Over het restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 02:30

Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima avond gehad, personeel werkt zichtbaar erg hard.
Personeel is vriendelijk
Door de drukte werden we af en toe vergeten. Daardoor wel lang op eten of drinken gewacht. Maar na een signaaltje kwam het steeds weer goed.
Leuke levendige locatie, eten is lekker en verzorgd.
Zeker een aanrader om op een ongedwongen manier lekker te eten en te drinken
Lillian K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben van het eten en de hele enthourage genoten
riannetazelaar .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gisteren gezellig gegeten met z'n tweeën bij NAP. Lekker en er werd rekening gehouden met mijn zoutarm dieet. Vlotte, vriendelijke bediening. Een aanrader!

Rianne
Wai C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het restaurant ligt op een goede locatie bij het water. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is lekker. Een aanrader.
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Teveel pretenties, het lukt maar niet, en dan doel ik op de bediening. Beetje gekunsteld allemaal, maar als de rest dan ok is, heb je een prima avond, maar een steak is op 2 a 3 manieren te bereiden, rare.....well........hier niet. Nou ja, het was gewoon niet echt top.......
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Leuke gelegenheid, vlotte en vriendelijke bediening, gelukkig geen keiharde muziek, goed eten, met aandacht gepresenteerd en door ons met smaak genuttigd. Kortom: aanbevelingswaardig!
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Afgelopen vrijdag avond ben ik bij restaurant NAP wezen eten met mijn familie. We werden goed geholpen en de bediening was vriendelijk en grappig! Het eten was super lekker, we hadden een vis van de dag, dag special, halve kip en een rib eye. Alle gerechten perfect gaat en heel mooi opgediend! Meer dan tevreden, ook vaak bij andere restaurants gegeten op IJburg maar NAP is toch wel echt de beste ! Kom hier zeker vaker terug.
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
freddie.salomon .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten,samenstelling van het 3gangenmenu was apart maar speciaal.Aan onze pers.wensen werd aandacht besteed en was reeds rekening mee ge haouden TOP.
DIJU K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Geweldige plek om met vrienden een avondje door te brengen. Heerlijk gegeten. Leuke levendige sfeer. Zeer vriendelijke bediening!!
Alexander1974 J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gisteren gegeten. Ribeye. Zeer veel vet. Ook de steak vonden we niet geweldig en de friet wel heel erg dik. Niet aan te raden. Wel een leuk terras aan het water. De bediening vonden we matig. Hier vaker geweest. Gisteren met zijn viertjes. Vorige keren was het beter.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Kom regelmatig bij NAP zeer goede kaart en op donderdag is er een schuifaantafel, en elke keer komt er een heerlijk bordje eten de keuken uit! absolute aanrader met een heerlijk terras
Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk buiten zitten op het terras aan de binnenhaven. Geen al te ruime keus aan gerechten, maar wel voor elk wat wils. Goede wijnen (wel ruime keus) tegen redelijke prijs. Vis van de dag, zeeduivel, was bij dikke stukken niet helemaal gaar. Fijne samenstelling van smaken.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We waren met een groep van 9 personen, waaronder 4 oudere mensen (gemiddeld 78 jaar), ter gelegenheid van de verjaardag van mijn schoonvader (87 jaar geworden). Helaas werden we aan een tafel gezet in de zon, wat gezien de warmte onaangenaam was voor deze mensen. Daarnaast was er met elke gang wel iets mis: bij het voorgerecht was de tomatensoep lauw en ontbrak er een gerecht, dat pas na vragen enige tijd later geserveerd werd. De meeste van ons hadden de biefstuk (steak) besteld, medium. Helaas was deze bij iedereen veel te rood. Een van ons heeft het opnieuw aangeboden aan de keuken, maar daarna kwam het net zo rood weer terug. Nadat wij dit gemeld hadden, kregen we wel de koffie van het huis, maar een deel van eetgenot was al verloren.

Verder moesten we steeds erg lang wachten en zelfs op staan van de tafel om iemand te gaan zoeken, die onze bestelling op wilde nemen. We komen niet meer terug.
Lillian K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was fantastisch.Alles was top
Sfeer heel gezellig
Arianne B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Fijn restaurant om te relaxen. Lekker muziek en een mooi uitzicht op het haventje
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Prachtig weer lekker op het terras gezeten. We aten met de restaurantbonnen. Het voorgerecht en toetje waren verrassend lekker en origineel. Hoofdgerecht vlees was prima en de vegetarische salade was goed, Dat had ook te maken met het lekkere weer.
martinvanmoorsel .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zijn hier al eerder geweest maar deze keer heerlijk buiten kunnen zitten. Elke keer goed gegeten, uitzicht op haven maakt het met een zonnetje extra leuk.
arie.neijman .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Alles was perfect het eten en de bediening zal dit restaurant zeker aan bekende en vrienden doorgeven.

Ik ga zeker zelf nog een keer daar naar to0e
ppschrauwen S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We waren hier met een actie en hebben buiten gegeten, prijs en inrichting daarom niet goed kunnen beoordelen. Het menu met vooraf een serie portugees geïnspireerde tapas om te delen en als dessert een plankje van verschillende idem taarten e.d. was verrassend en lekker. Het hoofdgerecht (diamanthaas) was recht op en neer en prima.