Over het restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 02:30

Marion O.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We kwamen met een AH Restaurantkaart. De ober gaf aan dat hij nog maar net was begonnen en deed iets teveel zijn best. Hij kwam met de gewone menu's terwijl ik wist dat er voor de AH kaart een speciaal menu was. Dat bracht hij daarna ook. Er was gelukkig ook een meer ervaren dame in de bediening, die heel leuk en goed was. Het eten was prima en er werd veel rekening gehouden met mijn uien-allergie. Leuke avond gehad!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten met de AH restaurantactie. Zowel het voorgerecht als het dessert bestond uit diverse kleine gerechtjes: zeer afwisselend en prima van smaak. Voor het hoofdgerecht een keuze uit vlees of vis.
Voor een koude, donkere januari avond was het prima bezet waardoor het ook gezellig was.
Prijs van het menu was €35,- wat we flink aan de prijs vonden. Met wat drankjes en koffie toch €65,- bij elkaar.
Maar met AH-actie wel in verhouding.
Edgarr V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten. Service was goed. Hebben verschillende dingen kunnen proeven door de proefplankjes. Ook zeer sfeervol en het was gezellig druk.
kars D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima gegeten in NAP met heel vriendelijk personeel. Vooral de kleine proeverijen als voor- en nagerecht waren erg lekker.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben lekker gegeten met de AH restaurant actie.
Het voorgerecht en nagerecht konden we niet kiezen, zelf vind ik dat altijd wel jammer.
Als hoofdgerecht hadden we beide voor de diamanthaas gekozen. Super goed gemaakt! Met huisgemaakte frietjes, dat doet het bij mij altijd goed.
vadervanlouise .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Met de nog lopende AH actie met 8 personen naar volle tevredenheid van de betalende organisator van deze avond gevierd. Vis en Vlees keuze maar ook in plaats van dit was een salade mogelijk als hoofdkeuze. Er was wel een item over wat onder een vers geperste sinaasappelsap werd verstaan, maar door de bediening werd dit met tact opgepakt. Al met al leuke avond
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gastvrouw Mavis bediende ons leuk en lekker bijdehand. Heerlijk gegegeten. Vooral de ante pasti en hazelnootijs.........
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De avond ervoor bij Loetje Centraal gegeten. Die heeft de naam, maar bij NAP veel smakelijker en rustiger gegeten. Alles was leuk opgemaakt en compleet. Wij komen echt nog een keer terug les we in de buurt zijn.
Hank S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
NAP is een erg gezellige gelegenheid "op" IJburg. Leuke ligging met zicht op de haven, goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Leuke sfeer, prima bediening, heerlijk eten. Een echte aanrader!
Leander M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Sfeervol restaurant aan de haven van IJburg. Eten erg lekker, bediening vriendelijk en inrichting warm. Al met al een fijne plek om te eten voor verschillende gelegenheden.
dcwh .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gegeten met een AH bon. Het plankje met diverse voorgerechten was prima. Zo ook de diamanthaas. Het korstje van de "IJsselmeer witvis" was te hard en had geen lekkere smaak. Dat heb ik eraf gehaald. Desgevraagd heb ik dit gezegd. Men vond dit zeer vervelend en bood twee kopjes koffie aan. Het bord met een keuze van de diverse nagerechten was goed.
Wij vinden het een goed idee om voor- en nagerechten op deze manier te serveren.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker gegeten op zondagavond: het vaste AH-menu. De vangst van de dag was echt een prima catch, heel goed klaargemaakt. Ook de schotel antipasti (veel) was goed, met een aantal echt originele gerechten erin.
De service was minder. Het was een wat rommelige avond omdat tegelijk een champagneproeverij aan de gang was, waarbij apart personeel daarvoor rondliep (die dus niet de eetgasten bedienden). Het gewone personeel was vriendelijk maar de bezetting was gewoon te krap voor deze drukke avond. Op het eerste drankje en op het hoofdgerecht hebben we erg lang moeten wachten. Eén man/vrouw personeel erbij en je hebt echt een prima tent, op een leuke plek.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Op een donderdagavond geweest. Het was gezellig druk. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top! Zeker een aanrader.
ilseboekweg .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gezellig restaurant, maar ook leuk om gewoon een borrel te drinken. Vriendelijke bediening. Het eten was goed en verzorgd.
Wikke R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het Albert Hein menu is voor die prijs een prima menu, maar ik weet dat NAP op de reguliere kaart veel meer en veel lekkerdere gerechten heeft staan. Het hoofdgerecht was super lekker zowel de vlees al s de vis variant, maar de voor en na gerechtjes die ene een proeverij vorm kwamen hadden niet allemaal het niveau dat ik van hun keuken gewend ben.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk en verrassend voorgerecht met diverse hapjes. Perfect hoofdgerecht met flink stuk mals rundvlees en een heerlijk toetje. Met de gekozen wijnen een heerlijk dinertje. Aardige, attente bediening!
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gisteravond met 4 personen weer eens bij N.A.P. gegeten, nu met AH restaurant bonnen. Ik vond het jammer dat we niet a la carte mochten eten, maar het alternatief viel niet tegen. Vooraf kregen we een schaal met allemaal kleine hapjes waaronder een klein glaasje paprikasoep, verse tonijn, roomkaas en nog 4 andere dingen geserveerd met heerlijk eigengebakken brood. Het hoofdgerecht was diamanthaas of roodbaars met heerlijke groente erbij en zelfgemaakte patatjes die ietsje langer hadden gekund. Als nagerecht weer een variatie van allemaal heerlijke zoetigheidjes. De bediening was top, Al met al een zeer geslaagde avond.
birgitta561 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zalig gegeten. Goede service en relaxed zitten. Een aanrader. Prima locatie makkelijk te bereiken en met parkeerplaats voor de deur.
a K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sfeer was wel goed en bediening vriendelijk en attent. De kwaliteit van het eten viel echter erg tegen. De hamburger uit het broodje hamburger (à 16,50!) was te droog en te hard en is niet opgegeten. De combinatie van (gestoomde/gesmoorde) nattige roodbaars op natte risotto in de diep bord was een ongelukkige. Het enige(!) vegetarische hoofdgerecht, de Fregola, was een smakeloze prak van alles door elkaar en is niet opgegeten en overigens (wel weer attent) ook niet in rekening gebracht. De kwaliteit van rest van de gerechten viel gezien de prijs tegen. De tijd tussen het voor- en hoofdgerecht te lang, op het moment dat we het hoofdgerecht verwachten kwam men vertellen dat de vis van de dag op was. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Virginie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het restaurant geeft het gevoel van een kantine. Het eten heeft geen smaak, alles is erg neutraal en simpel. Hoe het wordt geserveerd ziet er goed uit. De prijs kwaliteitsverhouding is uit zijn verband, het is erg duur voor een basis maaltijd. Wij zijn bij vele AH restaurants geweest en deze krijgt onze laagste score. Wij hadden hoge verwachtingen omdat ze op een 8.3 stonden, deze score lijkt te zijn gedaan door 10 vrienden anders valt dit niet te begrijpen. Het was helaas een terleurstellende ervaring.