Naarderbos

IJsselmeerweg 100 1411 DL Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant Naarderbos

Het Naarderbos is een unieke, veelzijdige locatie voor tal van activiteiten en evenementen. Met een prachtige golfbaan, een openbaar strand en natuurlijk volop natuur verveel je je hier geen minuut. Als het tijd is voor een welverdiende break, is het trendy Naarderbos restaurant binnen handbereik en ontdek je de kaart. Klassieke gerechten met een moderne twist voor lunch en diner, maar ook borrelhapjes waar je je vingers bij aflikt. Per 2 augustus start er een nieuw concept. Het Naarderbos opent Pop Up restaurant The View, welke van woensdag tot en met zondag is geopend voor diner vanaf 18:30 uur. In dit restaurant serveren zij een Chef's Choice verrassingsmenu.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Naarderbos

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag tot en met zondag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Naarderbos

Floor A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Gereserveerd via de site. Gebeld en in de wacht gezet maar pas toen we arriveerde bleek het dicht te zijn.... balen en slecht aangegeven... .
Ben E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
goed restaurant en eten was prima, alleen jammer dat wij de enige gasten waren,
Willem J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was zeer goed. Rustig. Goede bediening. Prima keuze uit gerechten. Goede prijs / kwaliteitsverhouding.
gratis parkeren. Mooi uitzicht
luciano .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Onlangs met vrienden in Restaurant Naarderbos gegeten voor de AH actie. Het eten was prima, de wijn uitstekend, de service prettig maar het was er erg lawaaierig. Er was een grote groep mensen en de akoestiek was erg slecht. Toen de groep vertrokken was, werd het wel beter.
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We gingen naar dit restaurant voor een chefs verrassingsmenu en het mooie uitzicht waarmee geadverteerd werd. Echter bleken beide niet aanwezig. Interieur is mooi. Service was net ok en het eten niets bijzonders. Ben blij dat ik via de AH actie was anders waardoor het relatief goedkoop was anders was ik echt ontevreden geweest. Al met al teleurstellend, ik had er meer van verwacht.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ondanks onze reservering en bevestiging (!) via Iens bleek de keuken gesloten. De kok was naar huis gestuurd. Dit is wel heel slecht!
M W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was de tweede keer dat we hier aten en net zoals vorige keer werden we heel erg leuk geholpen
En het eten was weer net zo goed ! We gaan hier zeker nogmaals heen !
Axel S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vriendelijk personeel, verbeterde ambiance maar met het eten wil het nog steeds niet lukken. Voorgerechten redelijk maar hoofdgerecht vrijwel rauw (bavette) Is ons ook niets gevraagd over de gaarheid. Een vriendelijke dame wilde het nog wel even op de barbecue gooien! Jammer want we gunnen het Naarderbos zo.
KcW .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Slechte organisatie, weinig personeel, onprofessionele bediening. Serveren verschillende wijnen door elkaar. Uitserveren duurt lang en eten niets bijzonders. Prijs/ kwaliteit onredelijk
W. R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Bij de reservering vermeld dat 1 persoon glutenvrij moest eten. Bij aankomst bleek direct dat dit niet doorgekomen was.
Prima dat aangegeven werd dat men niet kon garanderen dat het eten sporen van gluten kon bevatten. Teleurstellend dat het toetje geserveerd werd op een bodem van spekkoek....de kok wist niet dat het glutenvrij moest (dit na vooraf lang overleg gevoerd te hebben met de bediening). Helemaal hilarisch is het feit dat degene die glutenvrij moest eten, koffie geserveerd kreeg met een koekje! Hierop reageerde de bediening niet met een excuus maar gaf aan dat het uit de macht der gewoonte was voortgekomen!
Er valt hier nog veel te leren....buiten wat glutenvrij inhoudt, ook het feit dat de tafel niet onder 1 persoon viel, maar dat we door 3 verschillende personen bediend werden!! Hierdoor ontstonden nog meer communicatie storingen.
Rest ons wel te zeggen dat de gerechten mooi opgemaakt waren, en lekker smaakten!
Geen ontspannende avond, maar eentje met een randje STRESS.....
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Twee keer afgebeld omdat het rstaurant dicht was
Toen konden we bij het golfrestaurant eten
Hoofdgerecht vlees of vegetarisch
Nagerecht moest je met z'n tweeen uit 1 kommetje eten
Kortom het warme brood vooraf was lekker
Het voorgerecht goed, maar de rest erg slecht
Zou het niet reserveren
Mascha L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We waren in het pop up restaurant the view en kregen een verrassingsmenu. Het was heerlijk! Normaal eten we niet in dit soort gelegenheden, maar is super bevallen. Voor herhaling vatbaar.
Harpert Z De J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vrijdagavond heerlijk gegeten met een heel bijzondere smaak ervaring. Vanaf de amuse tm het dessert paste bij elkaar en sloten goed aan. De wijn die geadviseerd en geserveerd werd pasten goed bij de gerechten. Goede bediening en een mooi uitzicht over het Gooimeer. Ruime tafelsetting. Het enige min puntje was het mes bij de ossehaas. Deze mag scherper zijn. Wij kunnen u dit restaurant van harte aanbevelen. Tot een volgende keer.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed gegeten, voorafje buiten op het terras gegeten met een schitterend uitzicht op het Gooimeer, fantastisch.
We zijn heel vriendelijk ontvangen en de bediening was zeer goed.
Kelly97 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer mooie locatie, staat wel slecht aangegeven. Zeer mooie inrichting, zeer nette en aardige bediening.
Heerlijk eten, wel kleine bordjes en geen groenten/ friet/ aardappel apart geserveerd.
Trix S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Hoofd gerecht keuze bij de ah aktie miste een visgerecht verder was de dry waged wagyo niet echt aan te bevelen
Verder was alles prima in orde
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prettige bediening, keuze in het menu zeer beperkt, zou kwantitatief iets uitgebreider kunnen.
Omgeving enigszins lawaaierig.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Nette bediening, voorgerecht was goed carpaccio, toen vertelde de bediening wij hebben heerlijk draadjes vlees en mals, wij bestelde dit want hadden geen trek in vis, wij kregen als hoofdgerecht gefrituurde blokjes (leek op bami schijf) gevuld met draadjes vlees, twee plakjes wortel en twee asperges, verder geen patat of aardappel en het smaakte vreselijk de blokjes gevuld met draadjes vlees, zo uit de frituur, het dessert vroeg ik mogen wij iets hartigs ipv zoet ivm diabeet, wij kregen een kaasplankje wat wij moesten delen, door de mooie ligging dachten wij hier komen wij vaker maar door het restaurant zullen wij dit niet meer doen.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het restaurant heeft een mooie en gezellige uitstraling. Bediening was prima, beleefd en rustig. Het eten was van prima kwaliteit en echt smakelijk.
Max J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prachtig gelegen groot terras, dat een levendige indruk maakt en toch rustig is. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Gerechten maken een zeer verzorgde indruk. Kortom: een aanrader!