Napoleon

- Diner vanaf 10:30

• Af te huren , Terras
Peterjellema .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Als voorgerecht een ossenstaartsoep, prima garnituur echter miste ik het scheutje madeira aan tafel. Hoofdgerechten: Gamba's en Zeeuwse waterzooi, Gamba's zagen er mooi uit en een flink aantal. Jammer dat er om een vingerbowl gevraagd moest worden. Waterzooi.... nog nooit zo lekker gehad!!! Aardappel garnituur: kroketjes en frieten, aan de kroketjes niet toegekomen wel enkele frieten. Aardappel garnituur veel te veel en dat zag je ook bij de andere tafels ietwat minder mag echt wel, als iemand honger heeft wordt er wel bij besteld. Leuke Nederlandse wijn er bij gedronken. Bediening... PERFECT!
Freerk W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Uitstekend gegeten met 3 personen. 2 keer Napoleon Menu en 1 keer a la carte. Frisse smaken, verse ingrediënten. Service was dit keer veel minder formeel dan eerdere keren (voor ons een hele verbetering). Alleen 95 cent rekenen voor een bakje mayonaise bij de frieten is echt belachelijk. Ik vond de 50 cent van vroeger al veel, maar dit vind ik echt een negatieve opmerking waard..
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Afgelopen donderdag heerlijk buiten gedineerd. Voor alle zekerheid even gebeld en een tafel buiten gereserveerd, wat uiteindelijk goed was, als we dat niet hadden gedaan, hadden we niet buiten kunnen zitten, terras zat helemaal vol. Wat een gezellig en aangenaam gevoel gaf.
Mijn partner koos als voorgerecht voor de ossenstaartsoep, ik ging voor de carpaccio, beiden goed op smaak en met een heerlijk mandje stokbrood erbij.
Als hoofdgerecht kozen we voor de kreeft bellevue, deze was goed van smaak, had imisschien iets beter gekraakt kunnen zijn.
Het schaaltje frieten viel jammer genoeg tegen, niet knapperig en erg vet.
Gevraagd om een karafje water, dat hadden ze niet. Jammer!
Kortom samengevat, lekker gegeten, goede bediening, ook een voortreffelijke huiswijn, jammer van het water en de frieten, en aan de prijzige kant.

Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Een mooi restaurant, goed eten, grote porties en voldoende service. Wel iets te duur voor het gebodene, dat is wel jammer. Maar eigenlijk niets te klagen dus. Ze weten over het algemeen hoe ze gasten dienen te benaderen en het ziet er ook prima uit op het bord. Smaken zijn degelijk, maar in orde. Een aanrader voor wie eens lekker uit eten wil en ook er wat aan uit heeft te geven. Voor een bijzondere gelegenheid wellicht.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Wij gingen maandag met zijn tweetjes eten In restaurant Napoleon, op aanraden van vrienden.
De verwelkoming en de bediening waren erg hartelijk. Wij bestelden à la carte voor- en hoofdgerecht. De gerechten waren erg lekker, en zeker voldoende. Klein minpuntje was dat het voor- en hoofgerecht elkaar snel opvolgden, wat gezien de hoeveelheid die je op je bord krijgt beetje jammer was. We gaan zeker terug!
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
heerlijk gegeten vooral de gegratineerde oesters is een aanrader . prijs is ok voor een 3 gangen menu € 35 . bediening was correct en vriendelijk . decor was prima met mooie bloemstukken .
Proevertje1944 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
De voorgerechten waren van goede kwaliteit. Echter de gestoofde paling zwom in de kreeftensaus, dus dat gerecht ging de mist in. Beter is het te vragen om de saus apart te serveren, mag de bediening ook wel aan denken. Erg jammer. De rekening was ook wel tamelijk hoog voor het gebodene.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Het eten is van goede kwaliteit en de sfeer is heel gezellig.Het personeel is zeer vriendelijk en er is een zeer uitgebreide kaart.Een aanrader is het Napoleon menu
Als je lekker wilt eten en een gezellig avondje uit wil dan moet je zeker dit restaurant bezoeken
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Het beste van het diner was de amuse. Het voorgerecht was niets bijzonders. Het hoofdgerecht (paling) was overgoten met heel veel saus en was meer een soort soep. Jammer van de paling! Waardeloze kwaliteit frietjes (kleine snippers, vies bruin uitzicht, slap). Er moest extra betaald worden voor de mayonaise (95 ct) wat belachelijk is omdat het eten zelf al veel te duur is voor de lage kwaliteit. We hebben voor een voor en hoofdgerecht voor 2 personen 97,50 euro betaald. Zonde van het geld!
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Na 2 jaar nog eens een poging gedaan, een leuk menu met een goede wijn gekozen. Het eten werd onverschillig en te snel op tafel gezet. De soep was goed, het hoofdgerecht van vis was overgoten met een slechte bearnaisesaus met daarbij te slappe en te bruine frietjes, de groenten waren het enige goede aan het gerecht.
Nagerecht was alweer verbrande Crème brûlée en een slechte keuze van Franse kaas. Geen aanrader..
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
De bediening was erg onverschillig en ze stonden tegen elkaar hun beklag te doen over de baas.
Lelijke ouderwetse café-inrichting met ongemakkelijke stoelen.
De mosselen waren slecht gewassen want er zat nog zand in. Veel te duur.
Bankline .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
eten alsmede bediening van uitstekende kwaliteit, zeer ruime keuze
wijnen alsmede een heerlijke amuse. ligging perfect alleen interieur gedateerd
Verdi001 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Lekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Interieur kan moderner. Ook aan de dure kant. Maar al bij al waren wij heel tevreden.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
gezellig restaurant ,vlakbij het centrum van Hulst .
Vriendelijke en vlotte bediening
Tijdens het aspergeseizoen, worden diverse en gevarieerde menu's aangeboden, met aangepaste wijnen