Over het restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

tram 26, bus 66

zaterdag t/m Donderdag 08:30 - 00:00
- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 00:00
Vrijdag vanaf 08:30
- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 02:30

Jouw recensie over het restaurant NAP

beaots .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer goede ontvangst,heerlijk gegeten en op en top gastgevoel,jammer dat het een beetje uit de buurt ligt.Ik zou zeggen ga zo door.
Bea Ots
arjenvw .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Steak van alle 3 was erg taai. Goed opgelost door vervanging met stuk Rib Eye die heerlijk mals was.
Bediening gewoon slecht. Niet aandachtig, zaken vergeten, naar de bar moeten om nog een drankje te vragen.
Dit is de tweede keer bij NAP, en twee keer slechte bediening. Volgende keer ergens anders proberen!
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We werden goed ontvangen, fijne sfeer en mooie locatie. Het eten was heerlijk, maar niet onwijs vernieuwd. Voor de prijs hadden wij wel iets originelers verwacht. Tijd tussen gerechten was goed en de hoeveelheid precies genoeg. Al met al een ptima avond gehad.
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Blijft gewoon een prima restaurant, verschrikkelijk goede service, goede prijs kwaliteit. Goed geprijsde wijnkaart. Kortom een aanrader in de buurt
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ongelooflijk prettige bediening in een zeer sfeervolle zaak met verrassend goed eten. Veelzijdig, origineel en smaakvol! Een echte aanrader
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, erg lekker eten en verrassend leuke lokatie. De AH-bonnenaktie was voor ons de aanleiding om hier te gaan eten. Aanrader.
Alberth D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Groot fan van dit restaurant! Prachtige ruimte, terras aan het water en heerlijk eten. De bediening is ok, (niet vriendelijke) Absolute aanrader en aanwinst voor IJburg (en mezelf).
Maar zeker langs gaan om lekker te eten en de rest is bijzaak
moosss .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel dat oog voor ons had ondanks de drukte. Wij maakten gebruik van de restaurantactie van AH. Vooraf antipasti die was wat aan de zoute kant. Hoofd kon je kiezen vlees of vis. Wij hadden vlees. Heerlijk mals met verse groenten en zelfgemaakte friet. Toetje waren kleine lekkernijen van alles wat. Voor ons te veel maar verrukkelijk. Echt een aanrader!
Donald M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Erg vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Mooie lokatie. We voelden ons erg welkom. Aparte gerechten voor ieder wat wils. Smaakte prima. Een aanrader.
info787 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Voor-en Hoofdgerecht heerlijk, toetje beetje te divers en wat minder. Zeer vriendelijke bediening, goede wijnenfijn terras in de avondzon.
Marisca_ .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Lekkere gerechten en goede, vriendelijke bediening. Een aanrader en we komen zeker terug!
Koetsje .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Fijne plek aan kleine haven op IJburg. Terras is omgeven van glas zodat je lekker uit de wind kan zitten. Bediening is top, kunnen andere restaurants nog wat van leren! 3-gangenmenu van AH was geweldig! Zeer smakelijk! Wij komen hier nog een keer terug!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het wachten op nagerecht duurde erg lang, maar dat werd gecompenseerd met een kop koffie van het huis.
Verder was het een aangenaam gebeuren. Vriendelijke mensen.
Rain L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met AH restaurantactie hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Diamanthaas was te doorgebakken, zonder problemen een nieuwe gekregen. Makreel en toetje waren lekker!
john G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede kwaliteit en vlotte bediening, Het restaurant met buitenterras is in de wijk IJburg gelegen aan de haven. Het grand desert voor 2 personen is aan te raden. Ze maken ook uitstekende espresso.
Ernst-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten in een zeer informele sfeer. De bediening is vlot en heel vriendelijk. NAP is een aanrader en dus een plek om zeker nog eens terug te komen.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten! Het is een fijne locatie waar we graag komen.
Ik zou alleen graag minder vlees en meer groente eten, de hoeveelheid vlees kan best kleiner.
info283 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed eten, fijne bediening, aangename atmosfeer. Iets meer variatie in gerechten zou welkom zijn (we komen er regelmatig) maar verder top.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
N.A.P Amsterdam

Ben hier afgelopen week geweest met mijn familie om te eten en wat te drinken.
Toen we binnenkwamen werden we vriendelijk ontvangen door een mooie dame en direct naar een tafeltje geholpen we mochten kiezen om op het terras te zitten vanwege het mooie weer zijn we op het terras gaan zitten.
De voorgerechten waren zeer goed (vitello,sardines,buratta).
Vervolgens kregen we onze hoofdgerechten dit waren de steak, de ribeye, en de risotto.
Onze nagerechten waren ook heel goed mijn zoontje had de cheesecake die hij geweldig vond en ikzelf had de worteltaart.
NAP is zeker aan te raden en is leuk gelegen aan het water voor in de zomer.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De bediening was erg goed en leuk, maar de hamburger was niet lekker, niet goed gemaakt en gebakken en de vegetarische geitenkaassalade ook niet, smakeloos. visplankje en toetje was wel lekker!