Napoli

Kerkstraat 10 4611 NV Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant Napoli

Gezelligheid sinds 1982

Kwaliteit, service en gastvrijheid ten top. Bij restaurant Napoli worden veel gerechten aan tafel afgemaakt. Wat dacht je van flamberen of een visgerecht dat de bediening aan tafel voor je fileert? Een spektakel dat je echt niet wilt missen.

Meer informatie over restaurant Napoli

Voorstholen3 V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
goede bediening, hartelijk ontvangst, goede attentie voor onze wensen, van aankomst tot vertrek
Wolterman .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De spaghetti, die bereid wordt in de grote Parmezaanse kaas, is een echte aanrader. Heerlijk.
de service is prima. soms wordt je door de drukte en grote groepen wat later geholpen, maar er is voldoende aandacht. het decor is wat aan het verouderen. ook de binnenplaats is al jaren zo.

resumé; een goed restaurant waar je heerlijk kunt genieten van Italiaanse gerechten.
Arnofrens .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Geweldige avond gehad. Begon al met een allerhartelijkst onthaal, niet overdreven maar gewoon spontaan leuk. Dan de atmosfeer is super. Het eten is overheerlijk en wordt aan tafel afgemaakt.
Wij gaan zeker vaker terug!
Voevelen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Hebben heerlijk gegeten en wat geweldig dat ze aan je tafel je gerecht afmaken!!zeer zeker voor herhaling vatbaar zeker vanwege de super gezellige en leuke bediening
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Napoli, was lang geleden en dat vonden we achteraf best suf. Want wat was het lekker. Leuke bediening, niet te opdringerig, persoonlijk, interieur heerlijk authentiek zoals in Italië. Mosselen als voorgerecht waren echt een snoeperij, een aanrader, de scallopine alla Marsala heb ik beter gegeten, maar ja dat was ook in een bergdorpje in italie.
Wij komen zeker terug.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteravond voor het eerst bij Napoli gegeten na een tip van vrienden. Begonnen met een anti pasti schotel met diverse koude hapjes, daarna pasta parmigiana (in de kaas aan tafel bereid) en daarna pasta met ossenhaas in truffel-roomsaus. Heerlijk! Alles vers en met zorg klaar gemaakt. Flinke porties, dus geen ruimte voor dessert. Ouderwetse, zeer Italiaans aandoende inrichting.
Rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Afgelopen woensdag bij dit heerlijke 'enorm' traditionele Italiaanse restaurant gegeten op aanraden van heel veel lokale bewoners die we om tips vroegen. Eerlijk is eerlijk, zonder hun aanraden waren we er niet naar binnen gegaan. Een wat verbleekte menukaart naast de voordeur en achter matte ramen kijk je direct de keuken in, voorzien van TL-licht. Maar, als zovelen het zeggen....?! Bij binnekomst een traditioneel Italiaans beeld, alsof de tijd heeft stil gestaan. Iets met witte tafellakens, met bordeauxrood en donker eiken. Veel tafels, veel plavuizen, veel (wat bleek overheerlijke) gerechten. Een duidelijk doorgewinterde gastvrouw wees ons de tafel en voor we het zelf in de gaten hadden kozen we blijkbaar voor een karaf rode Italiaanse wijn. Wat overdonderd, maar toch, ook wel geestig. De menukaart net zo verbleekt als buiten, maar na een blik geworpen te hebben op het keukenpersoneel belooft het allemaal veel goeds. Het werd duidelijk dat alles ter plekke gemaakt wordt, niets wijst op 's morgens al uit de vriezer of voorgekookt. Vers en OVERHEERLIJK. Daarbij, finishing touch aan tafel; pure ambacht verrast ons. En wanneer er op de derde dag van de lente plotseling kerstmuziek klinkt, schieten veel gasten in de lach. Wat een band schept. De lieve gastvrouw (al 34 jaar werkzaam) begint over een heel hip woord als 'downloaden' , een stagiaire die het zou regelen en dat ze geen idee heeft hoe dat werkt. Maar met een heerlijk nuchtere kijk op het leven zegt ze blij: "We zijn of te laat of gewoon goed op tijd. Maar ik schaam me dood". Er wordt gelachen terwijl er aan de tafel tegenover ons een enorme parmezaanse kaas wordt voorzien van Whiskey en pasta, precies weer die ambacht en traditionele manier van je vak verstaan. Hier zit liefde in, liefde voor eten, voor de zaak en de mensen. Dat proef je en dat voel je. Een onvergetelijke avond!
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijke pasta met in whiskey geflambeerde parmezaanse kaas! De truffel erbij maakte het echt af. Super vriendelijke bediening. Een echte aanrader wanneer je van echt Italiaans eten houdt!
Annetkik .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wat een geweldig restaurant! Bediening is top. Echt Italiaans en hoogstaande kwaliteit. Voor iedereen die verlangt naar Italië en nog niet op vakantie kan.
Schrijf_een_recensie .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Waarschuwing voor mensen met coeliakie: Op de site staat dat er glutenvrij gegeten kan worden, dit klopte in ons geval niet. Twee van de drie bediendes konden met gluten omgaan, de derde serveerde ons een gerecht met tarwe er in. Daar kwamen we pas halverwege achter.
Gouda2012 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gezellige sfeer en dito bediening. In ons geval werd de avond afgesloten met een zingende bediening.
Eten van goede kwaliteit. Verrassend zijn de gerechten die aan tafel worden bereid o.a. in een grote kaas.
Een restaurant om terug te keren.
Ruud.wigman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijke, verse ingredienten worden gebruikt om heerlijke gerechten te bereiden! Zeer gezellig entourage en service. Aanrader voor gezellige heerlijke avond.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het was de eerste keer dat we in dit restaurant gegeten hebben. Wij hebben voor een driegangen keuze menu gekozen. En we zijn niet teleurgesteld, het was in één woord: HEERLIJK! De bediening liep vlotjes en men wist goed waar men het over had. Wat ons het meeste bij gebleven is dat zijn de grote kazen waar men de finish en touche van de maaltijd in klaar maakte. Met het flamberen etc. Mooi om te zien maar zeker ook lekker om te eten denk ik zo! Een volgende keer, want die komt er zeker, gaan we dat ook uitproberen.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Tussen Kerst en Oud en Nieuw lekker gegeten bij Napoli. Als voorgerecht wilde ik iets met mosselen, maar deze waren er niet. Vreemd dat ik ze later wel opgediend zag bij andere tafels. Maar goed, de gebakken aubergines gegratineerd met mozzarella en tomatensaus waren een prima alternatief. Het duurde wel erg lang tussen het moment van het opnemen van onze bestelling en het serveren van het voorgerecht, bijna anderhalf uur. Dit moet echt veel beter. Het hoofdgerecht smaakte voortreffelijk, gesneden ossenhaas met zwarte truffel cremesaus. Interieur is niet bijzonder, kan wel een herstijling gebruiken. Leuk was dat de kok bij iedereen even een praatje maakte aan tafel. Het was lekker, maar het moet volgens mij (en zeker als ik andere recensies lees) beter kunnen.
Walter En Ria S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Nog nooit zo heerlijk Italiaans gegeten ! We waren hier 1e Kerstdag op advies voor de eerste keer en ik kan dit restaurant zeer zeker aanbevelen! De Grande Antipasto Freddo e Caldo is beslist een aanrader. Gezellig culinair uitgebreid genieten met een proeverij van verschillende exclusieve koude en warme Italiaanse specialiteiten.
Verder werd het hoofdgerecht Pasta al Parmigiano D.O.P. aan tafel geserveerd vanuit een grote Parmigiano kaas en geflambeerd met whisky. Filetto del ristorante Napoli (Hollandse tournedos met 'porcini' paddestoelen in een truffelcrèmesaus) was ook een culinair toppertje. Het dessert affo gato al café stond niet op de kaart, maar werd wel keurig geserveerd, niks is hun te gek. Prijs, kwaliteit, service, decor en gastvrijheid staan hier in een zeer goede verhouding en we komen hier of in hun 2e zaak in Haarlem zeker terug.
Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
heerlijk gegeten: als voorgerecht, ik minestronesoep en mijn vrouw carpaccio van zalm.
hoofdgerecht ossehaas met bolognese saus, de vrouw zalm met tagiatella.
nagerecht zabaglione.
het was helemaal top, voor herhaling vatbaar.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij Napoli. De bediening was vriendelijk. We hadden kalfsvlees en pasta carbonara. Beiden waren heerlijk!
Dit restaurant is echt een aanrader!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Hier met zijn 3en geweest. Buiten gezeten, mooie plek, eenvoudig meubilair en uitzocht op wat fietsen die boven ons stonden alsmede een onsamenhangend groepje beelden. Vriendelijke bediening, grappig dat de oudste serveerster een verjaardagsliedje in het Italiaans zong (anderzijds, dat gedoe met sterretjes en happy birthday zingen voor jarigen in een restaurant vind ik nix) . wel jammer dat ik bij het hoofdgerecht pasta bestelde maar patat kreeg. De dessertkaart is wat armoedig, de desserts sluiten niet echt aan bij het niveau van de andere gangen. Minestronesoep en een zeer dure filetto gegeten. Soep was okay, de filetto ook, de garnering (wat patat, wat schijfjes wortel en wat haricots verts) ondermaats. Het brood was lekker maar wat klef.
Dorret G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Samen met mijn dochtertje van 3 en zoontje van 1 ging ik uit eten bij Restaurant Napoli. Gevestigd in een monumentaal pand in de binnenstad van Bergen op Zoom. Grote eetzaal binnen en een klein terrasje buiten, gezien het zalige weer kozen we voor buiten op het terras. Er werd meteen een kinderstoel gehaald, drinken ingeschonken, cadeautje voor de kinderen (potloden etc). Schaaltje chipjes voor mijn dochtertje, stokbrood gesneden met heerlijke kruidenboter, gebakken toast met zongedroogde tomatentapenade. Dat ging heerlijk bij mijn halfzoete witte huiswijn. We namen als hoofdgerecht de huisgemaakte pasta Bolognese. Voor mijn dochtertje werd door de keuken nog even gevraagd hoe ze de spaghetti wilde hebben, lekkere zacht of toch al dente. Of misschien toch liever penne in plaats van spaghetti. Ze koos voor lekker zachte spaghetti. Een vol bord met heerlijke huisgemaakte, rijkgevulde bolognese. Zo hoort hij te zijn! Aan tafel werd er paramezaanse kaas gestrooid, dat maakte natuurlijk indruk op de kleintjes. Mijn dochtertje kon alleen maar zeggen na het eten; " het was perfect"., Dat was het ook. Met kleine kinderen uit eten is vaak een grote uitdaging, maar bij een restaurant waar je je zo welkom voelt met kleine kinderen is uit eten een feestje!
Absolute aanrader! Zeker als je met jongere kinderen komt in het begin van de avond. Zeer vriendelijke en vlotte bediening, zeker niet opdringerig, maar wel aanwezig.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Op een vrijdagavond gaan eten met 6 personen. We hebben gekozen voor 2 verschillende menu's (geen enkel probleem). De voorgerechten werden goed en verzorgd geserveerd (naar smaak op tafel!). De carpaccio's waren goed en ruim. Ook de hoofdgerechten werden aan tafel afgemaakt met kaas olie e.d.. De pasta's waren vers en goed! Ook wensen m.b.t. smaken (geen knoflook) waren geen probleem en er werd goed rekening mee gehouden. Het ijs als dessert was typisch italiaanse en lekker. Beide menu's waren ruim voldoende en goed verzorgd. De huiswijn is een aanrader. De italiaanse koffie op het eind maakt het helemaal af. Prijs kwaliteit en hoeveelheid zijn prima afgestemd!