Naga

Kerkbrink 31 3621 AN Breukelen Nederland Kaart

Over het restaurant Naga

Sushi om bij weg te dromen

Welkom in de wereld van Naga. Eten bij dit restaurant betekent een culinaire belevenis in een trendy oosterse sfeer. De sushikaart staat boordevol met zowel moderne als traditionele varianten en zal het water je dan ook in de mond doen lopen. Samantha Vonk zwaait hier de scepter in de keuken en daar zijn ze apetrots op. We kennen haar namelijk als finalist van het populaire programma Topchef en daarnaast deed zij ervaring op in verschillende sterrenzaken. Laat maar rollen die sushi!

Meer informatie over restaurant Naga

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en netjes. Onze complimenten gaan naar de kok(kin) heerlijke gerechten en op zeker meer dan genoeg. Een aanrader: het verrassings menu.
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het was een drukte van jawelste maar toch liep alles gesmeerd.
Bediening was goed en het eten was lekker en goed van smaak.
Joanne C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het verrassingsmenu is een aanrader, erg lekker! Het zat helemaal vol. Het moesten dan ook wat langer wachten voordat we ons eten kregen. Met wat vaker vragen of iemand nog wat zou willen drinken zouden ze nog wat meer kunnen verdienen. Verder erg vriendelijke bediening, ondanks de drukte.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Goede ontvangst, aardig personeel. We hebben ons laten verrassen door de chef kok met een vier gangenmenu.
Vooral de sushi super lekker en de andere gerechten waren ook prima zeker het soepje tussendoor. Na de viergangen een Iriskoffie met geslagen room zoals het hoort. Klein min puntje, de gerechten werden vrij snel achter elkaar geserveerd.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Geweldig gegeten mijn complimenten voor de kok, zeer goede bediening komen gauw terug!
Colle .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Prachtige Sushi om te zien en zalig om te eten en dan ook nog een super vriendelijke bediening..
Alles ingrediënten voor een top avond!
Shanna J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik ben hier al een aantal keer geweest en met een vriendin van mij wilde we gebruikmaken van de actie, waar we in meerdere rondes hun beste sushi zouden kunnen proeven. Nu werd er toen wij kwamen niet veel over verteld. En na twee rondes kwam ze bij ons aan tafel, wij afwachtend voor een derde ronde, dat dit het wel was!
We waren zeer teleurgesteld omdat we dan beter hadden kunnen gaan voor 2 heerlijke rollen per persoon die we zelf van de kaart zouden kiezen dan dat we nu ook de mindere sushi van de kaart kregen. "California-rol" is nou eenmaal alleen lekker met echte krab en niet een goedkope krabstick!

En bij het afrekenen werden we ook niet gevraagd of we een leuke avond hadden gehad en werd ons duidelijk gemaakt dat ze haar fooi eigenlijk wel opeiste.

Laten we hopen dat ze last had van hormonen of dergelijke, want mijn vriendin heeft nu een heel slechte eerste indruk, juist na ik zo enthousiast was en haar deze wilde laten proberen. Nu voel ik me behoorlijk rot dat het zo gelopen is, dat had ik bij Naga zeker niet verwacht!! Heel erg jammer!!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vanavond met 2 personen gekomen voor het 'luxe sushi menu in meerdere gangen' waarmee Naga op Facebook adverteerde.
We zijn allebei sushi liefhebbers en hadden er echt zin in!
Vooraf werd niet verteld hoeveel gangen we zouden krijgen en welke sushi's er geserveerd zouden worden, dus wij lieten ons lekker verrassen. 'Meerdere gangen' en 'luxe sushi' is al gauw goed!

1e gang met 8 stukjes per persoon was lekker en prachtig opgemaakt, maar niet heel bijzonder of verrassend: california roll, tempura ebi roll, spicy tuna roll, de 'standaard' sushi eigenlijk.
De roll met tempura garnaal en tonijntartaar was wel bijzonder en erg lekker!

2e gang met wederom 8 stukjes per persoon, ook weer mooi opgemaakt. Zalm met mango, eend met hoisin en zalm met gebakken uitjes.
Weer lekker, maar ook hier niet echt heel verrassende ingrediënten. Wie weet de volgende gang meer geluk?

Maar dan... Komt de serveerster bij onze tafel: 'Nou, dit was het'.
Grapje zeker? Helaas....
'Meerdere gangen' betekent hier dus 2. Beetje flauw natuurlijk.
De serveerster vertelt dat mensen daar normaal genoeg aan hebben.
Wij zullen dan wel niet normaal zijn, want wij zitten echt niet vol.
Daarbij zijn we ook nog eens teleurgesteld omdat de actie luxe sushi beloofde, en daar voor ons niet echt aan is voldaan (sushi met krabstick bijvoorbeeld).

Uiteindelijk nog maar een paar stukjes nigiri besteld om toch nog wat trek te stillen en niet met een uur alweer richting huis te gaan.
Smaak is weer lekker, maar de zin is er bij ons al behoorlijk uit.
Het restaurant heeft met de actie een bepaalde verwachting gecreëerd, en die is voor ons echt niet waargemaakt.

Dan maar afrekenen. De serveerster neemt niet meer de moeite om te vragen of alles naar wens is geweest, terwijl ze onze onvrede wel heeft gemerkt. Raar, je wilt toch niet dat klanten een volgende keer wegblijven? Wij voelen ons hierdoor helemaal ongemakkelijk.

Als wij de rekening willen splitten wordt daar moeilijk op gereageerd.
Vervolgens wordt er verwacht dat wij fooi geven en als we dat niet doen (het is immers niet naar wens geweest en daar wordt geen gehoor aan gegeven) worden we met de nek aangekeken.
Als klap op de vuurpijl rond ze de bedragen bij het pinnen maar naar boven af voor haar eigen gemak. Een klein bedrag natuurlijk, maar gaat om het principe. Dit doe je dus gewoon niet op eigen initiatief.

Geen 'fijne avond' maar alleen een botte en sarcastische 'Nou, bedankt!' en ze keert ons gelijk de rug toe.
Jullie ook bedankt Naga! Maar helaas niet tot een volgende keer.
Wat een teleurstelling..
Wolstje V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg positief bevallen! Een uitgebreide sushi kaart met diverse 'aziatische' hapjes om ook evt. te delen. Heerlijke Thaise soep vooraf, 2 rolls erna en toen nog een pappadum met zalm. Alles smaakte erg goed en was vers. Reserveren ging makkelijk online - 1 dag van tevoren. Wij komen zeker een keer teug.
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Voor de lekkerste verse sushi in de omgeving ga ik naar Naga. Omdat wij nooit kunnen kiezen wat we willen bestellen laten wij dit aan de chef over. Dit is elke keer weer een goede keus! De bediening is vriendelijk en geeft goed advies over de gerechten en bijpassende wijnen. Kortom, wij komen snel terug.
nielse .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk verrassingsmenu van de chef gegeten. Vriendelijke bediening, alles ging in een relaxed tempo. Kortom een fijne avond.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016

Toen na een uur wachten voor ons en voor de bediening duidelijk werd dat er iets mis was gegaan kregen we excuses, met de belofte dat het eten er nu echt snel aankwam. Dat duurde nog ongeveer een kwartier. Wat ik me dan afvraag is waarom we niets kregen. Iets te knabbelen, snel een paar nigiri’s zalm maken en aanreiken. Niets van dat alles. Ook geen kopje thee om het goed te maken. Het eten was redelijk, niet uitzonderlijk, mijn kinderen vonden het lekker, ik vond het redelijk.
Dan afrekenen. Er bleek geen wisselgeld te zijn. Cash is natuurlijk ouderwets, maar toch. Na een tijdje zag ik een dame naar boven gaan en weer een tijdje later zag ik diezelfde dame nors naar buiten lopen. De eigenaresse? Ons keek ze niet aan. Al met al betekende geld wisselen weer wachten. Niet leuk.
ellesvanark .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vanavond lekkere sushi afgehaald, voor ons de eerste keer. Helaas werden we wel teleurgesteld door de avocado die in alle rolls zat die we haddden besteld, maar niet rijp was. Zonde, want de avocado smaakte nu meer naar komkommer dan naar avocado. Voor een echte avocado liefhebber zoals wij was dit toch wel een beetje een teleurstelling.
a.e.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijke sushi in een gezellige entourage! Zeker een aanrader en centraal gelegen tussen Amsterdam en Utrecht. Ook veel mogelijkheden als het gaat om allergieën.
silly2860 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk buiten gegeten, supervriendelijke en goede bediening. Freaky friday roll was subliem! 2x besteld...Zooo lekker.
Deborah19875 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ik heb al heel wat sushi gegeten, Naga stijgt bijna boven allemaal uit. Komt qua kwaliteit in de buurt van Yamazato; voor wat betreft de smaakcombinaties, wow! Heel bijzonder (zalm met mango, tonijn met kerriesaus, crisis beef) en allemaal even lekker. Ook de bediening en sfeer waren voortreffelijk. Ik kom zeker nog een keer terug!
bloem554 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Het restaurant ziet er gezellig uit.
Bediening was goed en vriendelijk, de eerste gang duurde vrij lang ( tip restaurant: geef iets te knabbelen).
De sushi en sashimi was zonder meer goed. Spicy tuna roll was zo lekker dat we die nog een keer extra besteld hebben. sashimi zalm was heel goed.

Bij een goede sashimi drink ik graag koude sake. Helaas die was niet koud en werd in een wijnglas geschonken. Een klein kruikje met kleine sake glazen had men niet. De uitleg was dat sake zo weinig wordt gedronken ..... Jammer

We bestelden toen iets warms. Een crispy duck springroll en een sate.
De duck was prima, maar de sate was gefritureerd en had weinig smaak. Dit was echt een afknapper, dat je in zo'n restaurant gefrituurde sate serveert. Dit kan echt niet.

Jammer voor de sushi zou ik cijfer 8 gegeven hebben. De sate en sake heeft alles naar beneden getrokken, jammer maar we moeten toch eerlijk en kritisch zijn bij het beoordelen

HenkWever .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Samen met een collega sushi gegeten bij Naga. De kwaliteit van de sushi is bovengemiddeld, ondanks dat het personeel in de keuken er erg blank uitziet voor sushi chefs. De Freaky Friday rol is in van mijn favorieten. In mijn ogen een van de betere zaken om sushi te eten in de omgeving. De prijzen voor een sushi rol van rond de 15 euro zijn niet laag te noemen, maar je krijgt wel een flink formaat sushi. Ook kan je kiezen voor "verassings" naga box, wat de prijs terugbrengt naar 21 euro voor twee sushi rolletjes. Dit is dus wel een aanrader. De bediening was prima. Men was in staat om binnen 20 minuten een nieuwe bestelling op tafel te krijgen, toen we tegen het einde van het diner nog trek hadden in een extra naga box.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij hadden het uitgebreide menu, en we hebben genoten van de heerlijke sushi, sate en andere hapjes. Kortom zeker een aanrader.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Lang wachten, bij half 8 reservering eerste gerecht 2100uur. Omdat 'het zo druk geweest was' was haast alles op.. Geen maki of Nigeri meer te krijgen... (?!!) Wat wel geserveerd werd was lekker