Naga

Kerkbrink 31 3621 AN Breukelen Nederland Kaart

Over restaurant Naga

Sushi om bij weg te dromen

Welkom in de wereld van Naga. Eten bij dit restaurant betekent een culinaire belevenis in een trendy oosterse sfeer. De sushikaart staat boordevol met zowel moderne als traditionele varianten en zal het water je dan ook in de mond doen lopen. Samantha Vonk zwaait hier de scepter in de keuken en daar zijn ze apetrots op. We kennen haar namelijk als finalist van het populaire programma Topchef en daarnaast deed zij ervaring op in verschillende sterrenzaken. Laat maar rollen die sushi!

Meer informatie over restaurant Naga

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wolstje .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg positief bevallen! Een uitgebreide sushi kaart met diverse 'aziatische' hapjes om ook evt. te delen. Heerlijke Thaise soep vooraf, 2 rolls erna en toen nog een pappadum met zalm. Alles smaakte erg goed en was vers. Reserveren ging makkelijk online - 1 dag van tevoren. Wij komen zeker een keer teug.
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Voor de lekkerste verse sushi in de omgeving ga ik naar Naga. Omdat wij nooit kunnen kiezen wat we willen bestellen laten wij dit aan de chef over. Dit is elke keer weer een goede keus! De bediening is vriendelijk en geeft goed advies over de gerechten en bijpassende wijnen. Kortom, wij komen snel terug.
Nielse .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk verrassingsmenu van de chef gegeten. Vriendelijke bediening, alles ging in een relaxed tempo. Kortom een fijne avond.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016

Toen na een uur wachten voor ons en voor de bediening duidelijk werd dat er iets mis was gegaan kregen we excuses, met de belofte dat het eten er nu echt snel aankwam. Dat duurde nog ongeveer een kwartier. Wat ik me dan afvraag is waarom we niets kregen. Iets te knabbelen, snel een paar nigiri’s zalm maken en aanreiken. Niets van dat alles. Ook geen kopje thee om het goed te maken. Het eten was redelijk, niet uitzonderlijk, mijn kinderen vonden het lekker, ik vond het redelijk.
Dan afrekenen. Er bleek geen wisselgeld te zijn. Cash is natuurlijk ouderwets, maar toch. Na een tijdje zag ik een dame naar boven gaan en weer een tijdje later zag ik diezelfde dame nors naar buiten lopen. De eigenaresse? Ons keek ze niet aan. Al met al betekende geld wisselen weer wachten. Niet leuk.
Ellesvanark .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vanavond lekkere sushi afgehaald, voor ons de eerste keer. Helaas werden we wel teleurgesteld door de avocado die in alle rolls zat die we haddden besteld, maar niet rijp was. Zonde, want de avocado smaakte nu meer naar komkommer dan naar avocado. Voor een echte avocado liefhebber zoals wij was dit toch wel een beetje een teleurstelling.
A.e.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijke sushi in een gezellige entourage! Zeker een aanrader en centraal gelegen tussen Amsterdam en Utrecht. Ook veel mogelijkheden als het gaat om allergieën.
Silly2860 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk buiten gegeten, supervriendelijke en goede bediening. Freaky friday roll was subliem! 2x besteld...Zooo lekker.
Deborah19875 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ik heb al heel wat sushi gegeten, Naga stijgt bijna boven allemaal uit. Komt qua kwaliteit in de buurt van Yamazato; voor wat betreft de smaakcombinaties, wow! Heel bijzonder (zalm met mango, tonijn met kerriesaus, crisis beef) en allemaal even lekker. Ook de bediening en sfeer waren voortreffelijk. Ik kom zeker nog een keer terug!
Bloem554 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Het restaurant ziet er gezellig uit.
Bediening was goed en vriendelijk, de eerste gang duurde vrij lang ( tip restaurant: geef iets te knabbelen).
De sushi en sashimi was zonder meer goed. Spicy tuna roll was zo lekker dat we die nog een keer extra besteld hebben. sashimi zalm was heel goed.

Bij een goede sashimi drink ik graag koude sake. Helaas die was niet koud en werd in een wijnglas geschonken. Een klein kruikje met kleine sake glazen had men niet. De uitleg was dat sake zo weinig wordt gedronken ..... Jammer

We bestelden toen iets warms. Een crispy duck springroll en een sate.
De duck was prima, maar de sate was gefritureerd en had weinig smaak. Dit was echt een afknapper, dat je in zo'n restaurant gefrituurde sate serveert. Dit kan echt niet.

Jammer voor de sushi zou ik cijfer 8 gegeven hebben. De sate en sake heeft alles naar beneden getrokken, jammer maar we moeten toch eerlijk en kritisch zijn bij het beoordelen

HenkWever .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Samen met een collega sushi gegeten bij Naga. De kwaliteit van de sushi is bovengemiddeld, ondanks dat het personeel in de keuken er erg blank uitziet voor sushi chefs. De Freaky Friday rol is in van mijn favorieten. In mijn ogen een van de betere zaken om sushi te eten in de omgeving. De prijzen voor een sushi rol van rond de 15 euro zijn niet laag te noemen, maar je krijgt wel een flink formaat sushi. Ook kan je kiezen voor "verassings" naga box, wat de prijs terugbrengt naar 21 euro voor twee sushi rolletjes. Dit is dus wel een aanrader. De bediening was prima. Men was in staat om binnen 20 minuten een nieuwe bestelling op tafel te krijgen, toen we tegen het einde van het diner nog trek hadden in een extra naga box.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij hadden het uitgebreide menu, en we hebben genoten van de heerlijke sushi, sate en andere hapjes. Kortom zeker een aanrader.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Lang wachten, bij half 8 reservering eerste gerecht 2100uur. Omdat 'het zo druk geweest was' was haast alles op.. Geen maki of Nigeri meer te krijgen... (?!!) Wat wel geserveerd werd was lekker
Suusblock .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Alles was top.. de sushi specials zijn geweldig, een plaatje op je bord! De service is prima en de ambiance is altijd relaxed.
Mona1971 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wij hadden een verrassingsmenu, dat doen we eigenlijk altijd. Het waren weer, zoals altijd, fantastische gerechten en het ziet eruit als een plaatje. Heerlijk! Sfeer en bediening is super!
Esta L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten zelf was heel erg lekker. Goede kwaliteit en echt niet duur.
Het duurde wel erg lang. Misschien een tip om wat nootje ofzo te serveren of soja bonen tijdens het wachten.

De serveerster/ eigenaresse was niet erg onspannen. Ze maakt een stresserigge indruk. Dat hielp niet voor de sfeer en was een groot contrast met de lounge muziek.
Het was wel heel aandig dat er geen probleem werd gemaakt. Van een ijsje eten van de cafetaria ernaast voor ons kleintje.

Het behang is echt een rommeltje. Zeker in het toilet. Pak even een pritstift en fix zo'n scheur.

Ook mogen de spinnenwebben boven het toilet wel eens weg worden gehaalt.
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016

Heerlijk gegeten! Naga 2 share is leuk concept! Roast tuna, angus beef en kippendijen saté zijn aanraders. Klein maar knus restaurant.
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Je gewoon laten verrassen. Zoals altijd was het weer fantastisch toeven. Zalige sushi en super vers. Vooral de speciale sushi van de week is aan te bevelen
Hendrik_Bas .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Gezellig en uitstekende bediening. Genoten van een gevarieerd 6 gangen diner met verrassend lekkere combinaties
Arend H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met een Iens Dinner deal afgegaan op de goede recensies. Dit restaurant viel ons echter vies tegen. Smoezelig servies en bestek. Matige kwaliteit voedsel en absurd trage keuken en bediening. Zelfs met de dinner deal korting geen value for money.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Via de kortingsactie van Iens gekozen voor het uitgebreide verrassingsmenu. Heerlijk gegeten, nette bediening, goede uitleg, en perfect qua timing uitgeserveerd. Minpuntje is dat we het binnen vrij fris vonden, en zonder de korting toch een beetje prijzig. Verder veel lof.