Namaskar

Vredenburg 38 3511 BD Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Namaskar

India groet je

Namaskar betekent een groet. En je voelt je zeker welkom in India als je het traditionele interieur binnenloopt. De Indiase gerechten zijn misschien niet allemaal bekend, maar de bediening helpt je graag. En als je er echt niet uitkomt, is er altijd uitkomst in het Special menu waarbij je een variatie aan hapjes geserveerd krijgt. Die je overigens ook mee naar huis kunt nemen.

Meer informatie over restaurant Namaskar

6,7
Voordelig
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Groot compliment voor Namaskar en het personeel. Toen wij er waren was het druk, een komen en gaan van bezoekers en alle tafels zaten voortdurend vol. Maar toch was de service vriendelijk en moet voldoende aandacht, was het tempo van bedienen precies goed. Daarnaast bleek men in staat in met eenvoudige middelen een goed en overvloedig menu te presenteren voor de Albert Heijn actie. En dat tegen een heel redelijke prijs. Een voorbeeld voor veel andere deelnemers die het nie zo nauw nemen met die Albert Heijn. Hier gaan wij nog vaker terugkomen
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Op een doordeweekse dag even snel wat gegeten voorafgaand aan een concert in de Tivoli. Omdat we zo snel niks konden kiezen uit de uitgebreide kaart en een beetje haast hadden, de vriendelijke man in de bediening gevraagd om zelf iets te bedenken , medium pittig en iets van lam en kip.
Wat we kregen was ontzettend lekker. De curry was heerlijk! Het enige puntje van kritiek was dat we gevraagd hadden om medium pittig en het was mild. Toen we dit als enige puntje teruggaven vertelde de jongeman direct dat we dit een volgende keer gewoon moeten aangeven dan maken ze het alsnog war pittiger. Dit omdat minder pittig maken achteraf niet kan, pittiger wel en ze de ervaring hebben dan mensen het eerder te pittig vinden dan te mild. Heel begrijpelijk! Kortom uitstekende service en absolute aanrader.
Miekevangessel .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Zeer smakelijk voor en hoofdgerechten. Hoofdgerechten waren zeer ruim,met voldoende naan, pickels en chutney erbij. Nagerecht: onze vrienden hadden het indiase ijs, zag er wat karig uit,smaakte wel oké . Mijn partner en ik hadden de indiase rijstpudding die erg lekker was.Het was een maandagavond en het restaurant zat vol! En dat is terecht, want we komen er vaker en de kwaliteit is altijd erg goed ! En de bediening vriendelijk.
Jfvrdam .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was prima, niet heel erg bijzonder maar wel lekker. Het was wel jammer dat we echt lang moesten wachten voor er iemand kwam om iets te drinken aan te bieden, het eten te serveren of een tweede drankje te verzorgen. Ook vonden wij het vaststaande AH-menu wat eenvoudig; ze kunnen er vast meer van maken. Wel een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het dessert was heerlijk. Kortom: ik had er wel wat meer van verwacht. Uiteindelijk heeft de eigenaar wel netjes excuses gemaakt en hebben we een prima gezellige avond gehad.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het lijkt op een witwaszaak. Een halfuur na binnenkomst ging er een luik vlak achter mij open midden in het gang pad.. Eten was prima en het was erg goedkoop (€16 voor drie gangen!). Service was niet goed. Het personeel praat onverstaanbaar, er zijn geen menu kaarten van de ah actie dus je weet pas wat je besteld hebt zodra het op je bord ligt. Al met al een aparte avond gehad.
Mvansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Tadoori kip was droog, te lang in de oven denk ik, rest was redelijk, niet bijzonder. Het was erg druk met bestellingen die de deur uit vlogen, misschien daardoor te druk in de keuken?
3269698 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met de Albert Heijn spaaractie hier gegeten met een bevriende collega. Met deze actie krijg je geen keuze in wat je gaat eten, er is een vooraf opgesteld menu waarbij je wel kan aangeven of je vegetarisch bent. Voor ons geen probleem. Voorgerecht is een vegetarische samosa met wat groenten en een soort erwtenkoekje. Lekker en goed gekruid. Het hoofdgerecht bestaat uit rijst met verschillende side dishes; tandoori kip, kipcurry, aardappelcurry, naanbrood, salade en verschillende chutneys. Heel lekker en meer dan genoeg! Bij het toetje mogen we kiezen tussen Indiaas ijs en rijstepap. We kiezen beiden voor het laatste. Hoewel de pap wat waterig van structuur is, is de smaak heel goed met wat toegevoegde kokos. Al met al heb ik op het eten niets aan te merken. Wat wel verbeterd kan worden is de aankleding van het restaurant. Het lijkt wat oud en weinig sfeerloos. Op de tafels liggen papieren tafelkleedjes. Ongetwijfeld goedkoop en gemakkelijk met afruimen, maar het oogt niet echt mooi. Grootste teleurstelling was de vriendelijkheid van met name één van de obers. Terwijl hij de bestelling opnam keek hij voortdurend naar de deur, daarbij ons maar half aanhorend. Ook gedurende de avond is hij erg afwezig en kortaf naar ons. Voor de fooi die we geven bedankt hij niet. Heel jammer. Zijn collega's hebben hier minder laat van. Ten slotte vind ik het ook jammer dat een bezorger met helm op in en uit loopt en dat mensen door het hele restaurant moeten lopen om takeaway bestellingen op te halen. Het maakt het een onrustig geheel.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten, weinig op aan te merken! De gekruide kippetjes zijn echt heerlijk. Geen restaurant om heel vaak te eten maar ik kom zeker weer een keer terug.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In vergelijking met andere Indiase restaurants is de aankleding best gezellig. Het restaurant was vol geboekt en daardoor wat lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Gegeten met de AH restaurantzegel actie, ik vond het jammer dat we niet zelf een curry gerecht mochten kiezen. Nu kreeg ik iets met veel koriander en daar hou ik niet van. Verder ok gegeten, niet super bijzonder.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Goede smaak van de gerechten, zeer vriendelijke bediening, een leuke inrichting en prima uitgaansgelegenheid.
Jammer dat bij het AH-menu er geen keuzemogelijkheid was voor het hoofdgerecht. Voor het voor- en nagerecht was die mogelijkheid er wel.
Heerlijk gegeten.
Badjoe53 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hadden wat eetwensen, die zonder problemen werden opgepakt. Het eten gaf een goede indruk van het Indiaase. De inrichting is wat krap, maar we hadden beslist geen last andere publiek. Mogelijk dat met slecht weer het in en uit lopen van hun bezorgers met hun natte kleding het publiek overlast gaat bezorgen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Met AH-dinerbon bij Namasker gegeten. Je kon niet a la carte eten, maar kreeg een menu aangeboden met diverse Indiase lekkernijen. Het eten was kruidig, niet heel pittig. Het smaakte heel goed, maar het was teveel. Het toetje met yoghurt en kardamon was heerlijk. De bediening was correct, beetje stug soms en moeilijk te verstaan. Het eerste gerecht werd laat geserveerd vanwege de drukte, maar ter compensatie kregen we extra naan en 2 glazen bier gratis. De inrichting is sober, maar adequaat. Als je binnenkomt verwacht je er niet zo veel van, maar het viel alleszins mee.
Bepje S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten is heerlijk, maar de bediening ondanks dat ze het goed bedoelen uitermate slecht. Ik vraag mij af wanneer zij dat zelf in gaan zien en zich gaan verbeteren.

Wij kregen ons hoofdgerecht terwijl we nog geen bestek en borden hadden wat heel raar is. We moesten er best lang op wachten. Een bijgerecht kwam gewoon lauw, maar gelukkig kregen we snel een nieuwe die helaas in hetzelfde bakje zat. Een schone was fijner geweest. We hebben een aantal keren om dingen moeten vragen wat we al besteld hadden en de vorige keren was dat ook zo.

Ook hebben we alle keren dat we er geweest zijn meegemaakt dat toen we binnenkwamen er tafels met vieze borden ed stonden.
Gewoon direct afruimen zodra de gasten weg zijn! Andere restaurants kunnen dat ook.

Mensen die naast ons aan tafel gingen zaten gewoon tegen vuile borden ed aan te kijken. Dat kan echt niet! Ook gingen ze helpen met het nieuwe tafellaken erop doen. Dat die je gewoon niet bij je gasten!

Ze praten vrij slecht nederlands en begrijpen de gast vaak niet. Alleen 1 persoon kan wel goed nederlands.
Ze bestaan al 25 jr dus een cursus nederlands verbeteren zou niet mis zijn. Ze zijn allemaal heel vriendelijk, maar dit is toch een groot minpunt.

Helaas ben ik diezelfde nacht niet zo lekker geworden en dat had ik voorheen nooit.

Ik hoop dat ze recensies lezen en er wat mee doen. Het is zo rommelig altijd net als het decor waarvan ik las dat het anders gaat worden. Wanneer dan?

Ook merken ze de gast niet op zodra ze binnenkomen dienen ze zelf zich te melden. Jazzmuziek past hier ook niet, dan verwacht ik leuke traditionele muziek.

Het eten is heerlijk en daarom blijven wij er eten.
Steenroos .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijk Indiaas eten, eenvoudige ambiance, vlakbij het station en muziekcentrum. De bediening is heel aardig en attent, de gerechten komen snel. Jammer genoeg alleen de keuze tussen kip en vegetarisch terwijl ze juist zo goed zijn in de lamsgerechten. Fantastische papadums! Liever Indiase muziek op de achtergrond dan wat er nu gedraaid wordt.
Tottevanger .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De bediening was uitstekend, uitermate vriendelijk en zeer kundig. Uitvoerige -duidelijke uitleg van ieder gerecht. De inrichting heeft wel een beetje (veel) aandacht/verbetering nodig.
Het menu voor de AH restaurant aktie is wel wat karig doch zeer smakelijk.
Ik zou hier toch nog wel eens naar terug gaan.
Marcodeheer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Prettige bediening, echt Indiaas interieur en lekker eten. We namen het menu voor 2 personen 1,5 keer, dus met zijn 3-en. We zeiden dat we geen AH bonnen hadden en kregen een drankje van de zaak. Komen er graag weer terug!
Hans.dick .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was prima. Heerlijk divers hoofdgerecht met lekkere curries.
De entourage is goed, maar erg basic.
Zoals chinese restaurants in de jaren 70. Een tafel met papieren kleed en papieren servetten en een afhaalbalie aan het einde.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Precies wat je zou verwachten. Leuke mensen in de bediening. Kan beter worden ingericht. Prima indiaans eten. Jammer dat je niks kunt kiezen van de kaart. Benieuwd naar de andere gerechten.
Sleutelberg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
2 uur wachten op hoofdgerecht is niet leuk. En het eten had veel te lang op het vuur gestaan. Taaie kip etc. Wat is er zo moeilijk aan om een curry en wat rijst binnen half uur te serveren?
Bertje80 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten was erg lekker, de kip was supermals. Voorgerecht erg lekker, knoflooknaan ook. Bedienend personeel heel vriendelijk. Hij vertelde ons zeer uitgebreid. Was ook mogelijk om het actiemenu van AH aan te passen i.v.m. allergie. De zaak zelf is oud, maar goed schoon.