Nakorn Thai Restaurant

9,1
7,1
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
heerlijk gegeten in een rustige ambiance
Ard L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekker gegeten! We komen nog een keertje terug...
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk restaurant met een ongedwongen sfeer. Er is af en toe wat inloop voor het afhalen van maaltijden maar dat is niet storend.
Deliens M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Het eten is zeer authentiek spicy Thais. Zeer lekker, mooie porties, gemaakt met verse producten. Een oprechte aanrader!
Gertie D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Restaurant met huiskamerambiance. Ontzettend vriendelijk personeel. Het was druk maar niemand was gehaast. Kaart is niet heel erg uitgebreid, maar de gerechten zijn heerlijk. Een zeer prettige ervaring. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Als je gaat, reserveer dan vooraf om teleurstelling te voorkomen. Er zijn ongeveer 12 tafeltjes.
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten was heerlijk, wij zaten alleen te vernikkelen van de kou binnen brrrr was jammer!
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Echt Thais eten met viertjes met op deze avond ( jaarlijkse kerstmarkt) beperkte menukaart . Toch nog veel keus in hoofdgerechten. Alle vier wat anders genomen. Ondanks drukte relaxte en zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit/prijsverhouding zeer goed. Wij komen terug!!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zeer leuke ambiance in dit restaurant, het personeel heeft hier zeker een aandeel in. Service is erg goed op een leuke ontspannen manier. Eten is lekker, leuke tent om af en toe een hapje te gaan doen!
CO2710 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goede ontvangst. Ruime keus aan heerlijke vis-en vleesgerechten voor een prima prijs. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening!
Georgiana B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wow.. hier vanavond besteld.. het was echttt heeeerlijk????! Ga hier vaker bestellen! Mochten alleen wel wat meer garnalen in; 4 is toch wel erg karig voor een avond maaltijd.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We zijn al vaak bij Nakorn geweest omdat het heerlijke Thaise eten van constante kwaliteit is, de eigenaar supervriendelijk en de prijs ook. Onze vrienden en familie weten het restaurantje ook te vinden. Nakorn heeft niet zoveel tafels en daarom is het best om van te voren te reserveren.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de 2 de keer heerlijk gegeten bij Nakorn. Zeer vriendelijke bediening. Als ik weer in Dort ben, ga ik hier zeker weer eten.
Jacqueline C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn al vaak wezen eten bij Nakorn. Het lekkere Thaise eten en de aardige eigenaar naast de reuze vriendelijke prijs maakt dat wij steeds weer teruggaan. Inmiddels weten onze vrienden en familie het restaurantje aan de Voorstraat in Dordrecht ook te vinden.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben een gezellig etentje gehad bij Nakorn. Er is een ongedwongen sfeer en heel vriendelijk personeel. Het eten smaakte ons bijzonder goed.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
woensdagavond 17 augustus 2016 gegeten bij Nakorn.
Pla Pad Samoenphai, een gebakken vis gerecht met saus van diverse kruiden smaakte uitstekend, mooie smaken en goede verschillende structuren van knapperig tot zacht.
Mijn tafelgenoot heeft gesmuld van Neua Sabpad Kapraow, gehakt rundvlees met chilli, knoflook en Thaise basilicum.
De bediening was ongedwongen en uiterst vriendelijk.
Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wij halen hier wekelijks eten af. Echte aanrader zijn de soep en biefstuk salade. Wij laten het altijd lekker pittig maken. De smaken zijn echt uitzonderlijk goed.
De eigenaar is zeer vriendelijk en warm. Het restaurant is klein. De beste plek is aan het raam waar je uitkijkt over een riviertje met hoge panden, je waant je in het buitenland.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Op woensdag zijn er meer bezorgingen/afhalers, dus het was wat rustig, maar de eigenaar maakte dat meer dan goed. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
078 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Nakorn. Thong is werkelijk een fantastische gastheer.Hij kent zijn gasten en weet hun voorkeuren. De gerechten zijn goed gekruid en allemaal even smaakvol. Gewoon lekker eten in een ongedwongen en gezellige sfeer! Wij blijven hier komen.
Henk1963 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Klein Thais eethuisje , heerlijk gegeten .
Werd met iedereen rekening gehouden qua pittigheid .
Zeer vriendelijke bediening .
Jessyb .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Via via bij dit klein restaurantje terecht gekomen. Heerlijk gegeten. Het eten was perfect gekruid en de hoeveelheid was ook prima. Er wordt netjes gevraagd hoe pittig het mag zijn. De bediening was ook prima. Zeker een aanrader en een aanwinst voor Dordrecht.