Naast de Joffer

Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Naast de Joffer

Paulus46 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Al ettelijke keren gegeten Naast de Joffer, en aangezien wij niet over één nacht ijs gaan is het dan nu tijd voor een recensie.
Alle keren een zeer hartelijk welkom van een perfecte gastvrouw. Niets is teveel, (bijna) alles mag en kan.
De gerechten staan vlot op tafel en zijn met veel ziel bereid. Dat proef je en dat zie je. Vooral de Jambalaya en de Cajunburger vallen altijd zeer in de smaak. Het zijn eetcafé prijzen maar laat je daardoor niet afschrikken. Alles is even lekker! Lemon Cheesecake als dessert maakt de maaltijd af.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Enorme porties dat wel, dus bij het heerlijke toetje een klein beetje spijt dat we ook al een voorgerecht (overigens zalige crabcakes) hadden genomen. Lekkere smaken.
Je moet iets langer wachten op je eten omdat er maar 1 kok in de keuken staat. Er was ook maar 1 iemand om te bedienen, waardoor we soms iets langer op de drankjes moesten wachten, maar dat maakte ons niet uit.
Wat ons hoogst verbaasde is dat het niet zo erg druk was (binnen 3 tafeltjes bezet met in totaal 10 mensen en wij zaten er vanaf 18.30 tot 22 uur) en buiten zat 1 grote tafel van 6 man en dat gasten die vanaf 20.30 wilde eten (meerdere mensen kwamen binnen om het te vragen) allemaal geweigerd werden met de boodschap dat al het eten op was.... Klonk als een smoesje, wij hadden het gevoel dat ze er gewoon klaar mee waren voor die dag (of gewoon slecht ingekocht, kan ook natuurlijk)
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij restaurant Naast de Joffer Leuke inrichting, fijne muziek. Super leuke bediening. Hier tenminste nog aandacht voor een klant, niets is teveel. Echt een aanrader
René V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Even snel wat gegeten met een collega, deze rade de Gumbo aan.... echt hij had niets te veel gezegd. Perfect gerecht...... Leuk, klein maar echt gezellig, leuke bediening zeker voor herhaling vatbaar.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Dit restaurant uitgekozen omdat we zelf goede herinneringen hebben aan het Cajun gebied (zuiden van Louisiana). Op vrijdagavond om 6 uur waren we de eersten. Daarna stroomde het snel vol in dit kleine restaurantje met pakweg 6 tafels. Gezellig maar eenvoudig interieur. Weinig in het interieur doet denken aan het Cajun gebied in Louisiana (foto's e.d.). Helaas geen Cajun muziek. De kaart is net vernieuwd, maar nog niet "definitief". Als aperitief een glaasje Southern Comfort. Eén broer koos de New Orleans Gumbo: een pittige en rijkgevulde maaltijdsoep met kip, gamba's en worstjes. Goed van smaak. De andere broer had de Blackened snoekbaars. De serveerster vertelde dat het "blackened" nu was vervangen door "gepaneerd". Toch maar geprobeerd. Helaas overheerste het paneer te veel de smaak. Toch maar teruggaan naar blackened! Eén broer had de Crème brulée: Lekker van smaak, maar te warm geserveerd (geen krokant suikerlaagje). De andere broer was goed te spreken over z'n Lafayette Lava cake. Met name de pecannootjes maakte het gerechtje erg lekker! Geen kleine porties! De toiletten zijn bij het café (De Joffer) ernaast. Daarvoor moet je buitenom! Als het druk is in het restaurant, moet je wel geduldig zijn. Op loopafstand van het station en de halte van lijn 1.
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Het is een klein restaurantje, qua decor is het niet heel gezellig, maar ok.
Maar dat eten, wat een heerlijkheid. Het ziet er prachtig uit als het op tafel komt, het ruikt goed en het smaakt echt fantastisch. Ik had de gumbo, wow! Ik ben nog nooit in the Deep South geweest, dus weet niet hoe de authentieke variant smaakt, maar dit was in ieder geval verrukkelijk!
Mijn tafelgenoten hadden de steak en de kaasfondue en ook die waren erg tevreden.

De dame van de bediening kon de drukte helaas niet aan in haar eentje, dus je moet hier geen haast hebben. Maar ze was wel vriendelijk.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Klein maar fijn, dit restaurant. Grote porties, met smaak bereid. Wij komen hier graag. Zo ook vorige week. Zoals altijd was de bediening buitengewoon vriendelijk en warm, na de hele namiddag op het terras gezeten te hebben en van de verrukkelijke inktvisringen gesmuld te hebben (aanrader!!), hebben we hier 's avonds laat nog heerlijk gegeten. De Cajun kaasfondue (13,50 pp) die we kozen was goed aangekleed en lekker op smaak gebracht met verse pepers. Als nagerecht kon ik de verleiding van de chocoladetaart niet weerstaan (nog een aanrader!). Aangezien de rekening ook nog eens plezierig laag is, zullen we hier zeker nog veel vaker komen.
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Wij houden wel van het eten uit de zuidelijke VS, en *moesten* dit Cajun restaurant dus een keer proberen. We hebben genoten. Verse ingrediënten die heerlijk klaar gemaakt waren. Vooral de Cajun Fried Chicken, een voorgerecht, is een aanrader! Alles lijkt Amerikaans, inclusief de grootte van de porties, als je een voorgerecht en nagerecht bij besteld, kun je het hoofdgerecht prima met z'n tweeën delen.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
een knus tentje met vriendelijk personeel waar we met z'n vieren heerlijk cajun gegeten hebben. we komen zeker terug!! :-)
Erlijne V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Een heel gezellig klein restaurantje: 1 kok, 1 personeelslid in de bediening.
Het restaurantje 'hangt' echt aan de naast gelegen kroeg: herentoilet is bij de buren, ook de sterke drank moet bij de buren vandaan komen.
De sfeer is goed en de bediening heel vriendelijk.
Wat het een super restaurant maakt is dat het eten echt heel lekker is, maar ook super betaalbaar! Vooral het toetje met in rum gebakken banaan was om je vingers bij af te likken.
Leone W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Vanavond gegeten bij naast de joffer....er waren genoeg positieve recensies die het voor ons helaas niet hebben waar gemaakt. Nadat we ruim een uur op het voorgerecht hadden gewacht kregen we de crabcakes. Deze waren redelijk van smaak, hoewel de krabsmaak ver te zoeken was. Daarna was het wederom lang wachten op het hoofdgerecht. Best apart met maar vijf tafeltjes ! De gumbo en jimbalaya waren ook wel op smaak alleen leken de ingrediënten niet vers. Kortom geen professionele omgeving ! Voor ons dus geen aanrader.
Lieve Blackwidow en Davy. Heb wel even de bon erbij gepakt. Gereserveerd om 19.00 uur, aanwezig 19.20. Eerste bestelling 19.27. Betaald met pin om 20.57. Dat geeft na ruim een uur wachten op het voorgerecht ongeloofwaardig weinig tijd lang te wachten op het hoofdgerecht. Best aparte recensie. Jammer
Eija M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
We gingen eigenlijk voor de Cajun avond, maar die ging niet door. We besloten toch te blijven, het weer was ok, dus konden we buiten zitten. De bediening was uiterst vriendelijk. We hebben alleen een hoofdgerecht genomen. De jambalaya was heel lekker, ik waande me weer in Louisiana. Goed gevuld met gamba's en chorizo. Mijn partner nam een Louisiana steak, zeer mals, met een lekkere cajun style sauce. We komen zeker terug!
Elisa J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Ik ben nu twee keer bij Naast de Joffer geweest en het was twee keer super lekker! Het menu is elke week anders en gebaseerd op verse seizoensproducten.

De eerste keer had ik een soort soep met allerlei vissoorten en garnalen - het was echt te proeven dat dit vers was. De soepbasis was ook perfect op smaak gebracht.
De tweede keer had ik een curry waardoor ik even dacht dat ik in Thailand zat. Verrukkelijk!!
Nog een aanrader: de gefrituurde tortillareepjes als toetje! Maar dan wel om te delen want het is een hele berg. Je kan gewoon niet stoppen als je daar eenmaal aan begonnen bent!