Namaskar

Vredenburg 38 3511 BD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Namaskar

India groet je

Namaskar betekent een groet. En je voelt je zeker welkom in India als je het traditionele interieur binnenloopt. De Indiase gerechten zijn misschien niet allemaal bekend, maar de bediening helpt je graag. En als je er echt niet uitkomt, is er altijd uitkomst in het Special menu waarbij je een variatie aan hapjes geserveerd krijgt. Die je overigens ook mee naar huis kunt nemen.

Meer informatie over restaurant Namaskar

6,7

Jouw recensie over het restaurant Namaskar

Darth Eter ..
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via Groupon. Eerlijke Indiër, zonder capsones, echt lekker Indiaas, gevarieerd, niet te duur. Vriendelijke mensen, eenvoudig interieur. Enkele malen gegeten, doen we vast nog wel vaker.
sarah O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was fantastisch! Heerlijke cuury en bijgerechten. Inrichting was aan vernieuwing toe. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
marion.van.eck .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Kregen ongevraagd een glas water, was fijn met het warme weer. Gerechten waren goed gekruid, vooraf was gevraagd hoe we het wilden. Het eten was smakelijk en werd netjes opgediend.
wijtserodenburg .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima de vegetarische versie van de AH restaurantactie gegeten bij Ramaskar pal tegenover muziekcentrum TivoliVredenburg. Grappig om te ervaren dat de indruk die we in recensies op Iens gelezen hadden helemaal klopten met hoe wij hier gedineerd hebben. Echt heerlijke gerechten, vers bereid (voor zover na te gaan), mooi opgediend, ruim voldoende en vriendelijke behulpzame bediening.
Willemien W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker gegeten.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Op zaterdagavond hier met 5 personen gegeten. Diverse (hoofd)gerechten van de kaart gekozen en samen van gegeten. Alle prima en typisch Indiaas! Ook bij- en nagerechten uitstekend. Inrichting is zeer basic maar bediening heel vriendelijk en adequaat. Uitstekend prijsniveau (€ 152 voor 5 personen incl. drankjes). Aanrader!!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gezellig leuk restaurant met prima en lekkere Indiase gerechten. Prima sfeer, mijn partner en ik hebben genoten. Ook de bediening was erg behulpzaam en vriendelijk.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
heel veel vegetarische opties, super lekker eten
erik_jan_l .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker gegeten met groupon. Was een last minute actie met reservering 2 uur voor aankomst. Eten was prima, zowel voor de vegetariërs als de niet vegetariër. Achtergrondmuziek (moderne jazz) paste niet helemaal bij het restaurant. Zou er zeker weer eten als dat een keer aan de orde is
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Met de ah-actie gekomen. Heerlijk gegeten! We hadden 1 vegan in de groep en die kon prima mee-eten. Het deed echt aan als authentiek Indiaas en ze hadden lekkere wijn.
Ik kom er zeker nog een keer terug!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super vriendelijke bediening en heerlijk eten. Mijn man is een kenner van Indiaas eten en hij vond het erg goed. Voor mij was het de eerste keer en ik vond het heerlijk. Alles was met zorg bereid. De inrichting is niet mijn smaak, maar was absoluut netjes.

Ik zou ze zeker aanbevelen!
smuldersmarjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten, bediening bijzonder prettig. Hielden goed de tijd in de gaten van onze voorstelling in Tivoli. Gezellig en lekker!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We zijn net 30 min binnen geweest...

Diepvries spinazie
Kleffe smaakloze curry
Waardeloze inrichting
Rijst... Sja gewoon rijst.

We hadden er meer van verwacht, maar dit was echt niet goed.

We hebben een voucher gekregen voor een volgende keer... dus niet he!!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten wederom, diverse en zeer smakelijke gerechten, sympathieke bediening
Pluis 1.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Bij binnenkomst gevraagd voor een tafel, met een handgebaar 'die' terwijl bediende al direct wegliep naar achteren. OK, die tafel dan maar. Verder afstandelijk, we werden nauwelijks aangekeken, nauwelijks verstaanbare uitleg over de gerechten, doperwten uit blik, terwijl ons glas leeg was werd er niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en er werd niet op of om gekeken dus voordat we de aandacht hadden van een bediende duurde even, iedereen werd uitgeleide gedaan behalve wij.....
Eten was verder prima.
Service was fijn dat de soep voor 2 personen kon worden gedeeld voor drie, maar al met al de manier waarop is voor ons niet uitnodigend om nog een keer terug te komen.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Super lekker!
jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was wel oke. Lamscurry lekker, voldoende pittig en zacht. Tandoori kip viel in de smaak, paar verbrande stukjes. Het scherpe bijgerechtje in saus meende ik niet zo, iets te scherp voor de gemiddelde Hollander. Misschien moeten ze die Nederlandse mannelijke bediener vervangen door iemand die wel verstand heeft van wat hij/zij serveert, het personeel van Indiaase afkomst wist e.e.a. veel beter uit te leggen/presenteren. Verder kwam er een getinte man met fotocamera en rozen binnen en ging bij elke tafel langs voor zijn diensten/producten (iets wat ik op vakantie nog enigszins zou accepteren); dit vind ik totaal niet kunnen, maar blijkbaar doet het personeel er niks aan. Vervelend als je gewoon samen wilt genieten van het eten en op die manier gestoord wordt.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Had hier gereserveerd om 17.30 in de pauze van het meezingconcert in Tivoli Vredenburg. We waren er om 17.20 en kregen pas om 18.40 ons eten terwijl we om 19 uur weer terug moesten zijn in Tivoli Vredenburg. Kan geen goede beoordeling van het eten zelf geven omdat het zo lang duurde voor we ons eten kregen. We hebben een klein beetje kunnen eten en hebben de rest gelukkig mee kunnen nemen. Hoop er vandaag in alle rust thuis meer van te kunnen genieten.
Tip: biedt volgend jaar wanneer het meezingconcert is (1200 deelnemers) een lekkere indiase dagschotel aan die snel geserveerd kan worden.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima eten, hele vriendelijke bediening en we konden zelf de snelheid van het uitserveren van de gerechten bepalen. Erg prettige ervaring!
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Meegedaan met de AH restaurantactie. Keuzes zijn erg beperkt en dat is heel jammer. Je vervalt dan gauw in wat je al eens hebt gehad. Ondanks de beperkte keuze lekker gegeten. De bediening was aardig. Met een goed gevoel en voldaan komen we zeker nog eens terug.