Naga Thai

Frederik Hendriklaan 264 2582 BN Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Naga Thai

Geloof in oude legendes

De Naga is een (volgens de legende) bovennatuurlijk wezen in de gedaante van een slang of draak, waarvan de lokale bevolking gelooft dat hij hen kan beschermen tegen gevaar. Naga Thai is gevestigd in het bruisende hart van het Statenkwartier. Het is een plek waar je op reis gaat langs de authentieke en veelzijdige keuken van Azië. Evenwichtige smaaksensaties maken jouw avond tot een ongekend culinair succes en zorgen ervoor dat je zeker terug wil komen!

Meer informatie over restaurant Naga Thai

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dnnmrtns .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben hier gegeten met vier volwassenen en een kleuter.
Het eten was erg goed. Een aantal jaar geleden zijn we in Thailand op vakantie geweest en de herinneringen kwamen meteen terug toen ik een hap nam. De smaak en de malsheid zijn echt heel goed.
De service is top. De serveerster wist bij het horen van het nummertje al welk gerecht we bedoelden. Wat is het verschil tussen een goede en een top service? Voor onze dochter bestelden we een kipsaté, en de saus werd in een bakje er naast geserveerd in plaats van eroverheen. De porties zijn aan de grote kant, maar voor een kleine meerprijs kun je dat wat je niet opkan, laten inpakken.
De indeling is leuk. De driehoekige kussentjes zijn typisch Thais. Wij waanden ons weer even terug...
Sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Onze favoriete Thai in Den Haag. Moderne inrichting. Veel verschillende gerechten geproefd van de kaart. Nog nooit teleurgesteld. Mijn zoon is gek op de beef met peper, ruime keuze ook voor de vegetariër aan tafel. Verse groenten, geurige rijst, lekkere curry's en Pad thai.
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Naga Thai is mijn favoriet in Den Haag. Ik bestel meestal de kip met cashew noten, en speciaal op mijn verzoek wordt de kip niet gefrituurd maar geroerbakt omdat ik dat lekkerder vind. Ze passen alles naar wens aan.

De atmosfeer is heerlijk ontspannend, rustig en fijne thaise muziek. Het personeel is erg dienstbaar en gerechten staan binnen 10 minuten op tafel.

Het eten is heerlijk niet teveel en niet te weinig. Alles wat overblijft pakken ze voor je in.

Ik herken me niet in sommige reviews op deze website, dit restaurant is een absolute topper! Daarnaast kun je ook nog eens goed s'avonds gratis parkeren wat het makkelijk maakt als je niet in de buurt woont.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Bijzonder slechte bediending. Laten je 40 minuten op je drankje wachten. Het eten is koud. Dan reken je af en komen ze 10 minuten later nog even vragen of je nog 5 euro wil bijbetalen omdat ze iets waren vergeten. Laatste keer voor ons!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Erg lekker gegeten! Heerlijke authentieke thaise gerechten. Vooral de al zo lekkere kip-cashew en de curry waren erg goed.

Hier komen wij zeker terug
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Bij dit restaurant is het goed toeven als je lekker Thais wilt eten met een bijzonder vriendelijke bediening. Wij vinden het niet de eerste keus voor een knus etentje gezien de wat felle verlichting, maar voor het overige zeker de moeite waard. We zagen ook een gestage stroom afhalers uit de wijk. De Tom Yum Kai vormde een bijzonder smakelijke start en de daarna gekozen Kaeng Phed Nua (rund in rode curry met o.a. Thaise aubergine) en de Kai Naga (krokante kip met roergebakken groente in kruidige ketjap saus) voldeden ook helemaal aan onze verwachtingen. We komen er graag terug.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik moet zeggen dat ik hou van Thais eten en veel Thaise restaurants over de hele wereld zijn geweest. Toen ik verhuisde naar den haag, vrienden en collega's sterk aanbevolen naga Thaise voor mij. mijn verwachtingen waren hoog en krijg ik niet teleurgesteld.

het eten is echt geweldig en vers. de verschillende vlees, pluimvee, tofu, groenten, kruiden en specerijen smaak gewoon precies hoe verse kwaliteitsvoedsel moet proeven. -Als u zorg voor goed eten, u weet wat ik over spreek. -de uitgebreide menue biedt kruidige schotels (met dat thai-typische extra zing) en goed ballanced milde gerechten. alles is altijd geweest echt speciaal en erg lekker. op dit moment ben ik verslaafd aan naga Thaise Curry's.

Ik zijn aangenaam verrast door de zeer aardige, moderne doch comfortabel interieur van het restaurant. maar vergadering buiten op de fred in de zomer is zeker leuk ook. de plaats combineert casual dineren en een elegante sfeer moeiteloos.

onnodig te zeggen dat ik zijn geweest terug naar naga Thaise vele malen voor zakenreizigers als vakantiegangers. de persoonlijke dienst heeft gediend me en mijn gasten met uitstekende aandacht te allen tijde.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Voor het eerst hier gegeten en we eten regelmatig bij Thaise restaurants dus konden een goede vergelijking maken...Wat een mooie zaak , dus dat was een goede entree, de begroeting echter is wel passief en onverschillig en je wilt je toch echt welkom voelen?
Vooraf Sate Kai en die was niet zoals het in het thais hoort, nl verfijnd dit was grove kip met melige satesaus .
Het hoofdgerecht van mijn man was Panaeng Nua rundvlees met rijst, rundvlees was helemaal doorgegaard de rijst was goed .

Mijn gerecht was Mamuang Taohu een vegetarische tahoe schotel met noten.
Welnu de tahoe was niet vers en taai de noten waren 100% niet vers dus ook taai.
de groenten waren goed evenals de rijst.

Wat mij echt verbaasd is: hoe kun je voedsel serveren op serviesgoed met een onbestendige kleur groen? de gerechten slaan helemaal "dood" op die kleur.

Er wordt gekookt zonder passie , dat is echt jammer want nogmaals de smaak is goed , alleen men moet heter wokken en verse ingredienten gebruiken en het oog wil ook wat...Mijn man had een bord met wat "frummels" rundvlees en dat ziet er echt niet uit..

Ik mis enthousiasme van de mensen als je binnenkomt zeer passief en onverschillig en deze eigenschappen vindt je ook in het eten terug jammer
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
voor de 2e keer hier gegeten . we waanden ons in Thailand ! wat een verfijning !!!! hoffelijke bediening ,
verse ingrediënten , gastvrijheid zoals je niet vaak tegenkomt . onbegrijpelijk dat deze zaak op koopavond niet uitverkocht was ... misschien komt dit omdat de beroemde Frederik H. laan op deze avond uitgestorven is ?!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vanwege mijn werk een paar weken in Den Haag. en elke dag uit eten geweest. Hier
Nua Yang gegeten, dat is gegrilde ossenhaas in pikante zoetzure saus. Niet alleen erg lekker, maar het ziet er ook heel mooi uit.
LmvanWestdeVeer .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Zaterdag 14 maart hier voor mijn verjaardag gegeten met een vriendin. Het was een vegetarische maaltijd met soep, voorafje, hoofdschotel en dessert met koffie na. Alle gerechten fraai geserveerd en bijzonder smakelijk! Heb 2 bakjes meegekregen waarvan ik de volgende avond nogmaals heb kunnen nagenieten.
Het restaurant is in stijl gedecoreerd en de materialen zijn fraai en smaakvol. Bediening, kortaf en ongeinteresseerd. Jammer dat er voor ons - te luide muziek aan stond. Echt niet nodig en prettig. Wij komen hier wel terug voor lekker Thais eten.
Waldo I.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
We komen regelmatig hier.
Dat zegt al heel veel.
Eten is uiteraard heerlijk!
En de service is voortreffelijk. Zeer vriendelijk personeel.

Dkoala .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
We hadden geen hoge verwachtingen, dus we waren aangenaam verrast toen ze een mooi verrassingsmenu voor ons hadden geserveerd. Aangezien ik ook perse Pad Thai erbij wilde, was het uiteindelijk veel te veel. De voorgerechten waren niet speciaal, maar wel lekker, de papaya salade was goed pittig en vers. De hoofdgerechten (rundvlees curry, garnalen en roergebakken kipfilet) waren niet slecht, alleen waren de garnalen te gaar en minder geslaagd.

Joshua L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Gekozen voor een plek die er van buiten mooi uitzag en op de bonnefooi geëindigd bij Naga Thai. Omdat er behoorlijk wat keuze was, gingen we uiteindelijk maar voor het menu van 36 euro pp.

Uiteindelijk bleek dit toch een tegenvaller te zijn. We begonnen met wat thaise hapjes vooraf (viskoekjes, loempia, garnalen) gevolgd door een soepje. Deze voorgerechten waren best redelijk.

Het probleem deed zich echter voor bij de hoofdgerechten. Ik heb vaker thais gegeten, maar in dit geval had ik bij sommige gerechten toch echt het gevoel alsof ik bij de afhaalchinees stond. Ik miste de echte authentieke thaise smaken. Al met al werde er veel eten geserveerd, maar laat de kwaliteit te wensen over.

De service was verder vriendelijk, maar het was lastig onszelf verstaanbaar te maken wan het Nederlands was niet heel hoogstaand. Uiteindelijk kwamen we er gelukkig wel uit. Echter was er een of andere koude tocht achter in het pand, waar ze helaas niks tegen konden doen. Best vervelend om met een jas aan te eten.

Het decor was verder wel mooi en aagevuld met authentieke thaise elementen. Qua sfeer en ambiance dus wel een mooi pand, maar qua eten zou ik aanraden zelf een aantal selecties te maken en niet voor het menh te gaan.
Lidwienbirza .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Het eten is er erg lekker, ook genoeg keus als je vegetarisch bent. Service is vriendelijk en het ziet er gezellig uit. Kortom gezegd TOP!
Jaimy S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Zeer goed gegeten! We werden zeer warm ontvangen. Ik hou zelf van een iets meer authentieke Thaise inrichting, maar het was hier toch wel sfeervol. Als voorgerecht hadden we een mix genomen van alle voorgerechten. Lekker, maar niet heel bijzonder. Toch wel een beetje de standaard hapjes die je kan verwachten bij een Thais restaurant. De hoofdgerechten waren HEERLIJK! Alles vers gemaakt! Nam later ook even een kijkje in de keuken waar drie Thaise dames achter het fornuis bescheiden vroegen of ik lekker had gegeten. Het is zeer lekker Thais eten in een restaurant ipv een toko en dat is ook wel eens gewenst! top! ik kom snel weer terug.
Roodborstje .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
om te beginnen is de ambiance natuurlijk schitterend maar daar komen we niet voor. We komen om lekker te eten en dat is wederom gelukt. Zoontje neemt natuurlijk weer Pad Thai, met kip. Hij is zo slim om te zeggen; zonder taugé, maar vergeet de rode peper. Helaas, veel te heet voor hem. Hij krijgt echter zonder mankeren een nieuwe portie. Man en ik nemen het menu. Een kleine loempia, viskoekje en garnalen-in-een-jasje vooraf. Heerlijk. Ook hier verdenk ik de Sligro de viskoekjes gemaakt te hebben maar alla. De kokoskippensoep is overheerlijk. Vol dunne schijfjes kip, en galangalwortel en sereh alleen summier, voor het authentieke aspect. Dan de hoofdgerechten; ossenhaas in rode curry, kip met cashewnoten en garnalen. Alles supervers en heerlijk, vooral de ossenhaas en de kip. De kip is heel subtiel gebakken in een jasje. Dat werd dus een doggybag. Alleen de toetjes in Aziatische restaurants kunnen ons niet zo bekoren maar dat is algemeen bekend.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Als vegetariër heb ik uit een uitgebreide menukaart met onder andere veel verschillende vegetarische gerechten de Makua Phad gegeten. Een geweldig mooi gerecht met als hoofdbestanddeel aubergines, heerlijk licht pittig met een zoete smaak. Het was een grote portie waar ook nog een schaal rijst geserveerd werd. De bediening was uiterst vriendelijke en professioneel wat bijdroeg aan een leuke en ontspannen sfeer. Aan het interieur van het restaurant is duidelijk veel aandacht besteed, het ziet er namelijk prachtig uit! Kortom, echt een aanrader!
Cereja .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Werkelijk een TOP-Thai! Het eten is of er een engeltje over je tong...... De maaltijden worden mooi opgediend in een fijne ambiance die een mix is van lounge met Thaise invloeden. Last but not least de dames die serveren, ontvangen je gastvrij, zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader. Wij gaan er vanuit Haarlem speciaal naar toe.
Ron en Henny Pitters, Haarlem
Rikjh .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Afgelopen zaterdag gegeten hier.
Trendy chique decor, vitrines, mooie en uitgebreide menukaart, veel hout en grijstinten, maar ook nep-lederen banken en zithoeken zoals in een gemiddeld sushi restaurant.
De bediening lijkt ongeïnteresseerd, en je word niet opgemerkt als je een glas drinken wilt bestellen. Ik kreeg eerst kip op mijn bord (als vegetarier, geen sorry van de bediening), daarna kreeg ik wel het juiste gerecht. Lekker warm geserveerd, verse ingrediënten en een prima smaak, maar helaas niet echt pittig terwijl het een gerecht twee sterren had.
Mijn vrouw had garnalen besteld, helaas zaten er maar 3 (middelgrote) garnalen in haar maaltijd. Aan het eind van de avond waren we €80 lichter en had ik nog trek.
Kortom: Gemiddelde kwaliteit, milde smaken (ik denk voor de Europese markt). Het lijkt erop dat er meer energie is gestoken in de uitstraling en marketing van de gelegenheid i.p.v. de heerlijke traditionele intense Thaise smaken die deze keuken te bieden heeft.