kwaliteit eten en service.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eten en wijn waren erg lekker, het personeel heel vriendelijk en attent.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prettige sfeer. Prima eten. Goede wijnen. Beetje Italië.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was bijzonder smakeloos, zowel de gerechten van mijn vrouw als van mij waren zonder smaak en te duur.