Namaskar

Vredenburg 38 3511 BD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Namaskar

India groet je

Namaskar betekent een groet. En je voelt je zeker welkom in India als je het traditionele interieur binnenloopt. De Indiase gerechten zijn misschien niet allemaal bekend, maar de bediening helpt je graag. En als je er echt niet uitkomt, is er altijd uitkomst in het Special menu waarbij je een variatie aan hapjes geserveerd krijgt. Die je overigens ook mee naar huis kunt nemen.

Meer informatie over restaurant Namaskar

6,7
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg lekker gegeten en het personeel deed het ontzetten goed. Nadat ik perongeluk te veel had betaald werd ik later op de avond gebeld en krijg ik het geld terug gestort, wat een top service!
Bolles .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg vol en krap restaurantje. Bedienend personeel erg onverschillig op één na. Jammer, want het eten was best wel lekker. Wiite huiswijn waterig, weinig smaak. Een speciaal AH menu, lekker en voldoende maar dat naar onze mening voor deze actie speciaal geprijsd was.
richardharing86 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. En opnieuw was het heerlijk! Kom hier zeker nog een keer. Leuke sfeer in het restaurant.
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Authentieke Indiase keuken in kleinschalig restaurant met super bediening en zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.
Uitgebreide keuze met verse ingrediënten en heel veel eigengemaakte (bij)gerechten.
Zoals verwacht ruime keuze in vegetarische gerechten. Ook bij grotere drukte blijft bediening zeer attent.
Aanrader voor liefhebbers van Indiase keuken! Wij komen zeker terug.
B_D .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het restaurant is niet heel elegant in voorkomen, maar het eten is authentiek Indiaas qua smaken (opgetekend uit de mond van een Indier; een groot deel van het publiek bestond uit Indiers, dat zegt ook wel wat). De porties zijn flink; we moesten helaas een groot deel laten staan.
Met AH kreeg je een vast menu (naar keuze vlees/vega) en keus uit 3 huisgemaakte desserts.
Bediening is vriendelijk en vlot.
J. O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben met z'n tweeën via de Albert Heijn actie op een maandag gegeten. Het eten was erg goed. Er werd gevraagd of je van pittig eten houd of niet. Je krijgt eventueel een apart schaaltje zodat je het zelf pittiger kan maken. Klantvriendelijk is top! Wij komen zeker nog een keer terug.
Yara R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heel laat binnen gekomen, desondanks welkom om een heerlijke hap te eten!
De service was perfect, uitgebreide kaart met wanneer je dat wilt wat ondertiteling en hulp om je keuze te maken.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na een nette ontvangt in een krappe entree werd ons ons tafeltje gewezen. We hadden een vast menu, omdat er was gereserveerd met de AH restaurantactie. We konden nog wel kiezen uit de voor- en nagerechten. Voor het hoofdgerecht konden we aangeven welk gradatie van pittigheid we wilden. We kozen voor 3 (op schaal van 1 tot 5), omdat de kelner aangaf dat dit is wat de meeste Nederlanders als voldoende pittig ervaren. Achteraf had het van ons nog iets pittiger gemogen.
De temperatuur van de gerechten was matig. Het rechaud op tafel heeft eigenlijk geen functie. Het houdt de gerechten niet warm. De tandoori was wel heet qua temperatuur, maar de kip erg droog. Jammer.
Dit is een van de beter Indiaase restaurants in de stad. Het pand is smal, en dus krap, en interieur is wat gedateerd, maar het eten is goed.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Groot compliment voor Namaskar en het personeel. Toen wij er waren was het druk, een komen en gaan van bezoekers en alle tafels zaten voortdurend vol. Maar toch was de service vriendelijk en moet voldoende aandacht, was het tempo van bedienen precies goed. Daarnaast bleek men in staat in met eenvoudige middelen een goed en overvloedig menu te presenteren voor de Albert Heijn actie. En dat tegen een heel redelijke prijs. Een voorbeeld voor veel andere deelnemers die het nie zo nauw nemen met die Albert Heijn. Hier gaan wij nog vaker terugkomen
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Op een doordeweekse dag even snel wat gegeten voorafgaand aan een concert in de Tivoli. Omdat we zo snel niks konden kiezen uit de uitgebreide kaart en een beetje haast hadden, de vriendelijke man in de bediening gevraagd om zelf iets te bedenken , medium pittig en iets van lam en kip.
Wat we kregen was ontzettend lekker. De curry was heerlijk! Het enige puntje van kritiek was dat we gevraagd hadden om medium pittig en het was mild. Toen we dit als enige puntje teruggaven vertelde de jongeman direct dat we dit een volgende keer gewoon moeten aangeven dan maken ze het alsnog war pittiger. Dit omdat minder pittig maken achteraf niet kan, pittiger wel en ze de ervaring hebben dan mensen het eerder te pittig vinden dan te mild. Heel begrijpelijk! Kortom uitstekende service en absolute aanrader.
miekevangessel .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zeer smakelijk voor en hoofdgerechten. Hoofdgerechten waren zeer ruim,met voldoende naan, pickels en chutney erbij. Nagerecht: onze vrienden hadden het indiase ijs, zag er wat karig uit,smaakte wel oké . Mijn partner en ik hadden de indiase rijstpudding die erg lekker was.Het was een maandagavond en het restaurant zat vol! En dat is terecht, want we komen er vaker en de kwaliteit is altijd erg goed ! En de bediening vriendelijk.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het lijkt op een witwaszaak. Een halfuur na binnenkomst ging er een luik vlak achter mij open midden in het gang pad.. Eten was prima en het was erg goedkoop (€16 voor drie gangen!). Service was niet goed. Het personeel praat onverstaanbaar, er zijn geen menu kaarten van de ah actie dus je weet pas wat je besteld hebt zodra het op je bord ligt. Al met al een aparte avond gehad.
jfvrdam .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was prima, niet heel erg bijzonder maar wel lekker. Het was wel jammer dat we echt lang moesten wachten voor er iemand kwam om iets te drinken aan te bieden, het eten te serveren of een tweede drankje te verzorgen. Ook vonden wij het vaststaande AH-menu wat eenvoudig; ze kunnen er vast meer van maken. Wel een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het dessert was heerlijk. Kortom: ik had er wel wat meer van verwacht. Uiteindelijk heeft de eigenaar wel netjes excuses gemaakt en hebben we een prima gezellige avond gehad.
mvansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Tadoori kip was droog, te lang in de oven denk ik, rest was redelijk, niet bijzonder. Het was erg druk met bestellingen die de deur uit vlogen, misschien daardoor te druk in de keuken?
3269698 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met de Albert Heijn spaaractie hier gegeten met een bevriende collega. Met deze actie krijg je geen keuze in wat je gaat eten, er is een vooraf opgesteld menu waarbij je wel kan aangeven of je vegetarisch bent. Voor ons geen probleem. Voorgerecht is een vegetarische samosa met wat groenten en een soort erwtenkoekje. Lekker en goed gekruid. Het hoofdgerecht bestaat uit rijst met verschillende side dishes; tandoori kip, kipcurry, aardappelcurry, naanbrood, salade en verschillende chutneys. Heel lekker en meer dan genoeg! Bij het toetje mogen we kiezen tussen Indiaas ijs en rijstepap. We kiezen beiden voor het laatste. Hoewel de pap wat waterig van structuur is, is de smaak heel goed met wat toegevoegde kokos. Al met al heb ik op het eten niets aan te merken. Wat wel verbeterd kan worden is de aankleding van het restaurant. Het lijkt wat oud en weinig sfeerloos. Op de tafels liggen papieren tafelkleedjes. Ongetwijfeld goedkoop en gemakkelijk met afruimen, maar het oogt niet echt mooi. Grootste teleurstelling was de vriendelijkheid van met name één van de obers. Terwijl hij de bestelling opnam keek hij voortdurend naar de deur, daarbij ons maar half aanhorend. Ook gedurende de avond is hij erg afwezig en kortaf naar ons. Voor de fooi die we geven bedankt hij niet. Heel jammer. Zijn collega's hebben hier minder laat van. Ten slotte vind ik het ook jammer dat een bezorger met helm op in en uit loopt en dat mensen door het hele restaurant moeten lopen om takeaway bestellingen op te halen. Het maakt het een onrustig geheel.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten, weinig op aan te merken! De gekruide kippetjes zijn echt heerlijk. Geen restaurant om heel vaak te eten maar ik kom zeker weer een keer terug.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In vergelijking met andere Indiase restaurants is de aankleding best gezellig. Het restaurant was vol geboekt en daardoor wat lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Gegeten met de AH restaurantzegel actie, ik vond het jammer dat we niet zelf een curry gerecht mochten kiezen. Nu kreeg ik iets met veel koriander en daar hou ik niet van. Verder ok gegeten, niet super bijzonder.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Goede smaak van de gerechten, zeer vriendelijke bediening, een leuke inrichting en prima uitgaansgelegenheid.
Jammer dat bij het AH-menu er geen keuzemogelijkheid was voor het hoofdgerecht. Voor het voor- en nagerecht was die mogelijkheid er wel.
Heerlijk gegeten.
badjoe53 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hadden wat eetwensen, die zonder problemen werden opgepakt. Het eten gaf een goede indruk van het Indiaase. De inrichting is wat krap, maar we hadden beslist geen last andere publiek. Mogelijk dat met slecht weer het in en uit lopen van hun bezorgers met hun natte kleding het publiek overlast gaat bezorgen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met AH-dinerbon bij Namasker gegeten. Je kon niet a la carte eten, maar kreeg een menu aangeboden met diverse Indiase lekkernijen. Het eten was kruidig, niet heel pittig. Het smaakte heel goed, maar het was teveel. Het toetje met yoghurt en kardamon was heerlijk. De bediening was correct, beetje stug soms en moeilijk te verstaan. Het eerste gerecht werd laat geserveerd vanwege de drukte, maar ter compensatie kregen we extra naan en 2 glazen bier gratis. De inrichting is sober, maar adequaat. Als je binnenkomt verwacht je er niet zo veel van, maar het viel alleszins mee.