Naast de buren

Groenekanseweg 168, Groenekan, Netherlands 3737 AK Groenekan Nederland Kaart

Over het restaurant Naast de buren

Dorpse gezelligheid bij de buren

Naast De Buren is een gezellige dorpsbistro in het landelijke Groenekan. Je kunt hier heerlijk tafelen. Het a la carte menu is uitgebreid, maar regelmatig zijn er ook lekkere samengestelde menu’s. Een 'Sunday Special; of 'Wat Schaft de Pot'. De keuken weet elke keer weer een mooie samenstelling te bereiden voor een fijne prijs. En of je nou binnen zit of van de zon geniet op het terras, eigenaren Ted en Debby zorgen dat je kan rekenen op dorpse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Naast de buren

• : Gratis parkeren langs de gehele Groenekanseweg

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:30

Sluitingstijd

15 t/m 28 maart 2017

Jouw recensie over het restaurant Naast de buren

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zowel de vis als vleesgerechten waren om te smullen. Voor een goede prijs in een gezellige entourage. Leuke acties met maandmenu's en "eten wat de pot schaft", buiten de kaart om. Het tempo tussen de gangen lag wel wat hoog, maar dat hadden we ook zelf kunnen aangeven, of er bijv. even gewacht kan worden. We denken hier nog vaker te gaan eten.
Bunnik H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten en prima bediening.
Jgbluemink B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wij kwamen op aanbeveling van derden en wij waren verrast door de sfeer en de ontvangst. De bediening was attent en vlot. Het was wel lastig om de auto kwijt te raken. Wij zijn vast van plan terug te komen.
Renateblankensteijn B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Prima sfeer en heerlijk eten de biefstuk was erg mals.en voor ieder wat wils kun je een leuk gerecht vinden op de kaart.
W.bes B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wat een gezellig restaurant,huiselijk en toch uit!en een heerlijk avondje uit lekker gegeten !
Lissy H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten van wat schaft de pot!volgende keer graag een tafel aan de andere kant (daar galmt het minder en is er ook geen grote tafel
mijn moeder kon mij niet verstaan!)lekker eten een relaxde sfeer en vriendelijke bediening!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De kaart is gevarieerd, de bediening is vriendelijk en het eten is niet duur. "Eten wat de pot schaft" maakt het mogelijk dat je ook met een kleine beurs lekker uit kunt eten.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was weer fantastisch.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ondanks een hele grote groep, snel en netjes geholpen. Lekkere keuzes allemasl. We waren allemasl zeer tevreden en hebben heerlijk gegeten. Een aanrader
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
we hebben hier heerlijk mosselen gegeten, waren heerlijk bereid , maar portie was aan de kleine kant, hebben we op gelost door extra pannetje te bestellen , liever iets duurder maken , en dan gewoon kilo per persoon.verder prima restaurant komen zeker weer terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Al bij de reservering was er duidelijke zorg voor de gasten. Heel plezierige ontvangst, goede bediening en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Op naar de volgende keer!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zojuist voor het eerst bij "naast de buren" gegeten en ik kan er makkelijk over zijn: hardstikke goed. Ten eerste de bediening: vriendelijk, meedenkend en adequaat. Het eten: een mooie 8+, zowel het voorgerecht (carpaccio) als het hoofdgerecht welke de "klassieker" bleek te zijn: heerlijk gekruid kalfsgehakt in korstdeeg. De huiswijn, redelijk geprijsd, smaakte heerlijk en rondde alles prima af. Daarnaast kregen we, ongevraagd, heerlijk brood met tappenade welke, net als een karaf water, niet vermeld werd op de rekening.U begrijpt: we komen hier zeker terug!
Willem van der Bijl
M.j. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Zoals gebruikelijk prettige sfeer en goede kwaliteit.
We hebben weer genoten en kunnen deze zaak zeker aanbevelen.
De `aanschuifformule`doet het goed en de menu´s daarvan worden steeds doorgegeven aan vrienden en bekenden.
Anne-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ik kom heel graag bij Naast de Buren! De locatie is heel plezierig, naast een dorpsweg waar hoogstens 30km/u gereden mag worden, en waar wandelaars en fietsers die snelheid ook wel afdwingen. De keuken is bijzonder goed, en ik ben erg dol op het voorafje van slakken met veel knoflook. Vriendelijke bediening, bescheiden prijzen, de charmante omgeving van Groenekan — wat wil een mens nog meer?
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prima gegeten, goede ambiance en sfeer. Verhouding prijs en kwaliteit gewoon heel goed. Dit reeds meerdere keren zo ervaren.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk buiten gezeten en genoten van een heerlijke maaltijd en een attente bediening..................................
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Goede sfeer, goede hap en een cadeautje om buiten te kunnen eten! De kwaliteit is stabiel, waardoor wij een regelmatige gast zijn! Top!
Cx X.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Een half uur na binnenkomst konden we bestellen, daarna bijna een halfuur op een broodmandje moeten wachten. Deze kwam uiteindelijk gelijk met het hoofdgerecht. Beetje jammer.
Het eten was lekker maar de bijgerechten hadden wat spannender gemogen. Een bakje sla met komkommer en tomaat is wel erg simpel.
Erg storend dat er door anderen naast je gerookt wordt op het terras terwijl je zit te eten. Hopelijk gaat het rookverbod op terrassen snel in!
Thom P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker eten voor een eerlijke prijs. Leuk personeel en een aardige gastvrouw
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk genoten van het lekkere eten en de gastvrije en fijne sfeer.