Namaskar

31-204272899

Meer informatie over restaurant Namaskar

Ina W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Leuk klein Indiaas restaurant, waar we eigelijk ieder jaar na onze whiskyproeverij in de Posthoornkerk gaan eten. Wij hebben met 5 personen lekker gegeten! O.a. Butter Tikka Masala, Kashmiri curry, 'mixed grill', een lam curry. Het was allemaal lekker.
Natuurlijk ook knoflook Nan brood erbij!
Vriendelijke bediening ook.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Net als onderstaande reactie geboekt via de Iens dinnerdeal, maar juist erg tevreden.

Prijs verschilde inderdaad niet enorm van de reguliere prijzen, maar er was zeker een voordeel. Vooraf papadum, daarna een lekker voorgerecht (gefrituurde kip in kikkererwtenbloem) en butter chicken met voldoende hoeveelheid naanbrood en rijst als hoofdgerecht. Uiteindelijk, omdat we echt genoeg op hadden, afgesloten met koffie. Voor deze gangen waren we nog 17,50 kwijt - dat lijkt me prima in orde. De smaak was bij alle gerechten prima. We mistten alleen wat groenten bij het hoofdgerecht.

De inrichting is simpel, niet memorabel, maar je zit prima. Sowieso een leuke buurt. Service was vriendelijk. Al met al prima gegeten voor een hele redelijke prijs.
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Het hoofdgerecht was goed, maar niet bijzonder. We zijn vaak in India geweest en kunnen dus vergelijken. We maakten gebruik van een zgn Iens dinnerdeal; daarom viel het ook tegen. Als we geen dinnerdeal geboekt hadden, dan hadden we ongeveer hetzelfde gekregen voor dezelfde prijs. We hadden de indruk dat de andere gasten meer service kregen en een beter aangekleed gerecht. Jammer
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Het vlees was prima. alleen jammer dat de salade wel erg simpel was. Op z'n minst een dressing over de slablaadjes, stukjes tomaat en kommer was op z'n plaats geweest.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Namaskar is een knus restaurantje met zeer aardige bediening en heerlijk eten. Je kunt zelf aangeven hoe spicey je het wilt hebben en daar wordt dan ook rekening mee gehouden. Van harte aanbevolen.
Norbert C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Als verjaardagscadeau ben ik meegenomen naar dit Indiaas restaurant. De meeste Indiase restaurants in Nederland vind ik nogal standaard in hun menukaart en zo ook dit restaurant.
Op de dinsdagavond was het rustig en de ober nam dan ook alle tijd om zijn glazen eens op te poetsen. Als de menukaart geen verrassingen beidt dan let ik des te meer op de kwaliteit van het eten. En de gerechten waren heerlijk en precies zoals je het verwacht van een "normaal" Indiaas restaurant. Gemiddeld, dus, net als de bediening en het decor. Niet bijzonder, al heb ik wel lekker gegeten en een gezellige avond gehad door het aangename gezelschap.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Vrij vroeg op de avond is het bij Namaskar al goed druk, opvallend drukker dan de andere restaurants in de Haarlemmerstraat. De reden; goed Indiaas eten voor een eerlijke prijs, niets meer en niets minder. Met vier mensen gegeten, wat voorgerechtjes, en met 2 mensen het menu gedeeld, een menu is best een aanrader, fijn gevarieerd. Vooral het Naan brood is erg lekker bij de curry's. bij de andere tafeltjes zag ik de tandoori langs komen... een goede om de volgende keer te bestellen.
Samenvattend, prima restaurant dat waar voor z'n geld biedt. Hier kom ik nog wel eens terug.
Skephon .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Het eten was smaakvol, lekker kruidig, maar wel ontzettend pikant. Wij kunnen best tegen een beetje pittig eten, maar hier hadden we toch een flink glas melk bij nodig. De porties zijn ons erg meegevallen, goede hoeveelheden en goed vullend. De service was prima, niks op aan te merken, maar niet uitzonderlijk. Het decor is geen reden om niet te gaan, maar in mijn geheugen ook niet bijzonder (redelijk krap).