Napoli

Astraat 9 9718 CP Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Napoli

Jouw recensie over het restaurant Napoli

Floor D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Sowieso de lekkerste pizza van Groningen! Altijd al zo geweest. Ik snap echt totaal niet dat ze zon lage score hebben :/
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
In het kader van het afscheid van een collega van mij ben ik wezen eten bij restaurant Napoli in Groningen. Het is de tweede keer dat ik er ben wezen eten. Het was beter dan de vorige keer. Ik had een pizza Del Re en die was lekker. Ook kon den we dit keer met z'n allen bij elkaar zitten, ondanks dat we met een grote groep waren. Kortom een hele verbetering ten opzichte van de vorige keer.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Afgelopen zaterdag ben ik met een aantal collega's bij Restaurant Napoli wezen eten. De sfeer is er authentiek, Italiaans. Vooraf had ik uiensoep en als hoofdgerecht Pizza Del Re. Het eten was lekker, behalve dat mijn pizza erg veel vocht bevatte. De bediening was echter niet al te best. We waren met een grote groep, van 14 personen en werden aan twee tafels gezet in plaats van aan één lange tafel. Toen we vroegen of de tafels bij elkaar gezet mochten worden, deden ze daar erg moeilijk over. Ook vond ik dat de gerechten snel achter elkaar aan kwamen. Ik had de soep nog niet eens op en toen kwamen ze al met het hoofdgerecht. Misschien kwam het door dat mijn collega's geen voorgerecht besteld hadden, maar ik voelde mij hier door erg onder druk gezet. Dat is een beetje jammer.
Gien050 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik ga hier wel eens eten. Altijd erg druk. De tafels staan erg dicht op elkaar en erg rumoerig. De pizza's zijn qua prijs / kwaliteit niet slecht. Maar heb nu pizza's opgehaald. Was niet om te eten!! Het smaakte naar niks. De pizza bodem was doordrenkt met vet en de ingrediënten waren smakeloos. We moesten in totaal ongeveer 35 euro betalen. Baalde er echt van. Kon ik beter van de supermarkt oven pizza's halen.
Britt B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het personeel was onvriendelijk. Ik kreeg het verkeerde gerecht. Het personeel gaf mij de schuld hiervan. Ik zou korting krijgen maar dit is mij uiteindelijk niet gegeven. Onvriendelijk personeel dus. Ook geen moeite gedaan om het op te lossen. Ga zeker niet nog een keer terug
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Na het shoppen in de binnenstad liepen we met z’n 7en (1 baby, 2 tieners en 4 volwassenen) makkelijk naar Napoli. Paar uur eerder hadden we gebeld voor een tafeltje. Onder Groningers staat Napoli bekend als ‘veel voor weinig’. In de ANWB Kampioen Pizza Test eindigde hun pizza op de 4e plek. Deze Rotterdamse was dus wel benieuwd naar deze Groningse pizzeria.
Wij zaten in het restaurantdeel waar veel grote groepen zaten wat het erg rumoerig maakte. De tafels stonden dicht bij elkaar wat een ‘vol’ gevoel gaf. Blijkbaar hebben ze al die tafels nodig, want tijdens ons bezoek stroomde het hele restaurant vol. Ondanks het grote aantal klanten kwamen de pizza’s best snel; ze waren ruim in formaat en ruim belegd maar niet overdadig. Eerlijk = eerlijk: het waren heerlijke pizza’s. Binnen 1,5u stonden we weer buiten. Prima plek om snel een goede pizza te eten voor een hele vriendelijke prijs.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De pizza's en pasta's vind ik hier heerlijk! Alleen haal ik hier vaker af dan ik hier gezellig zou gaan zitten. Laatst toch wezen eten met het team wat later op de avond. De pizza's zijn groot en gewoon goed belegd. Voor studenten prima eten, maar ik neem hier niet snel familie mee heen.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Mijn favoriete pizzeria in de stad. Ik haal hier regelmatig af maar eet zo nu en dan ook in het restaurant. Het is een beetje een 'vreetschuur' uitstraling maar dit is voor grote groepen ideaal.

De pizza's en lasagne zijn fantastisch, the best in town!
Lucienne H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Oude meuk, vreetschuur, hoop lawaai, ongezellig plekje op de zolder waar je in de saaie keuken keek, we zaten krap en de bediening vergat ons.  Vooraf gebakken champignons, deze waren zout en inspiratieloos. Vegatarische pizza was ok, maar ik heb ze lekkerder gegeten. Kortom: nee!
Willemijn E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Ik vind het eten bij Napoli altijd zeer goed! Het is erg goedkoop dus moet je er ook niet veel meer van verwachten. Een aanrader voor een gezellig niet al te duur etentje.
smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Hier gaan wij regelmatig eten: heel veel pizza krijg je, misschien wel teveel. Het is er altijd druk en de pizza's smaken altijd voortreffelijk! Zeker een aanrader! Nadien wel erg veel dorst, wellicht het deeg/zout dat door de pizza zit (maar dat mag de pret niet drukken). Aanrader!
eetbeter2 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Prima pizza's voor heel weinig geld.
Hier ga je niet heen voor de gezelligheid of voor een romantisch avondje uit, maar als je snel een goed gevulde en smakelijke pizza wilt eten ben je hier aan het juiste adres.
Altijd druk, veel studenten en erg rumoerig.
Niets op aan te merken en al decennia een stabiele factor in Groningen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Al vaker hier een pizza gegeten.
Dochter die daar studeert en dit is vlakbij en goedkoop.
Lekkere pizza's .
Bediening is gezellig en hulpvaardig.
Echt gezellig is het er niet.
Allerlei verdiepingjes waar weer mensen zitten dicht op elkaar..
Maar ja de prijs maakt veel goed.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
1e pinksterdag hier gegeten, pizza en de spaghetti bolognese waren prima, gewoon gemiddeld, niet heel bijzonder. De bediening was super vriendelijk áls je hun aandacht had, we moesten tussendoor wel steeds vrij lang wachten; ik snap dat je de tafels opnieuw gedekt wilt hebben maar men was daar zo druk mee bezig mee aan het eind van de avond dat het lastig oogcontact maken was om te bestellen of om af te rekenen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Met zijn vijven gegeten tijdens Koningsdag. Boven gemiddeld goede pizza's, vriendelijke en attente bediening, scherpe prijzen. Ondanks de drukte een geslaagd bezoek. We komen vast vaker terug voor de pizza's.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Even met een groep hier een pizza gegeten. Het zijn gewoon lekkere pizza's. Vooral niet duur. Hierdoor zie je ook veel studenten die hier even uit eten gaan.

Ditmaal een lekkere bolognese pizza. Had nog nooit eerder met bolognese gehad maar ik vind dit zeker voor herhaling vatbaar. Hier kom ik zeker weer eens terug.

Het personeel leek soms wel wat ongeintresseerd. de pizza maakte dit wel weer goed.
Mark1995 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Wanneer ik eet bij Napoli vallen twee dingen mij steeds op: de pizza's zijn heerlijk, maar het restaurant is te druk. Vaak zitten er grote groepen die samen behoorlijk wat lawaai produceren; een gesprek aan mijn eigen tafel is moeilijk te volgen. De bediening pakt toch de drukte goed op: niets duurt lang en er wordt niets vergeten. Voor de pizza raad ik iedereen aan om naar Napoli te komen, maar voor een rustig avondje uit kun je beter naar een ander restaurant gaan.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Op een drukke vrijdagavond hier gegeten met 14 personen. Vriendelijk bediening ondanks dat ze hard moeten werken. Alle pizza's tegelijk op tafel wat lang niet in elk restaurant lukt. Dus voor een vlotte, lekkere maaltijd met een grote groep een aanrader
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Wij aten hier een pizza en pasta op zondag 15 september. We hadden niet heel veel tijd, maar het personeel wist ons hier nog sneller weg te krijgen dan de bedoeling was. Het voelde voor ons als 'lopende band werk', de bediening gaf ons niet het gevoel dat we welkom waren. Ze waren niet gastvrij, kwamen alleen langs snellen met vragen naar onze wensen op het gebied van eten en drinken. De pizza en past die we besteld hadden smaakte overigens prima. Ik denk dat dit voldoet als studenten restaurant, maar als je een avondje uit eten wilt, moet je ergens anders heen.
RemkovandeBeek .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Over het eten en decor kan ik weinig zinnigs zeggen. Basic. Aandacht ging vooral naar de service die ruim ondermaats was en een behoorlijke lading aan het etentje gaf.

Bij binnenkomst werd mij onvriendelijk meegedeeld dat 'we te vroeg waren'. 10 minuten voor reservering lijkt mij niet storend en juist uitnodiging voor een drankje. Dat drankje zijn we maar in de supermarkt gaan halen. Toen een collega zijn AA flesje bij binnenkomst op tafel zette met nog 1 slok drinken er in kwam er meteen een medewerkster langs stormen die hem afblafte dat het van tafel moest. Ze nam niet eens de tijd om stil te staan.

Rebels als hij is deed hij dit niet, waarna een tweede medewerker hem nogmaals verzocht het flesje van tafel te halen. De toon was weer niet netjes, hoewel wij al aan een biertje zaten en duidelijk de intentie hadden om goed te consumeren. Twee koppige mensen leidde tot een conflict. Mijn collega heeft het flesje van tafel gehaald en we hebben spoedig de maaltijd opgegeten en zijn z.s.m. weggegaan. Niet met de intentie om ooit terug te komen.

er zijn genoeg alternatieve pizzaria's in de stad waar de service beter is. Zoek maar even verder.