Over het restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 02:30

hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekkere lunch op een mooi plekje aan de haven
Hang P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Uitstekend!
Goeie bediening. Snel en vriendelijk. Erg lekker eten. We hadden allemaal kleine hapjes. Oesters, escargo's, spiering, allemaal erg lekker.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant, prima en vriendelijke bediening
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Uit de open keuken komen heerljjk smakelijke gerechten op tafel. Gisteravond een heerlijke TomKai Kai soep.
Als hoofdgerecht een surf ' turf van buiksoek en garnalen. Misschien zo langzamerhand een gewoon gerecht maar bij NAP van hoge kwaliteit en lekkere gewokte groentegarnituur. Bediening is informeel maar wel attent.
Een vertrouwd adres op IJburg. Akoestiek zou iets beter kunnen ,maar is geen beletsel voor een volgende keer NAP
anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk geluncht bij NAP, we hebben gekozen voor de klassieke club sandwich. Simpel gerecht maar toch zeer goed uitgevoerd, ook het personeel was erg gastvrij en waren snel bij ons. Het eten stond ook snel op tafel en als we niet andere plannen hadden voor de dag hadden we nog wel even blijven zitten. Zodra het weer zomer is lijkt me dit een ideale locatie om nogmaals te gaan lunchen met het super mooie terras, dat kan alleen maar een goede sfeer zijn. Ook de NAP burger zag er heerlijk uit en is iets wat ik de volgende keer zeker ga proberen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima restaurant op een mooie plek in een nieuw deel van Amsterdam
Een gastheer die oprecht belangstelling toont in zijn gasten en zo een aangename sfeer creeert. Een gevarieerde kaart met prima gerechten en originele dagspecials. Een plek om weer naar terug te keren.
Ronp .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij komen hier regelmatig, je word elke keer weer als bijzondere gast ontvangen, wij gaan als klant gezellig met het personeel om, zeer goede en snelle koks, het eten is altijd iets bijzonders, dit keer met de aanbieding van Albert-Hein geweest 2 de menu gratis, wij hebben ons laten verrassen was zeer smakelijk en origineel, en dus eigenlijk zeer goed en goedkoop.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Aten in het kader van de AH-restaurantactie. Voortreffelijk menu. Een mooi gepresenteerd scala van kleine voorgerechtjes, o.a. heerlijke parmaham met puike mozzarella, verse tonijn en zalm, stukje kip, etc. Hoofdgerecht keuze vlees of vis, beide goed bereid met bijpassende groenten. Toetje opnieuw 'grand dessert' met een selectie uit de toetjeskaart. Uitstekende keuze in alle opzichten.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening was allerhartelijkst. We hadden het ah menu en de proeverijtjes voor en na waren zeer lekker en als hoofdgerecht konden we kiezen uit diamanthaas of rode poonfilet met groente en friet. Ook erg lekker. We waren er om 18.00 uur en gingen om 21.45 weg. Het was een heel gezellige avond.
Marion O.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
We kwamen met een AH Restaurantkaart. De ober gaf aan dat hij nog maar net was begonnen en deed iets teveel zijn best. Hij kwam met de gewone menu's terwijl ik wist dat er voor de AH kaart een speciaal menu was. Dat bracht hij daarna ook. Er was gelukkig ook een meer ervaren dame in de bediening, die heel leuk en goed was. Het eten was prima en er werd veel rekening gehouden met mijn uien-allergie. Leuke avond gehad!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten met de AH restaurantactie. Zowel het voorgerecht als het dessert bestond uit diverse kleine gerechtjes: zeer afwisselend en prima van smaak. Voor het hoofdgerecht een keuze uit vlees of vis.
Voor een koude, donkere januari avond was het prima bezet waardoor het ook gezellig was.
Prijs van het menu was €35,- wat we flink aan de prijs vonden. Met wat drankjes en koffie toch €65,- bij elkaar.
Maar met AH-actie wel in verhouding.
Edgarr V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten. Service was goed. Hebben verschillende dingen kunnen proeven door de proefplankjes. Ook zeer sfeervol en het was gezellig druk.
kars D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prima gegeten in NAP met heel vriendelijk personeel. Vooral de kleine proeverijen als voor- en nagerecht waren erg lekker.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben lekker gegeten met de AH restaurant actie.
Het voorgerecht en nagerecht konden we niet kiezen, zelf vind ik dat altijd wel jammer.
Als hoofdgerecht hadden we beide voor de diamanthaas gekozen. Super goed gemaakt! Met huisgemaakte frietjes, dat doet het bij mij altijd goed.
vadervanlouise .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Met de nog lopende AH actie met 8 personen naar volle tevredenheid van de betalende organisator van deze avond gevierd. Vis en Vlees keuze maar ook in plaats van dit was een salade mogelijk als hoofdkeuze. Er was wel een item over wat onder een vers geperste sinaasappelsap werd verstaan, maar door de bediening werd dit met tact opgepakt. Al met al leuke avond
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gastvrouw Mavis bediende ons leuk en lekker bijdehand. Heerlijk gegegeten. Vooral de ante pasti en hazelnootijs.........
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De avond ervoor bij Loetje Centraal gegeten. Die heeft de naam, maar bij NAP veel smakelijker en rustiger gegeten. Alles was leuk opgemaakt en compleet. Wij komen echt nog een keer terug les we in de buurt zijn.
Hank S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
NAP is een erg gezellige gelegenheid "op" IJburg. Leuke ligging met zicht op de haven, goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Leuke sfeer, prima bediening, heerlijk eten. Een echte aanrader!
Leander M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Sfeervol restaurant aan de haven van IJburg. Eten erg lekker, bediening vriendelijk en inrichting warm. Al met al een fijne plek om te eten voor verschillende gelegenheden.
dcwh .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Gegeten met een AH bon. Het plankje met diverse voorgerechten was prima. Zo ook de diamanthaas. Het korstje van de "IJsselmeer witvis" was te hard en had geen lekkere smaak. Dat heb ik eraf gehaald. Desgevraagd heb ik dit gezegd. Men vond dit zeer vervelend en bood twee kopjes koffie aan. Het bord met een keuze van de diverse nagerechten was goed.
Wij vinden het een goed idee om voor- en nagerechten op deze manier te serveren.