Namaste india

Van Woustraat 173HS 1074 AL Amsterdam Nederland Kaart
31-202337761

Meer informatie over restaurant Namaste india

Lang
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het is spijtig dat de chicken saag zo goed is, maar de laatste maanden gaat er bij de bezorging iets ontzettend fout. Al minimaal 4 keer op rij duurt het langer dan 1,5 uur voordat de bestelling wordt geleverd. In eerste instantie wordt er beweerd dat de bestelling er binnen 45 minuten is. Vanaf dat moment wordt bij elk telefoontje beweerd dat het eten er binnen 5 minuten is. Ze beloven het goed te maken en zeggen dat het een uitzondering is. Dat het in 1 keer extreem druk is. Helaas is dit na 4 keer minder geloofwaardig geworden. Het is jammer dat er blijkbaar intern grote problemen zijn.
Daniel A.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Zondag rond 1630 hier gegeten met 4 volwassenen en twee kleine kinderen. De sfeer is heel relaxed, inrichting eenvoudig en geeft een lekker vrij gevoel. De bediening is uitermate vriendelijk. Heerlijke voorgerechtjes, ruime geportioneerde hoofdgerechten en heerlijk indiaas ijs toe. Kinderen kregen vriendelijke butterchicken van het huis aangeboden. Minpuntje was dat er geen wijn/bier wordt aangeboden. (Wel alcoholvrije amstel) terwijl de kaart er wel melding van maakt. De rekening was uitermate vriendelijk. Echt een aanrader voor het eten en relaxte sfeer.
Bo B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
ik heb mijn eten besteld via thuisbezorgd.nl. Dit was een van de eerste keren dat ik een oprecht goede ervaring heb gehad met eten dat ik via thuisbezorgd heb besteld.
ik kreeg mijn eten heel snel (vergeleken met sommige andere gevallen) de bezorger was een vriendelijke man die niet moeilijk deed om fooi (ik ben een arme student).
het eten was goed pittig maar niet te pittig, ook genoeg vlees, sowieso een grote portie, ik kan er morgen nog een keer van eten. Het decor van de zaak heb ik niet gezien dus daar kan ik geen beoordeling over geven. als je opzoek bent naar indisch eten is dit zeker een aanrader in amsterdam, ik ben zelf ook kok van beroep geweest en ik was onwijs tevreden!
james11 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
we werden beleefd ontvangen door het personeel.We waren met 4 personen.

We hadden een Kip curry, lam tikka en spinazi. verder nog een kipgerecht.

De gerechten waren niet zo gekruid en misten zo de echte smaak.
De service was beleefd en attent.

LinaLee .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
we hebben voor een 1ste maal bij Namaste afgehaald nadat we twee heel goede recensies hadden gelezen op Iens. Helaas viel het ons tegen; we hadden een Saag Panneer en die was veel te romig wat eentonig smaakte en na een paar happen saai werd. Positief punt is de extra chapati die je er bij krijgt en dat het eten goed verpakt warm aankwam.
Mhyrra .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
De Biryani met groenten, heerlijk!
Groentes smaakten vers en knapperig, lekkere saus en rijst.
Ook nog extra papadum met sausjes gekregen, wat een service!!!
fifi .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Wij hebben hier afgehaald, dus niet binnen gezeten, maar vond het een prima deal, de vegetarische biryani zat vol groenten die nog een 'bite' hadden en was prima op smaak, de chana dhal lekker pittig en een zachtromige saag paneer. Tijdens het wachten kregen we ook een gratis bekertje mango lassi, lief. We komen terug!