Over het restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

tram 26, bus 66

zaterdag t/m Donderdag 08:30 - 00:00
- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 00:00
Vrijdag vanaf 08:30
- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 02:30

Jouw recensie over het restaurant NAP

Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Persoonlijk, aardig personeel. Lekker eten, houden rekening met persoonlijke wensen. Echt een elke plek.
Joan N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een gezellige en vriendelijk restaurant goede bediening en uitleg.Ondanks dat er iemand van de groep laat was,was er begrip geduld.
Gezellige sfeer,lijkt me gezellig tijdens de zomermaanden om op het terras te lunchen of het avond eten te nuttigen
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed gegeten. Alles werd prima verzorgd. Goede uitleg over de gerechten. Niets te klagen over het AH menue.
We zullen er zeker nog eens naar toe gaan. Het was de moeite waard om daar te gaan eten.
Kimber S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was een beetje kille sfeer. Geen leuke inrichting, geen lekkere stoelen om te zitten. Personeel gaat en het vlees (rib eye) vonden we wat taai.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vierde keer dat we hier eten,goed eten in een prettige sfeer.We hadden vrienden uitgenodigd,die waren ook enthousiast en reserveren binnenkort weer.Een beetje thuissfeer en toch uit.
Bedankt voor de gezellige avond.
grazyme21 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
vond de bediening zeer toegankelijk. en het concept met de kaart van verschillende voor- en nagerechten erg leuk. keuze hoofdgerechten was beperkt bij de ah actie.

top locatie
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hadden AH-restaurantactie menu. Hoofdgerecht was een Keuze uit vlees of vis. Beide gerechten zat geen tot weinig smaak aan. De bediening was traag. We hebben op een gegeven moment een serveerster aan moeten houden om te vragen of ze nu eindelijk onze tafel kon afruimen zodat we door konden gaan naar ons volgende gang. De bediening keek niet op of om naar ons want het bestellen van een drankje ging ook heel moeizaam. Heel jammer dit allemaal!
rborkus .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuke plek aan het haventje, mooie kijk op de lucht en het water. Heel vriendelijke ontvangst en bediening, ook voor mijn vriendin in rolstoel. Het eten was erg lekker, verrassend voorgerecht, mooi hoofdgerecht en verrassend nagerecht. Drank naar wens en vooral prettige informele atmosfeer. Het was boven verwachting eigenlijk!
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk en vlot personeel, gezellig ingericht en een fijne akoestiek. Geen bijzondere kaart, maar heel fijn dat er goed met allergieën rekening gehouden kan worden! Ik voelde me in goede handen. Kom ik zeker nog eens terug.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Oke eten, maar verwacht geen verfijnde culinaire keuken. Gerechten waren vlak en flauw van smaak. De wijn was prima van smaak. Met partner vegetarisch gegeten met de AH restaurant actie.
cepetersen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Je kunt hier lekker en gezellig eten. Ook met de AH restaurant actie was het deze keer weer erg lekker. Enthousiaste bediening, hebben echt plezier in hun werk om de klanten het naar hun zin te maken.
beaots .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Zeer goede ontvangst,heerlijk gegeten en op en top gastgevoel,jammer dat het een beetje uit de buurt ligt.Ik zou zeggen ga zo door.
Bea Ots
arjenvw .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Steak van alle 3 was erg taai. Goed opgelost door vervanging met stuk Rib Eye die heerlijk mals was.
Bediening gewoon slecht. Niet aandachtig, zaken vergeten, naar de bar moeten om nog een drankje te vragen.
Dit is de tweede keer bij NAP, en twee keer slechte bediening. Volgende keer ergens anders proberen!
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We werden goed ontvangen, fijne sfeer en mooie locatie. Het eten was heerlijk, maar niet onwijs vernieuwd. Voor de prijs hadden wij wel iets originelers verwacht. Tijd tussen gerechten was goed en de hoeveelheid precies genoeg. Al met al een ptima avond gehad.
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Blijft gewoon een prima restaurant, verschrikkelijk goede service, goede prijs kwaliteit. Goed geprijsde wijnkaart. Kortom een aanrader in de buurt
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ongelooflijk prettige bediening in een zeer sfeervolle zaak met verrassend goed eten. Veelzijdig, origineel en smaakvol! Een echte aanrader
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, erg lekker eten en verrassend leuke lokatie. De AH-bonnenaktie was voor ons de aanleiding om hier te gaan eten. Aanrader.
Alberth D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Groot fan van dit restaurant! Prachtige ruimte, terras aan het water en heerlijk eten. De bediening is ok, (niet vriendelijke) Absolute aanrader en aanwinst voor IJburg (en mezelf).
Maar zeker langs gaan om lekker te eten en de rest is bijzaak
moosss .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel dat oog voor ons had ondanks de drukte. Wij maakten gebruik van de restaurantactie van AH. Vooraf antipasti die was wat aan de zoute kant. Hoofd kon je kiezen vlees of vis. Wij hadden vlees. Heerlijk mals met verse groenten en zelfgemaakte friet. Toetje waren kleine lekkernijen van alles wat. Voor ons te veel maar verrukkelijk. Echt een aanrader!
Donald M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Erg vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Mooie lokatie. We voelden ons erg welkom. Aparte gerechten voor ieder wat wils. Smaakte prima. Een aanrader.