Nagoya

Duur
Lang
Candy .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeer teleurstellend, duurde erg lang voordat de sushi kwam, andere gerechten ware van slechte kwaliteit en smaakte erg naar frituur.
Sfeer ook erg ongezellig, voor ons als fervente sushi eter nooit meer.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Goedenavond
wij zouden vandaag ter ere van ons 22 jarig samen zijn een heerlijk etentje gepland bij Nagoya in Aalsmeer ,
wat een hele leuke avond had moeten worden is uitgelopen naar 1 grote teleurstelling en binnen 30 minuten stonden wij weer buiten.
ik heb werkelijk nog nooit zo slecht gegeten , ben nog nooit zo slecht bediend en behandeld wat een drama
de maki's waren zeer slecht gerold en vielen uit elkaar toe we ze wilde opkakken met onze stokjes , de vlees pasteitjes waren koud, de garnalen tempura was zo verschrikkeluijk bleek dat we ze durfde op te eten gelukkig ook niet gedaan want toen we deze open maakte was de garnaal nog gewoon rauw ??
echt jammer en had dit nooit verwacht, we komen ook in Haarlem bij Nagoya en dit is top.
Aalsmeer mag de naam Nagoya echt niet zo misbruiken een schande .
er werd niet eens gevraagd waarom wij na 30 minuten de rekening wilde hebben en men liep niet eens mee om de jassen aan te geven deze moesten we zelf maar pakken.
wat slecht en wat een teleurstelling was dit.
nee nooit maar dan ook nooit meer.
mocht Nagoya willen reageren op mijn bericht dan ga ik graag het gesprek aan want een excuus is hier wel op zijn plaats
met vriendelijke groeten
Mark Berghoef
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Het eten is lekker vooral de biefstuk en lamskoteletten vis was ook heerlijk. De bediening was ook prima
Het enige wat niet lekker was zijn de stoelen doorgezakt je komt er gebroken uit dat wel jammer.
AMH .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Verrassend verse sushi, beter dan bij andere all you can eat sushi restaurants. Ook de warme gerechten zijn vers en lekker, al moet je daar soms iets langer op wachten. Tevens een leuke inrichting, maar wel een erg grote ruimte, waardoor je niet heel knus zit te tafelen. De bediening is correct, en redelijk snel met het opnemen van drankjes.
Enige minpunt: de prijs van een fles huiswijn is véél te hoog voor de matige kwaliteit er van. Waterig en smakeloos wijntje tegen een veel te hoge prijs.
DDraaisma .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Een all you can eat sushi restaurant zoals er inmiddels vele zijn. Het restaurant is netjes schoon en redelijk gezellig aangekleed. De bediening bestaat uit jonge mensen die vriendelijk en beleefd zijn. De gerechten en de drankjes komen lekker vlot door. Bij de sushi's gaat het altijd weer om de rijst, die maakt het verschil. Hier is dat redelijk maar kan nog wel iets wat beter. Op de overige gerechten weinig aan te merken. Als je all you can eat sushi wil eten is dit restaurant zeker aan te bevelen.
Eric Megel .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Helaas sluit de keuken om 22 uur op vrijdag avond en kwamen wij na 20uur binnen dus hebben we het bij 3 x bestellen gelaten ipv 5 keer. Gerechten waren allemaal lekker en vers hoewel de temaki een beetje hol... Wijn op temperatuur Blijft een goed adres als je op tijd komt om ervan te genieten
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Vijf rondes, vijf gerechtjes, nog nooit allemaal volgemaakt.
Wel lekker en gevarieerd eten, leuk ingericht, vast en vriendelijk personeel. Het sesam ijs en de groene thee ijs na zijn erg smakelijk.
Al vaak geweest en zeker niet voor het laatst. Vind het beter dan vergelijkbare formules in Amstelveen en Haarlem. Sumo kan hier bijv. niet aan tippen.

Kortom; een aanwinst voor Aalsmeer en zeker doen!
Marnix K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Eerlijk is eerlijk: ik was doodsbang voor het concept 'all you can eat'. Maar toen een goeie vriend me meesleurde naar Nagoya in Aalsmeer, heb ik me laten overtuigen.

Eigenlijk bestel je gedurende maximaal vijf rondes, telkens maximaal vijf gerechtjes per keer. Ook voor een goeie eter is dat echt meer dan genoeg. Waar je aan moet wennen is dat de plaatjes onduidelijk zijn en ook de hoeveelheden. Sommige gerechtjes zijn zo klein als een amuse en andere zijn zo groot dat je ze liever met je tafelgenoten deelt.

Het viel me wel op dat, naarmate het in de avond drukker wordt, het tempo van de keuken inconsistenter wordt en ook de volgorde van serveren. De bediening op onze avond was verder heel vlot. Soms iets té vlot, want blijkbaar weten ze goed dat je aan drank flink extra verdient. Dus dat kan (voor Nederlandse begrippen) een klein beetje opdringerig overkomen. En het interieur was mij wat te steriel. Soort nep-japans sfeertje. Ach... smaken verschillen, maar ik vond het niet zo inspirerend.

De kwaliteit van het eten was prima! Uiteraard kijk ik hierbij ook naar de verhouding tot prijs. Het hele menu van maximaal 5x5=25 gerechtjes voor in totaal rond de 23 euro is een zeer schappelijke prijs. Daarom is mijn eindoordeel over prijs-kwaliteit (eten en de rest meegerekend) een 7, dus ruim voldoende.
En dankzij Nagoya ben ik ook niet meer zo bang voor het concept van 'all you can eat'.
LeHavre .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2014
Kan er niet meer van maken. Hier wil ik iedere dag wel eten. Echt super lekker en super snel. Dat snelle is ook wel een klein nadeeltje. Om 11:00 wordt je wel weggekeken. maar als je dat éénmaal weet dan ga je gewoon wat vroeger. De zaak lijkt in eerste instantie niet zo gezellig ingericht, maar verassend genoeg bieden de tafels voldoende rust ook als er kinderen zijn. Wij komen hier minimaal 1x per maand maar 1x per week komt ook wel voor.
Sebastians .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
Met collega's geweest voor kerstdiners . Goede smakelijke gerechten naar mijn smaak te zout. Bediening vriendelijk maar niet meer dan dat . Het is lekker maar niet bijzonder .
Deliciousandra .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Leuke Japanse tent met all you can eat concept. Dit zijn 2 zaken die niet bij elkaar passen, Japans & All you can eat, en dat was in dit restaurant te merken. Het eten wordt zo ongeveer op je tafel "gegooid" en niet al het eten is aanwezig. Daarnaast proberen ze de rekening nog een beetje op te schroeven door continue te vragen of je nog iets te drinken wil.
Sometimess .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Een prettig restaurant op een goed bereikbare plek met gratis parkeergelegenheid. De prijzen zijn netjes, de bediening is vlot en vriendelijk. De tafels staan net ver genoeg van elkaar af, dat is bij sommige concurrenten slechter geregeld.

De teppanyaki gerechten zijn heerlijk, de sushi is (voor een all-you-can eat restaurant) goed, maar wel een beetje aan de saaie kant. Van mij zouden er wat meer creativiteit bij de maki's gebruikt mogen worden.

Ik kom hier graag, ervaring is eigenlijk altijd goed.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Op aanraden van vrienden gegeten bij Nagoya. Hier wordt het steeds populairder wordende concept gehanteerd van het bestellen van diverse gerechten over 5 gangen. Het restaurant ziet er strak uit, Kan wat warme qua sfeer vind ik. Bediening vriendelijk en zeer attent. Soms iets te, waardoor je het gevoel krijgt erg in de gaten te worden gehouden. Lopen veel langs en nemen dan de lege bordjes e.d mee. Iets te vaak en te snel. Diversiteit van het eten was goed. Sushi en andere Japanse gerechten zeer goed van smaak. Sommige gerechten zijn wat klein wat betreft de hoeveelheid. Al met al kwamen we toch niet aan de 5e ronde toe. Wat niet duidelijk werd aangegeven was dat je ook als extra is kon bestellen. Misschien handig om het even op de kaart te vermelden. Prijs/kwaliteitsverhouding prima.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vanavond heb ik hier met een disgenoot prima gegeten. De all you can eat-formule is prachtig: je mag vijf keer vijf gerechten bestellen en dat hebben we gedaan. Althans, geprobeerd. Een beetje onkundig van alles door elkaar, maar na de derde ronde hadden we onze buik al aardig vol en heb ik nog enkele lekkere lichte gerechtjes besteld. De sushi en de maki vond ik niet zo bijzonder (ze leken tevoren klaargemaakt) maar de andere gerechtjes waren prima in orde. De serveerster maakte ons erop attent dat we voor die vijfde ronde ook nog een bolletje ijs mochten bestellen en dat hebben we gedaan. Mijn disgenoot vond de sake wat tegenvallen en dat was ik wel met hem eens. Maar al met al een leuk eethuis waar ik best nog eens wil terugkomen.
Tjalle K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Toch een leuke aanwinst in het Aalsmeerse. Prima eten voor een hele goede prijs. Nu inmiddels drie keer gegeten en ik heb de indruk dat de kwaliteit minder wordt. Wel moeten ze aandacht besteden aan het opleiden van het personeel. Ze komen regelmatig onervaren over.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Afgelopen week alweer voor de zesde keer hier gegeten en het was wederom geweldig. We begrijpen niet hoe ze deze all you can eat formule zo betaalbaar kunnen houden. Zeker als je ziet hoeveel personeel er rondloopt. Ze hebben zoveel lekkere gerechtjes dat het echt aan jezelf ligt als je hier niet lekker eet. Zelfs als je niet van sushi houdt, kun je voldoende lekkers bestellen. Vooral de vleesgerechten zijn voor ons absolute aanraders. Maar ook een stukje zalm wordt smaakvol en niet doorbakken bereid. Jammer dat je niet op één avond alle gerechtjes kunt proeven. Maar goed, dan kom je toch een andere keer terug. Een tip: neem een papiertje mee en schrijf op welke gerechtjes je per ronde hebt besteld. Dat voorkomt de nodige verwarring. Een minpuntje: de witte wijn vonden wij niet te drinken.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Wij komen hier zeker 2x per maand en iedere keer weer is het eten heerlijk. Geen missers en erg vriendelijk personeel. De rondes worden snel gebracht als je dat wilt dus ook een snel hapje eten kun je hier prima doen.
Wil je lekker lang tafelen ook geen probleem dan leg je minder snel je lijstje neer.

Wat ons iedere keer weer opvalt is dat het ook op een dinsdag en woensdag avond lekker gevuld is met gasten.

Een aanwinst voor Aalsmeer.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Laatst met z'n 7-en hier gegeten, echt klasse. Voor ieder wat wils. De snelheid van het etende, perfect. Personeel is erg vriendelijk. Restaurant en sanitair ziet er keurig uit! Betaalbaar. Een welverdiende 10!
Eric Megel .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Wat een verrassing japans in Aalsmeer! Je moet je hoofd even verbreken tot je begrijpt hoe het werkt maar je kunt van alles proeven en de 5e keer bestellen haal je dikwijls niet meer. Ruim opgezet, schoon, lekker, vriendelijke serveesters Prima voor dat geld! Toch zou ik de bestel formulen een beetje simpeler maken