Nakoyashi

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Sandra001 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het kinderspeelgedeelte is groot maar ziet er vies uit, ook doen de meeste spelletjes het niet. Het verbaasde me dat de rookershoek hierbij zit, hij is af te sluiten maar zodra er iemand uit gaat hangt de rook bij de kinderen. Wij hadden gereserveerd, maar er was voor 1 persoon te weinig gedekt op de tafel. Toen de sushi al geserveerd was zelf maar bordje e.d. van een andere tafel gaan halen. Gastheer is erg vriendelijk, gastvrouw kwam over alsof ze werkte met tegenzin. Er kon geen lachje af. Eten was lekker en het is fijn dat er niet op de tijd gelet wordt.
Olden220 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Nakoyashi, de Sushi is super vers en niet beter te krijgen hier in de regio. De warme hapjes zijn ook even vers en kwalitatief erg goed. De bediening is erg vriendelijk. Gastvrouw/heer doen er alles aan om je een gezellige avond te bezorgen.
Kortom... EEN AANRADER!!!!!!
Hoema .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We eten vaak in dit soort restaurants en moet zeggen dat er wel betere zijn. De sfeer is goed in het restaurant en de bediening vriendelijk. Qua sushi mocht er wel wat meer smaak aan zitten. Al met al redelijk eten in een leuk restaurant.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Gisteren een geweldige Kerstlunch gehad met gezin en familie. De kaart is vernieuwd, en tot onze verrassing staan er weer meer vegetarische gerechtjes op de kaart! Nakoyashi heeft gewoon ons hart gestolen; óók voor wat betreft personeel! Daar rijden we nog steeds graag ruim een uur voor om!!
Thebankerswife .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Zeer vriendelijk personeel en oprecht de beste sushi van veenendaal. We komen hier met enige regelmaat en hebben altijd een leuke avond. Sinds de komst van dit sushi restaurant zijn we niet meer naar de concurrent geweest omdat we deze gewoon verreweg veel beter vinden. Het decor is niet heel erg gezellig, maar dat wordt zeker gecompenseerd door de gastvrijheid van de eigenaren.
MrSushi .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Lekkere sushi, beetje ongeorganiseerde maar uiterst vriendelijke bediening. Prima prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat ze bij een aantal sushi mayonaise doen. Is dat authentiek?
Ookje .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Gisteren heel lekker gegeten bij Nakoyashi.
Concept zoals hier gehanteerd wordt is plezierig al moet je er op voorbereid zijn dat niet alles tegelijk wordt uitgeserveerd; maak combi's met je tafelgenoten en dan kun je toch gezellig samen smikkelen.
Bediening is correct, attent en vriendelijk.
Verrassing bij afrekenen: 65+ krijgt korting!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Al sinds de opening in 2012 eet ik hier regelmatig. De sushi is erg lekker en de warme gerechte zijn ook heerlijk!
De sfeer en de gezelligheid van Nakoyashi zijn super een all you can eat waar men niet op de tijd let maar er voor zorgt dat je relax kan genieten van al het lekkers!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Prima sushi, prima bijgerechten. Sushi was vers, weinig gebruik van mayonaise (vind ik persoonlijk prettig), rijst was goed op smaak en de verhouding vis/rijst was goed in orde. Bijgerechten, vooral de kip met cashewnoten, waren heerlijk. Bediening was attent en vriendelijk.
MO1973 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Goed restaurant en vooral met de Sushi is niets mis. Jammer vind ik wel dat alle gerechten door elkaar worden geserveerd. Iets meer structuur hierin zou fijn zijn. Bediening altijd vriendelijk maar enige vakkennis ontbreekt volledig.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Ik heb op dinsdag 9-12-2014 gegeten bij nakoyshi.
Het eten was erg lekker, en met name de sushi! het ijsje aan het eind vond ik heel smerig het had niet echt een smaak. De gastheer vond ik heel beleefd , en ook kwam hij vaak vragen of alles naar wens was. Waar ik me wel aan ergerde zijn de bestellingen die telkens verkeerd gingen en ook het ontzettend lang wachten voordat iemand eindelijk je lijst meenam. Maar ondanks de minpunten kom ik zeker terug!
Wim-Henzen .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Al meerdere malen bij Nakoyashi gegeten. Een ruime keus aan gerechtjes die prima smaken. Uiterst vriendelijke en persoonlijke bediening. Echt een sushi-restaurant om terug te komen.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
vandaag weer eens hier gegeten maar het viel super tegen. baggervette vis maar wel verse sushi. sashimi grof in grote hompen gesneden en geserveerd met gemengde sla... bah. de koude gerechten zijn prima. de warme echt slecht op de op wat loempia's en aardappelkoejes na. udon noodles smaakten naar olie en 5 spice powder. gegrilde witvis leek eerder gekookt in olie dan dat er een grill aan te pas was gekomen. jammer voorheen was het veel beter dan nu.
Romi .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Het is elke weer een geweldige avond het eten is prima bediening heel vriendelijk en een gezellige tent
Wij komen hier regelmatig
Mario Y.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Sfeer: De sfeer is gezellig. Fijne meubels, dus het is lekker zitten en ik vind het fijn dat er redeiljk wat licht naar binnen komt.

Service: Het personeel is vriendelijk! De eigenaresse is erg vriendelijk en is altijd wel in voor een praatje.

Eten: Nou het belangrijkste, het eten is erg lekker! Er is redelijke keuze aan verschillende sushi, maar ook aan warme gerechten.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Voor de 2e keer hier gegeten. Het eten was weer erg lekker. De service was ook erg goed, vriendelijk en precies op het goede tempo. De bediening komt regelmatig vragen of alles naar wens is wat ik erg prettig vind. Het decor is modern en erg prettig om in te zitten.
Bversnel .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Inmiddels hebben wij een aantal keren bij Nakoyashi gegeten.
Het eten is heel goed, maar de service zien wij per keer achter uit gaan.
De vorige keer hebben we ook lang moeten wachten en misten we soms gerechten. Door de eerdere ervaringen hebben we het voordeel van de twijfel gegeven, kan een keer gebeuren.
Afgelopen vrijdag, was het helaas nog slechter met de service gesteld. Heel lang wachten op de gerechten ( vooral de sushi ), verkeerde gerechten en het missen van gerechten.
Tussendoor weer aangeven, dat het niet goed ging. Als het druk is, kunnen ze de verwerking van de kaarten niet aan en de keuken blijft achter met o.a de sushi.
Na 3 uur hebben wij vriendelijk bedankt voor de gerechten, die eventueel nog zouden komen.
Jammer, hoop dat ze het op kunnen lossen daar. Wij gaan de volgende keer elders kijken.
Dennisdg1983 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Wij zijn een vaste klant hier, inmiddels meer dan 10 keer al hier gegeten.
Laatste keer om mijn verjaardag te vieren met familie.
Service altijd top en er hangt een gezellige sfeer.
Robert007 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Sushi en warme gerechten van de extra kaart waren heerlijk. Dde warme gerechten van de reguliere kaart waren redelijk. Helaas de bediening was heel slecht: 4x verkeerde gerecht gehad, 2x verkeerde drank gehad en lang moeten wachten op de laatste ronde. Ruim 15 minuten gewacht op de rekening, tussendoor werden andere klanten geholpen. Bij het betalen zelfs afgesnauwd door een bediende. Eens maar nooit meer.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Werkelijk een fantastische ervaring, het is zeldzaam dat je tijdens een all you can eat concept zoveel goede gerechtjes krijgt. Ik heb van de 17 gerechtjes er maar 1 gehad die wat minder was maar voor de rest was alles echt top !, ook een goede wijn, aanbevolen door de serveerster, helaas heeft men geen wijnkaart. Erg schoon sanitair, prachtige speelkamers voor kinderen. Erg vriendelijk personeel. in 1 woord top en we gaan hier veel vaker terugkomen.