Nang-Sing

Meer informatie over restaurant Nang-Sing

Voordelig
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Al vele malen heb ik hier eten opgehaald of gedineerd in het restaurant. Zelden teleurgesteld, het eten wordt met zorg bereid. In de weekenden is er een redelijk uitgebreid buffet, met hoofdzakelijk de standaard gerechten, voor een zeer schappelijke prijs. Maar als je echt wil genieten is à la carte is toch de meest smakelijke optie en dan met name de Tie Pan gerechten, die aan tafel bereid worden. Als je die eenmaal geproefd hebt dan kom je daar zeker voor terug. Een uitgebreide menukaart met voor ieder wat wil, voor de mensen die voor veilig gaan en voor mensen die wel eens iets anders willen proberen.
Het restaurant zelf ziet er uit zoals je bij een chinees restaurant zou verwachten. Enorme complimenten voor de vlotte en vriendelijke bediening en zeker de hartelijke, gedreven gastvrouw die het iedereen zoveel mogelijk naar de zin maakt en tijd vindt voor een praatje.
J F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We dineerden hier met een groep op een vrijdagavond en namen het lopend buffet incl. voorgerecht en ijs dessert (€17,50) en het was een prima keuze. Naar verluidt is er een nieuwe eigenaar die zijn best doet zijn bedrijf op de kaart te zetten. Wij waren met z,n allen uitermate tevreden over het gebodene. Het lopend buffet was zeer uitgebreid, mihoen, tjaptjoy, geroosterd spek, mini loempia,s Foe Yon Hai, Babi Pangang, Daging roedjak, Kou Lou You teveel om alles op te noemen. Het waren wel de bekende chinese gerechten maar op een prima bereidt. Heel smaakvol. Tevens vers fruit en een uitgebreid ijsbuffet.
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
We hadden het lopend buffet dit was koud en op de soep zat een dikke vel alsof het er al heel erg lang stond.
Bij aangeven dat het buffet koud was werd dit niet in dank afgenomen.
Voor ons nooit meer hier eten.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Saaie, ouderwets ingerichte chinees. Gastvrouw is erg gastvrij maar wel een beetje té gastvrij, ze komt een uitgebreid babbeltje maken terwijl ze net de soep heeft neergezet zodat die koud staat te worden. De prijzen op de menukaart lijken redelijk, maar pas op, de prijzen zijn niet inclusief de bami of de nasi. Ook de drankjes zijn aan de dure kant. De porties zijn aan de kleine kant. De rijsttafel zoals die beschreven stond op de menukaart komt niet in zijn geheel op tafel, er ontbreekt nogal wat. Een extra sausje erbij kostte zomaar 2 euro.
Milan M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
goed te eten

aantal keren met familie al gegeten bij dit restaurant.
laatste keer hadden we lopend buffet, eten was goed en altijd goed bijgevuld en de serivice was prima