Nakorn Thai Restaurant

9,4

Jouw recensie over het restaurant Nakorn Thai Restaurant

Illone F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Super vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een aanrader !
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heel erg lekker en smaakvol gegeten, in dit kleine maar knus restaurantje. Vooraf boeken zou ik wel doen, omdat het constant vol zat.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Waanzinnig lekker Thais gegeten in een perfecte sfeer met top bediening!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Zeer smakelijke gerechten, juiste hoeveelheid, bediening kent de kaart. 3 gangen menu met veel vrijheid.
Echt een aanrader
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Komen er graag en eten altijd lekker.
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Voor de 1ste keer hier gegeten en wat hebben we genoten van het gastheerschap en de bediening, sfeer en natuurlijk het eten. Wij zijn dol op dit soort kleine restaurantjes en jullie zien ons zeker terug.
ASHA B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Doutsen P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heel open en vriendelijk ontvangst, ontzettend lekker eten en grote porties. Zeker aan te raden!
Josca V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heel vriendelijk geholpen en heerlijk gegeten. Alle rust en tijd in een goed gevuld restaurant.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten en een fijne bediening buiten op het terras. Ik deed mijn ogen toe en zat in Thailand ! Hmmmm voor de smaak van Thailand moet je bij Nakorn Thai zijn.
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Hele vriendelijke bediening. En vooral heel goed eten. Het lijkt op een huiskamer met al zijn charmes. Je voelt je thuis. Echt een aanrader als je een gezellig dagje Dordrecht doet.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
dit is echt een fantastisch Thais restaurant. Gemoedelijke sfeer, geweldige bediening.
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Een schattig Thais eethuisje met erg aardige persoonlijke bediening en in z’n soort leuk ingericht ! Het eten verrukkelijk !
Margaret V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten was zeer smakelijk en we werden hartelijk ontvangen.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel leuk restaurant. super goede prijs-kwaliteit verhouding. Kan horeca Nederland een voorbeeld aan nemen.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zonder reservering binnengekomen omstreeks 17:45 uur. We werden zeer hartelijk ontvangen.

Gekozen voor een menu à € 25- per persoon. Dit menu bestond uit een vrije keuze uit voor- en hoofdgerecht, daarnaast een vast nagerecht.
Als voorgerecht gekozen voor Thom Ka Kai en kiploempiaatjes. De smaak van de Thom Ka Kai was erg verfijnd, pittig maar niet te, fris en zacht.
Als hoofdgerecht gekozen uit de specialiteiten; een curry van rundvlees en een mildpittig eendgerecht. Uitermate smaakvol allemaal. De afzonderlijke smaken van de gebruikte ingrediënten - hoewel apart te proeven - vloeiden mooi ineen tot een complex genot voor de smaakpapillen.

De bediening was zeer voorkomend; er is - zonder opdringerig te worden - gevraagd of het allemaal naar onze zin was. Een kleine communicatiefout over de gekozen drankjes is zonder problemen opgelost.
Zeer vriendelijk allemaal.

Het is jammer dat we niet in Dordrecht wonen, anders werd dit ons favoriete restaurant.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Voor het eerst Thais gegeten. Hierdoor kunnen we niet vergelijken, laat staan dat we in Thaliland zelf zijn geweest.
Knusse zaak met beperkt aantal tafeltjes en is resereveren noodzaak. Ontvangst en bediening is zeer vriendelijk en hartelijk. Gekozen voor het combi voorgerecht. Kipsate was nagenoeg koud, viskoekje vermoedelijk in magnetron opgewarmd en was klef, loempia’s weinig vulling meer deeg. Voor de hoofdgerechten gekozen uit de specialiteiten. Eend en gemengd vlees. Lekker pittig. Porties niet overdreven maar zal een gewone eter een voor- of nagerecht nodig hebben voor een volle maag.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een eenvoudig gezellig met veel persoonlijke aandacht restaurant waar je in alle rust mag genieten van heerlijke gerechten. Pittigheid wordt met gradaties aangegeven dmv pepertjes op de menukaart. Ik koos voor het gemengde voorgerecht en daarna noodles. Door de bediening, de knusse sfeer en het lekkere eten is dit restaurant aan te raden.
gusta G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg vriendelijke ontvangst; interieur een beetje mottig maar heerlijk gegeten. Sanitair kan ook beter.