Over het restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 02:30

Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Dat we binnen kwamen dacht ik wow wat een herrie, maar toen we eenmaal zaten hadden we daar geen last meer van. Het was druk, maar de bediening was super vriendelijk en het eten was heerlijk. Er was niet zo veel keus als je met de ah aktiekaart kwam, vooraf Kregen we een plankje met van alles wat, als hoofd ok den we kiezen tussen vlees en vis en dat was allebei heerlijk en het dessert was weer van alles wat en dat was ook heerlijk. Alles bij elkaar een heerlijke avond.
Vera P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben lekker gegeten bij NAP. De service/personeel was erg vriendelijk en een leuke aangename verrassing op het einde.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten in een informele ambiance. Het ontbreekt je hier aan niets!! Lekker borrel buiten op het terras en binnen gegeten.
A G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Uitstekende keuken en zeer vriendelijke bediening. Verse gerechten, goede prijs, prima wijn en natuurlijk prachtige locatie aan het haventje. Hier kan geen Amsterdams restaurant tegenop!
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Voorgerecht heerlijk, daarna de vis, rode poon minder lekker maar de groenten erbij weer verrukkelijk! Toetje niet genomen, maar geen probleem koffie en drankje ervoor in de plaats.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij komen hier al jaren zeer regelmatig, het eten is altijd top, nu waren we weer met een ah bon, en laten we ons verrassen. Een kusje van de bediening kan er altijd af, en ook een klein praatje, maar dan moet het niet te druk zijn Het is altijd gezellig druk. De open keuken is ook top dan weet je hoe er met je eten word omgegaan.
ik heb het al eerder aangegeven de toilet-s zijn zeer schoon, en zeer netjes onderhouden. (hygiëne vind ik belangrijk in een restaurant).
hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekkere lunch op een mooi plekje aan de haven
Hang P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Uitstekend!
Goeie bediening. Snel en vriendelijk. Erg lekker eten. We hadden allemaal kleine hapjes. Oesters, escargo's, spiering, allemaal erg lekker.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, prima en vriendelijke bediening
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Uit de open keuken komen heerljjk smakelijke gerechten op tafel. Gisteravond een heerlijke TomKai Kai soep.
Als hoofdgerecht een surf ' turf van buiksoek en garnalen. Misschien zo langzamerhand een gewoon gerecht maar bij NAP van hoge kwaliteit en lekkere gewokte groentegarnituur. Bediening is informeel maar wel attent.
Een vertrouwd adres op IJburg. Akoestiek zou iets beter kunnen ,maar is geen beletsel voor een volgende keer NAP
anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk geluncht bij NAP, we hebben gekozen voor de klassieke club sandwich. Simpel gerecht maar toch zeer goed uitgevoerd, ook het personeel was erg gastvrij en waren snel bij ons. Het eten stond ook snel op tafel en als we niet andere plannen hadden voor de dag hadden we nog wel even blijven zitten. Zodra het weer zomer is lijkt me dit een ideale locatie om nogmaals te gaan lunchen met het super mooie terras, dat kan alleen maar een goede sfeer zijn. Ook de NAP burger zag er heerlijk uit en is iets wat ik de volgende keer zeker ga proberen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima restaurant op een mooie plek in een nieuw deel van Amsterdam
Een gastheer die oprecht belangstelling toont in zijn gasten en zo een aangename sfeer creeert. Een gevarieerde kaart met prima gerechten en originele dagspecials. Een plek om weer naar terug te keren.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Aten in het kader van de AH-restaurantactie. Voortreffelijk menu. Een mooi gepresenteerd scala van kleine voorgerechtjes, o.a. heerlijke parmaham met puike mozzarella, verse tonijn en zalm, stukje kip, etc. Hoofdgerecht keuze vlees of vis, beide goed bereid met bijpassende groenten. Toetje opnieuw 'grand dessert' met een selectie uit de toetjeskaart. Uitstekende keuze in alle opzichten.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening was allerhartelijkst. We hadden het ah menu en de proeverijtjes voor en na waren zeer lekker en als hoofdgerecht konden we kiezen uit diamanthaas of rode poonfilet met groente en friet. Ook erg lekker. We waren er om 18.00 uur en gingen om 21.45 weg. Het was een heel gezellige avond.
Marion O.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We kwamen met een AH Restaurantkaart. De ober gaf aan dat hij nog maar net was begonnen en deed iets teveel zijn best. Hij kwam met de gewone menu's terwijl ik wist dat er voor de AH kaart een speciaal menu was. Dat bracht hij daarna ook. Er was gelukkig ook een meer ervaren dame in de bediening, die heel leuk en goed was. Het eten was prima en er werd veel rekening gehouden met mijn uien-allergie. Leuke avond gehad!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten met de AH restaurantactie. Zowel het voorgerecht als het dessert bestond uit diverse kleine gerechtjes: zeer afwisselend en prima van smaak. Voor het hoofdgerecht een keuze uit vlees of vis.
Voor een koude, donkere januari avond was het prima bezet waardoor het ook gezellig was.
Prijs van het menu was €35,- wat we flink aan de prijs vonden. Met wat drankjes en koffie toch €65,- bij elkaar.
Maar met AH-actie wel in verhouding.
Edgarr V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten. Service was goed. Hebben verschillende dingen kunnen proeven door de proefplankjes. Ook zeer sfeervol en het was gezellig druk.
kars D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima gegeten in NAP met heel vriendelijk personeel. Vooral de kleine proeverijen als voor- en nagerecht waren erg lekker.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben lekker gegeten met de AH restaurant actie.
Het voorgerecht en nagerecht konden we niet kiezen, zelf vind ik dat altijd wel jammer.
Als hoofdgerecht hadden we beide voor de diamanthaas gekozen. Super goed gemaakt! Met huisgemaakte frietjes, dat doet het bij mij altijd goed.
vadervanlouise .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Met de nog lopende AH actie met 8 personen naar volle tevredenheid van de betalende organisator van deze avond gevierd. Vis en Vlees keuze maar ook in plaats van dit was een salade mogelijk als hoofdkeuze. Er was wel een item over wat onder een vers geperste sinaasappelsap werd verstaan, maar door de bediening werd dit met tact opgepakt. Al met al leuke avond