Napoli

Kerkstraat 10 4611 NV Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Napoli

Gezelligheid sinds 1982

Kwaliteit, service en gastvrijheid ten top. Bij restaurant Napoli worden veel gerechten aan tafel afgemaakt. Wat dacht je van flamberen of een visgerecht dat de bediening aan tafel voor je fileert? Een spektakel dat je echt niet wilt missen.

Meer informatie over restaurant Napoli

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Napoli

Toine K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Opnieuw een prima verzorgde avond mogen meemaken
Janita A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gastvrij en bijzonder lekker gegeten voor een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Een aanrader!
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Beetje sfeerloos, heeft een grondige opknapbeurt nodig.
Eten goed, maar duur
Michael & kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Duurde 2 uur voordat we het hoofdgerecht kregen.... service was heel amateuristisch.. vrouwtje deed wel haar best maar de rest zelfs dat niet! Eten was ook niet super voor die prijzen eet je elders (impero romana) beter! Wij komen absoluut niet terug
Fam L M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vond het een fijne ervaring! Komen nog eens terug
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten, echt italiaans. Hele levendige sfeer.Een wachttijd van meer dan 1,5 uur tussen voorgerecht en hoofdgerecht is echter veel te lang. Positief was dat wij in plaats van gewoon koffie als nagerecht in het menu wij een Irish Coffee zonder meerprijs kregen.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg lekker gegeten aardige bediening
jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lang moeten wachten op hoofdgerecht. Bij voorgerecht brood gevraagd maar niet gekregen. Kwaliteit van het eten was echter prima.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Door communicatie misverstand bij medewerkers kwam ons eten verpieterd op tafel, wij hebben het niet opgegeten.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voorgerecht hadden 3 van de 4 waarmee ik hier gegeten heb de zalmcarpaccio besteld. Deze werd opgemaakt aan tafel. Wat olie en kappertjes erover en peper en zout. De oudere dame die ons serveerde, zag niet dat ze het voorgerecht voorzag van veel te veel zout (zalm is zelf al redelijk zout en hoeft maar weinig zout extra te krijgen of helemaal niet). De reactie toen ik aangaf dat het zo wel voldoende zout was, vond ik wat geagiteerd.
Hoofdgerecht (ossenhaas met truffel crème saus) was lekker. Leuk ambiance in een Italiaans restaurant dat geen pizza's op de kaart heeft. Toch had ik van een restaurant met dit cijfer op Iens en deze prijsstelling meer verwacht.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening
lia K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een restaurant met heerlijk eten en een hartelijke, prettige bediening!!
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Bij binnenkomst leek het alsof we buitenom nog een tafeltje voor 2 de enige gasten zouden zijn. Oke we waren wat vroeg. Helaas hing er een rioollucht. Toch wilden we het een kans geven en dat is helemaal goed gekomen. Het eten was voortreffelijk. Netjes opgediend en het bereiden in de grote parmezaanse kaas geeft toch weer een extra Italiaans sfeertje. Er kwamen nog meer gasten en de gastvrouw was erg vriendelijk en bleek geboren te zijn in onze woonplaats. Ze adviseerde zeker als je in het weekend wilt komen te reserveren. Ik denk dat het dan gezelliger druk is, maar dan zul je ook wat minder snel aan de beurt zijn en zit een leuk gesprek met de gastvrouw er wellicht niet in. Door de eerdere goede beoordelingen hebben we voor dit restaurant gekozen. Het is zeker het proberen waard.
Tiffany T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Een familierestaurant gerund door echte Italianen! Ons tafeltje was nog niet vrij, daardoor kregen we een drankje aangeboden van de zaak. We hebben beide heerlijk gegeten, de gerechten waren van hoge kwaliteit en genoten van de abiance om ons heen. Veel gerechten worden aan de tafel afgemaakt en geserveerd. De inrichting is wat kil met veel en felle lichten, de tafels staan vrij dicht op elkaar. Vriendelijk en hardwerkend personeel die weet wat hij/zij serveert!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was voortreffelijk, tegen even redelijke prijs
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben genoten ,een heerlijke avond.
Voorstholen3 V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
goede bediening, hartelijk ontvangst, goede attentie voor onze wensen, van aankomst tot vertrek
Ursula W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De spaghetti, die bereid wordt in de grote Parmezaanse kaas, is een echte aanrader. Heerlijk.
de service is prima. soms wordt je door de drukte en grote groepen wat later geholpen, maar er is voldoende aandacht. het decor is wat aan het verouderen. ook de binnenplaats is al jaren zo.

resumé; een goed restaurant waar je heerlijk kunt genieten van Italiaanse gerechten.