NaangNuan

Meer informatie over restaurant NaangNuan

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant NaangNuan

Corine K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening. Voor herhaling vatbaar!
lw J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eheeerlijk gegeten ,komen zeker weer terug
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Viel erg tegen voor zo'n gerenommeerde Thai. Niet vies, maar zeker niet zo goed als andere Thai in de omgeving. Vrij veel tafeltjes in kleine ruimte en aankleding niet optimaal. Onhandige placemats op tafel die niet passen en de bordjes en bakjes onhandig op tafel placeren
René V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gegeten in een gezellige sfeer, vriendelijke ontvangst en bediening. Fijn dat er ook in het weekend van de Iens 50% kortings actie gebruik gemaakt kon worden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening die ons goed adviseerde en maatwerk leverde i.v.m. Voorkeur vis of vlees.
Klaas J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
was top
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lang wachten op eerste drankje. Koffie met bonbons zijn ordinaire chocolaatjes uit de supermarkt. En via iens deal gereserveerd, echter moest daar bij het ontvangen van de rekening nogmaals om vragen.....Jammer ook te weinig bediening in de zaak.
Aldi D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
helaas, de dim sums waren niet lekker - teveel deeg. De viskoekjes daarentegen erg goed op smaak. de andere gerechten matig tot gemiddeld. Verder gezellig restaurant en een sympathieke gastheer.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Wij komen hier al zeker 15 jaar, dit is de 3de locatie van dit restaurant in Monnickendam. Mijn vorige recensie over dit restaurant kunt zien als u kijkt op 26.7.2017. Sinds die tijd is er niets in het voordeel veranderd. Lange wachttijd voor het eerste drankje, 20 minuten, en de rode wijn was net zo koud als de spa rood. Daarna het opnemen van het menu. Na een uur stond het voorgerecht op tafel, de loempiaatjes en de viskoekjes smaakten uitstekend. Drie kwartier nadat wij hiermee klaar waren kwam - nadat wij gevraagd hadden of het nog lang ging duren - het hoofdgerecht. Dit was niet warm, kwam net als de vorige keer zonder rechaud op koude borden. De rechauds worden sinds de verhuizing blijkbaar niet meer gebruikt. Een nagerecht hebben wij niet meer besteld, inmiddels zaten wij als 2, 5 uur. Wij vroegen om de rekening - wij hadden via Iens geboekt met 50% korting - en moesten notabene de volle mep betalen. Uiteindelijk is dit gecorrigeerd maar het is niet zoals het hoort met nauwelijks excuses. Het is heel jammer maar hier komen wij nu echt niet meer terug. Wij hadden hen het voordeel van de twijfel gegeven maar er is duidelijk niets veranderd ten opzichte van de vorige keer.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gegeten bij Naang Nuan met een WL-deal. We waren met een gezelschap van 7 en hebben gezamenlijk bijna alle gerechtjes van de kaart geproefd. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon smakelijke gerechtjes. Zeker geschikt om met een gezelschap een gezellige avond door te brengen,
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
prima gegeten... heerlijk ook voor de kids veel begrip en alles kon.... Gr
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ik heb er al meerdere keren gegeten en vond het toen geweldig. Nu was het niet overweldigend.
Misschien hebben zij een andere kok?
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wat kun je hier toch heerlijk eten, de bediening en dan met name Richard is perfect. Het was weer een topavond. Personeel van Naangnuan bedankt.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
heerlijk gegeten
Dieneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten goede sfeer en aardige bediening
Joliene .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij hadden ons verheugd op heerlijk thais eten. Maar dat viel helaas vies tegen.
De groene curry met biefstuk was smakeloos, ik kon het vlees niet wegkrijgen.
Mie was klef en niet gekruid en de kipsaté was simpelweg niet te nassen.
De kok was alle kruiden gewoonweg vergeten denk ik.
Wij zijn ook door de actie misleid. Zogenaamd was het onbeperkt van de kaart eten, maar wij mochten meedoen met de Thaise hapjes. 1 Voor- en 1 hoofdgerechten per persoon per kaartje. Maar rijst en mie zat daar ook tussen als gerecht. Daar zit je dan met zijn tweeën aan de kleffe mie en je kleine bakje vieze curry.
Maar ja, in dit geval, misschien maar beter.
D J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was er lang niet meer geweest maar het was weer alsvanouds. Lekker eten, vriendelijk personeel in een heerlijk relaxed sfeertje. Nu een verrassingsmenu gehad, snel nog een keer terug om van de kaart te kiezen!
frits A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
leuk ingericht, prettige sfeer. leuke avond gehad, Eigenaar was leuke aanwezigheid. Kwam af en toe aan tafel om te vragen of alles nar wens was. Geeft een warm gevoel. Kom daar zeker terug.
teuntjecornelia .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij de lekkerste Thai in Monnickendam. Alles klopte. Fijn gezelschap.
Het wachten is op een antwoord van IENS op onze klacht bij Four Seasons.