NaangNuan

Marrie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
henk8489 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende keuken.
De bediening was top ondanks dat het aardig druk was.
Gaan er zeker vaker eten.
Kibri .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Waren hier met een AH restaurant actie. Was dus een verassings menu.
Eten was goed. Sommige gerechten mogen iets warmer. Bediening was zeer vriendelijk en er werd steeds uitgelegd wat er op tafel werd gezet. Hoeveelheid goed, tenzij je een grote eter bent.
Zeker voor herhaling vatbaar
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima gegeten in een leuke sfeer en er werd rekening gehouden met onze tijd aangezien we op een bepaalde tijd weer ergens moesten zijn!
maurice P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
gisteravond hier voor het eerst gegeten, normaal gaan we altijd naar Buriram in Hoorn. Eten was top! mannelijke bediening ook. de dame in de bediening maakte geen enkel contact, verwelkomde ons niet toen we binnen kwamen. Ze leek wel een robot. maar zoals gezegd eten was heerlijk!
koos191 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zoals altijd HEERLIJK gegeten in een prettige ambiance. Wij hadden nu het Experience-menu. In 1 woord fantastisch, heerlijk flesje huiswijn erbij, kortom: een heerlijk en eerlijk moment.
pavanoeveren .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
er was 1 menu voor AH klanten. Er werd door de bediening goed uitgelegd wat er geserveerd werd.
het eten was absoluut goed en de bediening was netjes. alhoewel de sfeer en inrichting niet typisch Thais was, is het een goede gelegenheid om te eten.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Prima bediening alles werd
netjes uitgelegd gezellige sfeer en fantastisch eten niets op aan te merken. Het Albert Heijn menu is heel uitgebreid met een amuse gevarieerde voorgerechten soep en een soort Thaise rijsttafel echt verrukkelijk. Heerlijk vers gekruid en met veel liefde gemaakt eten

Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige gelegenheid waar Richard en de rest zijn zeer hun best doet de klanten het naar hun zin te maken. Heerlijke echte Thaise gerechten.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Chelsea V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eren was heerlijk en te betalen .ik was met de ah restaurant actie. 3' betaalde maar 45 € voor met ze tweeen. De bediening was vriendelijk . Wat alleen jammer was, het was erg koud .
jenjhoed .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een goede ontvangst en een vlotte bediening waren ons deel.(4 personen) We hadden het AH menu, en dat is me toch geweldig. Heel veelzijdig en dit menu geeft een goed beeld van de Thaise keuken. Heerlijke gerechten met garnalen, vis, kip en bief, uiteraard allemaal met verschillende smaken. In één woord geweldig.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Er werd niet duidelijk uitgelegd wat je te eten krijgt. Er werd gevraagd wat je niet lekker vind. Mijn vriendin zei eend, toch kregen wij eend bij het hoofdgerecht en dit was dan voor mij bedoeld. Ik ging er vanuit dat het niet geserveerd werd, ik lust namelijk ook geen eend. Verder was het eten erg lekker, vooral de kleine hapjes!
ekroon .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gezellig en erg lekker thais gegeten. Verrassingsmenu, voor ieder wat wils.
Uitgebreid en smaakvol.
Aardige gastheer, aanrader.
Anu V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Alle hapjes waren gemaakt van verse ingrediënten. Er werd rekening gehouden met bijzondere (vegetarische) wensen. Leuke en vriendelijke bediening. Super!
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We kregen een tafel achterin het restaurant en zo voelde het ook. De inrichting is met veel zwart en fel licht, erg ongezellig. Het was buiten kil en binnen ook. Het viel de bediening niet op dat we onze jas aanhielden en op de vraag of de verwarming wat hoger mocht werd blijkbaar niet ingegaan. Omdat we snel even wat wilden eten, bleven we toch maar zitten. Kregen bierglas met stukje glas eruit, zagen we gelukkig op tijd. Eten was wel heerlijk, maar we kwamen wat rijst tekort maar niemand kwam vragen of alles in orde was. Na het eten snel weer naar de auto en de verwarming hoog gezet.
victor ?.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
heerlijk gegeten combinatie vis-vlees gerecht, kip gerecht en een frisse maar pikante papaya salade. bediening attent en gastvrij. een echte aanrader. wij zijn hier nu 3 keer geweest maar komen er zeker nog terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het was allemaal goed verzorgd en erg lekker. We hebben alleen een extra toetje afgerekend wat we niet besteld hadden en niet gegeten hebben. Voor de rest alles prima.
jvw2012 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben een súperavond gehad! Alles was goed. Waarschijnlijk gaan wij hier vaker naartoe. Ga zo door! Goede actie overigens.
gerdahvw .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vier personen. Meer dan genoeg ook.
En de meest fantastisch lekkere en bijzondere soep gegeten! Je smaakpapillen worden hier heel blij van.
De amuse was ook een verrassing qua smaak! Complimenten aan de kok!
danielledejong46 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het hoofd gerecht was prima van smaak ,temperatuur en hoeveelheid Door de diversiteit kwamen prijs en kwaliteit dicht bij elkaar Wij kunnen dit restaurant bij iedereen aanbevelen.