Namaskar

Vredenburg 38 3511 BD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Namaskar

India groet je

Namaskar betekent een groet. En je voelt je zeker welkom in India als je het traditionele interieur binnenloopt. De Indiase gerechten zijn misschien niet allemaal bekend, maar de bediening helpt je graag. En als je er echt niet uitkomt, is er altijd uitkomst in het Special menu waarbij je een variatie aan hapjes geserveerd krijgt. Die je overigens ook mee naar huis kunt nemen.

Meer informatie over restaurant Namaskar

6,9

Jouw recensie over het restaurant Namaskar

Lies V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten
Niks op aan te merken
Inne B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Service helemaal top, heerlijk en gevarieerd eten. Goede adviezen gekregen. Intereur mag wel war opgepimpt worden
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Afgelopen vrijdag, 13 april, gegeten bij Namaskar met twee vriendinnetjes. Service was heel slecht, onvriendelijk, bot en ongeïnteresseerde bediener. Eten was goed, de pittigheid van de vindaloo prawns was goed en de naan was erg lekker. Restaurant zat goed vol.
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Echt heerlijk Indiaas eten met on-Indiaas vriendelijke bediening.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening, proberen je goed voor te lichten over de gerechten en het was weer erg lekker!
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Donderdag 22 maart met een vriendinnetje bij Namaskar in Utrecht gegeten. Het was ons niet echt duidelijk wat het verschil was tussen een tandoori curry en een 'gewone' curry, deze werd door de bediening goed uitgelegd. Ook werd ons geadviseerd om niet de pittige vindaloo te nemen maar en gradatie lager, deze was goed te doen dus de volgende keer wil ik de vindaloo wel nemen. Service was snel en de nan was erg lekker!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Het eten was lekker, bediening was vriendelijk en we kregen een tafeltje aan het raam. Prima restaurant!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Lekker, gezellig en niet duur gegeten
De tafel van Gitta E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
In de korte tijd dat we hadden toch weer kunnen genieten!
Piet E.
Hoe kan een ober zo veel gerechten onthouden en je erover adviseren! Dat was ongekend goed.
Tim V.
Geweldige service, door een concert bij Tivoli hadden we niet veel tijd. De ober loste dat op door niet de menu kaarten te gebruiken, maar door een paar korte vragen er achter te komen wat we wilden eten. En dit had hij perfect onder de knie!
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De curry zou medium zijn maar was erg zacht. We zouden om 19.00 klaar zijn voor concert Tivoli maar hoofdgerecht kwam pas 1845
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten tegen een mooie prijs
Jenneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik had bij de reservering aangegeven dat we aansluitend naar een voorstelling in Tivoli Vredenburg gingen en dus op tijd moesten eten. Hier werd uitstekend en op een zeer prettige professionele manier mee om te gaan door de juiste menusuggesties te doen die snel kwamen en ook zeer lekker waren. Bediening is echt top, eten is lekker. Zeker een aanrader, ook al je op tijd naar een voorstelling moet.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Altijd een feestje om echt origineel Indiaas te eten. Ideaal als voorafje voor een concert in Tivoli.
Darth Eter ..
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via Groupon. Eerlijke Indiër, zonder capsones, echt lekker Indiaas, gevarieerd, niet te duur. Vriendelijke mensen, eenvoudig interieur. Enkele malen gegeten, doen we vast nog wel vaker.
sarah O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was fantastisch! Heerlijke cuury en bijgerechten. Inrichting was aan vernieuwing toe. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
marion V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Kregen ongevraagd een glas water, was fijn met het warme weer. Gerechten waren goed gekruid, vooraf was gevraagd hoe we het wilden. Het eten was smakelijk en werd netjes opgediend.
wijtserodenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima de vegetarische versie van de AH restaurantactie gegeten bij Ramaskar pal tegenover muziekcentrum TivoliVredenburg. Grappig om te ervaren dat de indruk die we in recensies op Iens gelezen hadden helemaal klopten met hoe wij hier gedineerd hebben. Echt heerlijke gerechten, vers bereid (voor zover na te gaan), mooi opgediend, ruim voldoende en vriendelijke behulpzame bediening.
Willemien W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Op zaterdagavond hier met 5 personen gegeten. Diverse (hoofd)gerechten van de kaart gekozen en samen van gegeten. Alle prima en typisch Indiaas! Ook bij- en nagerechten uitstekend. Inrichting is zeer basic maar bediening heel vriendelijk en adequaat. Uitstekend prijsniveau (€ 152 voor 5 personen incl. drankjes). Aanrader!!