Naast de Poort

Markt 16 3961 BC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant Naast de Poort

Proef Frankijk en het seizoen

Gelegen in de prachtige oude binnenstad van Wijk bij Duurstede, tegenover de Grote Kerk op de markt. De Frans georiënteerde menukaart speelt perfect in op elk seizoen. Alleen producten die op dit moment het op hun allerbest zijn belanden in de pan en op je bord. Genieten!

Meer informatie over restaurant Naast de Poort

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Naast de Poort

Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk eten, een warme ontvangst in het gezellige centrum van Wijk bij Duurstede.
Hilma S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten. Het was echt top
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ondanks kleine keuken weet kok Willem Baaij er prachtige gerechten uit te toveren! Samen met leuke jonge bediening een fijne avond gehad.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Mooie en lekker keuzes kunnen maken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Zonder overdrijving: chapeuau!
..................................................................................................................................................
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Sfeervol historisch pand in de binnenstad. Heerlijke kaart, met passende wijnen. Je merkt niks van de bediening....ze zijn er 'gewoon'.
John M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk om daar te eten. Goede bediening, uitleg over wat werd opgediend, prima gerechten. We gaan graag nog een keer.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en vonden het heel gezellig
Lot L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wat een leuk, sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten met kinderen (11-16 jaar). Gezellig interieur - "huiskamer restaurant". Bediening prettig, vriendelijk, flexibel en geduldig. Hier komen we zeker nog een keer terug. Geen onnodige poespas of uit de hoogte bediening; echt een aanrader!
Sophia W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
de kok van " Naast de Poort" is een vakman, die weet wat smaak is. De bediening is gezellig, adequaat.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De bediening is top en probeert de gasten echt in de watten te leggen.
de herfstsalade is een aanrader, mooie amuse vooraf en tussendoor. Met partner genoten van een heerlijke avond.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Fijne avond gehad met een vriendelijke gastheer en heerlijk , goed verzorgd eten.
Een aanrader!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Met een grote groep (8 personen) a la carte gegeten. Iedereen was erg enthousiast. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten was erg goed. Mijn partner had cocquilles en vis, ikzelf carpaccio en bavet en wij waren erg tevreden over het eten. Hetzelfde kregen we van onze andere tafelgenoten te horen. Ook de amuses en het lekkere broodje vooraf waren prima. Verbeterpuntje is dat wanneer het volle bak is (zoals nu het geval was), het geluidsniveau vervelend hoog is. Er zijn alleen ‘harde’ materialen aanwezig, geen stoffen zoals gordijnen, tafelkleed of schuim onder tafel en daardoor was het af en toe erg moeilijk elkaar aan tafel te verstaan. Maar zonder meer een restaurant om weer terug te komen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima bediening. Het eten was goed, maar het mag wat verrassender. Weinig groente en kleur.
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Vandaag mijn ouders geattendeerd op dit leuke restaurantje.
Ze hebben genoten van de ossenworst, tournedos en de chocolademousse.
Een aanrader? Ja zeker!
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
de sfeer is het wat stijf en formeel, wat niet helemaal wat ding is, maar de vriendelijke man die de service verleende kan ik alleen maar complimenten geven! het eten is goed, maar niet heel bijzonder. Ik kan me voorstellen dat mensen hier vaker terugkomen. Is het niet voor het eten danwel voor de service!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Altijd goed eten. Heel stabiel. Lekkere amuse en een leuke kaart. En een deskundige gastheer. Een fijne plek om te vertoeven.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
De kaart is geweldig, het eten is heerlijk, de service is top! Erg genoten van deze avond en zeker een aanrader.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten; zeer vriendelijke en attente bediening. Echt goed.
We zaten bij het raam, maar door de kamerplanten konden we niet op het mooi verlichte plein kijken.
Dilly V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel prettig.
Mooie kaart.
Er was een grote groep aanwezig, hierdoor viel op dat de ruimte erg gehorig is.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst. Dankzij het vroege tijdstip (17:30) ivm een evenement in de buurt een mooi plaatsje uitgezocht. Heerlijke amuse voor bestelling ontvangen en een lekkere sorbet als tussengerecht Bestelde gerechten waren snel en op verwarmde borden geserveerd. Genoten van de gerechten die met een fantastische saus en toepasselijke garnituur werden gepresenteerd. Juiste proporties en heerlijk van smaak. Helaas ontbrak het ons aan tijd om lang na te genieten maar dat halen we zeker snel in. Kortom: een echte aanrader!!!