Napoli

Kerkstraat 10 4611 NV Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Napoli

Gezelligheid sinds 1982

Kwaliteit, service en gastvrijheid ten top. Bij restaurant Napoli worden veel gerechten aan tafel afgemaakt. Wat dacht je van flamberen of een visgerecht dat de bediening aan tafel voor je fileert? Een spektakel dat je echt niet wilt missen.

Meer informatie over restaurant Napoli

jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lang moeten wachten op hoofdgerecht. Bij voorgerecht brood gevraagd maar niet gekregen. Kwaliteit van het eten was echter prima.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Door communicatie misverstand bij medewerkers kwam ons eten verpieterd op tafel, wij hebben het niet opgegeten.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voorgerecht hadden 3 van de 4 waarmee ik hier gegeten heb de zalmcarpaccio besteld. Deze werd opgemaakt aan tafel. Wat olie en kappertjes erover en peper en zout. De oudere dame die ons serveerde, zag niet dat ze het voorgerecht voorzag van veel te veel zout (zalm is zelf al redelijk zout en hoeft maar weinig zout extra te krijgen of helemaal niet). De reactie toen ik aangaf dat het zo wel voldoende zout was, vond ik wat geagiteerd.
Hoofdgerecht (ossenhaas met truffel crème saus) was lekker. Leuk ambiance in een Italiaans restaurant dat geen pizza's op de kaart heeft. Toch had ik van een restaurant met dit cijfer op Iens en deze prijsstelling meer verwacht.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening
lia K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een restaurant met heerlijk eten en een hartelijke, prettige bediening!!
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Bij binnenkomst leek het alsof we buitenom nog een tafeltje voor 2 de enige gasten zouden zijn. Oke we waren wat vroeg. Helaas hing er een rioollucht. Toch wilden we het een kans geven en dat is helemaal goed gekomen. Het eten was voortreffelijk. Netjes opgediend en het bereiden in de grote parmezaanse kaas geeft toch weer een extra Italiaans sfeertje. Er kwamen nog meer gasten en de gastvrouw was erg vriendelijk en bleek geboren te zijn in onze woonplaats. Ze adviseerde zeker als je in het weekend wilt komen te reserveren. Ik denk dat het dan gezelliger druk is, maar dan zul je ook wat minder snel aan de beurt zijn en zit een leuk gesprek met de gastvrouw er wellicht niet in. Door de eerdere goede beoordelingen hebben we voor dit restaurant gekozen. Het is zeker het proberen waard.
Tiffany T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Een familierestaurant gerund door echte Italianen! Ons tafeltje was nog niet vrij, daardoor kregen we een drankje aangeboden van de zaak. We hebben beide heerlijk gegeten, de gerechten waren van hoge kwaliteit en genoten van de abiance om ons heen. Veel gerechten worden aan de tafel afgemaakt en geserveerd. De inrichting is wat kil met veel en felle lichten, de tafels staan vrij dicht op elkaar. Vriendelijk en hardwerkend personeel die weet wat hij/zij serveert!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was voortreffelijk, tegen even redelijke prijs
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben genoten ,een heerlijke avond.
Voorstholen3 V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
goede bediening, hartelijk ontvangst, goede attentie voor onze wensen, van aankomst tot vertrek
Ursula W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De spaghetti, die bereid wordt in de grote Parmezaanse kaas, is een echte aanrader. Heerlijk.
de service is prima. soms wordt je door de drukte en grote groepen wat later geholpen, maar er is voldoende aandacht. het decor is wat aan het verouderen. ook de binnenplaats is al jaren zo.

resumé; een goed restaurant waar je heerlijk kunt genieten van Italiaanse gerechten.
Arnofrens .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Geweldige avond gehad. Begon al met een allerhartelijkst onthaal, niet overdreven maar gewoon spontaan leuk. Dan de atmosfeer is super. Het eten is overheerlijk en wordt aan tafel afgemaakt.
Wij gaan zeker vaker terug!
voevelen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Hebben heerlijk gegeten en wat geweldig dat ze aan je tafel je gerecht afmaken!!zeer zeker voor herhaling vatbaar zeker vanwege de super gezellige en leuke bediening
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Napoli, was lang geleden en dat vonden we achteraf best suf. Want wat was het lekker. Leuke bediening, niet te opdringerig, persoonlijk, interieur heerlijk authentiek zoals in Italië. Mosselen als voorgerecht waren echt een snoeperij, een aanrader, de scallopine alla Marsala heb ik beter gegeten, maar ja dat was ook in een bergdorpje in italie.
Wij komen zeker terug.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteravond voor het eerst bij Napoli gegeten na een tip van vrienden. Begonnen met een anti pasti schotel met diverse koude hapjes, daarna pasta parmigiana (in de kaas aan tafel bereid) en daarna pasta met ossenhaas in truffel-roomsaus. Heerlijk! Alles vers en met zorg klaar gemaakt. Flinke porties, dus geen ruimte voor dessert. Ouderwetse, zeer Italiaans aandoende inrichting.
Rebecca B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Afgelopen woensdag bij dit heerlijke 'enorm' traditionele Italiaanse restaurant gegeten op aanraden van heel veel lokale bewoners die we om tips vroegen. Eerlijk is eerlijk, zonder hun aanraden waren we er niet naar binnen gegaan. Een wat verbleekte menukaart naast de voordeur en achter matte ramen kijk je direct de keuken in, voorzien van TL-licht. Maar, als zovelen het zeggen....?! Bij binnekomst een traditioneel Italiaans beeld, alsof de tijd heeft stil gestaan. Iets met witte tafellakens, met bordeauxrood en donker eiken. Veel tafels, veel plavuizen, veel (wat bleek overheerlijke) gerechten. Een duidelijk doorgewinterde gastvrouw wees ons de tafel en voor we het zelf in de gaten hadden kozen we blijkbaar voor een karaf rode Italiaanse wijn. Wat overdonderd, maar toch, ook wel geestig. De menukaart net zo verbleekt als buiten, maar na een blik geworpen te hebben op het keukenpersoneel belooft het allemaal veel goeds. Het werd duidelijk dat alles ter plekke gemaakt wordt, niets wijst op 's morgens al uit de vriezer of voorgekookt. Vers en OVERHEERLIJK. Daarbij, finishing touch aan tafel; pure ambacht verrast ons. En wanneer er op de derde dag van de lente plotseling kerstmuziek klinkt, schieten veel gasten in de lach. Wat een band schept. De lieve gastvrouw (al 34 jaar werkzaam) begint over een heel hip woord als 'downloaden' , een stagiaire die het zou regelen en dat ze geen idee heeft hoe dat werkt. Maar met een heerlijk nuchtere kijk op het leven zegt ze blij: "We zijn of te laat of gewoon goed op tijd. Maar ik schaam me dood". Er wordt gelachen terwijl er aan de tafel tegenover ons een enorme parmezaanse kaas wordt voorzien van Whiskey en pasta, precies weer die ambacht en traditionele manier van je vak verstaan. Hier zit liefde in, liefde voor eten, voor de zaak en de mensen. Dat proef je en dat voel je. Een onvergetelijke avond!
Claudiascf .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijke pasta met in whiskey geflambeerde parmezaanse kaas! De truffel erbij maakte het echt af. Super vriendelijke bediening. Een echte aanrader wanneer je van echt Italiaans eten houdt!
Annetkik .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wat een geweldig restaurant! Bediening is top. Echt Italiaans en hoogstaande kwaliteit. Voor iedereen die verlangt naar Italië en nog niet op vakantie kan.