Na Siam

• Catering , Per boot te bereiken
Voordelig
Marlene B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wat een zorg en aandacht heeft de bediening voor haar gasten. We waren met een groepje van zeven mensen en de kok heeft naar eigen inzicht voor ons gekookt. Het was genieten. Garnalen, curry, rundvlees, etc en natuurlijk de overheerlijke vis in tamarindesaus. We hebben gesmuld. Heel hartelijk dank.
Matsuza .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Aardige en vriendelijke bediening die, nadat ze mijn gerecht vergeten waren te noteren terwijl de rest van mijn tafelgenoten al wel hun gerechten geserveerd kregen, snel met een ander gerecht kwamen. Door alle chaos was het voor mij onduidelijk of dit uiteindelijk het gerecht was dat ik oorspronkelijk had besteld, maar het smaakte desalniettemin erg lekker, en de bediening verontschuldigde zich bovendien. Prima restaurant verder, alleen ik voelde zelf weinig voor het 'bruine kroeg' idee.
Elos .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Weer voor de zoveelste keer genoten van de uitzonderlijk lekkere, fijne en met zeer grote zorg klaargemaakte gerechten bij Na Siam!
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit de beste Thai van in ieder geval Amsterdam, maar volgens mij van heel Nederland is!! Top kwaliteit, eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij! Doen er alles aan om je een onvergetelijke smaak sensatie te laten beleven!! Heel erg bedankt lieve mensen! Het was weer heerlijk!!!
Giel L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
In deze bruine kroeg na lange tijd weer eens gegeten. De bediening is uiterst vriendelijk, attent en zorgzaam.
De voorgerechtjes (tofu saté) heel smaakvol, de hoofdgerechten nog beter. Grote vegetarische keuze.
Marlene B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
We waren met zes man. De keuze voor de gerechten aan het restaurant overgelaten. En dat was zo lekker en verrassend. Gestart met een appetizer, zo verrukkelijk, daarna diverse voorgerechten variërend van saté, viskoekje, gamba, met voor elk een eigen sausje. Hoofdgerecht was ook weer smullen. Zulke mooie smaken en ja de vis in de tamarinde scoorde weer de eerste plaats.
Bedankt voor het heerlijke eten en de gastvrijheid.
We komen graag terug.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Paar uur geleden voldaan thuis gekomen! We waren met een gezelschap van 6 en hadden besloten de kok de 'wild card' te geven, met andere woorden, de bediende ging naar de kok en gaf hem namens ons de opdracht om 6 gerechten naar eigen wens klaar te maken. We hadden daarnaast twee wensen: 1 gerecht goed heet, en een mix van alle starters.
Wel, dit alles was geen verkeerd besluit gebleken! De kok of kokkin kookte dus zijn/haar specialiteiten. Ik kende niet alle gerechten, want sommigen stonden niet op de kaart! Maar de rode milde curry was super, alsmede de kip cashewnoten, beef en overige varkensvleesgerechten. Heerlijk...maar we misten toch iets echt pittigs. Dus nogmaals gevraagd een vlijmscherp gerecht op te dienen in de vorm van een Yam Nuea. Hij was goed van smaak, en ja wel heter dan de curry, maar nog niet datgene wat we wensten. Ondanks dat de bediende mijn vrouw kent, zij werkt in een ander Thais restaurant, durfde ze het niet aan om echt een knaller op te dienen. Een drie peper dish is voor de echte pittige eters zoals wij een makkie.
De porties waren voor ons iets aan de kleine kant, de prijzen zijn daarentegen wel redelijk fair. Voor de kenners die in Bangkok wel eens naar Baan Khun Mae geweest zijn...zulke porties dus. Net even iets te klein, maar jezelf tegen zitten eten is haast niet mogelijk. Het Singhabiertje smaakte prima trouwens !
De starters waren overigens erg goed. Misschien had ik de kipkoekjes omgeruild voor de viskoekjes, maar alas. De kip in bananeblad was echt neusje van de zalm.
Dus voorgerechten toppertje, hoofdgerechten zeer oke maar daar kan nog wel een tandje bij gezet worden. De nagerechten, we hadden banaan in kokos, was ook in orde.
Verder heeft dit restaurant alles op orde, nette ruime wc's, vlotte en goede bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Prima Thaise keuken. Alles vers en goed op smaak. Verschillende gerechten gegeten. De vis met tamarinde saus en de vis met een hele pitiige limoensaus spanden de kroon. Lekker! de bediening is gastvrij, behulpzaam en zeer vriendelijk in dit kleine, wat ouderwets maar fris ogende restaurant met een prima akoestiek.
Olaf A'dam .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Dit is een eerlijke Thai. Mooie gerechten. De kaart is al jaren hetzelfde, en de kwaliteit ook. Dat is goed. De pepertjes die aangeven of een gerecht heet is kloppen niet geheel. Twee pepertjes zijn echt niet heet. Dat kun je best nemen. Een gerecht met drie pepertjes begint wel heter te worden. De bediening is attent en gastvrij. De inrichting is een beetje een bruin café. Gemoedelijk en huiselijk. Reserveren is aan te bevelen. Het zit er altijd vol. Het is dan voor mij ook een van de beste Thaise restaurants in Amsterdam Centrum.
Rob De W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Sfeervol restaurant, de inrichting is als van een bruin café (wat het vroeger ook was) met een enkel thais element, maar heel gezellig en met een vriendelijke bediening. Begonnen met een thaise klassieker, de Tom Kha Kai soep. Iets teveel kokos en te weinig limoengras, daardoor een beetje te zwaar en te vlak van smaak. De hoofdgerechten waren goed, varkensvlees in een knoflook/uien-saus, goed op smaak en het vlees was heel mals. Tafelgenote had kip in een kokos/kerrie-saus, heel lekker. Goede koffie tot besluit.
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Als je Thais wilt eten in Amsterdam, dan moet je hier zijn! Kwaliteit is super, echt vergelijkbaar met hetgeen je in Thailand eet!! Zeker de moeite waard om hier een bezoek aan te brengen.

En... hele leuke en vriendelijke mensen, top bediening!
Elos .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Als je heerlijk thais voor een eerlijke prijs wilt eten, zoek dan niet verder. Alles is super vers en klaar gemaakt door echte Thai! De bediening is super vriendelijk en een gezellig praatje met Bart met leuke Thailand tips! We hadden vooraf de allerlekkerste kip saté die er bestaat, kip koekjes en kip in pandan blad. Alle 3 de gerechten zijn top en heerlijke smaak. Hoofdgerecht witte rijst met een geweldige kip curry!! Gewoon proberen, je zult niet teleurgesteld raken!! Inrichting is eenvoudig maar netjes en gezellig! Topper!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Wij hadden het menu van € 30,00 en alles was heerlijk en royaal.
Omdat we naar een concert moesten vroegen we of we om uiterlijk 20.00 uur weer buiten zouden kunnen staan en zonder dat het gehaast overkwam lukte dat.
Ronhartog .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Zo ook vorige maand bij Bart van na siam gegeten, alvast in de vakantiesferen te komen die volgende maand voor de deur staan. Vond het als vanouds prima prijs kwaliteit verhouding. De rund rijst pikant geniet mijn voorkeur, nr 52 meen ik uit mn hoofd. Het was rustig, was immers een zondag. Na het eten nog even nagezeten met bart en zn vrouw. Kap-phun-kap!!
WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Klein en keurig buurtrestaurant in het Centrum. De kaart is rijk met veel verschillende gerechten, niet alleen met de gebruikelijke soepen en currygerechten maar ook veel keuze in vegetarisch en salades. Vriendelijke bediening (echtpaar). Niet het dak eraf, maar toch goed gegeten, sfeer is gezellig.
Peter-de-eter .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Decor is van een bistro dus niet echt wat je verwacht bij een thai. Bediening vriendelijk. Prijzen zijn heel betaalbaar. Heerlijk gegeten. Het kan natuurlijk altijd beter maar prijs/kwaliteit klopt hier. Ik vond de Tom Kha Kai soep hier heerlijk evenals de curry gerechten. Ging hier met tevreden gevoel weg en van plan nog eens te komen.
Lucasbakker .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Heerlijk gegeten en de bdiening was ook aardig en attent. het was niet al te druk in de gezellige zaak. De voorgerechtjes waren verrassend lekker. Die zijn bij mijn favoriete Thai waar ik vaak kom minder goed.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Een behoorlijke Thai al vind ik hem in vergelijking met andere Thaise restaurants toch net wat minder en dit zit hem vooral in de smaak. Zo is de tom kha kai naar mijn idee te zoet waardoor de frisheid die de soep behoort te hebben verloren gaat. Een ander favoriet gerecht is de massaman curry. Deze is hier te waterig en mist die heerlijke krachtige currysmaak die de gerechten normaal kenmerkt. Het kan dus net allemaal wat beter
RobinCG .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Heerlijke avond bij na siam. Altijd fijn om top te eten voor een eerlijke prijs. Bediening is aardig en zorgzaam en maakt graag een praatje. Proef hier de kip pandan en werkelijk elke curry is hier top. Komen graag terug!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Eten is echt behoorlijk in dit compleet gedateerde restaurant. De bediening met de eigenaar op vakantie is matig. Geen gastheerschap. Gerechten zijn niet avontuurlijk, maar goed van smaak.