Over het restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

tram 26, bus 66

zaterdag t/m Donderdag 08:30 - 00:00
- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 00:00
Vrijdag vanaf 08:30
- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 02:30

Jouw recensie over het restaurant NAP

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
gezellige zaak, vriendelijk en amicaal personeel, goed eten voor een acceptabele prijs. Aanrader om eens te gaan eten. Leuk terras.
Kyra G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prettige sfeer, geschikt om met partner en met vrienden af te spreken. wij hadden een informele bespreking, wat prima paste.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Komen zeker weer terug. Het eten was goed, verschillende biertjes van de tap, veel wijnen per glas. Fijn tentje met uitzicht op de bootjes!
Roel G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Service top, eten prima, goede locatie om even te tafelen. Vooraf de NAP plank. Deze was erg lekker. Daarna soepje, daarna als hoofdgerecht de daggerechten genomen. Al met al veel en lekker. Geen culinaire hoogstandjes. Gewoon goed eten.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prettige sfeer, vlotte bediening, lekker gegeten!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Op maandagavond gegeten. Restaurant was rustig maar toch gevuld. we kochten een plek uitzoeken en heerlijk gegeten. Goed medium-rare gebakken steak met smaakvolle groenten. Garnalensoep was heerlijk!
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was gezellig. De bediening was aardig en het eten was lekker evenals de wijn. Achterdeel van het restaurant is goed ingericht. Wij zaten meer in het kroeggedeelte. Deur steeds pen waardoor we het frisjes hadden en de stoelen zijn hard en recht. Desniettemin hebben we een leuke avond gehad. Nap zit echt op een goeie plek.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
De service was bij aankomst onvoldoende. Het duurde te lang voordat er iemand kwam. Daarna was de service redelijk. De vis was smakeloos. Er was een onduidelijke saus overheen gegoten. De groente waren te gaar en niet smakelijk.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Persoonlijk, aardig personeel. Lekker eten, houden rekening met persoonlijke wensen. Echt een elke plek.
Joan N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een gezellige en vriendelijk restaurant goede bediening en uitleg.Ondanks dat er iemand van de groep laat was,was er begrip geduld.
Gezellige sfeer,lijkt me gezellig tijdens de zomermaanden om op het terras te lunchen of het avond eten te nuttigen
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed gegeten. Alles werd prima verzorgd. Goede uitleg over de gerechten. Niets te klagen over het AH menue.
We zullen er zeker nog eens naar toe gaan. Het was de moeite waard om daar te gaan eten.
Kimber S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was een beetje kille sfeer. Geen leuke inrichting, geen lekkere stoelen om te zitten. Personeel gaat en het vlees (rib eye) vonden we wat taai.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vierde keer dat we hier eten,goed eten in een prettige sfeer.We hadden vrienden uitgenodigd,die waren ook enthousiast en reserveren binnenkort weer.Een beetje thuissfeer en toch uit.
Bedankt voor de gezellige avond.
grazyme21 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
vond de bediening zeer toegankelijk. en het concept met de kaart van verschillende voor- en nagerechten erg leuk. keuze hoofdgerechten was beperkt bij de ah actie.

top locatie
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hadden AH-restaurantactie menu. Hoofdgerecht was een Keuze uit vlees of vis. Beide gerechten zat geen tot weinig smaak aan. De bediening was traag. We hebben op een gegeven moment een serveerster aan moeten houden om te vragen of ze nu eindelijk onze tafel kon afruimen zodat we door konden gaan naar ons volgende gang. De bediening keek niet op of om naar ons want het bestellen van een drankje ging ook heel moeizaam. Heel jammer dit allemaal!
rborkus .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuke plek aan het haventje, mooie kijk op de lucht en het water. Heel vriendelijke ontvangst en bediening, ook voor mijn vriendin in rolstoel. Het eten was erg lekker, verrassend voorgerecht, mooi hoofdgerecht en verrassend nagerecht. Drank naar wens en vooral prettige informele atmosfeer. Het was boven verwachting eigenlijk!
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en vlot personeel, gezellig ingericht en een fijne akoestiek. Geen bijzondere kaart, maar heel fijn dat er goed met allergieën rekening gehouden kan worden! Ik voelde me in goede handen. Kom ik zeker nog eens terug.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Oke eten, maar verwacht geen verfijnde culinaire keuken. Gerechten waren vlak en flauw van smaak. De wijn was prima van smaak. Met partner vegetarisch gegeten met de AH restaurant actie.
cepetersen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Je kunt hier lekker en gezellig eten. Ook met de AH restaurant actie was het deze keer weer erg lekker. Enthousiaste bediening, hebben echt plezier in hun werk om de klanten het naar hun zin te maken.
beaots .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer goede ontvangst,heerlijk gegeten en op en top gastgevoel,jammer dat het een beetje uit de buurt ligt.Ik zou zeggen ga zo door.
Bea Ots