NaangNuan

Meer informatie over restaurant NaangNuan

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant NaangNuan

Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We vonden de proeverij een uitstekend idee om kennis te maken met het Thaise eten. Kortom een adres om vaker te gaan eten
d P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
altijd enthousiast en gastvrije ontvangst en lekker eten
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
17-09-2017 met vrienden hier gegeten met AH zegels, zeer vriendelijk personeel, vooral Richard krijgt van ons een pluim, zeer hoffelijk. Het eten was boven verwachting, een verrassingsmenu, alles was super lekker. Dit restaurant krijgt van ons een dikke 10 en we komen hier zeker nog een keer terug
F J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Alles was oke alleen de koffie was niet goed en te prijzig dit kunnen ze zeer beter veranderen
zodat het aannemelijk word
Billie E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij waren hier met de AH actie. We kregen het zogenaamde thais experience menu. Wat een teleurstelling na wat standaard gefrituurde dingen zoals viskoekjes garnaal etc kregen we tom kha kai soep. Deze was zoet en lauw met een paar stukken rauwe champignon en een klodder bruine drap. Toen we hier iets van zeiden werd hier niets op gezegd behalve dat het bruine drapje sambal was.
Daarna kregen we diverse zg thais gerechten. Nou zelfs de rijst was slecht en het was allemaal even laf en vooral veel winterpeen en kool. Wat tijdens bijna alle gangen miste was bijv. Koriander en andere verse kruiden en wat limoen. Het dessert was 1 bol goedkoop ijs met wat fruit ( dat was wel vers) en een flinterdun plakje spekkoek.
Ik begrijp dat je met zo'n AH actie niet veel winst maakt maar doe mee en doe het goed of doe het niet.
Naast ons zaten trouwens mensen die gewoon van de kaart aten en die waren ook niet tevreden. Dat was ok laf en heel veel wortel.
Mijn inziens is er ongelofelijk op de kwaliteit van de producten bezuinigd en dat proef je gewoon.
We zijn er vorig jaar eens geweest toen er een andere kok was en toen was het beter.
Wij komen hier niet meer terug
Geert L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
TOP! Dit is zeker een 10 waard! Zeer smaakvolle vier gangen diner. Alles er op aan er aan. Vlotte humorvolle bediening van Richard. Als we weer in de buurt van Monnickendam zijn zullen we zeker dit restaurant weer met een bezoek vereren.
jenjhoed .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Alles lekker. Vriendelijk personeel . Voldoende tijd tussen het brengen van een nieuwe gang. Je bent echt een avondje uit.
marijkevanderhilst .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuk menu met AH bon. Volle bezetting en wij waren blij dat we gereserveerd hadden. Je kunt ook leuk buiten op het terras acher zitten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Super gegeten bij NaangNuan. We kregen een 4 gangen menu wat zeer verrassend en erg goed was. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was overdadig.
Het doorkomen van de gerechten had iets minder snel gekund.
En.......Dit restaurant zit al anderhalf jaar niet meer op de havenstraat, maar op een andere locatie in Monnickendam.
Marrie S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een heerlijke nieuwe knusse omgeving en geweldige gerechten, top bediening, wat wil een mens nog meer!!!!
Met ons drietjes ( manlief, vriendin en ik ) hier zondag gegeten voor de tweede keer maar het was meer dan de moeite waard. We komen graag weer.
AugustVerkroost .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vandaag heerlijk Thais gegeten en wel buiten in de tuin, wat een heerlijke rust, mooie tuin. Natuurlijk kwamen we voor het eten we hadden gasten meegenomen en hun getrakteerd op een Thai Experience, en verrassing wat we kregen te eten. Perfect was het. Bediening perfect, tot de volgende keer weer
Juliette C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Top restaurant en heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. Complimenten voor Richard.
Wij gaan er volgende keer weer naar toe
hxm_maas .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De nieuwe locatie is knusser en sfeervoller. Het voelt als een gezellig avondje uit, met heerlijk Thais eten. Wij komen graag weer terug. Dank Richard!
Andalusier .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We komen er al jaren prima Thai voorgerecht tomatensoep top. De curry zo als altijd super.
OP de nieuwe locatie zeker een aanrader
jrjanssen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellig restaurant op nieuwe lokatie. Aardige bediening en goede service.
Het eten was heerlijk. Wij komen graag terug.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Samen met ex en de kinderen heerlijk gegeten. Prima huiswijn voor redelijke prijs. Fijne vriendelijke bediening door naamgenoot Richard. Zelfs mijn kinderen vonden het zalig!
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gisteren bij NaangNuan gegeten. Zoals gewoonlijk heeft het ons voortreffelijk gesmaakt, inmiddels heeft de zaak een terras waar wij gebruik van hebben gemaakt . Er waren wel enkele kanttekeningen bij deze avond. We hebben ruim 3 kwartier op het eten gewacht. De soep werd geserveerd in kommetjes zonder schotel, waar laat je de lepel? Hierna hebben we weer een half uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Deze werd zonder rechaud op tafel gezet, dat werd flink dooreten voordat het koud zou zijn. Het nagerecht was ijs, dit werd geserveerd op een bord dat net uit de vaatwasser kwam en warm was, het is werd smeltend op tafel gezet. De bediening was als altijd allervriendelijkst, een groot pluspunt! Andere keren werd er geserveerd met rechaud in mooie schaaltjes. Zou het misschien gekomen zijn doordat wij buiten zaten? Wij gaan zeker weer terug, maar dan eten wij binnen om te kijken of er verschil in zit.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gisterenavond met mijn vrouw gezellig eten bij Naang Nuan. Bij binnenkomst werden we hectisch ontvangen en naar ons tafeltje gewezen waar we moesten zitten. Naar een kwartier werd er gevraagd wat we wilde drinken. We bestelde 2 biertjes en die werden snel geserveerd. We vroegen wat het menu was van Vakantieveiling. Dat werd snel verteld en door de drukte en de herrie van de andere gasten, we zaten naast een groot gezelschap, we verstonden niet wat we kregen. Na 1 uur hadden we nog geen eten. We spraken één van de eigenaars aan en die zei dat het eten er zo aan zou komen. Na anderhalf uur nog geen eten. Opnieuw de eigenaar aangesproken en die vertelde dat hij niks krijgt van Vakantieveiling voor het menu. Het was ons al opgevallen dat de afhaalservice en A la Carte wel als een trein liep. Alleen de gasten die een voucher hadden van Vakantieveiling moesten lang wachten voordat ze wat kregen of überhaupt wat te eten kregen. Er waren al diverse gasten die voortijdig de zaak verlieten. Wij verlieten de zaak naar ruim anderhalf uur zonder eten. We hebben hier geen woorden voor ook met de afwikkeling met de eigenaar van het restaurant. Die zei doodleuk dat het door de drukte kwam en het diner er zo aan zou komen(?).
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar, komen zeker nog eens terug.
Was een klein foutje bij de reservering, stond voor 2 maar we waren met 4 , werd heel goed opgelost, complimenten hiervoor.