Nagomi

Meer informatie over restaurant Nagomi

7,2
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
In het donkere restaurant genoten wij hier een lunch. Voor het gebodene was het aardig aan de prijs. Goede misosoep, de teriyakisaus was aardig, maar de vis was te lang gebakken.
Bediening was vriendelijk en adequaat.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Ik kom met regelmaat lunchen bij Nagomi. Tussen 12.00 en 14.00 serveren ze setmenus: een ruime keuze aan vis/vlees, met diverse bijgerechten, rijst en soep: gemiddelde prijs inclusief drankje 15 of 16 Euro.
Het eten wordt vers bereid, ruime keuze aan menus: vis,vlees of vegetarisch (groententempura); zeg expliciet als je vegetarier bent en geen vlees of vis eet! Als je in de avond komt is het bestellen a la carte en moet je rijst en soep apart bestellen. We komen altijd graag bij Nagomi!
HuangLiang .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Authentiek Japans zoals eerder gezegd, zowel menu, aankleding als bediening. Eerder een eethuis dan een restaurant. Geen trendy franjes maar eerder bare bones waar kwaliteit van eten belangrijker is dan de aankleding. Daarom toch wat mij betreft een acht voor de omgeving. Op het scherm trouwens opgenomen televisie en in de kast een verzameling manga. Wie bedient is erg afhankelijk van hoe druk het is. Vooralsnog altijd iemand met grote affiniteit met Japan. Grote plus vind ik dat de bestelling in tegenstelling tot vergelijkbare concurrenten vlot wordt opgediend. Mijn favoriete gerecht bij Nagomi is nabe yaki udon, een stoofpotje wat simpel uitziet maar voor mij een raadsel in termen van kooktijden. Voor mensen die nog nooit in Japan zijn geweest, this is the real thing. Je moet wel bereid zijn om het te ervaren. En als je toch perse Sushi wil, de Japanse toko pal naast heeft uitstekende Sushi.

N V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Bestellen moet in het Engels, want Nederlands wordt hier door werkelijk niemand gesproken. Er is een menu kaart en daarna komt er een schoolbord met de rest van de gerechten. Helaas handgeschreven, dus we hadden een flinke ontcijferklus.

Authentiek Japans; gelukkig hebben ze wel stoelen. Het restaurant zit redelijk vol, met louter Japanse gasten; we verwachten dus ook Japans eten en geen aangepaste smaken. Dat blijkt te kloppen. Zuur is ook echt (Japans) zuur. Voor Nederlandse smaakpapillen een enorme schok, maar wel zoals het hoort. Zoals eerder hier gezegd, niet het goedkoopste restaurant in Amstelveen. Geen Nederlandse porties (eigenlijk is het te weinig...) maar wel volle, eerlijke, smaken.

Eén serveerster voor een vol restaurant is wat aan de krappe kant, en (natuurlijk) kun je je handen niet met warm water wassen.
Co_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Echt Japans! Het geluid van de Japanse TV staat gelukkig uit. Veel keus. Veel soorten spiesjes. Lekkere vishapjes die je ergens anders niet vindt. Misschien een beetje op de portemonnee letten als je alles wat onbekend is wil proberen.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Het restaurant heeft een authentiek Japanse uitstraling; wij waren de enige niet-Japanse gasten. Menukaart is in het Japans en (soms gebrekkig) Engels, wat bijdraagt aan het authentieke gevoel. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam! Inrichting is wat karig, maar past wel bij de eenvoudige doch goede gerechten.
Zeker niet goedkoop, maar wel lekker en bijzonder gegeten: geen sushi, maar ingelegde zure groenten (5,--) en rauwe gemarineerde haring (9,--) als voorgerecht. Kleine porties, niet bijzonder opgemaakt, maar wel erg smaakvol. Als hoofdgerecht een soort omelet met groenten en bijzondere pikante saus (17,-- voor vegetarisch, 18,-- met varken en inktvis).
Alles erg goed bereid, lekker gegeten, maar voor dit bedrag eet ik persoonlijk liever ergens anders.
Davids .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
We waren daar voor lunch. Traditioneel japans en zeer lekker. De prijzen waren ook goed te doen. Het decor was wat minder, de banken waren niet zo comfortabel