Namaste Namo Buddha Restaurant

Kruisweg 1017 2131 CR Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Namaste Namo Buddha Restaurant

Een explosie van geur en smaak

Geniet van bijzondere specialiteiten uit Nepal en India. Een keuken vol verrassingen waarbij op ingenieuze wijze specerijen en kruiden worden gemengd. Van mild tot lekker pittig, het staat allemaal op het menu: pappadum, korma, curry, samosa, tikka massala. Ook voor vegetariërs vallen er in de Indiase en Nepalese keuken genoeg heerlijkheden te ontdekken.

Meer informatie over restaurant Namaste Namo Buddha Restaurant

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
J. P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Restaurant met een huiskamersfeertje. De bediening is vriendelijk en snel. Wij hebben hier nu twee keer gegeten en het eten is echt uitstekend. Indien je met de AH actie gaat, dan is het echt spotgoedkoop. Zeer leuk om op deze manier (opnieuw) kennis te maken met het restaurant. Wij gaan binnenkort zeker nog een keer.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer. De aankleding van het restaurant kan iets gezelliger.
De gegrilde gamba's waren voortreffelijk evenals het zelfgemaakte ijs.
Melina R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten met een hele vriendelijke service, lieve mensen met een restaurant wat je een huiskamer gevoel geeft , we zullen zeker een x terugkomen immer andere gerechten te proeven, de grote kaart wekt nieuwsgierigheid
Jasmine1N .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Namaste Restaurant. Personeel zijn erg vriendelijk. Eten waren lekker gekruid en alles smaakte prima.
Elinegumbert .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was heel gezellig, de bediening was heel vriendelijk en snel. De gerechten waren goed, en ook de verse naan en papadums waren heerlijk.
Glenda A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wat wij superfijn vonden is dat we à la carte mochten bestellen met de AHrestaurantactie. De curry's zijn erg smaakvol en het naanbrood heerlijk vers en zacht. De voorgerechtjes die we hebben gehad waren wederom smaakvol en vers, geurig en kleurrijk.
Gandalf5050 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heel lekker eten, curries waren lekker pittig. Service was af en toe een beetje traag maar al in al een goede avond uit eten.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heel lekker gegeten, sommige gerechten pittig. Drankjes heel schappelijk in prijs.
Het AH restaurant menu kost € 32,00, wanneer je de gerechten los zou bestellen kost
het € 27,00 ?
AlleyCat1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eenvoudig ingerichte zaak, maar het eten is prima en daar gaat het om. Bediening is typisch Indiaas: Ingetogen en beleefd. Aanrader is de mixed starter. Neem dan geen mixed grill daarna want dan komen er wat zelfde zaken voorbij. Een 8 voor het eten omdat ik te weinig van deze keuken weet of het veel beter kan. Maar ons heeft het uitstekend gesmaakt in ieder geval.
Sis-K .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hebben voor het eerst eten besteld bij restaurant Namaste. De gerechten staan in 4 verschillende “pittigheidsgraden” op de kaart (Zoet of Mild, medium pittig, pittiger en heel pittig). Ideaal dus voor ons, omdat het voor mij niet pittig genoeg kan zijn en mijn vriend juist niet van pittig eten houdt. Ik had de Lamb Vindaloo (heel pittig) besteld en mijn vriend de Fish Curry (mild). We hebben beiden zitten smullen! De bezorger was er keurig binnen de door Namaste aangegeven tijd. Ik had al geld klaar gelegd en heb dat aan de bezorger gegeven. Even later ging de bel opnieuw en stond de bezorger weer voor de deur. Ik had per ongeluk een briefje van € 10,- teveel gegeven en dat kwam hij terug brengen. Wat een topservice!
Heerlijk gegeten en goudeerlijk personeel! Dit smaakt naar meer en we gaan zeker snel een keertje in het restaurant zelf eten.
Ik heb maar van 1 ding spijt…. Dat we hier niet eerder hebben gegeten.
Jasmine1N .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Mooie Nepalese muziek en vriendelijke bediening. Weer zeer Smakelijk gegeten. Begonnen met Mango lassi en Nepalese Mo:MO. Was heerlijk als altijd.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vandaag 26 juni 16 gegeten in dit restaurant alhoewel je dit geen restaurant mag noemen! Het eten is lekker maar de bediening werd gedaan door 2 totaal ongeïnteresseerde dames die alleen hun gsm interessant vonden. Aan tafel werd pas medegedeeld dat men geen drank schonk ivm ontbreken van een vergunning!! Dit had uiteraard bij de reservering gedaan moeten worden. Nee deze toko moet zich alleen met het afhalen bezig houden!
Caro1971 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vorige week heerlijk gegeten in dit restaurant. Buitenkant van het restaurant ziet er niet gezellig uit, maar het eten is goed. We hadden een menu. Soep was erg pittig. Even aan de keuken doorgegeven dat het wat minder pittig mocht. En dat was gelukt. Wat we over hadden, mochten we meenemen. Alles werd netjes ingepakt. Personeel was erg aardig. Website is niet duidelijk. Het lijkt of het alleen een afhaalrestaurant is.
Wvbarneveld .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Uitermate aardige bediening. Denk dat er nog heel wat lekkere gerechten op de kaart staan om te proeven. Op het interieur valt weinig aan te merken.
Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Heerlijk gegeten .... We waren op eerste kerstavond te gast . Eten is echt helemaal top maar de aankleding en sfeer zijn echt slecht . Met een gezellig tafelkleed en kaarsje op tafel en wat mooie oosterse gordijnen voor het raam ben je er al snel . Ook de buitenkant doet je denken aan een eerste de beste shoarmatent ! Beetje een likje verf en klaar . Kok verdiend een 10 kerst muziekje op en de tips van hierboven komen we zeker terug .
Roze.glitters .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
WE hebben echt heerlijk gegeten.
De porties leken me niet echt eerlijk verdeeld, zo kreeg mijn man een klein schaaltje (overheerlijke!!) king-prawns met naan brood en een klein schaaltje (Hollandse) ijsbergsla met komkommer en ik met mijn (pittige maar, ooh wat was dat lekker) mixed-grill een grote schaal diverse soorten vlees met een grote schaal rijst.
Samen gedeeld en dan was het echt genoeg.
Met de AH uit-eten-actie hebben we voor ons 3-gangen-diner 28,- betaald (zonder drankjes).
Het is een hele goede aanrader!
Ik wil en kom nog een keer!
Jose.maas .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
we hebben hier gezellig gezeten en goed gegeten, advies over de kaart was goed. Rustige en toch persoonlijke bediening. Het indiaas bier geprobeerd, lekker, niet echt vreemd van smaak. Prijzen eten en drankjes zijn goed. Voor 2,50 een goed getapt pilsje zien we eigenlijk niet meer. De gefrituurde ui met korstje van kikkererwtenmeel smaken heerlijk, De lams korma zoet, die is ook echt zacht en zoet van smaak, in de keuken was gevraagd deze niet pittig te maken, en dat was ook gelukt, De mixed grill ook erg goed. hoeveelheid was voor ons echt voldoende.
Ekijram .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
De Indiase gerechten hebben ons goed gesmaakt. Aardige bediening. Er was vrije keuze van de kaart en je betaalt dan een vast bedrag van 28,50. Goed voor de afwisseling.
EllenoreIvo .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
met AH actie gegeten. Eten erg lekker, en met de AH actie een 9 waard. Zonder 2=1 actie zou het wat duur zijn in termen van valse for money. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Inrichting erg karig, kan beter (bv geen neon bord voor het raam)