Nagomi

Kostverlorenhof 67 1183 HG Amstelveen Nederland Kaart
31-204414755

Meer informatie over restaurant Nagomi

Jouw recensie over het restaurant Nagomi

Celine V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Onlangs hier gegeten met 3 man, waarbij we vooraf samen de gyoza, en als hoofdgerechten tonkatsu, terriyaki zalm en gefrituurde kip hebben genomen. Alle gerechten waren erg lekker, vers (de zalm was ook echt vers!) en authentiek. Ook de porties waren authentiek, wat inhoudt dat ze voor Nederlandse begrippen aan de kleine kant zijn, en gecombineerd met het feit dat bij het diner de rijst los bij besteld moet worden, betekent dit dat het eten redelijk aan de prijs is. Wat mij betreft is het het geld echter zeker waard, de toetjes wellicht uitgezonderd die echt overprijsd zijn, in mijn ogen.
Het restaurant is eenvoudig, maar niet ongezellig en wel echt Japans ingericht. De bediening spreekt alleen Engels en Japans, wat ik persoonlijk totaal niet storend vind en wat mij alleen maar meer het gevoel geeft een authentiek stukje Japan te ervaren. Bovendien is men bijzonder vriendelijk en servicegericht, wat de ervaring zeker ten goede komt. Ik heb hier fijn gegeten en kom zeker terug!
A. S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
In het donkere restaurant genoten wij hier een lunch. Voor het gebodene was het aardig aan de prijs. Goede misosoep, de teriyakisaus was aardig, maar de vis was te lang gebakken.
Bediening was vriendelijk en adequaat.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Ik kom met regelmaat lunchen bij Nagomi. Tussen 12.00 en 14.00 serveren ze setmenus: een ruime keuze aan vis/vlees, met diverse bijgerechten, rijst en soep: gemiddelde prijs inclusief drankje 15 of 16 Euro.
Het eten wordt vers bereid, ruime keuze aan menus: vis,vlees of vegetarisch (groententempura); zeg expliciet als je vegetarier bent en geen vlees of vis eet! Als je in de avond komt is het bestellen a la carte en moet je rijst en soep apart bestellen. We komen altijd graag bij Nagomi!
N. W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Bestellen moet in het Engels, want Nederlands wordt hier door werkelijk niemand gesproken. Er is een menu kaart en daarna komt er een schoolbord met de rest van de gerechten. Helaas handgeschreven, dus we hadden een flinke ontcijferklus.

Authentiek Japans; gelukkig hebben ze wel stoelen. Het restaurant zit redelijk vol, met louter Japanse gasten; we verwachten dus ook Japans eten en geen aangepaste smaken. Dat blijkt te kloppen. Zuur is ook echt (Japans) zuur. Voor Nederlandse smaakpapillen een enorme schok, maar wel zoals het hoort. Zoals eerder hier gezegd, niet het goedkoopste restaurant in Amstelveen. Geen Nederlandse porties (eigenlijk is het te weinig...) maar wel volle, eerlijke, smaken.

Eén serveerster voor een vol restaurant is wat aan de krappe kant, en (natuurlijk) kun je je handen niet met warm water wassen.
Co_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Echt Japans! Het geluid van de Japanse TV staat gelukkig uit. Veel keus. Veel soorten spiesjes. Lekkere vishapjes die je ergens anders niet vindt. Misschien een beetje op de portemonnee letten als je alles wat onbekend is wil proberen.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Het restaurant heeft een authentiek Japanse uitstraling; wij waren de enige niet-Japanse gasten. Menukaart is in het Japans en (soms gebrekkig) Engels, wat bijdraagt aan het authentieke gevoel. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam! Inrichting is wat karig, maar past wel bij de eenvoudige doch goede gerechten.
Zeker niet goedkoop, maar wel lekker en bijzonder gegeten: geen sushi, maar ingelegde zure groenten (5,--) en rauwe gemarineerde haring (9,--) als voorgerecht. Kleine porties, niet bijzonder opgemaakt, maar wel erg smaakvol. Als hoofdgerecht een soort omelet met groenten en bijzondere pikante saus (17,-- voor vegetarisch, 18,-- met varken en inktvis).
Alles erg goed bereid, lekker gegeten, maar voor dit bedrag eet ik persoonlijk liever ergens anders.
davids .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
We waren daar voor lunch. Traditioneel japans en zeer lekker. De prijzen waren ook goed te doen. Het decor was wat minder, de banken waren niet zo comfortabel