Nagoya

Dorpstraat 55 4851 CK Ulvenhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nagoya

Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Al redelijk wat van zulk soort restaurants geweest. Leuke aankleding en vriendelijk personeel. Het eten kwam snel door en de bestelling waren compleet. Kwaliteit was bij de meeste gerechten gewoon meer dan uitstekend. Om toch een kleine puntje voor verbetering aan te geven. De menu kaarten waren niet echt schoon. Maar ach, de mensen doen echt hun best en het eten is voor de prijs echt dik in orde!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Heel lekker gegeten. Alles was vers, veel en gevarieerd! Onze kinderen hebben ook heerlijk gesmuld, onze dochter vond met name de garnalen handrollen erg lekker. Een echte aanrader en we komen zeker nog een x terug.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Welbekende onbeperkt Sushi formule. Sushi was vakkundig gemaakt en smaakte goed. Jammer dat ik een haar aantrof in een van de vleesgerechtjes. Bediening was vriendelijk en netjes. Creatieve kinderprijs van leeftijd + 1,- is een leuk concept.
AngelaJansen .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Groot restaurant, ruim een maand open nu. Goede ligging in het mooie Ulvenhout.
Wij hebben er 2x gegeten. De uitgebreide bediening weet nog niet veel en moet alles nog navragen. Ze doen hun best. De kaart is zeer uitgebreid. De sushi is gemiddeld van smaak. Helaas verkopen ze weinig drank zonder prik waardoor mijn zoontje kraanwater wilde drinken. Dit werd niet verkocht.
De overige zaken op de kaart zoals het vlees waren zeer goed. Ook leuk zijn de speciale kinderprijzen.
Carmen46 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Heerlijk gegeten, alles vers bereid en dat proef je. Vlees is erg mals. Diversiteit aan gerechten is groot en ook veel verschillende smaken. Dus niet hetzelfde sausje of marinade bij alle gerechten maar echt elk gerechtje zijn eigen smaak. De eendeborstfilet is een echte aanrader!