NaangNuan

Meer informatie over restaurant NaangNuan

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant NaangNuan

Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Dieneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten goede sfeer en aardige bediening
Joliene .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij hadden ons verheugd op heerlijk thais eten. Maar dat viel helaas vies tegen.
De groene curry met biefstuk was smakeloos, ik kon het vlees niet wegkrijgen.
Mie was klef en niet gekruid en de kipsaté was simpelweg niet te nassen.
De kok was alle kruiden gewoonweg vergeten denk ik.
Wij zijn ook door de actie misleid. Zogenaamd was het onbeperkt van de kaart eten, maar wij mochten meedoen met de Thaise hapjes. 1 Voor- en 1 hoofdgerechten per persoon per kaartje. Maar rijst en mie zat daar ook tussen als gerecht. Daar zit je dan met zijn tweeën aan de kleffe mie en je kleine bakje vieze curry.
Maar ja, in dit geval, misschien maar beter.
D J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was er lang niet meer geweest maar het was weer alsvanouds. Lekker eten, vriendelijk personeel in een heerlijk relaxed sfeertje. Nu een verrassingsmenu gehad, snel nog een keer terug om van de kaart te kiezen!
frits A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
leuk ingericht, prettige sfeer. leuke avond gehad, Eigenaar was leuke aanwezigheid. Kwam af en toe aan tafel om te vragen of alles nar wens was. Geeft een warm gevoel. Kom daar zeker terug.
teuntjecornelia .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij de lekkerste Thai in Monnickendam. Alles klopte. Fijn gezelschap.
Het wachten is op een antwoord van IENS op onze klacht bij Four Seasons.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben hier al eerder gegeten en zoals de keren hiervoor was álles top,
Bij Naang nuan voel je je écht welkom en het eten is prima in orde.
EEN AANRADER.
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed & gezellig. Vriendelijke bediening, goede ambiance & lekkere kok. Zeker een restaurantje om nog een keer te gaan eten!
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Porties zijn echt te klein. Mijn man had ondanks voor, hoofd en nagerecht nog trek. Bediening liet wat de wensen over. Jongedame was blijkbaar nieuw en kon onze vragen over het eten niet beantwoorden en nam ook niet de moeite aan een collega voor te leggen.
Harrie-F .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig restaurant. Prima eten, mooie diversiteit aan gerechten. Deskundige en zeer vriendelijke bediening. Leuk menu samengesteld m.b.t. De AH restaurant actie.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
met familie met de AH restaurantactie hier gegeten. Thai experience Menu. Eten heeft ons allen gesmaakt. Wellicht omdat het vrijdag was, maar het zat propvol en dus aardig krap op elkaar, met een levendige, haast rumoerige sfeer. Betekende ook dat we lang moesten wachten op het eten, ook tussen de gangen van het menu.
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Via vakantieveilingen gereserveerd.
Bij binnenkomst was eerst de reservering niet bekend?
Na het vermelden van het reserveringsnummer volgde overleg met de baas en bleek alles gelukkig toch te kloppen.
We kregen een klein tafeltje van een vierkante meter.
Tussen de tafels van de andere gasten zat aan beide kanten ongeveer 30 cm.
We kregen ons drinken en een bakje kroepoek vrij snel maar toen werd het rustig.
Ineens kregen we een kommetje soep beetje pittig met kokossmaak en er zaten een paar stukjes champignon en bosui in en een stukje gekookte kip.
Dit zou niet onze keuze geweest zijn maar het smaakte niet vies.
We vroegen ons af of we een keuze hadden voor het eten maar dat was blijkbaar niet het geval.
Na de soep kwam een klein kommetje witte rijst en ieder een kommetje met daarin wat oestersaus met wederom een paar champignonstukjes en een paar stukjes gekookte kip maar vooral wokgroenten en cashewnoten.
Dit was blijkbaar ons hoofdgerecht want daarna kwam een bolletje ijs met wat slagroom en een aardbei.
We vonden het eten niet slecht maar wel heel karig.
Samen hebben wij misschien 1 kipfileetje gekregen wat een paar euro kost en de rijst en groenten en het niet te vergeten het bolletje ijs en de aardbei samen denk ik nog geen euro.
We vonden het de twee tientjes van de veiling niet waard.
Maar gelukkig hadden we de prijs van ruim zestig euro wat dit menu volgens de kaart kost niet betaald!
Tip! Als je binnen een uur weer wilt buiten staan ga dan vroeg eten want rond een uur of zeven is de kans groot dat je uren moet wachten op je eten.
koos191 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alles was heel smakelijk. Bij binnenkomst wel redelijk lang gewacht eer er een drankje geserveerd werd. Ik moest zelf om iets te drinken vragen, dat vond ik weinig professioneel. Voor de rest:toppie
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We vonden de proeverij een uitstekend idee om kennis te maken met het Thaise eten. Kortom een adres om vaker te gaan eten
d P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
altijd enthousiast en gastvrije ontvangst en lekker eten
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
17-09-2017 met vrienden hier gegeten met AH zegels, zeer vriendelijk personeel, vooral Richard krijgt van ons een pluim, zeer hoffelijk. Het eten was boven verwachting, een verrassingsmenu, alles was super lekker. Dit restaurant krijgt van ons een dikke 10 en we komen hier zeker nog een keer terug
F J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Alles was oke alleen de koffie was niet goed en te prijzig dit kunnen ze zeer beter veranderen
zodat het aannemelijk word
Billie E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij waren hier met de AH actie. We kregen het zogenaamde thais experience menu. Wat een teleurstelling na wat standaard gefrituurde dingen zoals viskoekjes garnaal etc kregen we tom kha kai soep. Deze was zoet en lauw met een paar stukken rauwe champignon en een klodder bruine drap. Toen we hier iets van zeiden werd hier niets op gezegd behalve dat het bruine drapje sambal was.
Daarna kregen we diverse zg thais gerechten. Nou zelfs de rijst was slecht en het was allemaal even laf en vooral veel winterpeen en kool. Wat tijdens bijna alle gangen miste was bijv. Koriander en andere verse kruiden en wat limoen. Het dessert was 1 bol goedkoop ijs met wat fruit ( dat was wel vers) en een flinterdun plakje spekkoek.
Ik begrijp dat je met zo'n AH actie niet veel winst maakt maar doe mee en doe het goed of doe het niet.
Naast ons zaten trouwens mensen die gewoon van de kaart aten en die waren ook niet tevreden. Dat was ok laf en heel veel wortel.
Mijn inziens is er ongelofelijk op de kwaliteit van de producten bezuinigd en dat proef je gewoon.
We zijn er vorig jaar eens geweest toen er een andere kok was en toen was het beter.
Wij komen hier niet meer terug
Geert L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
TOP! Dit is zeker een 10 waard! Zeer smaakvolle vier gangen diner. Alles er op aan er aan. Vlotte humorvolle bediening van Richard. Als we weer in de buurt van Monnickendam zijn zullen we zeker dit restaurant weer met een bezoek vereren.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Alles lekker. Vriendelijk personeel . Voldoende tijd tussen het brengen van een nieuwe gang. Je bent echt een avondje uit.