Naga Thai

Frederik Hendriklaan 264 2582 BN Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Naga Thai

Geloof in oude legendes

De Naga is een (volgens de legende) bovennatuurlijk wezen in de gedaante van een slang of draak, waarvan de lokale bevolking gelooft dat hij hen kan beschermen tegen gevaar. Naga Thai is gevestigd in het bruisende hart van het Statenkwartier. Het is een plek waar je op reis gaat langs de authentieke en veelzijdige keuken van Azië. Evenwichtige smaaksensaties maken jouw avond tot een ongekend culinair succes en zorgen ervoor dat je zeker terug wil komen!

Meer informatie over restaurant Naga Thai

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Naga Thai

Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk thais restaurant. Vooraf had ik de pittige soep met garnaal. Die was ook echt pittig en met 3 grote garnalen. Als hoofdgerecht de rode curry met kip thaise basilicum en aubergine. Heel erg lekker. Bediening is vriendelijk een mooie huiswijn. We wilden op tijd klaar zijn met eten om naar een voorstelling te gaan en hier werd goed rekening mee gehouden, we waren ruim op tijd klaar. Ik kan deze Thai echt aanraden en ga er zeker vaker komen.
mark L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Helaas wat een teleurstelling nadat we in een week voor de 2e keer zijn gaan dineren. De eerste maal prima, echter vandaag een ramp. De zaak was erg verlaten en een paar personeelsleden metname de jongste hingen letterlijk en figuurlijk er lamlendig bij. Normaal wordt er gevraagd of het gesmaakt heeft echter pure desinteresse en hebben wij maar kenbaar gemaakt wat wij van het rijstgerecht met vis en het gerecht mer kip vonden. Welnu, de volle borden met voornamelijk rijst waar 2 uitgedroogde mosseltjes, 3 garnalen en wat taaie inktvis in zat en de op de kaart vermelde corquilles en de zeebaars er doorheen waren gevlucht stonden binnen 5 minuten na bestelling voor ons. Schijnbaar was de magnetron op volle toeren! De flauwe gerechten met voornamlijk rijst trachtten we nog met hete pepers e.d enige smaak toe te brengen echter veel beter konden we er niet van maken. Ons commentaar op de gerechten bij het afrekenen bleek bij de kassa door de jonge Pupers nagenoeg minzaam weggelachen met de opmerking van de lange hangende over de toonbank heengebogen slungel dat we bij een volgend bezoek misschien wel beter eten geserveerd zouden krijgen. Overigens was het dezelfde slungel die bij het serveren van de door mij met naam bestelde wijn aangaf dat ie dacht nog in het restaurant Walong te werken, aangezien hij niet wist dat in dit restaurant de Sauvignon wijn van Naga Thai werd geserveerd.
Zelden heb ik zo'n ongeïnteresseerd en zelfs respectloos zooitje ongeregeld meegemaakt in mijn 65 jaar bestaan. Kom hier nooit meer.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Superlekker Thais eten en typisch oosterse uitermate vriendelijke bediening. Goede wijnen per glas verkrijgbaar. Elke keer weer genieten. En is het teveel dan neem je het lekker mee naar huis. Oh en heel betaalbaar!
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vandaag nummer 160 op de kaart afgehaald: KHAW PAD KAI / IAAY € 11,00 Gebakken rijst met kipfilet, strepen ei, lente ui en koriander.

Het was een laag bakje met wat melige rijst en een paar stukjes kip en dat voor 11 euro. Wat een tegenvaller! Ik kom er nooit meer!
dnnmrtns .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben hier gegeten met vier volwassenen en een kleuter.
Het eten was erg goed. Een aantal jaar geleden zijn we in Thailand op vakantie geweest en de herinneringen kwamen meteen terug toen ik een hap nam. De smaak en de malsheid zijn echt heel goed.
De service is top. De serveerster wist bij het horen van het nummertje al welk gerecht we bedoelden. Wat is het verschil tussen een goede en een top service? Voor onze dochter bestelden we een kipsaté, en de saus werd in een bakje er naast geserveerd in plaats van eroverheen. De porties zijn aan de grote kant, maar voor een kleine meerprijs kun je dat wat je niet opkan, laten inpakken.
De indeling is leuk. De driehoekige kussentjes zijn typisch Thais. Wij waanden ons weer even terug...
sandra445 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Onze favoriete Thai in Den Haag. Moderne inrichting. Veel verschillende gerechten geproefd van de kaart. Nog nooit teleurgesteld. Mijn zoon is gek op de beef met peper, ruime keuze ook voor de vegetariër aan tafel. Verse groenten, geurige rijst, lekkere curry's en Pad thai.
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Naga Thai is mijn favoriet in Den Haag. Ik bestel meestal de kip met cashew noten, en speciaal op mijn verzoek wordt de kip niet gefrituurd maar geroerbakt omdat ik dat lekkerder vind. Ze passen alles naar wens aan.

De atmosfeer is heerlijk ontspannend, rustig en fijne thaise muziek. Het personeel is erg dienstbaar en gerechten staan binnen 10 minuten op tafel.

Het eten is heerlijk niet teveel en niet te weinig. Alles wat overblijft pakken ze voor je in.

Ik herken me niet in sommige reviews op deze website, dit restaurant is een absolute topper! Daarnaast kun je ook nog eens goed s'avonds gratis parkeren wat het makkelijk maakt als je niet in de buurt woont.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Bijzonder slechte bediending. Laten je 40 minuten op je drankje wachten. Het eten is koud. Dan reken je af en komen ze 10 minuten later nog even vragen of je nog 5 euro wil bijbetalen omdat ze iets waren vergeten. Laatste keer voor ons!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Erg lekker gegeten! Heerlijke authentieke thaise gerechten. Vooral de al zo lekkere kip-cashew en de curry waren erg goed.

Hier komen wij zeker terug
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Bij dit restaurant is het goed toeven als je lekker Thais wilt eten met een bijzonder vriendelijke bediening. Wij vinden het niet de eerste keus voor een knus etentje gezien de wat felle verlichting, maar voor het overige zeker de moeite waard. We zagen ook een gestage stroom afhalers uit de wijk. De Tom Yum Kai vormde een bijzonder smakelijke start en de daarna gekozen Kaeng Phed Nua (rund in rode curry met o.a. Thaise aubergine) en de Kai Naga (krokante kip met roergebakken groente in kruidige ketjap saus) voldeden ook helemaal aan onze verwachtingen. We komen er graag terug.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Voor het eerst hier gegeten en we eten regelmatig bij Thaise restaurants dus konden een goede vergelijking maken...Wat een mooie zaak , dus dat was een goede entree, de begroeting echter is wel passief en onverschillig en je wilt je toch echt welkom voelen?
Vooraf Sate Kai en die was niet zoals het in het thais hoort, nl verfijnd dit was grove kip met melige satesaus .
Het hoofdgerecht van mijn man was Panaeng Nua rundvlees met rijst, rundvlees was helemaal doorgegaard de rijst was goed .

Mijn gerecht was Mamuang Taohu een vegetarische tahoe schotel met noten.
Welnu de tahoe was niet vers en taai de noten waren 100% niet vers dus ook taai.
de groenten waren goed evenals de rijst.

Wat mij echt verbaasd is: hoe kun je voedsel serveren op serviesgoed met een onbestendige kleur groen? de gerechten slaan helemaal "dood" op die kleur.

Er wordt gekookt zonder passie , dat is echt jammer want nogmaals de smaak is goed , alleen men moet heter wokken en verse ingredienten gebruiken en het oog wil ook wat...Mijn man had een bord met wat "frummels" rundvlees en dat ziet er echt niet uit..

Ik mis enthousiasme van de mensen als je binnenkomt zeer passief en onverschillig en deze eigenschappen vindt je ook in het eten terug jammer
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
voor de 2e keer hier gegeten . we waanden ons in Thailand ! wat een verfijning !!!! hoffelijke bediening ,
verse ingrediënten , gastvrijheid zoals je niet vaak tegenkomt . onbegrijpelijk dat deze zaak op koopavond niet uitverkocht was ... misschien komt dit omdat de beroemde Frederik H. laan op deze avond uitgestorven is ?!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vanwege mijn werk een paar weken in Den Haag. en elke dag uit eten geweest. Hier
Nua Yang gegeten, dat is gegrilde ossenhaas in pikante zoetzure saus. Niet alleen erg lekker, maar het ziet er ook heel mooi uit.
Dkoala T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
We hadden geen hoge verwachtingen, dus we waren aangenaam verrast toen ze een mooi verrassingsmenu voor ons hadden geserveerd. Aangezien ik ook perse Pad Thai erbij wilde, was het uiteindelijk veel te veel. De voorgerechten waren niet speciaal, maar wel lekker, de papaya salade was goed pittig en vers. De hoofdgerechten (rundvlees curry, garnalen en roergebakken kipfilet) waren niet slecht, alleen waren de garnalen te gaar en minder geslaagd.

Joshua L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Gekozen voor een plek die er van buiten mooi uitzag en op de bonnefooi geëindigd bij Naga Thai. Omdat er behoorlijk wat keuze was, gingen we uiteindelijk maar voor het menu van 36 euro pp.

Uiteindelijk bleek dit toch een tegenvaller te zijn. We begonnen met wat thaise hapjes vooraf (viskoekjes, loempia, garnalen) gevolgd door een soepje. Deze voorgerechten waren best redelijk.

Het probleem deed zich echter voor bij de hoofdgerechten. Ik heb vaker thais gegeten, maar in dit geval had ik bij sommige gerechten toch echt het gevoel alsof ik bij de afhaalchinees stond. Ik miste de echte authentieke thaise smaken. Al met al werde er veel eten geserveerd, maar laat de kwaliteit te wensen over.

De service was verder vriendelijk, maar het was lastig onszelf verstaanbaar te maken wan het Nederlands was niet heel hoogstaand. Uiteindelijk kwamen we er gelukkig wel uit. Echter was er een of andere koude tocht achter in het pand, waar ze helaas niks tegen konden doen. Best vervelend om met een jas aan te eten.

Het decor was verder wel mooi en aagevuld met authentieke thaise elementen. Qua sfeer en ambiance dus wel een mooi pand, maar qua eten zou ik aanraden zelf een aantal selecties te maken en niet voor het menh te gaan.
Jaimy S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Zeer goed gegeten! We werden zeer warm ontvangen. Ik hou zelf van een iets meer authentieke Thaise inrichting, maar het was hier toch wel sfeervol. Als voorgerecht hadden we een mix genomen van alle voorgerechten. Lekker, maar niet heel bijzonder. Toch wel een beetje de standaard hapjes die je kan verwachten bij een Thais restaurant. De hoofdgerechten waren HEERLIJK! Alles vers gemaakt! Nam later ook even een kijkje in de keuken waar drie Thaise dames achter het fornuis bescheiden vroegen of ik lekker had gegeten. Het is zeer lekker Thais eten in een restaurant ipv een toko en dat is ook wel eens gewenst! top! ik kom snel weer terug.
Roodborstje .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
om te beginnen is de ambiance natuurlijk schitterend maar daar komen we niet voor. We komen om lekker te eten en dat is wederom gelukt. Zoontje neemt natuurlijk weer Pad Thai, met kip. Hij is zo slim om te zeggen; zonder taugé, maar vergeet de rode peper. Helaas, veel te heet voor hem. Hij krijgt echter zonder mankeren een nieuwe portie. Man en ik nemen het menu. Een kleine loempia, viskoekje en garnalen-in-een-jasje vooraf. Heerlijk. Ook hier verdenk ik de Sligro de viskoekjes gemaakt te hebben maar alla. De kokoskippensoep is overheerlijk. Vol dunne schijfjes kip, en galangalwortel en sereh alleen summier, voor het authentieke aspect. Dan de hoofdgerechten; ossenhaas in rode curry, kip met cashewnoten en garnalen. Alles supervers en heerlijk, vooral de ossenhaas en de kip. De kip is heel subtiel gebakken in een jasje. Dat werd dus een doggybag. Alleen de toetjes in Aziatische restaurants kunnen ons niet zo bekoren maar dat is algemeen bekend.
Cereja P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Werkelijk een TOP-Thai! Het eten is of er een engeltje over je tong...... De maaltijden worden mooi opgediend in een fijne ambiance die een mix is van lounge met Thaise invloeden. Last but not least de dames die serveren, ontvangen je gastvrij, zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader. Wij gaan er vanuit Haarlem speciaal naar toe.
Ron en Henny Pitters, Haarlem
cat D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Met 4 personen hier gegeten en we vonden het erg tegenvallen.
De schotel met verschillende voorgerechten ging wel maar was niet bijzonder. De verschillende hoofdgerechten ( we hadden allen wat anders besteld om van elkaar te proeven) leken qua smaak erg op elkaar, ook was alles veel te zout. We hebben dit gemeld maar er werd niets mee gedaan. We mistten heel erg het verse waar de Thaise keuken bekend om staat.
Jammer, hier gaan we niet meer naar toe.
Ferran W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Heerlijke no-nonsense Thai, trendy chique inrichting, buitengewoon vriendelijke bediening en niet onbelangrijk: authentiek Thais eten. Net als bij veel andere Thaise restaurants wordt de scherpte van de gerechten aangegeven met pepertjes en neem van mij aan: 3 pepertjes staan gewoon voor bloedverziekend scherp. Geen concessies aan de doorsnee Europese smaak. Probeer bij het bestellen niet de Thaise namen van de gerechten uit te spreken, maar geef - net als bij de Chinees - gewoon de nummers door, die dingen staan er niet voor niks :-) Witte huiswijn smaakt er prima bij. Prijs/kwaliteit mag zonder meer uitstekend genoemd worden.