Napoli

• Af te huren , Catering
Duur
T V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Napoli is een leuke drukke zaak met vriendelijk personeel. Een aanrader is de witte wijn uit Puglia! Zeer smaakvol. Het mandje met pizza brood is een lekkere binnenkomer om de eerste trek te stillen. Als vooraf de gebakken garnalen en vitello tonnato, beide een aanrader. Alhoewel de plank met gemengde voorrechten van de buren er ook heerlijk uit zag en die gaan we zeker de volgende keer proberen! De pizza met worst is ronduit heerlijk! De ravioli met krab en kreeft is heerlijk, niet een hele grote portie maar dat zou wellicht helemaal duur uitvallen, wij hadden er genoeg aan als je ook een voorgerecht neemt.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Leuke zaak, aardige bediening. Voorgerecht delen mag. Kraanwater kan. Wijnen per glas ruime keuze. Toiletten netjes. Goed eten voor nette prijs.
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Voor de derde keer een poging hier gewaagd en nee ik word er toch niet heel blij van. Huiswijn is erg waterig maar goed de prijs is er ook naar denk ik dan? Maar meest bijzonder vond ik; de risotto. Ik bestelde de risotto met zeevruchten en we waren met 6 man aan tafel. Vier daarvan hadden risotto en dan verbaasd het mij toch behoorlijk dat binnen 10 minuten het eten op tafel stond. En ja helaas dat was te proeven. De risotto was niet zoals een goede risotto hoort te zijn, persoonlijk thuis is mijn risotto een stuk authentieker en dat terwijl ik bij een "echte" italiaan aan tafel schuif. Helaas denk ik dat ik toch maar voortaan ergens anders heen ga want voor die prijzen.....
HJ75 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Aangename ervaring. Voelt alsof ik in Italië ben. Goede verse pasta's. Wijnen zijn erg goed. Bediening is attent en kijkt goed.
Daniiv .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
De kaart is erg overprijst. Bijna €30 voor een klein stukje gegrilde tonijn (met een takje rozemarijn erdoorheen????) en wat gemengde salade (die niet eens lekker was), en dan de matig uitgebakken aardappeltjes als sidedish hmmm...
Mn tafelgenote had de gebakken griet met olijven, deze was ook bijzonder matig en
het gerecht had een vlakke smaak zonder enige diepte (terwijl deze ook iets van €28 was....)
Wat ook echt opviel was hoe klein deze beide vis porties waren. Ik begrijp dat het geen all you can eat is, maar dit was te weinig zeker gezien de prijs.
Als nagerecht de panna cotta genomen en deze was trouwens wel echt overheerlijk!
Ook de bediening was top, maar al met al geen herhalingsgevaar...
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Keurige ontvangst. Jas wordt aangenomen. We zijn vroeg en kunnen een tafel kiezen.
De kaart biedt voldoende keuze en ook de wijnkaart (allen Italiaanse wijnen) is duidelijk en gevarieerd. Hartelijke bediening aan tafel. Gegrilde sardine vooraf, tonijnsteak al hoofdgerecht, panna cotta als dessert. Allemaal perfect bereid en goed opgemaakt. De koffie als uitsmijter is van uitzonderlijke klasse. Napoli ligt in een bruisende winkelstraat en dat levert gezellig uitzicht op. Misschien eens nadenken over de muziekkeuze; anders was ook decor een 10 geweest. We komen hier regelmatig en zeker terug.
Ericden .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Eten is niet echt bijzonder, echter ook zeker niet slecht. Inrichting is wel leuk, al staan sommige tafeltjes wel erg dicht op elkaar. Personeel (incl gastheer) zou wel een heel stuk beter kunnen. Gastheer zou ie ieder geval kunnen laten zien dat hij er zin in heeft en het personeel loopt vaak (ik denk) gemaakt druk te doen. Dusdanig druk dat het soms zelfs iets wat onrustig wordt in de zaak. Maar de grootste afknapper was wel dat, bij het afrekenen, de ober zelf even doodleuk zijn eigen fooi begon te bepalen. Niet dat ik tegen fooi geven ben, maar wel als diegene dit zelf gaat bepalen en ook nog eens het bedrag zelf wil invullen. Voor mij een reden om niet meer terug te keren.
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
We zijn met een groep gaan eten bij Napoli en werden gelijk naar onze tafel gewezen, de jassen werden aangenomen en er werd goed in de gaten gehouden of we nog iets te drinken wilden. De bediening was vriendelijk en maakten zo nu en dan een grapje.
Het eten was erg lekker, ondanks dat we met een grote groep waren werd alles tegelijk en redelijk snel opgediend. De meesten kozen voor pizza, deze waren allemaal erg lekker bereid en ook een paar originele combinaties. Zelf koos ik voor een pasta, deze smaakte goed en was eigenlijk iets te veel.
De keuze qua toetjes was uitgebreid genoeg, ik vond het zelf leuk dat ze de scroppino's aan tafel maken.
De inrichting is gezellig en heeft veel referenties naar Italië. Ik vond het iets minder dat de keuken open is, soms is de geur uit de keuken erg aanwezig.
Al met al hebben we een hele leuke avond gehad met lekker eten.
Wietze M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Diner in Napoli is net als je wanen in een restaurant in Italië. Dit komt voornamelijk door de uitgebreide kaart, de foto's van Italiaanse filmsterren aan de muur en de bediening die voornamelijk uit Italiaanse kelners bestaat. De uitgebreide kaart kan ook een nadeel zijn als je van lekker eten houdt. Dan is het namelijk moeilijk kiezen.
Als voorgerecht een salade caprese die je zelf op smaak kunt brengen met de olijfolie en balsamico azijn die op tafel staan. Wat erg prettig is, zodat je het gerecht op smaak kunt brengen zoals je zelf wilt. Het hoofdgerecht bestond uit een risotto met zeevruchten. Uiteraard wordt er door de kelner gevraagd op er extra peper is gewenst op het gerecht. Fijn als er geen peper op tafel staat, maar dit is leuker. Als dessert een panna cotta met huisgemaakte aardbeienjam. Heerlijk.
Wat ik in een restaurant niet kan waarderen is als de manager zijn personeel luid en in front of alle gasten terecht wijst. Maar omdat deze manager niet is te verstaan (als je geen Italiaans spreekt zoals ik), geeft dit in dit geval wel een Italiaanse sfeer.
Neem wel een goedgevulde portemonnee mee, want de prijzen zijn niet laag!!
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Heel lekker gegeten ...... alleen de witte huiswijn was niet bijzonder ! Heel fijn dat je kunt kiezen tussen grote en kleine pizza's. ....Tip voor Napoli : zet standaard 'n karaf water op tafel neer !
Dat maakt het helemaal af.
Nathan H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Napoli. De service is echter wat minder. Dit kwam voornamelijk door de absurd lange wachttijden tussen de gangen door. Dit was ruim een half uur tussen de eerste en tweede gang, met als hoogtepunt de tijd tussen het 3e en 4e gang; deze bedroeg 3 kwartier. Na half uitgehongert mijn beklag gedaan te hebben gaf het leidinggevende personeel aan dat dit "normaal" was. Service was verder goed, maar eten doe ik hier niet meer.
T P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Heerlijk gegeten in dit echt Italiaanse restautant dat al tientallen jaren hier zit.
Bij binnenkomst lekker brood met geweldige olijfolie.
Daarna vitello tonato en tomatensoep. Goeie pizza en pasta en als toetje tiramisu.
Alles even lekker, niets op aan te merken.
Daarbij heel vriendelijk personeel, wat wil je nog meer?
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Gezellig restaurant aan de Meent. Door de vriendelijke bediening voelden we ons welkom. Vooraf kozen we een proeverij van een aantal voorgerechten. Goed gepresenteerd op een apart daarvoor aangeschoven zijtafel. Had iets meer zout over gekund i.p.v. de overvloedige peper. Als hoofdgerecht aten we pasta met zalm en rode zalmeitjes. Helemaal goed. Tot slot een tiramisu. De eerste kok die een betere maakt dan deze moet nog geboren worden. Zalig!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijk geluncht. We hadden een Frittata en lasagne. Frittata is een Italiaanse omelet, maar was eigenlijk bang dat ik zo'n grote Nederlandse boerenomelet zou krijgen, dit was gelukkig niet zo. Ik kreeg een bescheiden omelet gevuld met gorgonzola en parmaham. Deze en de lasagne waren erg lekker. Je krijgt vers brood met goeie olijfolie.
Je kon van iedere pasta ook een kleine portie bestellen.
Vlot Italiaans personeel.
Leuke uitstraling met open keuken!
MiekeLH .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Gisteravond zonder reserveren binnen gelopen, plekje aan het raam. Attent personeel lekkere pasta! Gewoon leuk!voor herhaling vatbaar
Tapaatje G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Napoli is bijzonder Italiaans! Je gaat hier niet naartoe voor enkel lekker eten,maar vooral voor de Italiaanse sfeer; open ruimte, sfeer, opgeschoten maar bijzonder charmante bediening.
Fijne, uitgebreide Italiaanse wijnkaart met goeie kwaliteit wijnen. Je betaalt wel voor het eten en de sfeer, maar je bent wel echt een avondje uit!
Eten is overwegend goed. Hoofdgerechten over het algemeen bijzonder goed op smaak en goed gevuld, zeker voor die prijs. Voorgerechten kunnen zeker beter. Daar is het net andersom. Alhoewel de charcuterie wel bijzonder gevuld lijkt.
Maar toch, voor de sfeer kom ik graag terug!
J M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Vanavond binnengelopen, hapje aan de bar gegeten omdat het restaurant vol zat. Vooraf kregen we lekkere broodjes met olijfolie, die kwamen net uit de oven:heerlijk. Toen op naar ons gekozen gerecht van de kaart. Ik ging voor het dagmenu, zalm in ravioli met kaassaus.
Prima van smaak, maar zo'n l****g klein portie.
Na de koffie kwam de rekening waar ik me rot van schrok: mijn menu was 19 euro. Dit staat niet in verhouding met wat er op het bord lag en met de pasta's op de kaart.
Jammer, het was lekker, maar niet het geld waard om te herhalen.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Wat heb ik hier een ontzettend lekkere Saltimbocca gegeten! Die was uit de kunst! Ook de Penne alla Contadina als voorgerecht was erg smakelijk. De bediening was vlug en aardig en ook de inrichting is netjes.
Het enige minpunt was dat het er erg warm werd.
Huis03 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Wil je echt lekker Italiaans eten? Ga dan hier naar toe! 2e Keer dat ik hier was en het was weer heerlijk. Wij hebben een zalige risotto ai frutti di mare gegeten. Een visrisotto, tikje pittig, vol zeevruchten zoals scheermessen en vongole. Supervriendelijk personeel!!!
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Wij aten in een verrassingsmenu o.a. Bresaola Valtellina, groene Ravioli al crostacei (superlekker), Bocconcini (ossenhaasreepjes met een paddestoelen/cognac/roomsaus: om te watertanden). Dit geweldige, echt Italiaanse restaurant zal, vanwege het gebrek aan ruimte, waarschijnlijk nooit een ster krijgen, maar ze verdienen er alleen vanwege het fantastische personeel en het meer dan geweldige eten al twee!