Over restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

Frans B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gisteravond met 4 personen weer eens bij N.A.P. gegeten, nu met AH restaurant bonnen. Ik vond het jammer dat we niet a la carte mochten eten, maar het alternatief viel niet tegen. Vooraf kregen we een schaal met allemaal kleine hapjes waaronder een klein glaasje paprikasoep, verse tonijn, roomkaas en nog 4 andere dingen geserveerd met heerlijk eigengebakken brood. Het hoofdgerecht was diamanthaas of roodbaars met heerlijke groente erbij en zelfgemaakte patatjes die ietsje langer hadden gekund. Als nagerecht weer een variatie van allemaal heerlijke zoetigheidjes. De bediening was top, Al met al een zeer geslaagde avond.
Birgitta561 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zalig gegeten. Goede service en relaxed zitten. Een aanrader. Prima locatie makkelijk te bereiken en met parkeerplaats voor de deur.
A K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sfeer was wel goed en bediening vriendelijk en attent. De kwaliteit van het eten viel echter erg tegen. De hamburger uit het broodje hamburger (à 16,50!) was te droog en te hard en is niet opgegeten. De combinatie van (gestoomde/gesmoorde) nattige roodbaars op natte risotto in de diep bord was een ongelukkige. Het enige(!) vegetarische hoofdgerecht, de Fregola, was een smakeloze prak van alles door elkaar en is niet opgegeten en overigens (wel weer attent) ook niet in rekening gebracht. De kwaliteit van rest van de gerechten viel gezien de prijs tegen. De tijd tussen het voor- en hoofdgerecht te lang, op het moment dat we het hoofdgerecht verwachten kwam men vertellen dat de vis van de dag op was. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Virginie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het restaurant geeft het gevoel van een kantine. Het eten heeft geen smaak, alles is erg neutraal en simpel. Hoe het wordt geserveerd ziet er goed uit. De prijs kwaliteitsverhouding is uit zijn verband, het is erg duur voor een basis maaltijd. Wij zijn bij vele AH restaurants geweest en deze krijgt onze laagste score. Wij hadden hoge verwachtingen omdat ze op een 8.3 stonden, deze score lijkt te zijn gedaan door 10 vrienden anders valt dit niet te begrijpen. Het was helaas een terleurstellende ervaring.
Wsli .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Lekker gegeten met verschillende variaties. Bediening was erg goed, vriendelijk en correct. Let goed op dieetwensen en allergieën.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het vlees was perfect klaargemaakt.......voor het eerst in een lange rij van goede en niet goedkope restaurants.
Niet well done maar precies er tussenin. Complimententen voor de kok en de dame die het zo goed had doorgegeven.
Ronp .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij komen hier regelmatig (6 of 7 keer al), eten voortreffelijk altijd iets nieuws van de kok, je moet je gewoon laten verwennen, het voor en hoofdgerecht door de kok laten samenstellen.De open keuken ziet er schoon en aantrekkelijk uit.
Als je hier regelmatig komt bouw een band op met het personeel, ze komen een gezellig praatje met je maken, je word echt als gast behandeld door het personeel en niet als zakelijke klant, ze zijn zeer vriendelijk.
Wat ook opvalt hier zijn de schone en mooie toilet-s, met gezellige muziek.
Ron/Joyce Diemen
Anke A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Verjaardags etentje met familie bij NAP is zeer goed bevallen. Ook al was de tafel niet helemaal voorbereid op het aantal opgegeven gasten, het was snel gepiept. De vooraf bestelde Kir Royal werd niet vergeten. We gingen door een file van 11 km later eten dan gepland maar dat was geen probleem. Erg relaxte sfeer, leuk speciaal AH menu , bediening kwam regelmatig checken of alles in orde was. Een aanrader!! Oh en nog sorry. ... Mijn schoonzoon heeft me een gerbera kado gedaan die bij jullie op tafel stond :-)
Sylvia F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Voor de prijs van €35,00 voor 2 personen is dit een prima diner in een lichte aangename omgeving aan een haventje met vlot personeel.
Het eten is niet ingewikkeld en zeer goed van kwaliteit. Echt waar voor je geld.
Annemies G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Attente bediening, heerlijk eten, goede sfeer, perfecte plek aan het water!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bij NAP is het altijd lekker eten met goede wijnen en vriendelijke bediening.
Dit keer waren we er via het AH menu. Alle drie de gangen waren heerlijk. Echt een aanrader
Martha M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
NAP kennen we. En weer stellen ze niet teleur. Kwaliteit zoals altijd goed. NAP is ook sfeervol. En schoon. We hadden het in alle opzichten naar onze zin. Uitstekende service, persoonlijk. Er waren maar 2 koks in de keuken voor bijna alle bezette tafels en het liep gesmeerd. Natuurlijk moest je wachten, maar aan het eten merk je niet hoe druk zij het hadden. Wel is er voldoende bedienend personeel. Uitstekend. NAP is gewoon een professionele tent. Zo houden, want zij behoren tot de beste en leukste 4 restaurants op IJburg.
Vic V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gerecht voor het kind van 6 jaar hadden ze vergeten.
Tijd tussen voor het hoofdgerecht was een beetje lang.
Elt T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
sfeervolle lokatie en aardige ontvangst. Goede huiswijn en de vis smaakte goed. Goede menu samenstellimg en het dessert was verrassend.
Rosan D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en leuke bediening! We maakten gebruik van de AH restaurantactie. De serveerster kwam met leuke initiatieven en oplossingen. Verrukkelijk vlees als hoofdgerecht, vis had iets teveel olie. Ook groenten waren lekker bereid.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lekker gegeten met 6 personen, alleen de nagerechten vielen tegen. Dochter vond de appeltaart hard en droog. Het bakje ijs had waterige slagroom en is wel heel simpel.

kanttekening: de tafels met de banken zitten niet prettig, je kunt niet achterover leunen, dan hang je in de bank.

Personeel vriendelijk en gezellig!
Maaykederidder .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Alleen al de lokatie is geweldig! Aan een klein rustig haventje en dat aan de rand van Amsterdam. We kregen een meer dan vriendelijk welkom en slecht een kleine opmerking tussendoor; dat een van ons het buiten op het terras misschien wat later te koud kreeg, werd meteen opgelost door ons alvast in de buurt van een buitenkachel te plaatsen. De proeverijen vooraf en achteraf waren verrukkelijk en zeer gevarieerd. Voor het hoofdgerecht was een keuze uit de 3 V's: vlees, vis of vega. Allemaal van topkwaliteit net als de verse groenten en simpele maar mooie aardappelgerechten.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De gerechten waren uitstekend, de bediening perfect en de ambiance modern. Eigenlijk het enige wat tegenviel was dat we door het weer niet buiten konden zitten om van het uitzicht te genieten.