Naast de buren

Groenekanseweg 168 Groenekan Nederland Kaart

Over het restaurant Naast de buren

Dorpse gezelligheid bij de buren

Naast De Buren is een gezellige dorpsbistro in het landelijke Groenekan. Je kunt hier heerlijk tafelen. Het a la carte menu is uitgebreid, maar regelmatig zijn er ook lekkere samengestelde menu’s. Een 'Sunday Special; of 'Wat Schaft de Pot'. De keuken weet elke keer weer een mooie samenstelling te bereiden voor een fijne prijs. En of je nou binnen zit of van de zon geniet op het terras, eigenaren Ted en Debby zorgen dat je kan rekenen op dorpse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Naast de buren

• : Gratis parkeren langs de gehele Groenekanseweg

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:30

Sluitingstijd

15 t/m 28 maart 2017

9,1

Jouw recensie over het restaurant Naast de buren

• Datum van je bezoek: 16 mei 2018
was weer super gastvrij, heerlijke dagschotel gegeten. We komen zeker weer terug Veel keuze zelf op de "kliekjes dagen" Prima plekje om te eten met collega's, vrienden en zelf alleen.
Lissy H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
lekker en gezellig restaurant met vriendelijk en attente bediening!met lekkere vlees vis of vegetarische dagschotel:wat schaft de pot.ook het
maand menu was erg lekker!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een prima plek om met familie en/of vrienden te genieten van lekkere gerechten, waarbij extra aandacht is besteed aan de ingrediënten (seizoen, regio). Gewoon relaxed genieten.
M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellige bistro met vriendelijk personeel en erg leuk dat de kok zijn eigen gerechten uitserveert.

Helaas gaven kinderen wel wat overlast en drukte
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lange wachttijd, na 45 min. Ons voorgerecht. Na nogeens 45 min. Het hoofdgerecht. Natuurlijk kwamen de 4 glazen wijn snel.
Vroeger vaak bij jullie gegeten, 11.50 euro voor een keuzemenue. nu rekenden we 90 euro af !,
Jammer, een teleurstelling. Te weinig personeel?
Mevr.w.van der Plas, voorheen Schepersveld 10 Hollandsche Rading.3739 KX.
Nu verhuist (huis verkocht) Naar Hilversum, 1211BN, 13L.
Hoop nog eens terug gekomen. Vr.groet.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
weer gastvrij onthaal, heerlijk eten, dag schotel maar prima kwaliteit. vriendelijke bediening.

we komen weer terug. mevr. j.e.nooder
L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Een buitengewoon gezellige ambiance, voortreffelijk eten, alleen dikwijls (ik kom vaker) erg rumoerig.
Voor herhaling vatbaar, misschien in de zomer als we buiten kunnen zitten?
V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker gegeten voor een acceptabele prijs.
Leuke bediening, gaven goede uitleg over het menu en namen de tijd voor ons.
Een nadeel was dat de bediening te regelmatig kwam vragen of alles naar wens was, maar ik kreeg wel het idee dat ze het meenden dus viel het nadeel nog wel mee.
Al met al een aanrader.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Kom paar keer per jaar bij Ted eten, en elke keer is het een klein feestje. Gezellige sfeer en goed eten! De bediening is zeer attent en vriendelijk. Ted komt (bijna) altijd even een praatje maken bij je tafel.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Mosselen waren erg klein, graag iets royaler met sla en groente. Bladerdeeg niet krokant, geitenkaas in het deeg verpakken?
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Samen met onze zoon en schoondochter hebben wij een zeer geslaagde avond gehad. De gerechten waren erg lekker. Niet te veel en niet te weinig. Bij het eten een lekkere fles Italiaanse wijn besteld. Als deze niet op ging konden we de fles gewoon mee nemen. Uiteindelijk was dat niet nodig omdat het een voortreffelijke wijn was die geheel op is gegaan. Keurige bediening door jonge mensen die absoluut verstand van zaken hebben. Voor herhaling vatbaar en zullen wij ook zeker bij anderen aanprijzen.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke bediening, maar niet attent. Zelf om wat te drinken moeten vragen bij hoofdgerecht, Schenken wijn niet bij. Het eten is gied, maar niet verfijnd of verrassend. Zelf je jas ophangen en ophalen.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Kleine porties voorgerecht zijn ook echt klein. De grote porties zijn normaal. De combinatie krab/coquilles is een fijngehakte smurrie, niet vies, maar ook echt niet bijzonder of lekker. Overige voorgerechten waren wel goed verzorgd en lekker, net als de hoofdgerechten.
Gezellig, rustig buurtrestaurant!
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
De uitbater van deze sfeervolle bistro Ted kan koken als de beste. Geen uitgebreide kaart, des te beter en een heel mooie prijs-kwaliteit verhouding. Zeker doen als je gezellig en informeel wilt eten.
Hans en J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima eten, gemoedelijke sfeer, vriendelijke bediening, gezellig druk - ideaal adres om een avondje bij te kletsen.
Weer eens wat anders dan De Bilt en Bilthoven
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was erg goed. Kwamen in een week waarin recepten van de oude kaart in de aanbieding waren dus prijs/kwaliteit verhouding was ook erg goed. We waren ook erg te spreken dat alle voorgerechtjes ook in een kleine variant te bestellen waren. Heerlijk maatje als je wel zin hebt in iets vooraf maar niet meteen vol wil zitten!
leo L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heel plezierige avond gehad. Prima inrichting, niet gezocht kostbaar, maar fijn om te zijn. Bediening persoonlijk met aandacht. Eten TOP. Ook niet gezocht ingewikkeld maar top in smaak en kwaliteit.
De tafel van Ankie en Aad D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was weer heerlijk!
Annemiek H.
Het was heerlijk eten en met zorg klaargemaakt en opgediend in huiselijke sfeer.
Gelukkig geen harde muziek die je vaak in restaurants hoort, maar een rustige sfeer waar het echt gaat om wat je op je bord krijgt en dat was top!!!!!!
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat we gegeten hebben was bijzonder goed. De bediening eveneens. Dus met een woord top.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Naast de Buren is een begrip in de wijde omgeving van Groenekan. Het eten is prima, de bediening is vriendelijk en efficiënt. Het is wel aan te raden om er per fiets naar toe te gaan, want OV is niet vlak in de buurt en er is weinig parkeergelegenheid in de omgeving.