NaangNuan

Noordeinde 46 1141 AN Monnickendam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 22.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Nagerecht wisselend weekmenu
      Nagerecht wisselend weekmenu

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant NaangNuan

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant NaangNuan

Steven D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een verborgen pareltje in het midden van Monnickendam. Zodra je binnenkomt denk je “Huh, wat is dit nou weer voor plek?” Cliché ingericht versleten tafels en een kat die dwars door het restaurant loopt, maar zoals dat ook voor Italiaantjes geld: degene die er het foutst uit zien zijn vaak het beste.

Het personeel is enorm vriendelijk en je wordt meer dan warm onthaalt. Het eten dat je vervolgens krijgt is fantastisch. Heeerlijk klaargemaakt en helemaal zoals je dat zou willen van een Thai. “Athentieke Thaise keuken” op de voordeur is niet gelogen. De hoeveelheden zijn een beetje groot, maar ze pakken alles met liefde voor je in zodat je er de volgende dag nog een lekkere lunch van hebt.

Al met al kan ik deze tent aan iedereen aanraden!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Onze van origine Aziatische kinderen wilden 'pittig' eten. Nu was de smaak afgestemd op de Hollandse gematigde smaak. Er was geen keus. Sambal doet veel, maar meegewokte rode pepertjes zijn smakelijker. Het kan allemaal nét iets beter...
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het AH menu van 29,95 voor vier gangen en een amuse was voortreffelijk. Te veel voor twee personen maar daardoor kon je de lekkerste dingen proeven. Een echte aanrader.
victor ?.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Hebben via vakantieveilingen het 3 gangen weekmenu gegeten, het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk, top locatie en goede bediening. Wij komen hier zeker terug.
Lyla V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Zeer teleurstellende ervaring, het had een leuke vaderdag verassing moeten zijn. Zeer zeer lange wachttijden. In de 2,5 uur dat wij er waren hebben wij 1 drankje kunnen bestellen. Aan een dessert zijn wij niet eens toegekomen. Hoge prijzen voor zeer kleine porties. Een klein kommetje soep voor €7,95, gênant zo weinig. We komen hier al jaren lang, al bij eerdere eigenaar. Maar dit was de laatste keer. Zonde.
Glenn K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Met het warme weer zou het lekker zijn om in de tuin te zitten.
Charlie M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Foto niet meer actueel. Werden geplaatst in shabby tuin en moesten zeer lang wachten op eerste drankje. Witte wijn bleek overleden te zijn en werd omgeruild. Eten was zeer slecht. Gekozen voor Taipas. Geen enkel gerecht hiervan benaderde de Thaise keuken. Smaakloos, vet en zeer lange wachttijden tussen de gerechten. Elders in het stadje nagerecht genomen.
Chocolate I.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
zeer lang wachten op drankje, zeer lang wachten op eten. Gekozen voor kleine gerechtjes "uitstekende keuze"volgens gastheer. curry rundvlees waterig en flauw, soep koud en smaakloos, frituur garnalen zompig, sate niet weg te krijgen. Gemeld aan gastheer:
"ga eens echt Thais eten om te vergelijken" dat gaan we doen en nooit meer terug.
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
heerlijk gegeten in een gezellige ambiance!
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening. Voor herhaling vatbaar!
lw J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eheeerlijk gegeten ,komen zeker weer terug
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Viel erg tegen voor zo'n gerenommeerde Thai. Niet vies, maar zeker niet zo goed als andere Thai in de omgeving. Vrij veel tafeltjes in kleine ruimte en aankleding niet optimaal. Onhandige placemats op tafel die niet passen en de bordjes en bakjes onhandig op tafel placeren
René V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gegeten in een gezellige sfeer, vriendelijke ontvangst en bediening. Fijn dat er ook in het weekend van de Iens 50% kortings actie gebruik gemaakt kon worden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het was heerlijk bedankt
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening die ons goed adviseerde en maatwerk leverde i.v.m. Voorkeur vis of vlees.
Klaas J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
was top
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lang wachten op eerste drankje. Koffie met bonbons zijn ordinaire chocolaatjes uit de supermarkt. En via iens deal gereserveerd, echter moest daar bij het ontvangen van de rekening nogmaals om vragen.....Jammer ook te weinig bediening in de zaak.
Aldi D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
helaas, de dim sums waren niet lekker - teveel deeg. De viskoekjes daarentegen erg goed op smaak. de andere gerechten matig tot gemiddeld. Verder gezellig restaurant en een sympathieke gastheer.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Wij komen hier al zeker 15 jaar, dit is de 3de locatie van dit restaurant in Monnickendam. Mijn vorige recensie over dit restaurant kunt zien als u kijkt op 26.7.2017. Sinds die tijd is er niets in het voordeel veranderd. Lange wachttijd voor het eerste drankje, 20 minuten, en de rode wijn was net zo koud als de spa rood. Daarna het opnemen van het menu. Na een uur stond het voorgerecht op tafel, de loempiaatjes en de viskoekjes smaakten uitstekend. Drie kwartier nadat wij hiermee klaar waren kwam - nadat wij gevraagd hadden of het nog lang ging duren - het hoofdgerecht. Dit was niet warm, kwam net als de vorige keer zonder rechaud op koude borden. De rechauds worden sinds de verhuizing blijkbaar niet meer gebruikt. Een nagerecht hebben wij niet meer besteld, inmiddels zaten wij als 2, 5 uur. Wij vroegen om de rekening - wij hadden via Iens geboekt met 50% korting - en moesten notabene de volle mep betalen. Uiteindelijk is dit gecorrigeerd maar het is niet zoals het hoort met nauwelijks excuses. Het is heel jammer maar hier komen wij nu echt niet meer terug. Wij hadden hen het voordeel van de twijfel gegeven maar er is duidelijk niets veranderd ten opzichte van de vorige keer.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gegeten bij Naang Nuan met een WL-deal. We waren met een gezelschap van 7 en hebben gezamenlijk bijna alle gerechtjes van de kaart geproefd. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon smakelijke gerechtjes. Zeker geschikt om met een gezelschap een gezellige avond door te brengen,