Nan King

Meer informatie over restaurant Nan King

7,1
Mjh L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
15 jaar geleden een top restaurant, de laatse jaren enkele keren geweest. Totaal onbeschoft en arogant! Bij binnen komst. En dit gebeurt bij 9/10 van de mensen die na mij bestellen.. Hier zou rob de geus eens langs mogen gaan ..de "keuken" is een ranzige bedoeling.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij komen regel matig eten bij Nan King met het hele gezin.
Van jong tot oud is het steeds weer een groot feest.
En de goed gevulde schalen zijn altijd helemaal leeg
Door Opa Oma Kinderen en klein kinderen en ieder
had het uitstekend naar de zin.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Eten gewoon standaard Chinees naar Nederlandse smaak. Niks byzonders. Het restaurant ziet op zich best aardig gedecoreerd uit in het centrum van born. De vrouw achter het buffet is echt chronisch chagrijnig. Gewoon echt totaal niet geïnteresseerd. Echt bijna asociaal hoe je daar wordt geholpen. Mij zien ze er nooit meer!!
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Bij Nan King is het eten goed, héérlijk zelfs. Wij zijn er al zo vaak geweest en nog nooit teleurgesteld. Steeds opnieuw weer verrassend lekker. Je wordt er nog goed bediend en geadviseerd, Bij welk Chinees restaurant is dat nog? we gaan er steeds weer terug en ook met de kinderen, steeds weer iedereen zeer voldaan en tevreden.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
De service was prima, en het advies van de bediening heeft erg goed uitgepakt. Ze waren erg leuk voor het kind en we hebben hier heerlijk gegeten. De garnalen met satésaus vond ik prima, de bamisoep was ook prima, maar de topper was toch wel het hoofdgerecht met vis en vlees. Erg lekker. Zeker waard om terug te gaan.
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Nan King was jarenlang onze vaste stek vwb chinees. vorig jaar bemerkten we dat de bestelde ossehaas Geen ossehaas was en we mochten gelijk iets anders uitzoeken na onze klacht. Ze berekenen dus blijkbaar Wel de prijs van ossehaas.
Zondagavond nog maar eens geprobeerd na de vorige teleurstelling en maar bij aanvang gelijk gevraagd of de ossehaas op de kaart nu wel de ossehaas was.
Men antwoordde eerlijk dat ze gewoon rundvlees ipv ossehaas serveren (ossehaas is gewoon te duur, was het antwoord) dus wij hebben nu al bij aanvang gelijk iets anders besteld.
Ik vind het vreemd dat de kaart na 6 maanden nog steeds niet is aangepast, want ze verkopen nog steeds de ossehaas terwijl het geen ossehaas is dus. (zeggen ze zelf)
Verder is het personeel vriendelijk en de zaak heel gezellig.
Het restaurant is naar mijn mening wel minder geworden de afgelopen jaren en dat vind ik gewoon jammer. Ik vind we dat men tegen de klanten gelijk gewoon
eerlijk moet zijn en serveren wat er op de kaart vermeld staat.
Ossehaas is Ossehaas en gewoon rundvlees is goedkope en smaakt anders. Haal het anders van de kaart, want mensen betalen er wel voor.