NaangNuan

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gisterenavond met mijn vrouw gezellig eten bij Naang Nuan. Bij binnenkomst werden we hectisch ontvangen en naar ons tafeltje gewezen waar we moesten zitten. Naar een kwartier werd er gevraagd wat we wilde drinken. We bestelde 2 biertjes en die werden snel geserveerd. We vroegen wat het menu was van Vakantieveiling. Dat werd snel verteld en door de drukte en de herrie van de andere gasten, we zaten naast een groot gezelschap, we verstonden niet wat we kregen. Na 1 uur hadden we nog geen eten. We spraken één van de eigenaars aan en die zei dat het eten er zo aan zou komen. Na anderhalf uur nog geen eten. Opnieuw de eigenaar aangesproken en die vertelde dat hij niks krijgt van Vakantieveiling voor het menu. Het was ons al opgevallen dat de afhaalservice en A la Carte wel als een trein liep. Alleen de gasten die een voucher hadden van Vakantieveiling moesten lang wachten voordat ze wat kregen of überhaupt wat te eten kregen. Er waren al diverse gasten die voortijdig de zaak verlieten. Wij verlieten de zaak naar ruim anderhalf uur zonder eten. We hebben hier geen woorden voor ook met de afwikkeling met de eigenaar van het restaurant. Die zei doodleuk dat het door de drukte kwam en het diner er zo aan zou komen(?).
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar, komen zeker nog eens terug.
Was een klein foutje bij de reservering, stond voor 2 maar we waren met 4 , werd heel goed opgelost, complimenten hiervoor.
Winnie Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Beetje benieuwd naar dit restaurant, omdat de recensies nogal verschilden van de vorige gasten.
De ontvangst was vriendelijk en goed, we hoefden niet te wachten en er was ruim plek (we waren redelijk vroeg, maar ook later was er voor de andere gasten (been) ruimte genoeg. Het eten was lekker en gevarieerd en de rekening helemaal goed (mede dankzij de Appie-actie). Misschien is het wel handig als jullie het goede adres hanteren. Het restaurant zit niet op de Havenstraat (oude adres) maar op het Noordeinde in Monnickendam.
We gaan nog een keer terug, absoluut!
victor ?.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Verschillende keren geweest op de oude locatie, gisteren met 4 man gegeten met bonnen van vakantieveilingen op de nieuwe locatie.
Wij hebben het vakantieveilingen 3 gangen menu gegeten, wat echt geweldig was. voorgerecht Dim Sum, Hoofdgerecht Kaeng Kari Kari met witte rijst en als dessert ijs.

De bediening was geweldig, vriendelijk en enthousiast en het eten was voortreffelijk. De nieuwe locatie was top en sfeervol, eerst hebben wij in de achtertuin gezeten en toen het begon re regenen binnen. Achtertuin was sfeervol en gezellig, net als binnen.

Eigenlijk waren wij alle 4 het erover eens dat de avond onvergetelijk was het eten en de locatie uitstekend en een pluim voor de bediening. Komen hier zeker terug!
Proefkonijntjes .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Helaas heeft Naang Nuan ons niet kunnen overtuigen na toch vele goede recensies die wij hebben gelezen over dit restaurant. Vrij klein restaurant in verhouding met het aantal tafels dat er staat (veels te dicht op elkaar ivm privacy behalve aan het raam). De bediening was vriendelijk, maar verloor totaal het overzicht waarschijnlijk door de drukte. Op momenten dat de bediening aan tafel kwam waren zij alweer gevlogen voordat je iets kon vragen (dit was bij meerdere gasten het geval). Bestellingen werden dubbel te laat, koud of niet gebracht (toch ruim 3 uur gezeten) en de tijd tussen de gerechten verschilde van 5 minuten tot 45 minuten. De presentatie en de smaak van de gerechten waren vaak flauw en vielen een beetje tegen. Al met al voor ons niet voor herhaling vatbaar.
provo .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de ah actie. We kregen een vijf gangen menu. We werden heel vriendelijk bediend en het eten was heerlijk. Zeker een aanrader. Als we weer in Monickendam zijn zullen we hier weer gaan eten.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Paar weken geleden weer gegeten in dit restaurant " menu Thai experience" en was echt prima. Afgelopen donderdag nogmaals gegeten zelfde 5 gangen menu en dat viel erg tegen. Het was erg druk in het restaurant wat misschien invloed hierop heeft gehad. Restaurant zit op een nieuwe lokatie die top is. Verder bediening aller vriendelijkst niets op aan te merken, je voelt je er echt een gast.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Afgelopen woensdag geweest en vandaag weer. Dit was de 4e keer dat we hier gegeten hebben.
Eten en service top !
stelt1959 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Op een hele fijne en prettige manier kennis gemaakt met NaangNuan
Heerlijk genoten van het diner waarbij je op verschillende manieren van de thaise keuken kon genieten
Wij komen zeker terug
Soraja Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten. Nieuwe locatie, het is nu wat kleiner. Bediening is erg aardig, maar het gaat wel wat rommelig. Personen, blijkbaar bekenden van de eigenaar..lopen in en uit en pakken zelf eten uit de keuken...das wel een beetje vreemd.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Hebben ook een keer kennisgemaakt met dit restaurant, en werden heel gastvrij door de gastheer (Richard) ontvangen. Hebben op zijn aanbeveling het menu: de Thai experience genomen, met de toevoeging van onze kant: niet extreem pikant en geen vis.
Hier werd volledig rekening mee gehouden, en alle vijf de gangen vanaf de amuse tot aan het dessert waren stuk voor stuk heerlijke gerechten. Als afsluiter een koffie genomen, en met een voldaan gevoel huiswaarts gekeerd. Dit is zeker voor een herhaling vatbaar.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Op woensdagavond met AH restaurant actie bon gegeten en genoten van een 5 gangen Thai Experience Menu op ons verzoek met 1 pepertje samengesteld.
Vriendelijke gastheer en bediening. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Alles wat gewoon weer top
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk eten in een plezierige sfeer met een vriendelijke gastheer.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Toen we binnenkwamen stond de ober vlakbij de deur met zijn rug naar ons toe een tafel te dekken. Zei wel goedenavond maar ging gewoon nog door met dekken zonder zich even om te draaien. Dat vind ik onbeleefd. Mi eerst je gasten verwelkomen en dan verder je tafel dekken.. Onze jassen werden niet aangenomen en hingen wij over onze stoel. Er werd ons geen garderobe aangewezen. Verder was de bediening vriendelijk.l
Het eten vonden we niet erg bijzonder. Niet echt verkeerd, maar flauwe smaken . Wij hadden een 5 gangenmenu en met name het voorgerecht gaf me de indruk bij de Chinees te zitten. Rijst en bami leek restjes van de vorige avond. Niet voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top top top
Rosanne J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was goed en de bediening was oké. Wij hebben een aantal keer om water moeten vragen. Bij de derde keer werd het eindelijk gebracht.
thanks4frank .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prima gegeten leuk ambiance zeker voor herhaling vatbaar helaas bekeuring opgelopen dus kijk uit waar je parkeert en vertrouw niemand die zegt dat je ergens mag parkeren waardeloos einde van fijne avond
toppie Frank
A R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een heerlijk menu met de AH bonnen. We waren al eerder geweest met de AH bonnen en hadden verwacht hetzelfde te krijgen. Tot onze verbazing werden we blij verrast met een ander samengesteld menu.
Dit was net als de vorige keer weer geweldig.
Het enige minpuntje was dat het erg lang duurde voor de derde gang werd geserveerd maar door het heerlijke eten was dit snel vergeten.
Soraja Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. 5 gangen menu, heerlijk goed verzorgd eten. vriendelijk personeel. Aanrader