Nakorn Thai Restaurant

9,2

Jouw recensie over het restaurant Nakorn Thai Restaurant

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zonder reservering binnengekomen omstreeks 17:45 uur. We werden zeer hartelijk ontvangen.

Gekozen voor een menu à € 25- per persoon. Dit menu bestond uit een vrije keuze uit voor- en hoofdgerecht, daarnaast een vast nagerecht.
Als voorgerecht gekozen voor Thom Ka Kai en kiploempiaatjes. De smaak van de Thom Ka Kai was erg verfijnd, pittig maar niet te, fris en zacht.
Als hoofdgerecht gekozen uit de specialiteiten; een curry van rundvlees en een mildpittig eendgerecht. Uitermate smaakvol allemaal. De afzonderlijke smaken van de gebruikte ingrediënten - hoewel apart te proeven - vloeiden mooi ineen tot een complex genot voor de smaakpapillen.

De bediening was zeer voorkomend; er is - zonder opdringerig te worden - gevraagd of het allemaal naar onze zin was. Een kleine communicatiefout over de gekozen drankjes is zonder problemen opgelost.
Zeer vriendelijk allemaal.

Het is jammer dat we niet in Dordrecht wonen, anders werd dit ons favoriete restaurant.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Voor het eerst Thais gegeten. Hierdoor kunnen we niet vergelijken, laat staan dat we in Thaliland zelf zijn geweest.
Knusse zaak met beperkt aantal tafeltjes en is resereveren noodzaak. Ontvangst en bediening is zeer vriendelijk en hartelijk. Gekozen voor het combi voorgerecht. Kipsate was nagenoeg koud, viskoekje vermoedelijk in magnetron opgewarmd en was klef, loempia’s weinig vulling meer deeg. Voor de hoofdgerechten gekozen uit de specialiteiten. Eend en gemengd vlees. Lekker pittig. Porties niet overdreven maar zal een gewone eter een voor- of nagerecht nodig hebben voor een volle maag.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een eenvoudig gezellig met veel persoonlijke aandacht restaurant waar je in alle rust mag genieten van heerlijke gerechten. Pittigheid wordt met gradaties aangegeven dmv pepertjes op de menukaart. Ik koos voor het gemengde voorgerecht en daarna noodles. Door de bediening, de knusse sfeer en het lekkere eten is dit restaurant aan te raden.
gusta G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg vriendelijke ontvangst; interieur een beetje mottig maar heerlijk gegeten. Sanitair kan ook beter.
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Klein restaurant. Inrichting is niet heel gezellig, maar ook niet ongezellig. Samen met mijn dochter gegeten, o.a. Tom Kha Koeng (pikante garnalensoep met kokosmelk, citroen en champignons), eend met mildhete lichtzoete rode kerrie en Pad Thai. De soep was prima, redelijk pittig. De eend was te weinig en de currie te overheersend, waardoor de eend niet meer te proeven was. De Pad Thai (Thaise noedels) is de minste die ik ooit gegeten heb. Zo'n simpel gerecht moet echt veel beter. We vonden het dus een beetje tegen vallen (en we eten regelmatig Thais). Misschien ooit een herkansing.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heel knus klein restaurantje, gemoedelijke en gezellige sfeer. Eigenaar doet zijn uiterste best het naar je zin te maken.
Johannes P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke bediening en een fijne maaltijd maakte onze eerste avond in Dordrecht geslaagd.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
heerlijk gegeten in een rustige ambiance
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten! We komen nog een keertje terug...
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk restaurant met een ongedwongen sfeer. Er is af en toe wat inloop voor het afhalen van maaltijden maar dat is niet storend.
Deliens M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Het eten is zeer authentiek spicy Thais. Zeer lekker, mooie porties, gemaakt met verse producten. Een oprechte aanrader!
Gertie D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Restaurant met huiskamerambiance. Ontzettend vriendelijk personeel. Het was druk maar niemand was gehaast. Kaart is niet heel erg uitgebreid, maar de gerechten zijn heerlijk. Een zeer prettige ervaring. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Als je gaat, reserveer dan vooraf om teleurstelling te voorkomen. Er zijn ongeveer 12 tafeltjes.
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, wij zaten alleen te vernikkelen van de kou binnen brrrr was jammer!
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Echt Thais eten met viertjes met op deze avond ( jaarlijkse kerstmarkt) beperkte menukaart . Toch nog veel keus in hoofdgerechten. Alle vier wat anders genomen. Ondanks drukte relaxte en zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit/prijsverhouding zeer goed. Wij komen terug!!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer leuke ambiance in dit restaurant, het personeel heeft hier zeker een aandeel in. Service is erg goed op een leuke ontspannen manier. Eten is lekker, leuke tent om af en toe een hapje te gaan doen!
CO2710 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goede ontvangst. Ruime keus aan heerlijke vis-en vleesgerechten voor een prima prijs. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
Georgiana B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wow.. hier vanavond besteld.. het was echttt heeeerlijk????! Ga hier vaker bestellen! Mochten alleen wel wat meer garnalen in; 4 is toch wel erg karig voor een avond maaltijd.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn al vaak bij Nakorn geweest omdat het heerlijke Thaise eten van constante kwaliteit is, de eigenaar supervriendelijk en de prijs ook. Onze vrienden en familie weten het restaurantje ook te vinden. Nakorn heeft niet zoveel tafels en daarom is het best om van te voren te reserveren.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de 2 de keer heerlijk gegeten bij Nakorn. Zeer vriendelijke bediening. Als ik weer in Dort ben, ga ik hier zeker weer eten.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn al vaak wezen eten bij Nakorn. Het lekkere Thaise eten en de aardige eigenaar naast de reuze vriendelijke prijs maakt dat wij steeds weer teruggaan. Inmiddels weten onze vrienden en familie het restaurantje aan de Voorstraat in Dordrecht ook te vinden.