Namaste Namo Buddha Restaurant

Kruisweg 1017 2131 CR Hoofddorp Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 26
|
31-235628888
8 /10
133 recensies

Over het restaurant Namaste Namo Buddha Restaurant

Een explosie van geur en smaak

Geniet van bijzondere specialiteiten uit Nepal en India. Een keuken vol verrassingen waarbij op ingenieuze wijze specerijen en kruiden worden gemengd. Van mild tot lekker pittig, het staat allemaal op het menu: pappadum, korma, curry, samosa, tikka massala. Ook voor vegetariërs vallen er in de Indiase en Nepalese keuken genoeg heerlijkheden te ontdekken.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 26
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2
    Fles mineraalwater
  • € 3
    Glas wijn
  • € 14
    Fles wijn
  • € 2
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Namaste Namo Buddha Restaurant

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt

Openingstijden

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00
- Diner 17:00 - 22:00

Services

  • Mastercard , Pin , Visa card
  • Restaurant is af te huren (60 maximum aantal personen.)
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Zeer goed
8 /10
  • 10
    1
  • 9
    24
  • 8
    44
  • 7
    46
  • < 7
    18
Eten
8,5
Service
8
Decor
6,9
Prijs-kwaliteit
Gunstig
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
131/133 recensies
Mariannevester .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Toch enige verbazing over de uiteindelijke rekening van € 36,00. Het totaal voor 2 bestelde menu's was € 47,00 (2 x 5,50 voorgerecht, 2 x 14,50 hoofdgerecht en 2 x 3,50 nagerecht). Komt uit op 23,50 pp. We hebben ieder 1 cola genomen van 2 euro per glas. 36,00 - 27,50 = 5,50 te veel betaald.

Achteraf had ik dit natuurlijk wel moeten vragen hoe men dan de rekening opmaakt met de kortingsbon van AH, waarbij het tweede menu gratis was. Toch een beetje naar smaakje hier van gekregen.
annemarievdf .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hebben heerlijk gegeten!
Na enige tijd geleden een teleurstellend bezoek aan een indias restaurant in Haarlem gehad te hebben waren wij aangenaam verrast deze kwaliteit in ons eigen Hoofddorp aan te treffen.
Zeker voor herhaling vatbaar!
japko .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Dit is een heel goed restaurant om heerlijk te gaan eten zowel alleen met je partner als ook met je hele familie. Ik was alleen met mijn partner, maar iets grotere gezelschappen werden snel geholpen. Heerlijk eten.
Patricia V.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Geen zin om te koken, dus laten we weer eens bij Namaste gaan eten dachten we. We hadden nog een bon liggen van de AH restaurantactie, dus helemaal goed.
A la carte 3 gangen gekozen. Alles was weer even smakelijk. Vervolgens krijg je echter een rekening waarop een menuprijs van 32 euro berekend staat?! Wat iemand hieronder ook al zegt; "Met de AH restaurantactie was het tweede driegangen menu gratis en een gegeven paard kijk je natuurlijk niet in de bek. Maar als voor dat menu 32 euro in rekening wordt gebracht terwijl je dat bedrag niet eens haalt als je voor-, hoofd-, en nagerecht van de kaart moet kiezen, dan voel ik me toch een beetje belazerd."
Van tevoren is ons niets verteld over deze menuprijs. We hadden al zoiets van dit klopt niet, maar wilden ook niet zeuren over een paar euro. Wel gezegd dat een normale gespecificeerde rekening misschien handiger was geweest. Maar daar ging men niet op in.
Later nog eens nagerekend; en p.p. waren we voor het eten eigenlijk maar 27,50 euro kwijt. Rare constructie dus zo'n menuprijs en niet zoals het hoort met de communicatie, of eerder het gebrek daaraan, hierin.
Ontzettend jammer, want we komen hier al langere tijd graag. Maar dit geeft toch een beetje nare bijsmaak.
Koos H.
Meesterproever
(28 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Eten was erg lekker. Jammer dat je moet vragen om nog iets te mogen drinken. De omgeving is niet uitnodigend maar het eten maakt vel goed. Als we weer iets pittig te eten willen komen we graag terug.
Nicolet S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
4
Service
6
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Met de AH restaurantactie was het tweede driegangen menu gratis en een gegeven paard kijk je natuurlijk niet in de bek. Maar als voor dat menu 32 euro in rekening wordt gebracht terwijl je dat bedrag niet eens haalt als je voor-, hoofd-, en nagerecht van de kaart moet kiezen, dan voel ik me toch een beetje belazerd.
Tel daarbij op dat de samosas meer deeg bevatten dan vulling, het lamsvlees taai was, ook de bloemkool een slinger in de magnetron had gekregen (we hoorden telkens 'ping' als er weer een gerecht klaar was :) de keuze op de wijnkaart bestond uit rood of wit en de zaak verder de uitstraling had van een opgeleukte snackbar, dan komen we uit op een dikke onvoldoende. Afrader!
Ade A.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijk eten weer en zeer vriendelijk personeel.
Ik eet daar altijd met plezier.
Het was tweede kerstdag en er waren nog steeds veel mensen. Het zegt wel dat het gewaardeerd Is.
B J.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Het eten was zowel kwalitatief als kwantitatief op een uitstekend nivo. Indiaas zoals het hoort en je eigenlijk alleen in Engeland tegen komt.
Het naanbrood was perfect gebakken(bij veel restaurants zwarte onderkant = ongezond) en zodanig geserveerd dat het lang warm blijft. Heel attent.
De sheek kebab was perfect. Ook deze was niet verbrand en prima op smaak. Lams gerecht was pittig maar net niet te heet voor ons Hollanders.
Bediening is vriendelijk, niet opdringerig en redelijk vlot.
Inrichting is verzorgd.
Parkeren naast het restaurant, ook dat is makkelijk.
We komen zeker terug!!!
Piet P.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten. Wel kruidig, gelukkig was er voor ons dochtertje een bord patat. ;)
Heerlijk gegeten. Wel kruidig, gelukkig was er voor ons dochtertje een bord patat. ;)
Heerlijk gegeten. Wel kruidig, gelukkig was er voor ons dochtertje een bord patat. ;)
J. P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Restaurant met een huiskamersfeertje. De bediening is vriendelijk en snel. Wij hebben hier nu twee keer gegeten en het eten is echt uitstekend. Indien je met de AH actie gaat, dan is het echt spotgoedkoop. Zeer leuk om op deze manier (opnieuw) kennis te maken met het restaurant. Wij gaan binnenkort zeker nog een keer.
Piet D.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer. De aankleding van het restaurant kan iets gezelliger.
De gegrilde gamba's waren voortreffelijk evenals het zelfgemaakte ijs.
Melina R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Lekker gegeten met een hele vriendelijke service, lieve mensen met een restaurant wat je een huiskamer gevoel geeft , we zullen zeker een x terugkomen immer andere gerechten te proeven, de grote kaart wekt nieuwsgierigheid
Jasmine1N .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Namaste Restaurant. Personeel zijn erg vriendelijk. Eten waren lekker gekruid en alles smaakte prima.
elinegumbert .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
  • Online gereserveerd
Het was heel gezellig, de bediening was heel vriendelijk en snel. De gerechten waren goed, en ook de verse naan en papadums waren heerlijk.
Glenda A.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
  • Online gereserveerd
Wat wij superfijn vonden is dat we à la carte mochten bestellen met de AHrestaurantactie. De curry's zijn erg smaakvol en het naanbrood heerlijk vers en zacht. De voorgerechtjes die we hebben gehad waren wederom smaakvol en vers, geurig en kleurrijk.
gandalf5050 .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,3 /10
Eten
9
Service
7
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
  • Online gereserveerd
Heel lekker eten, curries waren lekker pittig. Service was af en toe een beetje traag maar al in al een goede avond uit eten.
Sonja S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
  • Online gereserveerd
Heel lekker gegeten, sommige gerechten pittig. Drankjes heel schappelijk in prijs.
Het AH restaurant menu kost € 32,00, wanneer je de gerechten los zou bestellen kost
het € 27,00 ?
AlleyCat1 .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,8 /10
Eten
8
Service
9
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
  • Online gereserveerd
Eenvoudig ingerichte zaak, maar het eten is prima en daar gaat het om. Bediening is typisch Indiaas: Ingetogen en beleefd. Aanrader is de mixed starter. Neem dan geen mixed grill daarna want dan komen er wat zelfde zaken voorbij. Een 8 voor het eten omdat ik te weinig van deze keuken weet of het veel beter kan. Maar ons heeft het uitstekend gesmaakt in ieder geval.
Sis-K .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,3 /10
Eten
10
Service
10
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hebben voor het eerst eten besteld bij restaurant Namaste. De gerechten staan in 4 verschillende “pittigheidsgraden” op de kaart (Zoet of Mild, medium pittig, pittiger en heel pittig). Ideaal dus voor ons, omdat het voor mij niet pittig genoeg kan zijn en mijn vriend juist niet van pittig eten houdt. Ik had de Lamb Vindaloo (heel pittig) besteld en mijn vriend de Fish Curry (mild). We hebben beiden zitten smullen! De bezorger was er keurig binnen de door Namaste aangegeven tijd. Ik had al geld klaar gelegd en heb dat aan de bezorger gegeven. Even later ging de bel opnieuw en stond de bezorger weer voor de deur. Ik had per ongeluk een briefje van € 10,- teveel gegeven en dat kwam hij terug brengen. Wat een topservice!
Heerlijk gegeten en goudeerlijk personeel! Dit smaakt naar meer en we gaan zeker snel een keertje in het restaurant zelf eten.
Ik heb maar van 1 ding spijt…. Dat we hier niet eerder hebben gegeten.
Jasmine1N .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Mooie Nepalese muziek en vriendelijke bediening. Weer zeer Smakelijk gegeten. Begonnen met Mango lassi en Nepalese Mo:MO. Was heerlijk als altijd.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.