Napa Italia

Kerkstraat 61 1191 JE Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-619522688

Over het restaurant Napa Italia

Geniet van Bella Italia

Ciao a tutti! Romantisch dineren of met het hele gezin, het kan allemaal bij Napa Italia. De pizza’s hebben krokante, dunne bodems en zijn rijkelijk belegd. In het midden van het restaurant zit de open keuken, waar de Italiaanse koks hun best voor je doen. Kom de sfeer proeven en waan je in Bella Italia!

Meer informatie over restaurant Napa Italia

Henneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker verse pizza. Met een bestelling van diverse heerlijke voorgerechten zou je ook kunnen voldoen. Vriendelijke bediening.
the_samisten M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ze hadden een groep EN door t mooie weer, veel extra klanten dus met zn 2-en deden ze gewrldig hun best. Ze vertelden gelukkig wel waarom e.e.a. laat doorkwam. En de vreemd warme Merlot verving hij snel zonder zeuren. Wat je krijgt smaakt goed, salada mixta met meer soorten ingredienten dan bij veel andere italianen, pizza vol belegd, niet krenterig, knapperig lekker. .
Gijs E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten en mooie wijn.
Jill T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
lekker gegeten, simpele pizza door de week, op het terras. zeer vriendelijke bediening, service en heerlijke verse bruschetta en pizzas!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goede Pizzeria, maar ik had gedacht dat ze ook andere Italiaanse gerechten hadden, maar die komen straks in hun nieuwe zaak in Abcoude
Daar wacht ik dan op
anna G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijke steenoven pizza's in een gezellige sfeer! Ideaal, ook voor kids in het leuke Ouderkerk.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een gezellig restaurant met heerlijk italiaans eten, alleen kun je elkaar op sommige plekken echt slecht verstaan.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prima houtovenpizza voor een vriendelijke prijs.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Een echter pizzeria met heerlijke bruscheta, goede huiswijn en een kleine maar lekkere kaart. Het is er informeel en je kan vanuit het restaurant op de keuken kijken en zien hoe de pizza gebakken wordt. Attente en vriendelijke bediening.
Annemieke N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Echt Italiaans eten! Een aanrader
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het zouden meer groenten bij de antipasti kunnen zijn.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Inrichting moet je smaak zijn, die van ons niet helemaal. Dit was echter ondergeschikt aan de perfecte pizze.
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Erg sfeervolle en goede Italiaan met heerlijke, goed belegde pizza's met dunne bodem. De bediening is zeer oplettend en vriendelijk. We gaan hier zeker vaker komen!
liselot P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gezellig Italiaans restaurant met goede kwaliteit producten. Leuke kaart met authentieke keuzes. Echte Italianen. Antipasti waren heel goed en de pizza was erg lekker. De Sgroppino is een aanrader. Kom zeker terug. Ciao a tutti.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, pizza's uit een echte houtoven. Het is een sfeervol klein restaurant met ontzettend vriendelijk Italiaans personeel.
Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Even snel een hapje gegeten voor een concert. Je wordt vriendelijk ontvangen in het Italiaans. De antipasti en pizza waren heerlijk! Net als de scropino en de koffie. Bediening was vlot en behulpzaam. Gezellige en levendige plek met een schoolachtige inrichting. Nog een pluspunt, ook (jonge) kinderen zijn welkom. Echt een aanrader, wij komen snel terug!
Katja S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk genoten!!
M.T. A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. De pizza was alleen voor mijn smaak wel erg zout.
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten! Pizza vd week was smullen.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Hier met vrienden een pizza (pittige Fiamma en gevarieerde Napa) gegeten, voorafgegaan door bruschetta. Zéér smaakvol, maar iets aan de zoute kant. Vriendelijke, vlotte bediening en een aangename ambiance. Na de straffe esptesso wisten we het zeker: we komen terug!