Nam Kee

5,9

Jouw recensie over het restaurant Nam Kee

Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Nam Kee Nieuwmarkt een chinees restaurant zonder recht toe recht aan. Je hoeft hier niet naar toe te gaan voor de ambiance of om lekker lang te tafelen. Het gaat allemaal net even iets anders dan in een regulier restaurant en neigt naar een eethuis, wat voor een keer best leuk is. Gerechten staan voor je het weet op tafel.
Vooraf oesters, dumplings Ha Kau, Siu Mai en als hoofdgerecht eend/Tja sieuw en tippan pikante kip. Het eten is goed, lekker en voor een prima prijs. Leuk voor een keer, om snel even een hapje te eten, maar er zijn betere Chinese restaurants met de echte Chinese keuken.
Machteld P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vanwege de naamsbekendheid wilden we hier graag een keer eten.
Onze verwachtingen waren hooggespannen. Helaas waren we na ons bezoek een teleurstelling rijker. Het gerecht met eend en varken was ronduit smerig en de bediening ongelooflijk onbeschoft. Tijdens het voorgerecht werden de hoofdschotels al op tafel gekwakt. Toen bleek dat we geen fooi wensten te geven, kon een ‘tot ziens’ er niet meer vanaf. Het interieur is zeer gedateerd en het toilet erg viies. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Emile P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Met familie verschillende heerlijke teppan gerechten gegeten. Vooraf oesters, garnalen wan tan soep: prima. Mooie malse ossenhaas in zwarte pepersaus: aanrader. De bami smaakte goed, maar behoorlijk vet.
Minpunt: je krijgt er een flesje al vraag je gewoon kraanwater.
Het personeel is vriendelijk, hardwerkend en efficiënt. Kom er regelmatig en meestal staat er een rij bij de ingang te wachten. Ondanks reservering dit keer. Maar Nam Kee is het wachten waard.
Pien V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Altijd fijn hier!
S.L. K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
In tegenstelling tot het oubollige, summiere , onveranderde interieur zijn de kwaliteit, hoeveelheid van de gerechten subliem en authentiek Kantonees. Een van de beste Chinese restaurants sinds wellicht 60 jaar van Nederland.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heb er vaker gegeten, maar vond het nu wat karig met de groenten en eentonig van groenten. De smaak was wel goed.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
25 jaar geleden kwam ik hier voor het eerst en nog steeds is het genieten bij Nam Kee op de Geldersekade. Gerechten zoals tjap tjoy en foe yong hai zijn hier echt beter dan bij de "standaard Hollandse Chinees"; hier worden verse ingrediënten gebruikt en dat proef je! Kordate medewerkers en Tl-verlichting, maar toch sfeervol met rode, Chinese lampionlampen. Het toilet is wel wat moeilijk bereikbaar, via een wenteltrap.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We werden hoofdzakelijk bediend door een vrolijke en gezellige manier!!!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij Nam Kee kun je heerlijk eten. De gerechten zijn bereid met verse ingrediënten en zijn goed op smaak. Vlees, vis en groenten, 't was allemaal goed. De bediening is wisselend. De dames waren wat kortaf terwijl de heren wel vriendelijk waren. De inrichting is erg sober en wat smoezelig. De trapleuning bij de trap naar de toiletten plakte bijvoorbeeld. Daar mag iemand wel eens een doekje langshalen. Maar het hoort ook wel een beetje bij dit type restaurant. Naar Nam Kee ga je gewoon om lekker te eten en niet voor de sfeervolle inrichting.
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten is erg lekker en typisch chinees zoals dat op de zeedijk wel meer voorkomt. We hadden groenten met mix vlees en dat was erg lekker. Daarnaast Peking eend met rijst en dat was oké en al was het vooral veel vet en wel erg karig aangekleed. We vroegen een extra bakje saus maar die krijg je alleen als je daarvoor apart wil betalen.
Ziva S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
het eten was goed.
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Besteld via UberEATS. Dus over de sfeer en bediening kan ik niks melden. De oesters zou ik nooit bestellen, overgaar en niet lekker. Ik had een combinatiegerecht met pekingeend, gestoomde kip en babi pangang besteld. Het viel mij erg tegen. Veel botten en smaakversterkers en de beloofde groenten waren een paar stukken kool. Ik bestel hier niet meer, kan er helaas niets positiefs over melden.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijke pekingeend gegeten, bediend door een leuke, hunorvolle Chinese dame.
Chinees biertje erbij en als toetje een geweldige gebakken banaan met ijs!
O ja, vooraf natuurlijk de opwindende oesters.
Annemie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was heerlijk, alleen jammer dat ze geen rechaud gebruiken eten is snel koud
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Authentieke chinees waar je moet zijn als je met een groep diverse gerechten wil delen. Je bestelt wat gerechten en een voor een komen ze binnendruppelen op tafel. Als je aan een ronde tafel met draaiplateau zit kan iedereen makkelijk van verschillende gerechten proeven. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Voorgerechten als oesters en eendenpannekoekjes zijn aanraders. Authentiek chinees betekent wel druk, rumoerig en een sobere inrichting. Als je het eten het belangrijkste vindt, zal dit je niet storen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima chinees restaurant met goede kwaliteit gerechten voor een redelijke prijs.
Het is natuurlijk in een redelijke buurt van de stad, dus ook een druk restaurant en aangezien de tafels dicht op elkaar staan redelijk rumoerig.
Verder toffe plek voor prima chinees.
Karel M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Recentelijk bij Nam Kee op de Geldersekade gegeten. Dat was een tegenvaller. Had een tafel gereserveerd, maar moest met een gezelschap van 5 mensen toch een kwartier wachten. De tafel die we kregen was recht voor de keuken, de meest onprettige plek in het gehele restaurant! Het eten, redelijk, hoewel niet zo goed als de naamgenoot op de Zeedijk. De oesters sprongen er uit, deze hadden wel de kwaliteit die je van NK verwacht. In de bahmie zat een vies bonnetje. Aan de ober gevraagd of dat zo hoorde. Werd niets gezegd, aangepakt en in de aanpalende vuilnisbak gegooid. Geen excuus of niets. Nee, volgende keer maar weer naar de Zeedijk. Enige nadeel daar is dat je niet kan reserveren.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Laatst was ik met zn 3-en lunchen bij Nam Kee. Ik moet zeggen dat het vroeger beter was. Rijstschotel met fo nam en cha siu is te weinig en is te rommelig erop gezet. Eveneens bamisoep met eend. Bamisoep met siu kau is gewoon weg niet lekker. Hebben ze nieuw personeel daar of ben ik kieskeuriger geworden? Ik ken wel betere eethuisjes op de Zeedijk...
RVersendaal .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Maar weer eens gegeten bij nam kee, Eten hier altijd goed. Daarvoor kom je ook terug. Altijd dezelfde lekkere hap. Snel en voor een goeie prijs. De service en het decor hoef je het niet voor te doen. Maar voor het eten blijf je terug komen. Het is ook niet een zaak waar je daar hoge verwachting voor moet hebben. gewoon Lekker eten.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met vier personen gegeten bij Nam Kee, omdat het vorige bezoek qua eten prima was. Dit keer had ik wat minder geluk...ik had een combinatie van Babi pangang, Peking eend en Tja siew met witte rijst. De smaak was goed, maar deel van vlees was al koud. Andere tafelgenoten hadden kipfilet met Chinese sha-cha saus en een Ti-pan gerecht met kip. Waren over smaak tevreden en zouden zeker terug komen, gaven ze aan. Entourage in zaak is zeer simpel. Tijdens ons verblijf stond er steeds een wachtrij van mensen bij voordeur...goed teken!!! Aanrader voor authentiek Chinees eten.