Nanking

Boschmeerplein 1 5223 GX Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nanking

Paula V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
waarom kan ik nergens een prijslijst vinden.jammer.ik heb al een paar sites gehad maar helaas nergens een prijslijst voor het afhalen.
Sunny456 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Kantonese rijsttafel gegeten aangevuld met tipan-gerechten voor een gezelschap van 9 personen. Vooral de Pekingeend was heerlijk, maar eigenlijk was alles lekker. Vriendelijke bediening. Niet al te duur.
Restaurant ligt buiten het centrum en heeft voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur.
Echtlekker .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
"Eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met Chinees", zei ik een tijdje geleden nog. De babi pangang (helemaal niet chinees!) , Ayam bali evenmin en nasi goreng met ei en saté, heb ik wel gehad. Dit was een echte verrassing op suprise avond ! Het leek wel een geheel nieuwe kaart : allemaal speciale Chinese gerechten uit een aardepot of van de gietijzeren plaat. De dame die ons hielp was ook erg vriendelijk en vrolijk, ondanks ze nét pas terug was uit Hong Kong, zoals ze vertelde. Dit restaurant kan ik rustig aanraden. Het ligt wel buiten de stad; dus nog even gezellig het centrum inlopen, gaat niet lukken. Gratis parkeren voor de deur. Ook handig!