Nagoya

6,8
Duur
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben hier gegeten met 10 mannen via Groupon. Echt lekker en meer dan genoeg gegeten. Meer sushi op de kaart dan de vorige keren (voor mij persoonlijk de 4e x dit jaar ) wat een groot pluspunt is. Het enige wat jammer is is dat de keuken om 22 uur dicht gaat en het personeel klaarblijkelijk gewend is dat de tent dan ook leeg is. Om half 10 klaar met eten en om 10 uur vragen of we nog koffie willen en verbaasd reageren dat dat wel lekker zou zijn is toch jammer. Vooral omdat je het van Groupon gasten juist moet hebben van de drankjes. Maar dit is meer een puntje voor het restaurant zelf. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken en een leuke avond gehad!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Wij hebben bij veel sushi restaurants gegeten, van Turkije tot Amerika, maar ik kan zeggen dat deze met stip op nummer 1 staat als we het hebben over slechte sushi. Niet alleen de sushi, ook de teppanyakis zijn echt niet te eten. De mensen die hier zeggen dat het wel lekker is moeten is een keer verder kijken dan Bussum. De sushi rijst is smakeloos, de kaart is heel beperkt en de bediening veel te traag. Zelfs de sojabonen waren bijna over datum en veel te droog. En hier betaal je dan 28.50 pp voor. Tegen de mensen van Nagoya zou ik zeggen: ga is bij andere sushi restaurants eten en doe daar wat ervaring op. Heel misschien wordt het dan nog wat.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vrijdagavond hier wezen eten vanuit Bilthoven. We vonden het heel donker en ongezellig binnen.
De sushi vonden we heel koud. Niet lekker voor het mondgevoel. Alles kwam ook enorm snel.
Bij de vleesgerechten zat een saus met noten, over de kip zat ook deze saus. Zonder vermelding op de kaart. Absoluut niet acceptabel vonden wij. Allergieën moet je vooraf melden. Dit staat nergens ook niet op de kaart. En de tweede x dat we het namen en het daarvoor besproken hadden kregen we weer diezelfde saus. Heel kwalijk. We komen niet meer terug.
Y K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ik ben vandaag met mijn vriendin bij dit restaurant geweest. De vis is van goede kwaliteit, maar daar is heb je al het goede over dit restaurant dan al wel weer mee gehad.
Om te beginnen met de bediening, We moesten gemiddeld 40 minuten wachten voordat een gang opgediend werd en ongeveer 15 minuten voordat onze bestellijst überhaupt werd opgehaald.
Ook werd er toen we onze tafel kregen netjes gevraagd of we wat te drinken wilde, maar gingen ze er vervolgens vanuit dat wij geen drinken meer wilde. Hier moesten we nadat er meerdere obers langs waren gelopen en bordje en zelfs onze glazen haastig mee namen zelf om vragen.
Als dan eindelijk je bestelling komt kom je er achter dat je iets anders hebt gekregen dan besteld en sommige gerechten überhaupt niet komen.
De hoeveelheid rijst staat niet in verhouding met de hoeveelheid vis. Vooral bij de handrol krijg je 4x zoveel rijst als vis. Ook krijg je bij de zalm handrol ongeveer 2x zoveel mayonaise als saus in je handrol als de hoeveelheid zalm die je krijgt.
Ook kunnen ze bij het menu net zo goed niet neerzetten dat iets pittig is, omdat er serieus niet eens een tinteling op de tong was bij de gerechten die pittig zouden moeten zijn. En het toppunt was toch wel de wasabi die totaal niet scherp was maar zelfs zoet! Ik weet niet welk paasei heeft bedacht dat wasabi suiker nodig heeft maar deze mogen ze van mij gelijk ontslaan.

Dit restaurant is zeker niet aan te bevelen, zelfs voor een all-you-can-eat restaurant is dit te belabberd voor woorden!
Sometimess .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ik kom regelmatig bij andere vestigingen van deze keten, nu een keertje in Bussum. We waren blijkbaar wat vroeg, het was nog wel heel rustig (18:00u). De ontvangst was matig. Misschien een idee om een sociaal wat prettiger iemand die functie te geven.
Het duurt even voor je eten op tafel hebt, maar het is dan ook wel meteen lekker en duidelijk vers bereid. De teppanyaki is - net als in de andere vestigingen - zalig, precies zoals ik het lekker vind. Ontzettend veel knoflook, dus geen afspraken voor de dag erna.

Qua sushi is de keuze nogal beperkt, maar het is wel lekker. Uiteindelijk veel te veel gegeten. Bediening is vriendelijk maar een tikje onrustig. Bestellen via tablet zou fijn zijn, dat hebben ze hier nog niet.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Het eten was goed maar ook beperkt een redelijk kleine menukaart. Over de bediening kan ik maar 1 ding zeggen. Wat slecht zeg misschien kwam het door de warmte maar er kwamen maar weinig woorden uit. De gerechtjes werden op de tafel gezet zonder dat er bij gezegd werd wat het was. Beetje jammer .
Lindasm .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Fijn restaurant met vriendelijke en servicegerichte bediening. De gerechten zijn eigenlijk allemaal smakelijk, vooral de lamskoteletjes, zalm en zeebaars bevielen ons goed. Niet vet en lekker gekruid. Bij de eerste gang ging iets mis met het serveren, we hadden hetzelfde tafelnummer als onze buren gekregen dus onze gerechtjes kwamen niet aan. Het werd allemaal netjes opgelost door de bediening en bij het afrekenen kwamen nog eens extra excuses. Terwijl we er eigenlijk geen last van hebben ondervonden.
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vaak zijn Japanse restaurants ongezellig, strak en koud maar Nagoya is dat niet. Het is een trendy restaurant. Het heeft een gedeelte met veel daglicht maar ook een heel knus gedeelte met gedempt licht.
De vrouwelijke bediening (3 dames) zijn erg attent en letten goed op. Er was ook een man die wat ongeïnteresseerd reageerde. Aangezien een restaurant dienstverlening is is dat voor ons belangrijk.
De gerechtjes zijn zuiver maar niet bijzonder. De rauwe tonijn waarop wij ons verheugd hadden was smakeloos. Voor het all you can eat principe is de kwaliteit-prijsverhouding prima. Geen culinaire hoogstandjes maar dat kan ook niet voor die prijs. In elk geval smakelijk eten en je hoeft niet zo lang te wachten op je gerechtjes.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een etentje met collega's na de vrijdagmiddagborrel. Het viel eerlijk gezegd allemaal een beetje tegen. De keuze in sushi-gerechten was erg beperkt en daarbij was de presentatie wat rommelig. Bestellingen werden nog wel eens (deels) vergeten en de smaken zijn weinig uitgebalanceerd. Een aantal van de warme gerechten waren wel goed op smaak en vonden dan ook gretig aftrek.

De service was netjes, maar wat "groen". Wellicht dat de groepsgrootte (ongeveer 8) wat imponerend was? Het decor sprong er positief uit, zeker voor een concept waarbij veel ruimte nodig is. Er zijn toch voldoende "hoekjes" gemaakt en je hebt niet overal het idee bij de buren op schoot te zitten.
Man D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Ik kom hier regelmatig wanneer ik geen zin heb kom te koken. Nagoya is wel echt een All You Can Eat restaurant, verwacht dus geen culinaire hoogstandjes... Gewoon prima om door de weeks een hapje te doen! Overigens geen vreetschuur zoals Sumo!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Met z'n zessen lekker goed en genoeg gegeten. Vooral de biefrolletjes met knoflook en de diamanthaas vielen erg in de smaak. Het enige wat wij jammer vonden is dat de keuze aan sushi niet heel erg ruim was terwijl dat een paar jaar geleden anders was in mijn herinnering.
Super gezellige avond gehad!
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
We hadden weer zin in sushi/teppan yaki en besloten Nagoya in Bussum uit te proberen.
Het was helaas een tegenvaller. Beperkte kaart vergeleken bij andere sushi restaurants en de smaken van alle gerechten waren vrij vlak. Alleen de entrecôterollen en champignons vond ik wat smaakvoller. Ik ben geen fan van mayonaise op mijn sushi en vroeg of dat ervan af gelaten kon worden. Dat was niet mogelijk, omdat de sushi allemaal van tevoren gerold werd. Bij Ida in Almere gaat dat wel anders. Daarnaast was de sushirijst net iets te doorgekookt (papperig) en niet goed op smaak gebracht.

De bediening was wel snel, maar het was meer brengen en afruimen, waarbij de warme vriendelijkheid een beetje meer aanwezig mocht zijn, maar verder prima.

We wensen ze veel succes met de business, maar hier komen we niet meer terug.
Stoet01 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Sfeervolle aankleding. Goed warm vers bereidde gerechten. Attent en oplettend personeel wat snel lege bakjes/ schaaltjes verwijderde en luisterde naar onze wensen. Ook fijn dat er geen tijdslimiet aan het verblijf zit. Is bij Station Naarden-Bussum en bus station. Was voor mij de eerste keer maar kom hier zeker terug.
Rooosxc .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Via groupon hebben wij tickets gekocht om hier te komen eten. Vol verwachtingen gingen we ernaar toe.. Maar het viel ons allemaal erg tegen! Het sushi aanbod was erg klein en alles smaakte het zelfde. Geen aanrader dus!
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Via Groupon gegeten. 5 ronden met Max 5 hapjes per keer. Lekker gegeten op een donderdagavond. Service was goed. Duurde niet lang. Keuze in thee was maar 2 soorten. Leuk restaurant aan het spoor daardoor weinig parkeergelegenheid. Jammer dat we voor het ijs moeten betalen en voor nog een aantal gerechten.
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Gegeten via Groupon. Sushi was prima, niet spannend.
De meeste warme gerechten zijn lekker, maar die sauzen zijn een beetje vreemd. Het pas niet bij het gerecht. Verder jammer dat er geen ijs bij het menu zit.

Op zich prima, maar ik ga liever elders sushi eten
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
gisteren hier uitgebreid gegeten. Prima plek om sushi te eten, maar absoluut geen hoogvlieger. Zoals eerder opgemerkt zit in bijna alle gerechten (veel) mayonaise. Bediening is correct en snel. Als groot liefhebber van sushi had ik na eerdere recensies een hogere verwachting, die is niet waargemaakt. Ruim voldoende, maar verwacht geen culinair spektakel.
EstherS1971 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
De kwaliteit van het eten was goed alleen duurde het enorm lang voordat we maar iets te eten kregen. We kwamen om 19.00 uur en kregen om 20.30 pas ons eerst eten aan tafel. Om drinken moeten we ook vragen..... De sushi die we besteld hadden in ronde 1 kregen we pas in ronde 3 van het grillen. Er was een probleem met een kok die niet was komen opdagen. Het was fijn geweest als dit bij binnenkomst was gezegd dan hadden we nog de keus om weg te gaan. Het verbaasde mij ook dat we helemaal geen tegemoetkoming kregen naar diverse keren te hebben geklaagd over het lange wachten op het eten. Geen korting en niet eens een rondje drinken. Erg teleurgesteld.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Nagoya is een verademing als je de sushi-fabrieken gewend bent zoals Sumo. Minder massaal, geen druk op de ketel om je binnen een tijdslimiet vol te proppen, wat sowieso indruist tegen de Japanse gastronomische traditie. De kaart zou iets uitgebreider mogen zijn, maar wat je krijgt is van uitstekende kwaliteit.
Eemschipper S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met groupon bon hier gegeten. Vriendelijk ontvangst, uitgebreide kaart met kleine gerechten. Iedere ronde per persoon 5 gerechten, we zijn tot 19 gerechtjes gekomen per persoon. Alles zeer smaakvol. Wel jammer dat ons niet was verteld dat bepaalde gerechten niet onder all you can eat vielen en achteraf moesten worden betaald. Na betalen was niemand te zien van personeelcom de jassen te pakken en gedag te zeggen. Dat vonden we niet zo klantvriendelijk.