Naarderbos

IJsselmeerweg 100 1411 DL Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant Naarderbos

Het Naarderbos is een unieke, veelzijdige locatie voor tal van activiteiten en evenementen. Met een prachtige golfbaan, een openbaar strand en natuurlijk volop natuur verveel je je hier geen minuut. Als het tijd is voor een welverdiende break, is het trendy Naarderbos restaurant binnen handbereik. Nadat je hebt genoten van het uitzicht over het Gooimeer, ontdek je de kaart. Klassieke gerechten met een moderne twist voor lunch en diner, maar ook borrelhapjes waar je je vingers bij aflikt.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Naarderbos

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag tot en met zondag 10:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
peterdeproever .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Ossenhaas was perfect.
Nog een kopje koffie op het terras gedronken, met een prachtig uitzicht over de golfbaan. Locatie is top! Bediening was snel en vriendelijk.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan hier zeker vaker eten.
Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Details maken het verschil
Het AH-menu bood weinig keus (ik zou als restaurateur alles uit de kast trekken om nieuwe gasten te imponeren zodat ze nà de AH-actie terugkomen, maar goed). Voorgerecht van Peking kip was ok maar warme pancakes en vers gesneden ipv uitgedroogde reepjes groenten waren fijner geweest. Garnalencocktail lekker.
In de categorie 'Less is more' dreven de gamba's van het hoofdgerecht in een enorme plas onbestemde (iig geen lekkere olijf-)olie. Dus ook niet "gesopt" met de bijgeleverde toast (waarom geen stokbrood?).
De ossenhaas was goed, medium rare zoals gevraagd, maar de patatjes waren oud (opnieuw opgebakken of oud vet?) en de geroosterde trostomaten hadden nauwelijks de binnenkant van de oven gezien.
Keuze uit 2 desserts die alleen per 2 pers te bestellen zijn (?). Het kaasplankje was niets bijzonders, waarbij de Camembert werd aangeduid als Münster en de Münster (die geen Münster was) als Camembert.
Al met al een gemiste kans om (nieuwe) gasten vast te houden. Jammer, want aan de attente bediening en de lokatie ligt het niet.
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooi ruim modern en licht restaurant. Wij wilden graag plantaardig eten en dat was voor de keuken geen probleem. Ze pasten de gerechten gewoon aan. Zeer vriendelijke bediening. "Groene ligging"
I. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Goed gegeten, garnalen lekker en fris met appel, biefstuk heerlijk zacht, kaasjes lekker.
Iets minder: frietjes kwamen veel later, kaasje na een half uur nog niet...Wel excuus en glas wijn aangeboden.
M W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het eten was fantastisch en het personeel was heel erg service gericht. Het is een restaurant waar we zeker terug gaan komen !
Rene3007 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
De golfclub/restaurant was voor deze dag volledig verhuurd aan een bedrijf. Er was een "tijdelijk" restaurant gecreëerd. De jonge blonde dame van de bediening had er geen zin in, dat bleek overduidelijk.
Je moest haar continue om iets vragen, niet één keer kwam zij uit haarzelf bij ons langs. Ook tegen collega's was zij uiterst onvriendelijk.
Gelukkig was het weer goed en hebben wij buiten op het terras genoten van de zon! Gerechtjes zijn leuk geserveerd.
Pinotgris .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Van de week op het terras gezeten, heerlijk in het zonnetje. Fijne gerechten, lekker gegeten, leuke dat er huisgemaakte mayonaise bij de Franse friet werd geserveerd. Sfeer is prima!
Ries S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Uitstekend gegeten, het de dessert The chocolat explosion was er een om niet snel te vergeten! Wauw! Prima bediening en leuk opgezet restaurant
JanJoostTijlemans .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Na ruim jaar op doorreis deze zaak wederom bezocht, Ziet er goed uit! leuke sfeer. restaurant is verplaatst naar voorzijde. Nieuwe kaart en naar in begreep nieuwe chef. Geen lid lafjes maar puur eten. Met mega spectaculair dessert. chocolate explosion. Nog nooit gezien. Heerlijk! wat een afsluiting.
Bediening zeer vriendelijk en gastvrij! Gaan hier zeker vaker terugkomen
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben hier gegeten tijdens een benefietevenement voor warchild.
Wij aten echter gewoon van de kaart, daarom was er in het begin weinig aandacht voor ons. Bediening was erg druk met de vele andere gasten.
Dat werd wel snel opgevangen door de gerant.
Het eten was goed, veel gerechten huisgemaakt.
Zoals friet en sauzen. Geen hoogstaande keuken, maar wel eerlijk, lekker voedsel
Decor een beetje kaal naar mijn smaak.
Wel heel ruim van opzet.
Mooi groot terras met mooi uitzicht. Aan de andere kant van het restaurant kijk je over het gooise er uit. Gratis parkeren wanneer je de tweede parkeerplaats neemt.
Al met al een prima restaurant voor redelijke prijzen.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Geen volledige eetrecensie. Maar soms, als "het kleine" goed is, verdient dat toch ook een verhaal. In de middag heerlijke wijn (sauvignon) gedronken in de eerste lentezon, met oprecht heerlijke mini frikadellen en mayonaise. Buiten op het terras. Wat een fijne plek. :-)
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Zakelijke lunch op Naarderbos. Keuze is beperkt maar beide gekozen voor de salade. Salade was matig, in elkaar geflanst en weinig fantasie, er zaten een paar bruine stukjes sla tussen dus vroegen wij ons af of er met dagverse producten wordt gewerkt. Qua ambiance zit je er toch een beetje verlaten bij in het restaurant, het is te groot en weinig intiem. De bediening probeerde even te bijdehand te doen om humoristisch over te komen toen wij onze bestelling doorgaven, wat ons betreft kun je dat beter achterwege laten.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
De veranderingen zijn goed zichtbaar bij Naarderbos, de kaart is aangepast , meer op de golfers gericht en de prijzen zijn redelijk. Bediening is vriendelijk en doet zijn uiterste best om je het naar je zin te maken. Borrelgarnituren worden leuk gepresenteerd. Jammer dat het een grote open ruimte is. De lage zitjes staan te ver van elkaar af zodat je moeilijk een gesprek kunt voeren.
JanJoostTijlemans .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Wat is dit een leuke zaak geworden, zeer leuk ingericht, intiem maar ook weer open. Mooi uitzicht over Gooimeer. Leuke kaart met schappelijke prijzen. Hamburger was top niet alleen qua smaak maar ook qua presentatie.