NaangNuan

Noordeinde 46 1141 AN Monnickendam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Nagerecht wisselend weekmenu
      Nagerecht wisselend weekmenu

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant NaangNuan

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant NaangNuan

Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De Albert Heyn actie, tweede drie gangen menu gratis werden alle drie de gangen apart berekend ipv het drie gangenvoordeelmenu zoals in de folder
Lyn K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening. Moeders verjaardag werd feestelijk gevierd met een nagerecht met fontein en gezang. We hebben genoten.
Corrie P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren voortreffelijk.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gemoedelijke sfeer
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
wij zijn heel vriendelijk ontvangen, hadden een leuke tafel, en hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
CHAPEAU
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
met de AH restaurant actie hier gegeten. Keuze uit 3 onderdelen van voor-hoofd- en nagerecht, Wij hebben goed gegeten. Mijn partner was met haar medicijnen doosje in de weer en de medewerkster bood zelf aan of zij hier een glaasje kraanwater bij wilde hebben. Dat maak je wel eens slechter mee en kun je een fles(je) van de kaart nemen en uiteraard betalen.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Echt heel lekker gegeten en super fijne bediening!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben niet lekker gegeten. Soep was lauw, heb ik teruggestuurd. Smaak vond ik niet echt Thais.
Hoodgerecht was aardig, maar smaakte ook niet echt thais. Het was een onbeduidend prutje. Het tafeltje naast ons was ook niet tevreden over het eten. Alleen de wijn was prima. Hier komen we echt nooit meer terug!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
van de ah menu weinig keus. kwamen herhaaldelijk steeds vragen om wat te drinken, ook als je nog met het laatste bezig was. Na 7 min. na dat je wat had besteld kwamen ze weer. Erg hindelijk.
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
In tegenstelling met onderstaand bericht wil ik zeggen dat het eten prima was en ook de bediening mankeerde echt niks aan. Het is een AH actie en dan weet je als je daar gebruik van maakt dat er per restaurant andere menu's worden aangehouden. Wij vonden het wel goed.
An K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Teleurstellend!! We kregen de kaart voor de AH actie, Dat leek er goed uit te zien,
We konden kiezen uit drie gerechten per gang. Dat ging nog goed, maar als derde gang kregen we zonder overleg opeens ijs.
Als extra domper moesten we ook bijbetalen per gang terwijl er een menuprijs op de kaart was aangeboden. De bediening was onprofessioneel en ongeïnteresseerd. Alles werd op de tafel gekwakt.
Het eten was flauw.
Het terras, bereikbaar via een opslagruimte, zag er armoedig uit. Wij komen nooit, maar dan ook nooit meer.
Ook een bedrijf om te schrappen uit de actie/Iens lijst.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Leuke plek, goede vrolijke bediening en heerlijk gegeten!
We waren hier vorig jaar ook en komen zeker weer terug!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een verborgen pareltje in het midden van Monnickendam. Zodra je binnenkomt denk je “Huh, wat is dit nou weer voor plek?” Cliché ingericht versleten tafels en een kat die dwars door het restaurant loopt, maar zoals dat ook voor Italiaantjes geld: degene die er het foutst uit zien zijn vaak het beste.

Het personeel is enorm vriendelijk en je wordt meer dan warm onthaalt. Het eten dat je vervolgens krijgt is fantastisch. Heeerlijk klaargemaakt en helemaal zoals je dat zou willen van een Thai. “Athentieke Thaise keuken” op de voordeur is niet gelogen. De hoeveelheden zijn een beetje groot, maar ze pakken alles met liefde voor je in zodat je er de volgende dag nog een lekkere lunch van hebt.

Al met al kan ik deze tent aan iedereen aanraden!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Onze van origine Aziatische kinderen wilden 'pittig' eten. Nu was de smaak afgestemd op de Hollandse gematigde smaak. Er was geen keus. Sambal doet veel, maar meegewokte rode pepertjes zijn smakelijker. Het kan allemaal nét iets beter...
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het AH menu van 29,95 voor vier gangen en een amuse was voortreffelijk. Te veel voor twee personen maar daardoor kon je de lekkerste dingen proeven. Een echte aanrader.
Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Hebben via vakantieveilingen het 3 gangen weekmenu gegeten, het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk, top locatie en goede bediening. Wij komen hier zeker terug.
Lyla V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Zeer teleurstellende ervaring, het had een leuke vaderdag verassing moeten zijn. Zeer zeer lange wachttijden. In de 2,5 uur dat wij er waren hebben wij 1 drankje kunnen bestellen. Aan een dessert zijn wij niet eens toegekomen. Hoge prijzen voor zeer kleine porties. Een klein kommetje soep voor €7,95, gênant zo weinig. We komen hier al jaren lang, al bij eerdere eigenaar. Maar dit was de laatste keer. Zonde.
Glenn K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Met het warme weer zou het lekker zijn om in de tuin te zitten.
Charlie M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Foto niet meer actueel. Werden geplaatst in shabby tuin en moesten zeer lang wachten op eerste drankje. Witte wijn bleek overleden te zijn en werd omgeruild. Eten was zeer slecht. Gekozen voor Taipas. Geen enkel gerecht hiervan benaderde de Thaise keuken. Smaakloos, vet en zeer lange wachttijden tussen de gerechten. Elders in het stadje nagerecht genomen.
Chocolate I.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
zeer lang wachten op drankje, zeer lang wachten op eten. Gekozen voor kleine gerechtjes "uitstekende keuze"volgens gastheer. curry rundvlees waterig en flauw, soep koud en smaakloos, frituur garnalen zompig, sate niet weg te krijgen. Gemeld aan gastheer:
"ga eens echt Thais eten om te vergelijken" dat gaan we doen en nooit meer terug.