Over het restaurant Nakoyashi

Bij het Japanse restaurant Nakoyashi weet je precies waar je aan toe bent. Verse sushi, all you can eat voor een vaste prijs. Stel zelf je maaltijd samen met verschillende Japanse gerechten. De koks bereiden 6 dagen per week meer dan 90 verschillende soorten. Voor iedereen wat wils. Bezoek Nakoyashi voor lunch of diner. Je maaltijd afhalen of laten bezorgen kan ook, makkelijk toch?!

Menuprijzen

7,2
Kan beter
Abba A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Super vers eten complimenten!!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Dit restaurant biedt een uitgebreide keus aan gerechten die door de enthousiaste bediening vlot en efficient worden geserveerd. Het eten is supervers en authentiek. Sommige combinaties zijn uitdagend maar altijd in balans. Een fijne ervaring die zeker herhaald gaat worden.
Lenette L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vriendelijke en attente ontvangst in gezellig ingericht restaurant. Veel keuze gerechten. Heerlijk gegegeten en geproefd van onbekende gerechten. De medewerkers waren vriendelijk en attent. Een aanrader dus!
mohammed C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Simpelweg onvoldoende! Dezelfde kwaliteit als bij de supermarkt.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Top restaurant
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima eten maar eeeerg lang wachten. 1e ronde duurde meer dan een uur. Helft kwam helemaal nier en ook de drankjes erg traag.
Nathan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk restaurant waar je lekker en betaalbaar kan eten. Service is goed en de bediening komt vaak genoeg langslopen mocht je wat nodig hebben.
We mochten kiezen en kregen een tafel bij het raam. Vorige gasten waren net weg en tafel werd grondig schoongemaakt en gedroogd. Niet even snel een vies geel doekje erover dus wat je nog wel eens ziet. Aandachtspuntje: de lamp boven de tafel was wel behoorlijk stoffig, had wat spinrag en was ook toe aan een schoonmaakbeurt.
Ik vind het qua inrichting niet het meeste knusse restaurant in de regio, maar het is er best gezellig.
Alle gerechten die wij bestelden waren lekker en dat is het meest belangrijke in mijn optiek. De gerechten zijn smaakvol en niet al te zout. Ook het ijs in de laatste ronde is lekker en niet waterig.
Kortom: prima restaurant!
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Afgelopen vrijdag hier als nagenoeg vaste gast gegeten, nou dit was echt het dieptepunt.
het was redelijk druk en dat werd ons ook verteld dat het ietsje langer kon duren. oké dat weten we dan, lijst ingevuld en opgehaald, en na een half uur ons eerste warm/lauwe gerecht, kon er mee door. vervolgens kregen wij onze eerste ronde verdeeld over een uur!! met vele warme gerechten die niet warm maar gewoon koud waren. de 2e ronde het zelfde verhaal. met als dieptepunt het verkeerd /dubbel bestelde eten van de buren krijgen die weg gingen en wat denk je ?? KOUD eten wat warme gerechten moesten zijn.
Hierop heb ik de goedlachse manager aangesproken op dit feit en ik heb verteld dat ik diep en diep teleur gesteld was in het eten en de zeer lange wachttijd van de gerechten. oftewel te weinig ervaren personeel, verkeerde bestellingen krijgen, het proberen goed te maken met een drankje , en alles maar proberen weg te lachen, en als klap op de vuurpijl?? ons een tegoedbon proberen aan te smeren, als of het de volgende keer wel weer goed zou zijn. al met al....bedroevend !! triest en zo van "de andere mensen klagen nooit" als ik iets warm bestel moet ik het ook warm op mijn tafel hebben en niet koud en geen lange wachttijd ! Nakoyashi... graag gedaan hoor voor al die jaren dat we jullie gesponsord hebben.
Sandra001 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het kinderspeelgedeelte is groot maar ziet er vies uit, ook doen de meeste spelletjes het niet. Het verbaasde me dat de rookershoek hierbij zit, hij is af te sluiten maar zodra er iemand uit gaat hangt de rook bij de kinderen. Wij hadden gereserveerd, maar er was voor 1 persoon te weinig gedekt op de tafel. Toen de sushi al geserveerd was zelf maar bordje e.d. van een andere tafel gaan halen. Gastheer is erg vriendelijk, gastvrouw kwam over alsof ze werkte met tegenzin. Er kon geen lachje af. Eten was lekker en het is fijn dat er niet op de tijd gelet wordt.
olden220 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Nakoyashi, de Sushi is super vers en niet beter te krijgen hier in de regio. De warme hapjes zijn ook even vers en kwalitatief erg goed. De bediening is erg vriendelijk. Gastvrouw/heer doen er alles aan om je een gezellige avond te bezorgen.
Kortom... EEN AANRADER!!!!!!
hoema .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We eten vaak in dit soort restaurants en moet zeggen dat er wel betere zijn. De sfeer is goed in het restaurant en de bediening vriendelijk. Qua sushi mocht er wel wat meer smaak aan zitten. Al met al redelijk eten in een leuk restaurant.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Gisteren een geweldige Kerstlunch gehad met gezin en familie. De kaart is vernieuwd, en tot onze verrassing staan er weer meer vegetarische gerechtjes op de kaart! Nakoyashi heeft gewoon ons hart gestolen; óók voor wat betreft personeel! Daar rijden we nog steeds graag ruim een uur voor om!!
Thebankerswife .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Zeer vriendelijk personeel en oprecht de beste sushi van veenendaal. We komen hier met enige regelmaat en hebben altijd een leuke avond. Sinds de komst van dit sushi restaurant zijn we niet meer naar de concurrent geweest omdat we deze gewoon verreweg veel beter vinden. Het decor is niet heel erg gezellig, maar dat wordt zeker gecompenseerd door de gastvrijheid van de eigenaren.
MrSushi .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Lekkere sushi, beetje ongeorganiseerde maar uiterst vriendelijke bediening. Prima prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat ze bij een aantal sushi mayonaise doen. Is dat authentiek?
Ookje .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Gisteren heel lekker gegeten bij Nakoyashi.
Concept zoals hier gehanteerd wordt is plezierig al moet je er op voorbereid zijn dat niet alles tegelijk wordt uitgeserveerd; maak combi's met je tafelgenoten en dan kun je toch gezellig samen smikkelen.
Bediening is correct, attent en vriendelijk.
Verrassing bij afrekenen: 65+ krijgt korting!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Al sinds de opening in 2012 eet ik hier regelmatig. De sushi is erg lekker en de warme gerechte zijn ook heerlijk!
De sfeer en de gezelligheid van Nakoyashi zijn super een all you can eat waar men niet op de tijd let maar er voor zorgt dat je relax kan genieten van al het lekkers!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Prima sushi, prima bijgerechten. Sushi was vers, weinig gebruik van mayonaise (vind ik persoonlijk prettig), rijst was goed op smaak en de verhouding vis/rijst was goed in orde. Bijgerechten, vooral de kip met cashewnoten, waren heerlijk. Bediening was attent en vriendelijk.
MO1973 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Goed restaurant en vooral met de Sushi is niets mis. Jammer vind ik wel dat alle gerechten door elkaar worden geserveerd. Iets meer structuur hierin zou fijn zijn. Bediening altijd vriendelijk maar enige vakkennis ontbreekt volledig.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Ik heb op dinsdag 9-12-2014 gegeten bij nakoyshi.
Het eten was erg lekker, en met name de sushi! het ijsje aan het eind vond ik heel smerig het had niet echt een smaak. De gastheer vond ik heel beleefd , en ook kwam hij vaak vragen of alles naar wens was. Waar ik me wel aan ergerde zijn de bestellingen die telkens verkeerd gingen en ook het ontzettend lang wachten voordat iemand eindelijk je lijst meenam. Maar ondanks de minpunten kom ik zeker terug!
Wim-Henzen .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Al meerdere malen bij Nakoyashi gegeten. Een ruime keus aan gerechtjes die prima smaken. Uiterst vriendelijke en persoonlijke bediening. Echt een sushi-restaurant om terug te komen.