Name

Hoogstraat 96 4909 AV Oosteind Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Name

Olav A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We kwamen met een grote groep van 12 personen. Diverse voorgerechten en toetjes en eenzelfde hoofdgerecht voor de hele groep. Allemaal van een prima kwaliteit! Maar dit keer liet de bediening ons een beetje in de steek. Redelijk chaotisch, maar de arme serveerster probeerde in ieder geval de humor er van in te zien. Ze was soms het overzicht kwijt, maar ja, we hadden geen haast.....Het blijkt merkwaardig dat er zo weinig mensen komen eten, want voor de kwaliteit en de prijs hoef je het niet te laten! Nog steeds een aanrader!
HeidiPhilip .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij Name. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Voelt de sfeer goed aan. Het restaurant ligt vlak bij de snelweg en net uit de route. Zonde om er voorbij te rijden kunnen we nu zeggen.

We zijn het eens met de andere recensie. Lekkerste mixed grill die ik ooit gegeten heb. Supermals vlees en goed op smaak. De Turkse rode wijn Yakut is krachtig en blijft prima overeind bij de stevig gekruide Turkse gerechten.

Als voorgerecht hadden we de gemixte voorgerechten (karasik meze) en op verzoek (top service!) nog gegrilde aubergines, paprika, courgette e.d. met een yoghurtachtige dressing.

Als nagerecht Turkse vijgen met ijs. Ook een aanrader.

Een restaurant om terug te komen.
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Heerlijk restaurant, met een prettige bediening. Het we hebben heerlijk gegeten. Het voorgerecht Karisik meze, een verzameling van voorgerechten, is een aanrader. Ook de hoofdgerecht waren prima begeleid door een lekker wijntje. Afgesloten met lekkere nagerechten.

De rekening is ook nog heel redelijk, dus al met al een prima ervaring. Een aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Op de bekende plek waar ooit 'De Baan' zat is in januari 2015 een nieuw restaurant geopend, Turks/Mediterraan, Name. Ik at hier deze maand twee keer , de eerste keer alleen, de tweede keer met een lieve vriendin. De eerste keer viel de vis mij tegen: lekker, maar op z'n Hollands klaar gemaakt. De tweede keer at ik/wij puur Turks en alles smaakte subliem, al zag ik twee keer geen enkele olijf!: een schaal voorgerechtjes voor twee, op ons verzoek aangevuld met extra tzaziki, en de beste mixed grill die ik ooit at. De sla is standaard, ook op zn Hollands. Heerlijke Turkse toetjes (Kunefe). Een mooie Turkse huiswijn voor maar E3,40. Een zeer zorgzame en attente bediening met een stralende lach. Een sober strak interieur waar niets mis mee is. En de prima prijskwaliteitverhouding maakt het tot een terugkomadres. Jammer dat de website nog in het Turks is.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Kijk, een nieuw restaurant! Sinds januari 2015 een oud pand in een nieuw jasje.....Turks! Een zeer geslaagde poging om ook deze keuken in de omgeving van Oosterhout/Dongen te promoten. En met succes! Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening, een chef die zelf de mixed grill aan tafel komt brengen! Alleen de inrichting, daar moet wat aan gedaan worden, het komt wat koel over. De rest is top en blijft hopelijk zo! Laat u een keertje verrassen......