Naast de buren

Groenekanseweg 168 3737 AK Groenekan Nederland Kaart

Over het restaurant Naast de buren

Dorpse gezelligheid bij de buren

Naast De Buren is een gezellige dorpsbistro in het landelijke Groenekan. Je kunt hier heerlijk tafelen. Het a la carte menu is uitgebreid, maar regelmatig zijn er ook lekkere samengestelde menu’s. Een 'Sunday Special; of 'Wat Schaft de Pot'. De keuken weet elke keer weer een mooie samenstelling te bereiden voor een fijne prijs. En of je nou binnen zit of van de zon geniet op het terras, eigenaren Ted en Debby zorgen dat je kan rekenen op dorpse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Naast de buren

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:30

Sluitingstijd

15 t/m 28 maart 2017

Uitmuntend
9,3
9,4

Jouw recensie over het restaurant Naast de buren

Hans en J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima eten, gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening, gezellig druk - ideaal adres om een avondje bij te kletsen.
Weer eens wat anders dan De Bilt en Bilthoven
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was erg goed. Kwamen in een week waarin recepten van de oude kaart in de aanbieding waren dus prijs/kwaliteit verhouding was ook erg goed. We waren ook erg te spreken dat alle voorgerechtjes ook in een kleine variant te bestellen waren. Heerlijk maatje als je wel zin hebt in iets vooraf maar niet meteen vol wil zitten!
leo L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heel plezierige avond gehad. Prima inrichting, niet gezocht kostbaar, maar fijn om te zijn. Bediening persoonlijk met aandacht. Eten TOP. Ook niet gezocht ingewikkeld maar top in smaak en kwaliteit.
De tafel van Ankie en Aad D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was weer heerlijk!
Annemiek H.
Het was heerlijk eten en met zorg klaargemaakt en opgediend in huiselijke sfeer.
Gelukkig geen harde muziek die je vaak in restaurants hoort, maar een rustige sfeer waar het echt gaat om wat je op je bord krijgt en dat was top!!!!!!
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat we gegeten hebben was bijzonder goed. De bediening eveneens. Dus met een woord top.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Naast de Buren is een begrip in de wijde omgeving van Groenekan. Het eten is prima, de bediening is vriendelijk en efficiënt. Het is wel aan te raden om er per fiets naar toe te gaan, want OV is niet vlak in de buurt en er is weinig parkeergelegenheid in de omgeving.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten is hier altijd goed en het was weer gezellig.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
In tegenstelling tot sommige eerdere recensies: vlotte ontvangst en bediening. Waar voor je geld. Geen overdreven gedoe. Gewoon eerlijk en prettig.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Weer goed!
Lissy H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
weer heerlijk gegeten van wat de pot schaft!vriendelijke bediening.en einde maart heerlijk op het terras.komen hier zeker terug
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten en warme en vriendelijke bediening. Hertfilet was super mals en smaakvol!! Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij Ted!
A. T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Attente bediening, gezellige sfeer, goede kaart, uitstekende prijskwaliteit verhouding, je kunt er beperkt maar ook uitgebreid dineren, wij komen hier graag.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Gewoon een restaurant zoals een restaurant moet zijn. Leuke gerechten, goed van smaak en vooral een prettige, niet te overdreven en toch correcte, bediening.
r V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de buren met mijn ouders. vriendelijke ontvangst en op een leuke manier al rekening gehouden met het dieet van mijn vader dat ik wel al via de mail had doorgegeven bij de reservering. We hebben meegegeten met de "pot" hetgeen toch een leuke keuze is van gerechten; vis, vlees of vega. De gekozen kipsaté was heerlijk bereid en mals, geserveerd met friet en salade. De a la cart kaart ziet er trouwens ook pefect uit.
Kortom een aanrader voor mensen die even eruit willen en gezellig "bij de buren" willen eten.
daveandann .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Sfeervol, klein restaurant tussen de ganzen en weilanden. Er is naast een kaart ook een weekhap. Aardige bediening. Gewoon erg lekker, gerechten zien er leuk uit zonder opsmuk; en met sublieme frietjes.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Erg leuk gelegen restaurant. Ruime opzet binnen, tussen de tafels zit meer dan voldoende ruimte, dus dat geeft een heel prettige en comfortabele sfeer. Bediening was zeer vriendelijk en snel. Wij aten met 6 personen, dus veel verschillende gerechten om te beoordelen. Maar echt alles was verrassend goed.zowel qua smaak, samenstelling en versheid. Wij komen hier zeker nog eens!
Mathijs K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Lekker gegeten, goeie chef. Mooie ambiance. Misschien voor sommige mensen te rustig. Groenekan is een mooi dorpje. Prima parkeergelegenheid (gratis).
Docter K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
top restaurant in een super mooie dorpje. eigenlijk niet verwacht in het dorp. lekker vroeg aan tafel met 2 gezinnen. bekende toppers op de menu wat wil je nog meer. de prijzen zijn super. alles kan zelfs buiten de kaart om. even de bekende ouderwetse garnalen cocktail met toast. een topper daarna wat bekende toppers wederom. super avond kids mega blij en mega betaalbaar. dat zijn de mooie plekjes. en een chef Ted met een mega smile op zijn gezicht dat zie je ook niet veel
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Al vele malen hier gegeten in wij komen graag in deze gezellige dorpsbistro met een goede sfeer. Regelmatig wisselende menukaarten en altijd veel gasten. Wij kozen ditmaal om binnen te zitten en genoten van een heerlijk glas witte huiswijn. Chardonay. De escargots zijn hier verrukkelijk en uiensoep smaakte voortreffelijk.
De vis van de dag, was ditmaal een prachtige zalmfilet, mooi gebakken met een lekker salade en wat frites. Tja, en wat wil je nog meer. De koffie met wat lekkere pindarotsjes zijn bijna traditioneel. De bediening is bijzonder vriendelijk en is zeer oplettend en de eigenaar maakt graag een gezellig praatje. De prijs kwaliteit verhouding is in orde en wij komen hier zeker met een regelmaat terug. Echt een aanrader.