Namaskar

Vredenburg 38 3511 BD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Namaskar

India groet je

Namaskar betekent een groet. En je voelt je zeker welkom in India als je het traditionele interieur binnenloopt. De Indiase gerechten zijn misschien niet allemaal bekend, maar de bediening helpt je graag. En als je er echt niet uitkomt, is er altijd uitkomst in het Special menu waarbij je een variatie aan hapjes geserveerd krijgt. Die je overigens ook mee naar huis kunt nemen.

Meer informatie over restaurant Namaskar

6,6
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super vriendelijke bediening en heerlijk eten. Mijn man is een kenner van Indiaas eten en hij vond het erg goed. Voor mij was het de eerste keer en ik vond het heerlijk. Alles was met zorg bereid. De inrichting is niet mijn smaak, maar was absoluut netjes.

Ik zou ze zeker aanbevelen!
smuldersmarjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten, bediening bijzonder prettig. Hielden goed de tijd in de gaten van onze voorstelling in Tivoli. Gezellig en lekker!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We zijn net 30 min binnen geweest...

Diepvries spinazie
Kleffe smaakloze curry
Waardeloze inrichting
Rijst... Sja gewoon rijst.

We hadden er meer van verwacht, maar dit was echt niet goed.

We hebben een voucher gekregen voor een volgende keer... dus niet he!!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten wederom, diverse en zeer smakelijke gerechten, sympathieke bediening
Pluis 1.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Bij binnenkomst gevraagd voor een tafel, met een handgebaar 'die' terwijl bediende al direct wegliep naar achteren. OK, die tafel dan maar. Verder afstandelijk, we werden nauwelijks aangekeken, nauwelijks verstaanbare uitleg over de gerechten, doperwten uit blik, terwijl ons glas leeg was werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en er werd niet op of om gekeken dus voordat we de aandacht hadden van een bediende duurde even, iedereen werd uitgeleide gedaan behalve wij.....
Eten was verder prima.
Service was fijn dat de soep voor 2 personen kon worden gedeeld voor drie, maar al met al de manier waarop is voor ons niet uitnodigend om nog een keer terug te komen.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Super lekker!
jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was wel oke. Lamscurry lekker, voldoende pittig en zacht. Tandoori kip viel in de smaak, paar verbrande stukjes. Het scherpe bijgerechtje in saus meende ik niet zo, iets te scherp voor de gemiddelde Hollander. Misschien moeten ze die Nederlandse mannelijke bediener vervangen door iemand die wel verstand heeft van wat hij/zij serveert, het personeel van Indiaase afkomst wist e.e.a. veel beter uit te leggen/presenteren. Verder kwam er een getinte man met fotocamera en rozen binnen en ging bij elke tafel langs voor zijn diensten/producten (iets wat ik op vakantie nog enigszins zou accepteren); dit vind ik totaal niet kunnen, maar blijkbaar doet het personeel er niks aan. Vervelend als je gewoon samen wilt genieten van het eten en op die manier gestoord wordt.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Had hier gereserveerd om 17.30 in de pauze van het meezingconcert in Tivoli Vredenburg. We waren er om 17.20 en kregen pas om 18.40 ons eten terwijl we om 19 uur weer terug moesten zijn in Tivoli Vredenburg. Kan geen goede beoordeling van het eten zelf geven omdat het zo lang duurde voor we ons eten kregen. We hebben een klein beetje kunnen eten en hebben de rest gelukkig mee kunnen nemen. Hoop er vandaag in alle rust thuis meer van te kunnen genieten.
Tip: biedt volgend jaar wanneer het meezingconcert is (1200 deelnemers) een lekkere indiase dagschotel aan die snel geserveerd kan worden.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima eten, hele vriendelijke bediening en we konden zelf de snelheid van het uitserveren van de gerechten bepalen. Erg prettige ervaring!
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Meegedaan met de AH restaurantactie. Keuzes zijn erg beperkt en dat is heel jammer. Je vervalt dan gauw in wat je al eens hebt gehad. Ondanks de beperkte keuze lekker gegeten. De bediening was aardig. Met een goed gevoel en voldaan komen we zeker nog eens terug.
Priscilla R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De recensies voor Namaskar waren lovend en wij waren erg benieuwd naar dit Indiaas specialiteiten restaurant. Bij aankomst hadden we aangegeven dat we naar het concert van Golden Earring zouden gaan en of hier rekening mee gehouden kon worden. Dit was helemaal geen probleem en we kregen de voorgerechten en de hoofdgerechten tegelijkertijd. Het eten was heerlijk! Er werd aan ons gevraagd of we niet pittig, iets pittig of pittig wilden eten en hier werd goed naar geluisterd. De muziek stond alleen wel hard aan en misschien als tip dat er op de achtergrond zachte Indiaase muziek kan worden gedraaid. En misschien zouden jullie nog iets aan de inrichting kunnen doen van het restaurant, wat meer comfortabelere stoelen en tafels. Verder hebben we erg lekker gegeten en onze AH restaurant bon gebruikt. Een echte aanrader als je lekker Indiaas wilt eten en het is ook nog gunstig gelegen! Vriendelijke bediening. wij komen zeker weer een terug om hier te eten:-)
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg lekker gegeten en het personeel deed het ontzetten goed. Nadat ik perongeluk te veel had betaald werd ik later op de avond gebeld en krijg ik het geld terug gestort, wat een top service!
Bolles .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg vol en krap restaurantje. Bedienend personeel erg onverschillig op één na. Jammer, want het eten was best wel lekker. Wiite huiswijn waterig, weinig smaak. Een speciaal AH menu, lekker en voldoende maar dat naar onze mening voor deze actie speciaal geprijsd was.
richardharing86 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. En opnieuw was het heerlijk! Kom hier zeker nog een keer. Leuke sfeer in het restaurant.
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Authentieke Indiase keuken in kleinschalig restaurant met super bediening en zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.
Uitgebreide keuze met verse ingrediënten en heel veel eigengemaakte (bij)gerechten.
Zoals verwacht ruime keuze in vegetarische gerechten. Ook bij grotere drukte blijft bediening zeer attent.
Aanrader voor liefhebbers van Indiase keuken! Wij komen zeker terug.
B_D .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het restaurant is niet heel elegant in voorkomen, maar het eten is authentiek Indiaas qua smaken (opgetekend uit de mond van een Indier; een groot deel van het publiek bestond uit Indiers, dat zegt ook wel wat). De porties zijn flink; we moesten helaas een groot deel laten staan.
Met AH kreeg je een vast menu (naar keuze vlees/vega) en keus uit 3 huisgemaakte desserts.
Bediening is vriendelijk en vlot.
J. O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben met z'n tweeën via de Albert Heijn actie op een maandag gegeten. Het eten was erg goed. Er werd gevraagd of je van pittig eten houd of niet. Je krijgt eventueel een apart schaaltje zodat je het zelf pittiger kan maken. Klantvriendelijk is top! Wij komen zeker nog een keer terug.
Yara R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heel laat binnen gekomen, desondanks welkom om een heerlijke hap te eten!
De service was perfect, uitgebreide kaart met wanneer je dat wilt wat ondertiteling en hulp om je keuze te maken.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na een nette ontvangt in een krappe entree werd ons ons tafeltje gewezen. We hadden een vast menu, omdat er was gereserveerd met de AH restaurantactie. We konden nog wel kiezen uit de voor- en nagerechten. Voor het hoofdgerecht konden we aangeven welk gradatie van pittigheid we wilden. We kozen voor 3 (op schaal van 1 tot 5), omdat de kelner aangaf dat dit is wat de meeste Nederlanders als voldoende pittig ervaren. Achteraf had het van ons nog iets pittiger gemogen.
De temperatuur van de gerechten was matig. Het rechaud op tafel heeft eigenlijk geen functie. Het houdt de gerechten niet warm. De tandoori was wel heet qua temperatuur, maar de kip erg droog. Jammer.
Dit is een van de beter Indiaase restaurants in de stad. Het pand is smal, en dus krap, en interieur is wat gedateerd, maar het eten is goed.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Groot compliment voor Namaskar en het personeel. Toen wij er waren was het druk, een komen en gaan van bezoekers en alle tafels zaten voortdurend vol. Maar toch was de service vriendelijk en moet voldoende aandacht, was het tempo van bedienen precies goed. Daarnaast bleek men in staat in met eenvoudige middelen een goed en overvloedig menu te presenteren voor de Albert Heijn actie. En dat tegen een heel redelijke prijs. Een voorbeeld voor veel andere deelnemers die het nie zo nauw nemen met die Albert Heijn. Hier gaan wij nog vaker terugkomen