Naast de Poort

Markt 16 3961 BC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant Naast de Poort

Proef Frankijk en het seizoen

Gelegen in de prachtige oude binnenstad van Wijk bij Duurstede, tegenover de Grote Kerk op de markt. De Frans georiënteerde menukaart speelt perfect in op elk seizoen. Alleen producten die op dit moment het op hun allerbest zijn belanden in de pan en op je bord. Genieten!

Meer informatie over restaurant Naast de Poort

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

Sander M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Top restaurant met heerlijke en betaalbare gerechten.
Absolute aanrader die garant staat voor gezellige en lekkere avond.
arthurovermans51 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Als vanouds bijzonder lekker, zullen binnenkort eens met vrienden hier komen dineren.
Verder nu geen speciale suggesties van ons. Het was Valentijn-avond dus bijna alle tafels bezet door verliefde paren!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende variëteit aan voorgerechten en hoofdgerechten. Gastvrije ontvangst en prettige ambiance.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten, leuke kleine tussengerechtjes. Alleen jammer dat we met z'n tweeën waren. Maar ja het was ook een dinsdagavond.
LbWbD .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dineren (want ik noem dit geen eten) bij Naast de poort is altijd een feestje. Heerlijke hapjes van het huis tussen de gangen door. Alles ziet er prachtig uit en smaakt heerlijk. Bediening heel vriendelijk en niet opdringerig. Neem de tijd om hier naar toe te gaan. Je zit zo een paar uur heel gezellig aan tafel. Op een mooie zomeravond is het ook heerlijk vertoeven op het terras buiten op de markt voor het restauran. Alsof je in het buitenland bent.
Hans-martin O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere en verrassende combinaties en goede porties (niet te veel/weinig). Vriendelijke bediening die genoeg aandacht heeft en ziet wanneer je iets wilt.
Ciska P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fantastisch heerlijke avond gehad. Fijn woonkamer gevoel met fantastisch eerlijk eten
De tafel van Sarida V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We eten hier graag, de beste gesprekken aan tafel hebben we hier. Geen voortdurend gezeur of het gesmaakt heeft, wel even een kort uitwisselingetje over het hoognodige en altijd dezelfde servicegerichtheid zonder opsmuk.
Andre V.
Altijd weer verrassend. Eten van zeer goede kwaliteit. Perfect passende wijnen. En goede prijs kwaliteitverhouding. Weer met tevreden gevoel naar huis
Andy H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten erg goed goede prijs/kwaliteitverhouding
Aardige service
E. M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een dikke 10 waard.Het eten en de bediening uitstekend, lokatie prima. Ook leuk de tussen gerechtjes. Fijne bediening. De kalfslever als hoofdgerecht is zeer aan te raden! Het is een plek waar je naartoe gaat als je net wat meer wil dan gewoon uit eten gaan.
E. M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
goed restaurant met lekker eten. Is een aanrader voor als je net even iets meer wilt dan gewoon uit eten gaan
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel Goed eten en een attente en persoonlijke bediening. (Leuke kaart trouwens)
Dit alles gepaard met een goede wijnkeuze. De sfeer is persoonlijk en relaxed.
Een echte aanrader om eens lekker uit eten te gaan
Y L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten en de bediening in Naast de Poort zijn uitstekend en het restaurant is een gezellige en ook knusse locatie. Wel werd het, naarmate de avond vorderde, behoorlijk warm in het restaurant. Dit hebben de gasten uiteindelijk zelf opgelost door, zo nu en dan, de buitendeur open te zetten. Toen wij naar de warmte vroegen erkende het bedienend personeel er bekend mee te zijn, maar een oplossing werd niet aangedragen. Vinden wij slordig.
Verder een gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De steak tartaar was heerlijk op smaak. De kalfslever als hoofdgerecht is zeer aan te raden! Enige nadeel was dat we redelijk lang moesten wachten voor we gezien werden en het eerste drankje kregen, maar het terras was dan ook lekker druk. Heerlijke amuse en spoom.
vdijkester .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten voor een prima prijs.Goede bediening,niet te groot waardoor er een knusse sfeer ontstaat.
We komen zeker een keer terug!
n_deruiter .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Eten was niet bijzonder, maar prima. Bediening oke, alleen zou ik de oudere ober aanraden snel ander werk te zoeken want bij verschillende tafels aangeven (waaronder ons) dat je het werk niet leuk vind, is niet erg professioneel.
anja216 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor het 3 gangen menu en kregen vooraf zelfs nog een amuse van zalm en tussendoor nog een glaasje met sorbetijs. Goede bediening en gezellige sfeer. Zeker een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding
jhvanommen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Vriendelijke ontvangst. Onze jassen werden netjes aangepakt en naar de garderobe gebracht. Wat wij heel belangrijk vonden is dat de gevraagde tafel ook in orde werd gemaakt. De vriendelijke bediening reageerde ook snel.
Het eten was prima in orde met smakelijke tussengerechtjes. (gratis) De vierpersoons tafels staan wel wat dicht op elkaar. Prima kwaliteitsprijs verhouding. Wij komen zeker terug
HarmB61 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gisteren, eerste paasdag, daar wezen eten. Afsluiting van familiedagje. Een klein maar fijn en cosy restaurant. Het eten was goed, de bediening top, en het straalde verder gemoedelijkheid uit. Zeker de moeite waard om er (weer) een bezoekje aan te brengen.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Zeer prettige bediening, goede sfeer en lekker gegeten met goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader dus in deze gezellige stad