NaangNuan

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken
stelt1959 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Op een hele fijne en prettige manier kennis gemaakt met NaangNuan
Heerlijk genoten van het diner waarbij je op verschillende manieren van de thaise keuken kon genieten
Wij komen zeker terug
Soraja Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten. Nieuwe locatie, het is nu wat kleiner. Bediening is erg aardig, maar het gaat wel wat rommelig. Personen, blijkbaar bekenden van de eigenaar..lopen in en uit en pakken zelf eten uit de keuken...das wel een beetje vreemd.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Op woensdagavond met AH restaurant actie bon gegeten en genoten van een 5 gangen Thai Experience Menu op ons verzoek met 1 pepertje samengesteld.
Vriendelijke gastheer en bediening. Voor herhaling vatbaar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Alles wat gewoon weer top
Willem O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk eten in een plezierige sfeer met een vriendelijke gastheer.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Toen we binnenkwamen stond de ober vlakbij de deur met zijn rug naar ons toe een tafel te dekken. Zei wel goedenavond maar ging gewoon nog door met dekken zonder zich even om te draaien. Dat vind ik onbeleefd. Mi eerst je gasten verwelkomen en dan verder je tafel dekken.. Onze jassen werden niet aangenomen en hingen wij over onze stoel. Er werd ons geen garderobe aangewezen. Verder was de bediening vriendelijk.l
Het eten vonden we niet erg bijzonder. Niet echt verkeerd, maar flauwe smaken . Wij hadden een 5 gangenmenu en met name het voorgerecht gaf me de indruk bij de Chinees te zitten. Rijst en bami leek restjes van de vorige avond. Niet voor herhaling vatbaar.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Top top top
Rosanne J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was goed en de bediening was oké. Wij hebben een aantal keer om water moeten vragen. Bij de derde keer werd het eindelijk gebracht.
thanks4frank .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prima gegeten leuk ambiance zeker voor herhaling vatbaar helaas bekeuring opgelopen dus kijk uit waar je parkeert en vertrouw niemand die zegt dat je ergens mag parkeren waardeloos einde van fijne avond
toppie Frank
A R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een heerlijk menu met de AH bonnen. We waren al eerder geweest met de AH bonnen en hadden verwacht hetzelfde te krijgen. Tot onze verbazing werden we blij verrast met een ander samengesteld menu.
Dit was net als de vorige keer weer geweldig.
Het enige minpuntje was dat het erg lang duurde voor de derde gang werd geserveerd maar door het heerlijke eten was dit snel vergeten.
Soraja Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. 5 gangen menu, heerlijk goed verzorgd eten. vriendelijk personeel. Aanrader
Marrie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Dankzij de reclame in de bus bij dit restaurant gekomen. Geen spijt van hoor, eten was top, bediening ook en de sfeer lekker ontspannen, mooie avond gehad en genoten van het eten.
henk8489 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende keuken.
De bediening was top ondanks dat het aardig druk was.
Gaan er zeker vaker eten.
Kibri .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Waren hier met een AH restaurant actie. Was dus een verassings menu.
Eten was goed. Sommige gerechten mogen iets warmer. Bediening was zeer vriendelijk en er werd steeds uitgelegd wat er op tafel werd gezet. Hoeveelheid goed, tenzij je een grote eter bent.
Zeker voor herhaling vatbaar
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima gegeten in een leuke sfeer en er werd rekening gehouden met onze tijd aangezien we op een bepaalde tijd weer ergens moesten zijn!
maurice P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
gisteravond hier voor het eerst gegeten, normaal gaan we altijd naar Buriram in Hoorn. Eten was top! mannelijke bediening ook. de dame in de bediening maakte geen enkel contact, verwelkomde ons niet toen we binnen kwamen. Ze leek wel een robot. maar zoals gezegd eten was heerlijk!
koos191 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zoals altijd HEERLIJK gegeten in een prettige ambiance. Wij hadden nu het Experience-menu. In 1 woord fantastisch, heerlijk flesje huiswijn erbij, kortom: een heerlijk en eerlijk moment.
pavanoeveren .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
er was 1 menu voor AH klanten. Er werd door de bediening goed uitgelegd wat er geserveerd werd.
het eten was absoluut goed en de bediening was netjes. alhoewel de sfeer en inrichting niet typisch Thais was, is het een goede gelegenheid om te eten.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima bediening alles werd
netjes uitgelegd gezellige sfeer en fantastisch eten niets op aan te merken. Het Albert Heijn menu is heel uitgebreid met een amuse gevarieerde voorgerechten soep en een soort Thaise rijsttafel echt verrukkelijk. Heerlijk vers gekruid en met veel liefde gemaakt eten

Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige gelegenheid waar Richard en de rest zijn zeer hun best doet de klanten het naar hun zin te maken. Heerlijke echte Thaise gerechten.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.