Namaskar

Vredenburg 38 3511 BD Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Laddoo
      Mango Lassi

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Namaskar

India groet je

Namaskar betekent een groet. En je voelt je zeker welkom in India als je het traditionele interieur binnenloopt. De Indiase gerechten zijn misschien niet allemaal bekend, maar de bediening helpt je graag. En als je er echt niet uitkomt, is er altijd uitkomst in het Special menu waarbij je een variatie aan hapjes geserveerd krijgt. Die je overigens ook mee naar huis kunt nemen.

Meer informatie over restaurant Namaskar

7,2

Jouw recensie over het restaurant Namaskar

Noor P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten in mijn favoriete Indiase Eethuis Namaskar. Authentieke Indiase gerechten, vers bereid, met een glimlach geserveerd. Het is in heel Utrecht mijn nummer één restaurant. Dank je wel weer vrienden-van-
Namaskar! Tot de volgende keer.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Best lekker maar heb echt wel beter Indiaas gegeten. Het is allemaal een beetje vlak van smaak vonden wij. De bediening was erg vriendelijk en attent en je zit er ook wel leuk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Goede service. Lekker eten.
Harriet G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijke lennismaking door de ah restaurantactie. Echt genoten! Wij komen terug!
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Eten, echt traditioneel Indiaas. Bediening was goed en attent. Het enige is dat je wel erg dicht op elkaar zit. Voor de rest perfect.
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellig druk.
Voor het hoofdgerecht moesten we vrij lang wachten.
Het eten was echt heerlijk en bediening erg vriendelijk. Aanrader.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Gezellig en lekker!
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was een erg drukke vrijdagavond. Ik had van te voren gevraagd of ze ons ter gelegenheid van de verjaardag van mijn partner met iets speciaals wilden verrassen bij binnenkomst. In plaats daarvan werden we vlak naast hard pratende mensen gezet. We hebben om een rustiger plek gevraagd en dat kregen we gelukkig wel. De verjaardag kreeg geen speciale aandacht, wat ik toch wel jammer vond. Het eten was heerlijk en erg veel, zodat we met plastic bakjes eten naar huis gingen en nog een avond Indiaas konden eten.
Martien M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
eten was prima, bediening ronduit teleurstellend .
ruim 5 kwartier wachten tussen voor en hoofdgerecht .
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Eerste ervaring met Indiase keuken. Prima, alleen al je kleding kan in de was. De geur van de kruiden hangt overal in.
Cockie S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
In een kleine ruimte zitten rond 7 uur ongeveer 40-50 mensen te eten. Dat is erg veel en erg rumoerig. Overigens is de bediening prima en het eten van van een voldoende niveau. Het schilderwerk op de wc's is volledig zwart door alle handen die het vast gehouden hebben. De wc's op zich zijn niet vies.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goede afstemming over de gerechten en tempo van bediening. Gezellige ongedwongen sfeer.
Elles K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We gaan hier altijd eten als we naar een concert in Tivoli Vredenburg gaan. Het eten is altijd lekker en er zijn ook veel opties voor vegetariërs. Wij blijven terugkomen.
Gery B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We waren hier vaker geweest, maar dit keer was de bediening duidelijk onder de maat. 'Onze' bediener was 'opeens' verdwenen en een andere had kennelijk geen zin om zijn rol over te nemen. Later kwam 'onze' bediener opeens weer terug, maar die nam toen dezelfde houding aan als zijn collega.
Volgende keer maar eens bij de buurman eten.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ontzettend lekker gegeten. De porties zijn aardig groot, dus neem een bakje van thuis mee, zodat je er de volgende dag nog van kunt genieten (en je niet een wegwerpbakje van het restaurant hoeft te gebruiken).
Erik R.
Vriendelijke bediening.
Bart D.
Heerlijk eten, vriendelijke service
Noor P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Namaskar restaurant. Aardige bediening met persoonlijke aandacht. Je proeft echt India: de gebruikte kruiden zijn authentiek, zonder dat de gerechten te pittig zijn. Ik blijf terugkomen. Het is mijn favoriet eethuisje in Utrecht. Met dank. Noor Palazzi
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heel vriendelijke en adequate bediening .
Het eten was heel smakelijk
Asteriks V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Hele vriendelijke bediening. Je voelt je echt welkom. Pappadum met sausjes vooraf. Lamsvlees prima gekruid. Kip tandoori was helaas een beetje droog.