Napoli

6,5
5,8
Britt B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het personeel was onvriendelijk. Ik kreeg het verkeerde gerecht. Het personeel gaf mij de schuld hiervan. Ik zou korting krijgen maar dit is mij uiteindelijk niet gegeven. Onvriendelijk personeel dus. Ook geen moeite gedaan om het op te lossen. Ga zeker niet nog een keer terug
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Na het shoppen in de binnenstad liepen we met z’n 7en (1 baby, 2 tieners en 4 volwassenen) makkelijk naar Napoli. Paar uur eerder hadden we gebeld voor een tafeltje. Onder Groningers staat Napoli bekend als ‘veel voor weinig’. In de ANWB Kampioen Pizza Test eindigde hun pizza op de 4e plek. Deze Rotterdamse was dus wel benieuwd naar deze Groningse pizzeria.
Wij zaten in het restaurantdeel waar veel grote groepen zaten wat het erg rumoerig maakte. De tafels stonden dicht bij elkaar wat een ‘vol’ gevoel gaf. Blijkbaar hebben ze al die tafels nodig, want tijdens ons bezoek stroomde het hele restaurant vol. Ondanks het grote aantal klanten kwamen de pizza’s best snel; ze waren ruim in formaat en ruim belegd maar niet overdadig. Eerlijk = eerlijk: het waren heerlijke pizza’s. Binnen 1,5u stonden we weer buiten. Prima plek om snel een goede pizza te eten voor een hele vriendelijke prijs.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De pizza's en pasta's vind ik hier heerlijk! Alleen haal ik hier vaker af dan ik hier gezellig zou gaan zitten. Laatst toch wezen eten met het team wat later op de avond. De pizza's zijn groot en gewoon goed belegd. Voor studenten prima eten, maar ik neem hier niet snel familie mee heen.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Mijn favoriete pizzeria in de stad. Ik haal hier regelmatig af maar eet zo nu en dan ook in het restaurant. Het is een beetje een 'vreetschuur' uitstraling maar dit is voor grote groepen ideaal.

De pizza's en lasagne zijn fantastisch, the best in town!
Huis03 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Oude meuk, vreetschuur, hoop lawaai, ongezellig plekje op de zolder waar je in de saaie keuken keek, we zaten krap en de bediening vergat ons.  Vooraf gebakken champignons, deze waren zout en inspiratieloos. Vegatarische pizza was ok, maar ik heb ze lekkerder gegeten. Kortom: nee!
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Ik vind het eten bij Napoli altijd zeer goed! Het is erg goedkoop dus moet je er ook niet veel meer van verwachten. Een aanrader voor een gezellig niet al te duur etentje.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Grote porties krijg je soms lang wachten veel chaos en geschreeuw. Eigenarese mag wat vriendelijker zijn. Veel stof bestek was nog vies en glazen ook.
Kimborchers .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Al ben ik niet zo'n fan van pizza en pasta's. Echter, laatst toch weer eens gehad en ditmaal bij Napoli. Een zeer grote zaak die blijkbaar altijd druk bezet is.
Het interieur mag wel een likje verf gebruiken en en kan volgens mij ook geen tafeltje meer bij. Maar zoals ik al zei: ieder tafeltje was bezet.
De pizza was prima, niet te veel poespas, maar lekker basic. Ook de lasagna was prima.
De bediening was snel, maar verder niets qua persoonlijke aandacht.
Bij Napoli kom je om voor een goede prijs een prima pizza/pasta te eten zonder de verdere rand zaken.

Boksook .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Prettige sfeer. Lang geleden dat ik hier geweest was. Snelle en vriendelijke bediening terwijl het erg druk was. Eten is best oke, zeker gezien de prijs. Een lasagne gorgonzola gehad, smaakte best lekker. Ik had het idee dat er net iets minder kaas in had gemogen maar dat kon de pret niet drukken!
Smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Hier gaan wij regelmatig eten: heel veel pizza krijg je, misschien wel teveel. Het is er altijd druk en de pizza's smaken altijd voortreffelijk! Zeker een aanrader! Nadien wel erg veel dorst, wellicht het deeg/zout dat door de pizza zit (maar dat mag de pret niet drukken). Aanrader!
SterreStars .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
We wilden nog even het jaar 'uitblazen' met vrienden bij Napoli, als student kun je hier lekker goedkoop even wat eten, maar het was werkelijk verschrikkelijk..! Na twee (!!!) uur wachten op een pizza krijg je eentje die maar half belegd is, en waar stukjes ingrediënten op lagen die er niet op hoorden en er ook zeker niet bij pasten. De spaghetti was lauwwarm, alsof deze al wel een tijdje klaar was en vervolgens nog maar even opgewarmd was in de magnetron, maar na twee uur wachten heb je zulke honger dat je het wel probeert weg te krijgen. Verder waren we bijna de gehele avond vergeten door de bediening, waardoor we zelf steeds naar de bar moesten lopen om maar even wat te bestellen, en toen in het begin te weinig menu kaarten waren gegeven was de belofte dat ze de laatste zsm zou brengen, maar we wachten nog steeds...

Gewoon jammer hoe zo'n avond verloopt, en als je er wat van zegt tegen de bediening is het 'oh jammer...' maar daar blijft het ook bij. Het was inderdaad een drukke avond, maar zelfs voor een drukke avond sloeg wat er bij ons gebeurde nergens op.

Een zware teleurstelling, zelfs voor het fijne prijsje was dit gewoon ondermaats, zonde van het geld, en een schande tegenover de Italianen. Dit was zeker de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.
Strazia-Cervello .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Samen met mijn vriendin heb ik hier gisteravond gegeten. Het was niet de eerste keer dat wij hier kwamen, zeker niet de laatste keer. Wederom was de bediening erg vriendelijk. Meerdere keren werd ons gevraagd of alles naar wens was en of er nog een drankje moest komen. De pizza's werden helaas niet tegelijk uitgeserveerd (een moet eigenlijk al beginnen anders wordt de pizza koud), maar ze smaakten weer erg goed. In een ietwat gedateerd decor hebben we weer een hele leuk avond gehad.

Lekker eten tegen een zeer goede prijs in een restaurant met zeer vriendelijke medewerkers. Da ben je bij Napoli in Groningen aan het goede adres.
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Prima pizza's voor heel weinig geld.
Hier ga je niet heen voor de gezelligheid of voor een romantisch avondje uit, maar als je snel een goed gevulde en smakelijke pizza wilt eten ben je hier aan het juiste adres.
Altijd druk, veel studenten en erg rumoerig.
Niets op aan te merken en al decennia een stabiele factor in Groningen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Al vaker hier een pizza gegeten.
Dochter die daar studeert en dit is vlakbij en goedkoop.
Lekkere pizza's .
Bediening is gezellig en hulpvaardig.
Echt gezellig is het er niet.
Allerlei verdiepingjes waar weer mensen zitten dicht op elkaar..
Maar ja de prijs maakt veel goed.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
1e pinksterdag hier gegeten, pizza en de spaghetti bolognese waren prima, gewoon gemiddeld, niet heel bijzonder. De bediening was super vriendelijk áls je hun aandacht had, we moesten tussendoor wel steeds vrij lang wachten; ik snap dat je de tafels opnieuw gedekt wilt hebben maar men was daar zo druk mee bezig mee aan het eind van de avond dat het lastig oogcontact maken was om te bestellen of om af te rekenen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Met zijn vijven gegeten tijdens Koningsdag. Boven gemiddeld goede pizza's, vriendelijke en attente bediening, scherpe prijzen. Ondanks de drukte een geslaagd bezoek. We komen vast vaker terug voor de pizza's.
PoVi .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Even met een groep hier een pizza gegeten. Het zijn gewoon lekkere pizza's. Vooral niet duur. Hierdoor zie je ook veel studenten die hier even uit eten gaan.

Ditmaal een lekkere bolognese pizza. Had nog nooit eerder met bolognese gehad maar ik vind dit zeker voor herhaling vatbaar. Hier kom ik zeker weer eens terug.

Het personeel leek soms wel wat ongeintresseerd. de pizza maakte dit wel weer goed.
Mark1995 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Wanneer ik eet bij Napoli vallen twee dingen mij steeds op: de pizza's zijn heerlijk, maar het restaurant is te druk. Vaak zitten er grote groepen die samen behoorlijk wat lawaai produceren; een gesprek aan mijn eigen tafel is moeilijk te volgen. De bediening pakt toch de drukte goed op: niets duurt lang en er wordt niets vergeten. Voor de pizza raad ik iedereen aan om naar Napoli te komen, maar voor een rustig avondje uit kun je beter naar een ander restaurant gaan.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Op een drukke vrijdagavond hier gegeten met 14 personen. Vriendelijk bediening ondanks dat ze hard moeten werken. Alle pizza's tegelijk op tafel wat lang niet in elk restaurant lukt. Dus voor een vlotte, lekkere maaltijd met een grote groep een aanrader
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Wij aten hier een pizza en pasta op zondag 15 september. We hadden niet heel veel tijd, maar het personeel wist ons hier nog sneller weg te krijgen dan de bedoeling was. Het voelde voor ons als 'lopende band werk', de bediening gaf ons niet het gevoel dat we welkom waren. Ze waren niet gastvrij, kwamen alleen langs snellen met vragen naar onze wensen op het gebied van eten en drinken. De pizza en past die we besteld hadden smaakte overigens prima. Ik denk dat dit voldoet als studenten restaurant, maar als je een avondje uit eten wilt, moet je ergens anders heen.