Naast de Markt

Drieharingstraat 31 3511 BH Utrecht Nederland Kaart
31-302102009

Over het restaurant Naast de Markt

Ode aan Sofia Loren

Hier krijg je spontaan een Mediterraans gevoel door de glazen vitrine vol lekkernijen, de kleurige kaarsen en tegeltjes op de vloer. Het zijn voornamelijk Italiaanse gerechten zoals pizza’s en pasta’s en antipasti plateaus die op de kaart staan. Koken met liefde, zou Sofia Loren zeggen. De Drieharingstraat is één van de meest levendige en schattige straatjes in Utrecht.

Meer informatie over restaurant Naast de Markt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,1
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
pastagerecht was niet om over naar huis te schrijven, maar de antipasti en de salade daarentegen waren heerlijk. De inrichting is leuk, de open tuin aan de achterkant een prachtig decor. Jammer dat op het einde van de avond iedereen zo druk was met naar beneden lopen dat ze niet meer om zich heen keken en we lang op bediening moesten wachten.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
leuk restaurant, knus, gevarieerde kaart en vriendelijke bediening. top voor n etentje tussendoor... niet echt voor n feestje
Lotje V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heel gezellige locatie!
Verbeterpuntje: De pizza is te hard om door te snijden. Met de handjes eten...
Prijs/kwaliteit is prima, want het is een leuke avond voor een klein prijsje.
Service is top!
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Aardige man aan de telefoon tijdens het reserveren. Kregen bij binnenkomst de keuze uit een aantal zeer mooi geplaatste tafels. Voorgerecht (Carne voor 2 pers) was erg lekker! Jammer dat sommige hapjes vrij koud waren, maar dat mocht de pret niet drukken. Pizza was gewoon goed en lekker, de bodem was zeker het vermelden waard. Risotto was een stuk minder, maar dit werd zeer netjes opgelost.
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Prima gerechten: goede prijs-kwaliteit verhouding. Beetje rumoerig, maar gezellig restaurant. Bomvol, dus reserveren. Het duurde veel te lang voordat gerechten opgediend werden: 30 min voorgerecht en een uur voor het hoofdgerecht (we kregen wel excuses en gratis koffie)
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gisteravond bij Naast de Markt gegeten. Toen we binnen kwamen was het al erg druk en schrokken we een beetje van hoe rumoerig het was. Uiteindelijk kregen we een tafel achter in het restaurant waar het iets rustiger was. Na een tijdje raakte je echter aan het geluid gewend en was het eigenlijk heel gezellig! Deed me denken aan een Spaanse tapasbar.

Het eten is echt heerlijk! Het antipastiplateau en de pizza Coppa di Parma zijn echte aanraders!

De inrichting is ook erg leuk en gezellig. Vriendelijke bediening. Al met al een top avond gehad hier! Ik wil zeker een keer terugkomen.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Hoofdgerecht was erg lekker. Wel erg druk en veel lawaai. Kon elkaar nauwelijks verstaan.
Sietske Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Ik heb eerder bij de markt gegeten, maar vond het deze keer een beetje tegenvallen. Ik had de spaghetti met Gamba's en mijn schoonmoeder de Eendenborst. Het was prima, maar niet bijzonder. De bediening leek wat gehaast en het voelde alsof ze ons snel weer weg wilden hebben.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Op zich is iedereen er vriendelijk, wordt je snel en vlot bediend, was het eten ook snel daar (half uurtje) en heb ik niet slecht gegeten. Ik vond het jammer dat ik bij de eend de appelsien niet echt geproefd heb,vond de portie wat aan de kleine kant en weinig variatie in groenten en smaak. Er is bij een vleesgerecht ook geen aardappel of pastagerecht voorzien waar je dus achter moet vragen en bijbtalen. Voor ons Belgen was dat een beetje vreemd. De salade die mijn moeder had was echter wel een grote portie en voldoende. Vreemd dat de hoofdgerechten zo verschillen in portie.
Het is er verder zeer luid, op het onaangename af. Indien ze iets aan de akoustiek doen denk ik dat dit te verbeteren valt.
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prettig gegeten. Snelle en vriendelijke bediening.
Het zat vol, dus wel wat rumoerig.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Geweldig gastvrij ontvangen. Zij wisten dat wij weer snel weg moesten om op te treden en deden er alles aan dat wij op tijd weg konden.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Naast de Markt en Markt is zeker een restaurant waar ik regelmatig naar toe ga. Altijd heel erg lekker en kwalitatief goed eten.
karin R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We kregen een verkeerde maaltijd dus helaas duurde het hoofdgerecht daardoor wat langer. Lasagne en maaltijdsalade waren lekker. Toetjes waren ook lekker. Er bleek echter wel een pluisje met haartjes in het koekje te zitten die op de chocoladetaart zat. Gelukkig zag ik het voordat ik een hap nam. De serveerde bood excuses aan en heeft twee drankjes van de rekening afgehaald. Dat vonden we goede service.
Sfeer is gezellig en stoelen zitten prima. Gezellige tent, vriendelijke bediening en gemiddeld eten.
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De kaart staat vol met smakelijke dingen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een anitpastiplateau, de tonijn en vcourgettesoep als voorgerecht en de hertenbiefstuk, kabeljauw, pasta met wildzwijn en een pizza met zuurkool als hoofdgerecht. Het eten was superlekker en de bediening vriendelijk en oplettend.
ENige minpunt: Als het wat drukker wordt, wordt het wel erg rumoerig in deze zaak. Dat kan als gezellig verkocht worden, maar is vooral erg lawaaiig.
Al met al een heerlijke avond gehad.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het was vrij druk, maar toch uiterst vriendelijke, gastvrije en vlotte bediening. Kaart ziet er goed uit en wat we gegeten hebben, smaakte ook prima. Zeker een aanrader.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten voor een hele nette prijs. Plateau als voorgerecht is erg lekker en leuk om te delen als je met een groepje bent. Sympathieke bediening. Aanrader!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goede, snelle en vriendelijke bediening.
Heel erg lekker gegeten, ik voelde mij heel erg op me gemak! Wij gaan hier zeker nog eens terug komen.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg leuk restaurant, na theater bezoek hier geweest. Voorgerecht (anti-pasti) was top! Heerlijke wijnen en rappe bediening.
Ann A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Wat een ontzettende leuke avond hebben wij bij restaurant Naast de markt gehad! Leuke sfeer erg gezellig en informeel! Bediening correct en aardig. Maar het eten was echt super lekker. Wij hadden vooraf een Mercato plateau dit is een plateau met vega, vlees en vis hapjes. Alles goed op smaak en creatief. Daarna had ik de scholfilet met truffelrisotto....Wauw alle smaken kwamen samen. En als dessert die de avond goed afsloot een semifredo met mango Top. Zeker een aanrader voor een onbezorgde gezellige avond!!
Philippe H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een vriendsin en ik hadden pizza besteld, pizza was zo hard dat je et een ruit mee in kon gooien. Korst was veel te hard ziwel die vriendsin als ik hadden pijn ik onze vingers van het snijden