Naa Thai

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Tom Yam Potek, dat was de soep waar we mee begonnen. Voor mij 4 pepertjes, en ja hoor echt echt pittig. Zeer goed gevulde soep waar we ook wat rijst in doen, Een vondst van mijn dochter. Phad Pak Ruam Mid groente er na. Dat viel wat tegen, veel te gaar naar mijn smaak. Verder erg vriendelijke bediening, kroepoekje van de zaak. Het restaurant is extreem eenvoudig van inrichting, maar dat komt omdat het eigenlijk een afhaal restaurant is.
J T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Na Thai is meer gericht op afhalen en bezorgen er zijn wel tafeltjes waar je snel een hapje kan eten.
Wij bestelden voorheen bijna 2 tot 3 keer in de maand afhaal. De wachttijden op de bestelling is zeker 45 minuten. Tom Yam Koeng en de garnalen met knoflook en peper behoord tot onze favorieten. Helaas varieert de kwaliteit en smaken van de gerechten , waardoor we een tijdje er niet meer bestellen.
Charlottecoppola .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
(mijn verhaal is gebaseerd op afhalen). Bij deze Thai heb je een zeer gevarieerde keuze menu. Ik ben een PDS patiënte en moet dus vaak vragen om andere ingrediënten dan die standaard op de kaart staan. Dit is bij "Naa", absoluut geen probleem. Afhalen gaat snel en het eten komt vers thuis aan. Verrukkelijk!!! Zeer vriendelijk, snel, schoon, vers... Eetsmakelijk!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Al anderhalf jaar vaste klant, het is heerlijk eten, zeer traditionele gerechten, niet spicy of zeer spicy, snelle service, grote porties snel, lekker en niet duur!