Nakorn

• Wi-Fi
Voordelig
CO2710 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goede ontvangst. Ruime keus aan heerlijke vis-en vleesgerechten voor een prima prijs. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
Georgiana B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wow.. hier vanavond besteld.. het was echttt heeeerlijk????! Ga hier vaker bestellen! Mochten alleen wel wat meer garnalen in; 4 is toch wel erg karig voor een avond maaltijd.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn al vaak bij Nakorn geweest omdat het heerlijke Thaise eten van constante kwaliteit is, de eigenaar supervriendelijk en de prijs ook. Onze vrienden en familie weten het restaurantje ook te vinden. Nakorn heeft niet zoveel tafels en daarom is het best om van te voren te reserveren.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de 2 de keer heerlijk gegeten bij Nakorn. Zeer vriendelijke bediening. Als ik weer in Dort ben, ga ik hier zeker weer eten.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn al vaak wezen eten bij Nakorn. Het lekkere Thaise eten en de aardige eigenaar naast de reuze vriendelijke prijs maakt dat wij steeds weer teruggaan. Inmiddels weten onze vrienden en familie het restaurantje aan de Voorstraat in Dordrecht ook te vinden.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben een gezellig etentje gehad bij Nakorn. Er is een ongedwongen sfeer en heel vriendelijk personeel. Het eten smaakte ons bijzonder goed.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
woensdagavond 17 augustus 2016 gegeten bij Nakorn.
Pla Pad Samoenphai, een gebakken vis gerecht met saus van diverse kruiden smaakte uitstekend, mooie smaken en goede verschillende structuren van knapperig tot zacht.
Mijn tafelgenoot heeft gesmuld van Neua Sabpad Kapraow, gehakt rundvlees met chilli, knoflook en Thaise basilicum.
De bediening was ongedwongen en uiterst vriendelijk.
Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wij halen hier wekelijks eten af. Echte aanrader zijn de soep en biefstuk salade. Wij laten het altijd lekker pittig maken. De smaken zijn echt uitzonderlijk goed.
De eigenaar is zeer vriendelijk en warm. Het restaurant is klein. De beste plek is aan het raam waar je uitkijkt over een riviertje met hoge panden, je waant je in het buitenland.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Op woensdag zijn er meer bezorgingen/afhalers, dus het was wat rustig, maar de eigenaar maakte dat meer dan goed. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
078 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Nakorn. Thong is werkelijk een fantastische gastheer.Hij kent zijn gasten en weet hun voorkeuren. De gerechten zijn goed gekruid en allemaal even smaakvol. Gewoon lekker eten in een ongedwongen en gezellige sfeer! Wij blijven hier komen.
Henk1963 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Klein Thais eethuisje , heerlijk gegeten .
Werd met iedereen rekening gehouden qua pittigheid .
Zeer vriendelijke bediening .
Jessyb .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Via via bij dit klein restaurantje terecht gekomen. Heerlijk gegeten. Het eten was perfect gekruid en de hoeveelheid was ook prima. Er wordt netjes gevraagd hoe pittig het mag zijn. De bediening was ook prima. Zeker een aanrader en een aanwinst voor Dordrecht.
Cobie F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en gastvrij. Gezellig knus restaurant in Thais sfeer. Een aanrader waar we zeker nog eens gaan eten als we in Dordrecht zijn.
Gr. Cobie
Beekmanm .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Naar aanleiding van de goede recensies zijn we hier gaan eten. Het eten was lekker maar niet bijzonder. We hoorden iemand iets zeggen over een andere kok, maar wij kunnen dat niet beoordelen.

Volgens ons een gemiddeld Thais Restaurant. In Amsterdam beter Thais gegeten.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Gisteren onverwachts gegeten bij Nakorn. Kende het restaurant niet, maar ga hier zeker terugkomen. We waren met twee kinderen (4 en 7 jaar) en werden warm ontvangen. Leuk restaurant met echte authentieke uitstraling. Super (gemeend) vriendelijke bediening met het gevoel of je er al jaren komt. We kozen voor een tweetal menu's en wat losse gerechten voor de kinderen. Erg goed van smaak en voor de kinderen waren de noodles wat milder gekruid (hadden wij niet doorgeven, maar werd zelf gedaan). Hier gaan we zeker nog een keer (of vaker) terug komen !!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
We zijn reeds meerdere malen bij Nakorn-Thai en ook zijn, door eerder genoemde recensenten, zeer vriendelijke uitbater. Het eten smaakt erg lekker en is zo pittig als men het wil eten. Ikzelf ben nooit in Thailand geweest maar volgens mijn vriendin die daar reeds geweest is, komt het eten en de ambiance hier goed mee overeen. Kortom heerlijk eten in een heerlijke ongedwongen sfeer met een fantastische gastheer. Tot de volgende keer.
Eetwl .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Als ik de vorige recensies lees heb ik weinig toe te voegen.
De recensies over dit restaurant kloppen!
Lekker en eerlijk eten, klein restaurant.
Standaard is het eten behoorlijk mild, pas op verzoek wordt het lekker pittig.
We komen hier geregeld.
Rolph B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Afgelopen zondag, voor de 2e maal wezen eten in dit Thaise restaurant. Heb ook deze maal had ik gekozen voor een van hun specialiteiten (no. 91), zeevruchten in een lekkere curry met rijst. Als voorgerecht had ik hun mix van 6 verschillende kleine hapjes (o.a. loempiatjes, satetje, viskoekje). Zeer vriendelijke service van het personeel.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Hier nu drie keer gegeten al is het wel weer enkele jaartjes geleden. Een leuk Thais eethuisje met vriendelijke mensen. Klein (het restaurant heb ik het over) en leuk ingericht en lekker eten voor een prima prijs. Hier zullen we nog wel vaker terugkomen. De eigenaar zegt dat ie ons dan zal herkennen. OK, we zullen zien ..... :-)
Arco V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Met een groep van 5 speciaal naar Dordrecht getogen op basis van de goede beoordelingen op Iens, dus hoge verwachtingen! Gelukkig geen teleurstelling, het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en met persoonlijke aandacht. Het restaurant is heel klein, maar daarom misschien juist wel zo leuk. Een absolute aanrader!