Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • N.A.P. plank om te delen
  • Hoofdgerechten
    • Steak
      Vis van de dag
      Risotto
  • Nagerecht
    • grand dessert voor 2

Over het restaurant NAP

Diner met schitterend uitzicht

Met NAP is IJburg een fijn restaurant rijker. Het restaurant heeft een schitterend uitzicht op de jachthaven en vanaf het voorjaar al een groot terras aan het water. Bij NAP ben je op ieder moment van de dag van harte welkom. Voor een ontbijt of een kop koffie met een krantje. Voor de lunch. Voor de borrel. Voor een snelle hap of een uitgebreid diner. Voor een goed glas wijn of een lekkere cocktail. Voor een feestje. Kortom, NAP is eten en drinken. Het NAP-team heet u van harte welkom.

Meer informatie over restaurant NAP

tram 26, bus 66

zaterdag t/m Donderdag 08:30 - 00:00
- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 00:00
Vrijdag vanaf 08:30
- Ontbijt/Lunch 11:00 - 16:00
- Bar 08:30 - 02:30

Jouw recensie over het restaurant NAP

Fred R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Met de AH restaurantaktie gegeten bij N.A.P.. Heerlijk gegeten, keuze uit vlees of vis. Top, een aanrader.
Cynthaclasquin C.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vers kwaliteit goede combinaties vriendelijk heerlijk terras ...maakt dat we heerlijk en gezellig hebben gegeten! Blijft een aanrader !
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Prima! Lekker gegeten!
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Perfecte bediening en hebben heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug
Pieterwildevries D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Mijn man list geen vis en hadden wij aangegeven maar lag op 1 plank. Hoofdgerecht super slecht. Diamanthaas koud en taai. De zwaardvis droog. 3 kwartier moeten wachten op hoofdgerecht.
Het dessert leek helemaal nergens op en hebben we ook laten staan. Toen NAP opende kwamen wij zeer vaak. Een paar jaar geleden werd het steeds slechter en kwamen wij en velen met ons niet meer. Gisteren nog eens geprobeerd maar NAP is het voor ons niet
Toen mijn man 1 van de eigenaren aansprak reageerde deze zeer onvriendelijk. Jammer!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vanavond hebben we lekker gegeten bij N.A.P. We zaten op het terras waar het aangenaam was met het warme weer. We hadden het menu van de AH Restaurant actie. Het voorgerecht was een plank met diverse lekkere hapjes, als hoofdgerecht hadden we diamanthaas en het nagerecht was een bord met Portugese zoete lekkernijen. Het was druk, we hebben vrij lang gewacht op het hoofdgerecht, maar dat vonden we niet zo erg. Vriendelijke bediening. We komen hier graag nog eens terug!
Herbert P.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Eten was ok, Prijs/kwaliteit kan beter. Bediening vriendelijk maar nonchalant en soms vrij lang wachten. Omgeving is leuk en sfeer is goed
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de ah aktie
3.gangen menu allemaal even lekker
Super.goede bediening. Een aanrader
Ruud I.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten! lekker op het terras gezeten, terwijl buiten een tafel werd vrijgehouden voor het geval we het koud zouden krijgen. Goede en vriendelijke bediening. Kortom aanrader
KKC B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vanavond met mijn gezin heerlijk gegeten op het terras aan de haven. Eten was goed, bediening snel en vriendelijk en sfeer uitstekend. Dat gaan we vaker doen!
Paula G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het was weer lekker en gezellig bij NAP vanavond
Gerie M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Heerlijk uitgebreid op terras lekkere broodjes gegeten en lekkere kofiie gedronken. Parkeren is geen enkel probleem.
Aart F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
we hebben, met AH restaurantactiebon,heerlijk gegetenen werden perfect bediend!
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en het daarbij horende keuze menu. Ik dacht eerst; wat weinig keuze, maar ik laat me wel verrassen. Het was een erg lekker afwisselend voorgerecht (proeverijtje van antipasti) hoofdgerecht vis was lekker, nagerecht lekker fris sorbetijs met brownie. Overall waren we erg blij met onze keuze en waren het smakelijke gerechten. Bediening was vlot, maar wilde ook gerust wachten met het nagerecht om nog even te kunnen zitten.
Gerie M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
leuke lunchkaart met lekkere gerechten; het rustige terras is heerlijk en door de schotten zit je uit de wind maar in de zon.
Hugo L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Samen met een aantal vrienden hier gegeten op zaterdagavond. Erg tevreden met de service en de kwaliteit van de kreeft. Leuke avond gehad!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Eten is altijd goed, bediening uiterst vriendelijk. Kwaliteit/prijsverhouding uitstekend.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
gezellige zaak, vriendelijk en amicaal personeel, goed eten voor een acceptabele prijs. Aanrader om eens te gaan eten. Leuk terras.
Kyra G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prettige sfeer, geschikt om met partner en met vrienden af te spreken. wij hadden een informele bespreking, wat prima paste.
Roel G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Service top, eten prima, goede locatie om even te tafelen. Vooraf de NAP plank. Deze was erg lekker. Daarna soepje, daarna als hoofdgerecht de daggerechten genomen. Al met al veel en lekker. Geen culinaire hoogstandjes. Gewoon goed eten.