Nagoya

Erg rumoerig
Lang
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ongeïnteresseerd personeel dat zeer onvriendelijk is. Luidruchtige gasten worden niet aangesproken nadat verschillende andere gasten hadden geklaagd. Bestelde 'all-you-can-eat' gerechten worden heel chaotisch aan andere gasten geserveerd. Nagoya is al lang niet meer het niveau dat het jaren geleden was. Prijs/Kwaliteit verhouding is beneden niveau.
Peter-Seline .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Dit restaurant voldeed niet aan mijn verwachting. Het personeel was ongeintresseerd en het duurde erg lang voor men ons hielp, terwijl we de enige in het restaurant waren. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de tappanyakitafels. De smaak van de sushi was redelijk, maar de keuze was niet enorm. Voor veel gerechten werd ook nog een supplement gevraagd, dit terwijl de prijs 32,50 voor all you can eat al aan de hoge kant is. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prima eten voor een prima prijs. Nergens in Haarlem vind je een restaurant waar je versere sushi kunt eten, en zeker niet voor deze prijs. Goeie warme gerechten!
Service is soms wat langzaam maar wel altijd erg vriendelijk. Decor is Japans zoals het hoort, maar dan uit de jaren 90.
Hd .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Lekker en vooral ook heel gezellig gegeten. Niet aan grillplaat, maar ivm meer privacy aan fijn tafeltje in middengedeelte . Vlotte en vriendelijke bediening, die goed de bestellingen in de gaten hielden. Ondanks dat restaurant vol zat kwamen de gerechtjes vlot door. Vooral sushi geproefd en die waren lekker. (De California rolls misschien iets te droog. Misosoep viel wat tegen)
Zeker voor herhaling vatbaar.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Op aanraden van mijn neef zijn wij hier met z'n 4en gaan eten. Helaas, toch niet helemaal mijn restaurant, óndanks de goede bediening en de show die de koks neerzetten. Buiten de gezellige grillplaat vond ik het decor niet mooi en goedkopig ogen. Het eten van de grill vond ik erg lekker, maar de sushi viel me zwaar tegen.. Droog zeewier, en gewoon niet zo smakelijk als ik gewend ben bij ander ayce.. Daarnaast was het voor ons ook zeer onprettig om telkens als de deur openzwiepte en gore rooklucht te ruiken, omdat gasten voor de deur en half in het halletje roken.
Een prijs van €29,95 vind ik echt wat aan de te hoge kant voor de kwaliteit. Echter, de malse ossenhaas verdient een pluim, maar dat is dan wel het enige waar ik erg enthousiast over ben.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Het blijft een heerlijkheid om hier te eten. Neem zelf weinig sushi omdat alles van de plaat nog veel lekkerder is.. menu is overbodig.. allyou can eat is fantastisch ,van alles wat proberen.
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Met een aantal mensen aan de bakplaat a la carte gegeten in plaats van de all-you-can-eat formule die ook wordt aangeboden. Menu Tokyo besteld dat startte met 2 stuks sushi en wat sashimi. Niet heel bijzonder. De gerechten van de plaat waren over het algemeen redelijk maar Nagoya is zowel qua eten als qua drinken karig. Eén gamba en één rolltje usuyaki per persoon vind ik erg weinig. Een kruikje sake bevat net aan 2 en 1/2 kopje. Dat kan er niet mee door. Bij een menu wordt de maag gevuld met groenten en aan het einde van de rit slecht smakende nasi en standaard ijs met slagroom. Vermakelijk allemaal maar geen grote eet ervaring.
Mike11600 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Je moet zeker geen honger hebben als he hier heen gaat na 1,5 uur nog wachten op bestelling uit de eerste ronde snaak is goed maar het wachten niet waard
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Voor de eerste keer bij een Japans restaurant. We hebben heerlijk gegeten, helaas niet aan de bakplaat. Maar dat is met zijn tweeën niet zo erg. Wel was het wennen om met stokjes te eten. Prijs kwaliteit is goed.
Mitch2202 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Voor het eerst naar Nagoya geweest, op vele aanradingen. Niet telleurgesteld! Al het eten was top en zeer leuk dat je aan de bakplaat zelf zit. Van vis tot vlees, alles perfect bereid!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Al 4x hier gegeten. Diverse gerechten geprobeerd. Allemaal erg lekker. Naast de standaard soyasaus worden nog twee bijzondere sausjes aangeboden.
De kok achter de plaat was heel vriendelijk en maakte er met zijn kunstjes een show van.
Dit restaurant is echt een aanrader.
Issabel S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Bij aankomst in het restaurant Nagoya Haarlem werden we verwezen naar een vierkante bar waar al mensen zaten. Wij voelden ons zeer ongemakkelijk omdat er een doodse stilte hing. Zeer genant voor de mensen die er al zaten maar wij wilden een andere plaats voor we ons vrijelijk konden uiten.
Het bier wat geserveerd werd (16 oct 2014) was lauw (kan dus bederven). Toen wij dit zeiden werd er een beetje dom gekeken. Zeer onprofessioneel. Het eten was heel vet, kleine stukjes ondefinieerbaar vlees en zeer prijzig. Alle kleding die we aanhadden kon nadien in de was want we stonken een uur in de wind. Dit alles voor euro 184,35 en een hoop eten hebben we niet eens gehad. 3 volw en 2 kinderen. Had het restaurant feedback willen geven maar nergens een email adres te vinden. Ik vind dat maar een vreemde zaak. Eens maar nooit weer
Elger M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Sake maki zalm superzacht, veel beter dan andere restaurants in Haarlem. Teppanyaki gerechten dus ook te bestellen via de aankruiskaart, en die zijn ook erg lekker. Alleen de garnalen daar werd een soort mayonaise overheen gegooid dat was het enige wat ik minder vond. Zeker voor herhaling vatbaar!
Alexander E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Een Japans georienteerd all-you-can-eat restaurant met een leuke variatie. De grill/Tepanyaki gerichten worden aan de grill tafel, waar je aan zit, gemaakt. Dat is net iets leuker dan uit de keuken. Wij hadden een heel leuke en goed kok aan onze tafel. Onze dochter en zoon vonden dit natuurlijk geweldig. Het eten is heel goed, maar niet bijzonder. Parkeren is makkelijk met de parkeergarage om de hoek. Een aanwinst voor Haarlem!
Bess V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
al twee keer bij Nagoya gegeten en het was beide keren echt geweldig. de sushi is echt super vers en lekker. ruime keuze van de kaart en alles is lekker. het decor ziet er leuk uit, echt Japans!
Wij gaan hier zeker vaker heen!
Foodie90 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Aan de Teppan Yaki tafel gedineerd. De menu bevat zowel sushi, als hapjes, als rijst, als losse vis- en vleesgerechten. Smaakt allemaal goed. Ik mis alleen nog wat meer groenten, die keuze is erg beperkt.
De groene thee-ijs was ook erg lekker.
Attemtare .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Samen met de kids (2.5 en 4.5 jaar) een leuke en lekkere avond gehad. We kwamen om 5 uur binnen en werden hartelijk welkom geheten en konden meteen plaats nemen aan 1 van de tafels aan de Teppanyaki. Het is een soort van All you can Eat concept, maar het beperkt zich tot 5 rondes waarin je per ronde 4 gerechten kan kiezen. Het eten is kwalitatief goed in verhouding met de prijs. Bij Sazanka (Okura hotel) eet je wellicht kwalitatief beter, maar is de prijs ook een stuk hoger (gemiddeld 110 EUR pp). Ik heb in veel Japanse restaurants gegeten (goede, slechte, goedkope en zeer dure) en ik vind Nagoya een redelijk goede zaak waar de prijs eerlijk in verhouding ligt tot het product, de bediening en de inrichting.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Wij komen vaak met de kinderen hier vanwege het grote succes de eerste keer. Zelfs mijn dochter van 10 eet hier met smaak. Wij eten altijd net teveel omdat het zo lekker is. Als het niet te druk is, geeft de kok een show en jongleert voor je neus met perperbus en omelet. Heel leuk. Nog nooit zo hard gelachen in een restaurant.
Skip Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Top!
Beste Japanner in haarlem, n ik kom er al jaren..
Vlees en vis gerechten zijn onovertroffen .. Sushi geen idee, eet ik niet zoveel van.
Bediening is efficiënt .. GeZellig is misschien anders, maar goed eten en snelle service is er zeker.
Eefjewentelteefje .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Ik snap niet dat mensen zo kunnen zeuren over dit restaurant. De sushi is vers en al het andere eten wordt op een leuke manier voor je neus gemaakt. Het eten is veel beter dan die gefrituurde troep bij bijvoorbeeld Sumo. De klacht dat het niet All you can eat is, is ook een zwak argument. Alle Japanse All you can eat Restaurants bieden 4 of 5 gangen aan. Na 25 gerechten zit je toch echt wel vol. Al met al één van de beste Japanse restaurants uit Haarlem met een goede service en een hele leuke intieme sfeer!