Nagoya

Markt 3 5531 BA Bladel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nagoya

Jouw recensie over het restaurant Nagoya

Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Pas na een half uur kwam er een serveerster aan rafel om drankjes op te nemen en het duurde ruim een kwartier voordat de drankjes geserveerd werden. De sushi is goed. De warme gerechten smaken allemaal of naar de frituur of naar eenzelfde marinade, deze waren echt niet goed. Jammer dat de sashimi niet in de prijs zit.
I H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gisteren bij Nagoya gaan eten om eens de lokale sushi te proberen.
Alles was een beetje teleurstellend. Service was amper aanwezig, eten was het net niet en het decor tsja, oudbollig? Voor het bestellen werd er gebruik gemaakt van een tablet (lekker modern) waar alle gerechtjes met foto keurig op stonden (maar zonder verdere uitleg wat er precies in zat! of misschien wel maar wij konden dat er niet uit krijgen) Je kon naar links en rechts swipen om alles te bekijken. Ook bij het swipen hebben wij een aantal gerechtjes per ongeluk aan gekruist die eigenlijk niemand wilde eten. In onze ogen zou het beter zijn om een gewone kaart erbij te hebben zodat we alles goed kunnen bekijken om vervolgens via de tablet te bestellen. Verder hebben wij een aantal keer iets gekregen wat we niet besteld hadden (dit gebeurd in ieder sushi restaurant maar deze keer werden wij door het personeel gevraagd wie ons dit gebracht had?? alsof wij dat nog wisten) en dingen die we besteld hadden juist niet gehad. Er zijn echt betere sushi restaurants in de omgeving, wij gaan de volgende keer gewoon weer naar Tilburg! De service is in onze ogen echt onder de maat. Er kon geen lach of niets vanaf. De biefstuk was echt niet te eten en de crispy roll was alles behalve crispy. De visgerechten waren verder prima.
M.A.J S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
De suchi's en de warme gerechten waren wederom weer erg smaakvol.
Echter de verandering dat je het dessert (ijs) zelf moet scheppen is niet waardig aan het restaurant.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Het typische all-you-can-eat sushi concept. De bediening werkt zich uit de naad, maar er is weinig interactie met gasten. De gerechten worden met zeer wisselende snelheid geserveerd, vooral de sushi liet lang op zich wachten. Een aantal gerechten zijn niet gebracht. De smaak is over het algemeen prima in orde, met name de warme gerechten zijn lekker. Veel gerechten waren te zout naar mijn smaak.
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Vanavond hier gegeten,al overal ter wereld sushi gegeten... Echter nog nooit zo slecht als hier... Alles smaakt hetzelfde, veel saus overal op/over/bij/in, sorry om te moeten zeggen maar het personeel is niet vriendelijk en zeker niet kapabel om eten uit te serveren, werkelijk zonde van de tijd en het geld..
Stefan Cynthia En Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Ik herzie mijn laatste recensie! Wat was dit een slechte bediening! Ons een half uur laten wachten op onze eerste ronde terwijl er maar twee tafels bezet zijn. Nadat we er bijna vandoor wilden gaan, hadden we besloten te vragen waar onze bestelling bleef. Dit moest ze even bij de chef vragen en stond het dus allang klaar en kon ze dus direct onze bestelling brengen. Tweede ronde warm dan maar. Na even wachten kregen we in een half uur 1 voor 1 onze gerechtjes. Sommige waren goed andere aangebrand, lauw en dikke saus. De gyoza's die we besteld hadden waren na een half uur nog niet gebracht dus bestelden we ronde 3. Na een kwartier kwamen de eerste 3 en na deze 3 kwamen ineens de gyoza's! Beetje aangebrand, lauw en vettig! De rest volgde en na deze had ik geen zin meer in ronde 4 en ik twijfel of we daar nog genoeg tijd voor over hadden na al dat wachten!
Het enige positieve is dat de maki sushi's erg lekker en vers waren.
Tweede kans gegeven, we zijn er klaar mee!
Stefan Cynthia En Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Mooi groot restaurant. Bediening vriendelijk en netjes. We werden uitgelegd dat het wachten op combinatie van gerechtjes en sushi op kon lopen tot een half uur. Dit was echter niet nodig aangezien we de eersten waren, dus was alles redelijk snel klaar. Er werd regelmatig gevraagd of het smaakte en of we wilden drinken. De sushi was lekker maar ik houd niet van saus op mijn sushi en de nigiri's hadden teveel rijst. De warme gerechtjes waren lekker van smaak maar niet allemaal warm.
Yates .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Waanzinnig lekkere sushi! Ook de niet sushi gerechten zijn een aanrader.
Heerlijk vers bereid en snelle service. Gastvrouw Linda heeft alles goed in de hand, een geoliede machine qua service is het resultaat.
Echte aanrader. Volgende week weer 15de keer.