Naast de buren

Groenekanseweg 168, Groenekan, Netherlands 3737 AK Groenekan Nederland Kaart

Over het restaurant Naast de buren

Dorpse gezelligheid bij de buren

Naast De Buren is een gezellige dorpsbistro in het landelijke Groenekan. Je kunt hier heerlijk tafelen. Het a la carte menu is uitgebreid, maar regelmatig zijn er ook lekkere samengestelde menu’s. Een 'Sunday Special; of 'Wat Schaft de Pot'. De keuken weet elke keer weer een mooie samenstelling te bereiden voor een fijne prijs. En of je nou binnen zit of van de zon geniet op het terras, eigenaren Ted en Debby zorgen dat je kan rekenen op dorpse gezelligheid!

Meer informatie over restaurant Naast de buren

• : Gratis parkeren langs de gehele Groenekanseweg

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:30

Sluitingstijd

15 t/m 28 maart 2017

Jouw recensie over het restaurant Naast de buren

Ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Naast de kaart kan je hier ook kiezen voor Wat de pot schaft en dan heb je keuze tussen vlees, vis en vegetarisch en dat voor een hele gunstige prijs. Daarbij krijg je sla, friet en wat warme groenten bij je hoofdgerecht. Aardige bediening. Ook heel sympatiek is, dat je na het diner ipv een dessert kan kiezen voor een bolletje ijs, zodat je toch even iets zoets proeft. Wij komen hier zeker niet voor het laatst!
Toch een puntje: als het restaurant vol zit, heb ik last van de akoestiek.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
enorm lekker gegeten!!!! top/restaurant!!!...………..gewoon een heel gezellig restaurant waar kwalitatief heel goed en smakelijk ete wordt uitgeserveerd.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het draait in een restaurant, zoals wij dat graag zien, om een welkom gevoel, attente bediening, die net iets meer doet dan alleen drank en eten transporteren, om een goede keuken en een gezellige sfeer. De familie van der Ham heeft van dit alles de perfecte mix. Er heerst oprechtheid voor de ingrediënten en voor de gasten.
Kortom: Naast de Buren in Groenekan is hartstikke goed.
B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
erg goed
ook als je een feestje of diner met fam wilt doen kun je er gerust een heen gaan
al 3 keer een fam diner gedaan bij naast de buren erg goed . en betaalbaar
gastvrouw en gastheer zijn vriendelijk en het eten is top
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
weer super, gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten. We komen snel weer terug.
prima kwaliteit vlees, heerlijke eenvoudige salade.
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gewoon leuk, ongedwongen in een rustige ambiance van een echte dorps bistro. Vriendelijk personeel en een no-nonsense atmosfeer. wij komen er regelmatig terug. Alex
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zowel de vis als vleesgerechten waren om te smullen. Voor een goede prijs in een gezellige entourage. Leuke acties met maandmenu's en "eten wat de pot schaft", buiten de kaart om. Het tempo tussen de gangen lag wel wat hoog, maar dat hadden we ook zelf kunnen aangeven, of er bijv. even gewacht kan worden. We denken hier nog vaker te gaan eten.
Bunnik H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten en prima bediening.
Renateblankensteijn B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Prima sfeer en heerlijk eten de biefstuk was erg mals.en voor ieder wat wils kun je een leuk gerecht vinden op de kaart.
Jgbluemink B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wij kwamen op aanbeveling van derden en wij waren verrast door de sfeer en de ontvangst. De bediening was attent en vlot. Het was wel lastig om de auto kwijt te raken. Wij zijn vast van plan terug te komen.
W.bes B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wat een gezellig restaurant,huiselijk en toch uit!en een heerlijk avondje uit lekker gegeten !
Lissy H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten van wat schaft de pot!volgende keer graag een tafel aan de andere kant (daar galmt het minder en is er ook geen grote tafel
mijn moeder kon mij niet verstaan!)lekker eten een relaxde sfeer en vriendelijke bediening!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
De kaart is gevarieerd, de bediening is vriendelijk en het eten is niet duur. "Eten wat de pot schaft" maakt het mogelijk dat je ook met een kleine beurs lekker uit kunt eten.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het was weer fantastisch.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ondanks een hele grote groep, snel en netjes geholpen. Lekkere keuzes allemasl. We waren allemasl zeer tevreden en hebben heerlijk gegeten. Een aanrader
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
we hebben hier heerlijk mosselen gegeten, waren heerlijk bereid , maar portie was aan de kleine kant, hebben we op gelost door extra pannetje te bestellen , liever iets duurder maken , en dan gewoon kilo per persoon.verder prima restaurant komen zeker weer terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Al bij de reservering was er duidelijke zorg voor de gasten. Heel plezierige ontvangst, goede bediening en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Op naar de volgende keer!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zojuist voor het eerst bij "naast de buren" gegeten en ik kan er makkelijk over zijn: hardstikke goed. Ten eerste de bediening: vriendelijk, meedenkend en adequaat. Het eten: een mooie 8+, zowel het voorgerecht (carpaccio) als het hoofdgerecht welke de "klassieker" bleek te zijn: heerlijk gekruid kalfsgehakt in korstdeeg. De huiswijn, redelijk geprijsd, smaakte heerlijk en rondde alles prima af. Daarnaast kregen we, ongevraagd, heerlijk brood met tappenade welke, net als een karaf water, niet vermeld werd op de rekening.U begrijpt: we komen hier zeker terug!
Willem van der Bijl
M.j. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Zoals gebruikelijk prettige sfeer en goede kwaliteit.
We hebben weer genoten en kunnen deze zaak zeker aanbevelen.
De `aanschuifformule`doet het goed en de menu´s daarvan worden steeds doorgegeven aan vrienden en bekenden.
Anne-Marie M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ik kom heel graag bij Naast de Buren! De locatie is heel plezierig, naast een dorpsweg waar hoogstens 30km/u gereden mag worden, en waar wandelaars en fietsers die snelheid ook wel afdwingen. De keuken is bijzonder goed, en ik ben erg dol op het voorafje van slakken met veel knoflook. Vriendelijke bediening, bescheiden prijzen, de charmante omgeving van Groenekan — wat wil een mens nog meer?