Naast de Poort

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Naast de Poort

Proef Frankijk en het seizoen

Gelegen in de prachtige oude binnenstad van Wijk bij Duurstede, tegenover de Grote Kerk op de markt. De Frans georiënteerde menukaart speelt perfect in op elk seizoen. Alleen producten die op dit moment het op hun allerbest zijn belanden in de pan en op je bord. Genieten!

Meer informatie over restaurant Naast de Poort

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Naast de Poort

Arend B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
de sfeer is het wat stijf en formeel, wat niet helemaal wat ding is, maar de vriendelijke man die de service verleende kan ik alleen maar complimenten geven! het eten is goed, maar niet heel bijzonder. Ik kan me voorstellen dat mensen hier vaker terugkomen. Is het niet voor het eten danwel voor de service!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Altijd goed eten. Heel stabiel. Lekkere amuse en een leuke kaart. En een deskundige gastheer. Een fijne plek om te vertoeven.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
De kaart is geweldig, het eten is heerlijk, de service is top! Erg genoten van deze avond en zeker een aanrader.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten; zeer vriendelijke en attente bediening. Echt goed.
We zaten bij het raam, maar door de kamerplanten konden we niet op het mooi verlichte plein kijken.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst. Dankzij het vroege tijdstip (17:30) ivm een evenement in de buurt een mooi plaatsje uitgezocht. Heerlijke amuse voor bestelling ontvangen en een lekkere sorbet als tussengerecht Bestelde gerechten waren snel en op verwarmde borden geserveerd. Genoten van de gerechten die met een fantastische saus en toepasselijke garnituur werden gepresenteerd. Juiste proporties en heerlijk van smaak. Helaas ontbrak het ons aan tijd om lang na te genieten maar dat halen we zeker snel in. Kortom: een echte aanrader!!!
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vanavond via iens gereserveerd en eenbevestiging hiervan gehad via de mail. Bij aankomst was er geen plaats. De reservering was geannuleerd! We hebben geen annulering ontvangen. Was dat omdat we gereserveerd hadden via iens met korting? Jammer, hier kopt iets niet.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geen
Chila V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, met leuke extra's. De rode huiswijn is een aanrader. Vlotte bediening. Prima ambiance.
Hélène S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijke avond gehad met fijne bediening en lekker eten voor een zeer schappelijke prijs!
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, in ongedwongen sfeer. Een toppertje????????
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top restaurant met gevarieerde kaart. Leuk de amuses van het huis tussen de gerechten door.
tim R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Alhoewel de reservering niet helemaal goed doorgekomen was, hebben we hier heerlijk gegeten. Goede service en lekkere gerechten! Hier komen we zeker nog eens terug.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prettige gastheer en het eten was uitstekend bereid.
Klein restaurant met gezellige inrichting.
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de gastheer was uitermate prettig en ongedwongen.
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wat een luxe, dat jezelf tot laat moet werken en dat je gewoon in alle rust nog hier heerlijk kan eten.
Ons werd echt een gezellige avond gegund. We waren de laatste maar we werden er niet uitgekeken.
Dat is pas chique dat je gewoon op je gemak kan zitten.
Het eten is met liefde bereid en dat proef je ook. Na het eten nog een klein babbeltje met de chef.
Ik zeg een zeer geslaagde avond!
Tineke G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Enkele vleesgerechten waren ons inziens te zout. Een voorgerecht was qua hoeveelheid summier tov andere voorgerechten. Prima groente als bijlage op het bord.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Echt genieten van heerlijk eten en uitstekende service in een gezellig, niet te groot restaurant. Hoge kwaliteit eten en uitstekende bediening. Altijd een goed idee om hier te eten. Ook de gerechten buiten de kaart om zijn aan te raden. We komen hier vaker en blijven met plezier terugkomen. Ben je in Wijk bij Duurstede en hou je van heerlijk, kwaltitatief uitstekend eten ga hier dan zeker heen.
anja V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten. Gezellige sfeer
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Hoofdgerecht buiten de kaart genomen.
Beide gerechten waren goed op smaak en het vlees was perfect van garing, zowel het livarribstuk als de op drie manieren bereid hert.

De menukaart had genoeg keuze; niet teveel , zodat er voldoende aandacht is voor de bereiding.
Ook een aantal vegetarische gerechten
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017