Nagoya

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30
Putsjan .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima sushi echt een aanwinst voor valkenswaard ze zitten midden op de markt en als je geen zin hebt om uit eten te gaan kun je ook gewoon sushi bestellen en ophalen
Karl V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ik kom hier vaak om te eten of af te halen hun sushi is overheerlijk en alles word vers gemaakt ook de rest van de gerechten is prima.
De flamed sushi,s nr 13 tm 17 zijn super evenals hun specialiteit de side order red passion roll werkelijk geweldig.
Harvey S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Een prima restaurant, maar niet bijzonder. Wat betreft het eten en gastvrijheid viel er niet direct iets aan te merken. Heerlijk gegeten. Klein punt van verbetering, de telefoon, waar vermoedelijk bestellingen op binnen kopen, ging constant over wat door het hele restaurant duidelijk te horen was, dit werd toch wel storend op een bepaald moment.