Napa Italia

Kerkstraat 61 1191 JE Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-619522688

Over het restaurant Napa Italia

Geniet van Bella Italia

Ciao a tutti! Romantisch dineren of met het hele gezin, het kan allemaal bij Napa Italia. De pizza’s hebben krokante, dunne bodems en zijn rijkelijk belegd. In het midden van het restaurant zit de open keuken, waar de Italiaanse koks hun best voor je doen. Kom de sfeer proeven en waan je in Bella Italia!

Meer informatie over restaurant Napa Italia

Jouw recensie over het restaurant Napa Italia

Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het vernieuwde Napa bezocht. Tja... De vorige eigenaar (Italianen) waren misschien wat chaotisch maar brachten die onmiskenbare Italiaanse sfeer in de tent, die is wel een beetje weg. Bediening is keurig daar niet van, maar mist wat flair. Dan het eten, de pizza. Ik beschouw mijzelf we als pizza kenner en heb in Italie de laatste 30 jaar de nodige gegeten. Ik was groot fan van de oude Napa pizza's de ingredienten kwam uit Italie en dat proefde je. De ham was echte proscuitto Cotto, Nu gewone ham. Proscuitto Cotto haal je er zo tussen uit. Ook de pizzabodem mag wat luchtiger, het deeg is duidelijk een ander deeg dan voorheen. Misschien iets meer gist en wat langer laten gisten. De pizzabakkers zijn puur Italiaans, spreken geen woord Nederlands. Prima dat zijn de enige echte. De prijzen voor dranken en deserts zijn iets gezakt wat prima is natuurlijk. Toch zal ik de oude eigenaren missen . Verder was het prima, maar de 9 ie het was is nu een 7 geworden.
Khaty D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hebben gister avond gegeten bij Napa
Wat een verbetering ten opzichte van de vorige eigenaar. De pizza’s zijn veel lekkerder en de gastheer Julius maakt er echt een hele leuke avond van met zijn team! Voor ons gevoel had de hele zaal een leuke avond door de leuke bediening en het lekkere eten!

Dankjewel Napa!
Bernard D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Fijn om weer echte Italiaanse pizza te kunnen eten in Ouderkerk! Met ons gezin gastvrij ontvangen en uitstekend bediend. Hier komen we terug.
Simone P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wat een aanrader. Vriendelijke bediening, heerlijke pizza’s en je proeft gelijk dat er veel waarde wordt gehecht aan de kwaliteit van de producten die op de pizza’s gaan. Goede wijnkaart kortom een heerlijke plek om een authentiek pizza te eten. Bovendien kan je gratis parkeren.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Eindelijk weer open, maar wat was het teleurstellend. De ziel is er uit.
Het hartelijke warme welkom, zoals we dat bij vorige eigenaar altijd gewend waren, de Italiaanse vibe, de kindvriendelijkheid, we vonden het niet meer terug. Alles is het net niet meer.
De keuzes op de kaart minder aantrekkelijk. Kwaliteit van de pizza’s ernstig achteruitgegaan. Zompig, flauw.
Verdure met zurige groenten, smaakte niet als vers gegrild. Teveel kaas die niet als goede buffelmozzarella smaakte.
Partner had met prosciutto en rucola, ook mindere kwaliteit en flauw.
Wijn was aardig. Biertje geen perino maar Heineken, ook jammer.
Zelfs de espresso bood niet meer het genot van weleer.
Heel erg jammer, we kwamen er altijd graag, voelde altijd als een warm Italiaans avondje uit met de kinderen. Nu komen we er niet meer terug.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Super pizzeria! Heerlijk gegeten. Lekkere wijn en niet te vergeten een heerlijk dessert! Zeker een aanrader. Ik kom hier snel terug!
Fay V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Nadat Napa een tijd dicht is geweest waren we erg benieuwd hoe het nu zou zijn. Vanaf het eerste moment waren we enthausiast. Fijne sfeer en de lekkerste pizza die we in tijden hadden gegeten. Personeel was aardig en goed! Wij komen zeker terug!!!!
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij zijn reeds 2 maal in het vernieuwde Napa geweest maar het was voor ons een teleurstelling. Inrichting is nog bijna hetzelfde en prima maar de pizza's die wij bestelden waren niet rijkelijk belegd en erg flauw van smaak. Bediening was jong en onhandig maar wel snel.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wat fijn een echte pizerria in Ouderkerk. Aardige bediening, heerlijke huiswijn en heel belangrijk de echte Napolitaanse pizza! Pinot grigio echt een aanrader. Gaan hier zeker terug komen.
Nieky F.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Napa is overgenomen en reeds opnieuw geopend. Wij waren groot fan van de vorige eigenaar en de gerechten en kwamen regelmatig een pizza nuttigen, echter was het nu een enorme tegenvaller. Een slappe, zompige pizza en het leek niet eens op de 4 kazen die wij hadden besteld. Geen Napa meer voor ons!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Napa is lang dicht geweest dus we waren blij dat ze weer op en zijn. Helaas is het niet meer zo goed. De ontvangst was allerminst hartelijk (net als het vertrek overigens), de akoestiek slecht door de aanpassingen aan het interieur en we moesten erg lang wachten (net als de mensen naast ons die er ook over klaagden). Toen de pizza kwam bleek voor een van beiden de verkeerde gemaakt te zijn. Beide pizza's verdure en diabolo vielen tegen. De groente hadden een zure bijsmaak en leken uit een potje te komen en de diabolo kwam qua ingredienten niet overeen met wat er op de kaart stond en had teveel kaas. We kregen wel een glas wijn gratis vanwege de verkeerde pizza maar al met al was het een teleurstellende ervaring. Ik hoop oprecht dat dit opstartproblemen zijn en het volgende keer beter is.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ik heb alle voorgaande recensies gelezen en ben afgaande op de grotendeels positieve reacties zelf in het vernieuwde Napa gaan eten.
De zaak ziet er mooi uit en IK heb er heerlijk gegeten als liefhebber van pizza . Huiswijn ook lekker en het was gezellig !. Mijn avond kon niet meer stuk ! ????
Henneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker verse pizza. Met een bestelling van diverse heerlijke voorgerechten zou je ook kunnen voldoen. Vriendelijke bediening.
the_samisten M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ze hadden een groep EN door t mooie weer, veel extra klanten dus met zn 2-en deden ze gewrldig hun best. Ze vertelden gelukkig wel waarom e.e.a. laat doorkwam. En de vreemd warme Merlot verving hij snel zonder zeuren. Wat je krijgt smaakt goed, salada mixta met meer soorten ingredienten dan bij veel andere italianen, pizza vol belegd, niet krenterig, knapperig lekker. .
Gijs E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten en mooie wijn.
Jill T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
lekker gegeten, simpele pizza door de week, op het terras. zeer vriendelijke bediening, service en heerlijke verse bruschetta en pizzas!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goede Pizzeria, maar ik had gedacht dat ze ook andere Italiaanse gerechten hadden, maar die komen straks in hun nieuwe zaak in Abcoude
Daar wacht ik dan op
anna G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijke steenoven pizza's in een gezellige sfeer! Ideaal, ook voor kids in het leuke Ouderkerk.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een gezellig restaurant met heerlijk italiaans eten, alleen kun je elkaar op sommige plekken echt slecht verstaan.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prima houtovenpizza voor een vriendelijke prijs.