Na Siam

• Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Na Siam

Katja M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Leuke vondst! Neighbourhood-feel. Aardige eigenaar. Heerlijke pittige groene curry gegeten en de thaise ijsthee werd speciaal voor mij bereid!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben de selectie van voorgerechten genomen. Dit was zeer teleurstellend, de kip/vis koek was enorm droog, de sate ook enorm droog en doorgebakken, de kip in bamboe zelfde verhaal volledig uitgedroogd.

Als hoofdgerecht, selectie van alle gerechten zeer pittig gekozen en de kip met cashew mild gekruid. Geen van de gerechten had een spicey bite. Het was laf, de gemixte gerechten doorgebakken en wederom heel droog. Niets pittigs, geen curry te bekennen, weinig groenten. Echt zeer slecht voor een veel te hoge prijs.
Arnaud V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zeer teleurstellend bezoek aan dit restaurant/voormalig cafe.
Beginnend met een jus d'orange die echt verre van vers leek, kozen wij voor een voorgerecht van verschillende gerechten. Droog en relatief smakeloos. De hoofdgerechten beloofden op de kaart pittig tot zeer pittig te zijn, maar daar was in de verste verte geen sprake van. Tussen de gekozen kip, vis en het rundvlees, waren stukjes varkensvlees te vinden. De hoeveelheid was echter armetierig en de presentatie ook erg simpel voor de toch wel hoge prijs. Van een echt bezoek aan de thaise keuken was geen sprake en over het geheel hielden wij een smoezelige indruk over.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk en relaxed, gezellige ambiance.
Zeker voor herhaling vatbaar, een van de betere thaise restaurants in Amsterdam
Lars S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Met recht de beste Thai van Amsterdam. De eigenaren waren 1 van de eerste Thaise restaurant in Amsterdam. Heerlijk gegeten, super sfeer en super service. Het is het leukst om de gerechten aan de eigenaren over te laten. Niet hoeven kiezen, onwijs genieten.
Harrievermeulen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Dit is de beste Thai van Amsterdam. Met zijn bruine café ambiance denk je dat je de verkeerde deur binnen gelopen bent. Maar de Nederlandse eigenaar en zijn Thaise vrouw zijn al jaren een begrip. Regelmatig verse producten die ze rechtstreeks meenemen uit Thailand en in Nederland niet te krijgen zijn. Ga naar binnen, leg de overheerlijke uitgebreide kaart opzij, en durf te zeggen: 'laat maar komen, beslissen jullie maar'. Top!
Suzann D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Afgelopen vrijdag met 4 personen echt heerlijk gegeten! waren al een aantal keer langs gelopen, maar vond thais eten meer voor afhalen. Maar daar kom ik bij deze op terug. Sfeer van een oude kroeg erg leuk, super lieve bediening en het eten top. Kregen van de eigenaar een salade pomelo, zou ik nooit voor hebben gekozen, maar ga er snel voor terug! kortom, dikke aanrader:)
Marlene B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wat een zorg en aandacht heeft de bediening voor haar gasten. We waren met een groepje van zeven mensen en de kok heeft naar eigen inzicht voor ons gekookt. Het was genieten. Garnalen, curry, rundvlees, etc en natuurlijk de overheerlijke vis in tamarindesaus. We hebben gesmuld. Heel hartelijk dank.
Matsuza .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Aardige en vriendelijke bediening die, nadat ze mijn gerecht vergeten waren te noteren terwijl de rest van mijn tafelgenoten al wel hun gerechten geserveerd kregen, snel met een ander gerecht kwamen. Door alle chaos was het voor mij onduidelijk of dit uiteindelijk het gerecht was dat ik oorspronkelijk had besteld, maar het smaakte desalniettemin erg lekker, en de bediening verontschuldigde zich bovendien. Prima restaurant verder, alleen ik voelde zelf weinig voor het 'bruine kroeg' idee.
Elos .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Weer voor de zoveelste keer genoten van de uitzonderlijk lekkere, fijne en met zeer grote zorg klaargemaakte gerechten bij Na Siam!
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit de beste Thai van in ieder geval Amsterdam, maar volgens mij van heel Nederland is!! Top kwaliteit, eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij! Doen er alles aan om je een onvergetelijke smaak sensatie te laten beleven!! Heel erg bedankt lieve mensen! Het was weer heerlijk!!!
Giel L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
In deze bruine kroeg na lange tijd weer eens gegeten. De bediening is uiterst vriendelijk, attent en zorgzaam.
De voorgerechtjes (tofu saté) heel smaakvol, de hoofdgerechten nog beter. Grote vegetarische keuze.
Marlene B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
We waren met zes man. De keuze voor de gerechten aan het restaurant overgelaten. En dat was zo lekker en verrassend. Gestart met een appetizer, zo verrukkelijk, daarna diverse voorgerechten variërend van saté, viskoekje, gamba, met voor elk een eigen sausje. Hoofdgerecht was ook weer smullen. Zulke mooie smaken en ja de vis in de tamarinde scoorde weer de eerste plaats.
Bedankt voor het heerlijke eten en de gastvrijheid.
We komen graag terug.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Paar uur geleden voldaan thuis gekomen! We waren met een gezelschap van 6 en hadden besloten de kok de 'wild card' te geven, met andere woorden, de bediende ging naar de kok en gaf hem namens ons de opdracht om 6 gerechten naar eigen wens klaar te maken. We hadden daarnaast twee wensen: 1 gerecht goed heet, en een mix van alle starters.
Wel, dit alles was geen verkeerd besluit gebleken! De kok of kokkin kookte dus zijn/haar specialiteiten. Ik kende niet alle gerechten, want sommigen stonden niet op de kaart! Maar de rode milde curry was super, alsmede de kip cashewnoten, beef en overige varkensvleesgerechten. Heerlijk...maar we misten toch iets echt pittigs. Dus nogmaals gevraagd een vlijmscherp gerecht op te dienen in de vorm van een Yam Nuea. Hij was goed van smaak, en ja wel heter dan de curry, maar nog niet datgene wat we wensten. Ondanks dat de bediende mijn vrouw kent, zij werkt in een ander Thais restaurant, durfde ze het niet aan om echt een knaller op te dienen. Een drie peper dish is voor de echte pittige eters zoals wij een makkie.
De porties waren voor ons iets aan de kleine kant, de prijzen zijn daarentegen wel redelijk fair. Voor de kenners die in Bangkok wel eens naar Baan Khun Mae geweest zijn...zulke porties dus. Net even iets te klein, maar jezelf tegen zitten eten is haast niet mogelijk. Het Singhabiertje smaakte prima trouwens !
De starters waren overigens erg goed. Misschien had ik de kipkoekjes omgeruild voor de viskoekjes, maar alas. De kip in bananeblad was echt neusje van de zalm.
Dus voorgerechten toppertje, hoofdgerechten zeer oke maar daar kan nog wel een tandje bij gezet worden. De nagerechten, we hadden banaan in kokos, was ook in orde.
Verder heeft dit restaurant alles op orde, nette ruime wc's, vlotte en goede bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Prima Thaise keuken. Alles vers en goed op smaak. Verschillende gerechten gegeten. De vis met tamarinde saus en de vis met een hele pitiige limoensaus spanden de kroon. Lekker! de bediening is gastvrij, behulpzaam en zeer vriendelijk in dit kleine, wat ouderwets maar fris ogende restaurant met een prima akoestiek.
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Dit is een eerlijke Thai. Mooie gerechten. De kaart is al jaren hetzelfde, en de kwaliteit ook. Dat is goed. De pepertjes die aangeven of een gerecht heet is kloppen niet geheel. Twee pepertjes zijn echt niet heet. Dat kun je best nemen. Een gerecht met drie pepertjes begint wel heter te worden. De bediening is attent en gastvrij. De inrichting is een beetje een bruin café. Gemoedelijk en huiselijk. Reserveren is aan te bevelen. Het zit er altijd vol. Het is dan voor mij ook een van de beste Thaise restaurants in Amsterdam Centrum.
RobdeW R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Sfeervol restaurant, de inrichting is als van een bruin café (wat het vroeger ook was) met een enkel thais element, maar heel gezellig en met een vriendelijke bediening. Begonnen met een thaise klassieker, de Tom Kha Kai soep. Iets teveel kokos en te weinig limoengras, daardoor een beetje te zwaar en te vlak van smaak. De hoofdgerechten waren goed, varkensvlees in een knoflook/uien-saus, goed op smaak en het vlees was heel mals. Tafelgenote had kip in een kokos/kerrie-saus, heel lekker. Goede koffie tot besluit.
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Als je Thais wilt eten in Amsterdam, dan moet je hier zijn! Kwaliteit is super, echt vergelijkbaar met hetgeen je in Thailand eet!! Zeker de moeite waard om hier een bezoek aan te brengen.

En... hele leuke en vriendelijke mensen, top bediening!
Elos .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Als je heerlijk thais voor een eerlijke prijs wilt eten, zoek dan niet verder. Alles is super vers en klaar gemaakt door echte Thai! De bediening is super vriendelijk en een gezellig praatje met Bart met leuke Thailand tips! We hadden vooraf de allerlekkerste kip saté die er bestaat, kip koekjes en kip in pandan blad. Alle 3 de gerechten zijn top en heerlijke smaak. Hoofdgerecht witte rijst met een geweldige kip curry!! Gewoon proberen, je zult niet teleurgesteld raken!! Inrichting is eenvoudig maar netjes en gezellig! Topper!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Wij hadden het menu van € 30,00 en alles was heerlijk en royaal.
Omdat we naar een concert moesten vroegen we of we om uiterlijk 20.00 uur weer buiten zouden kunnen staan en zonder dat het gehaast overkwam lukte dat.
WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Klein en keurig buurtrestaurant in het Centrum. De kaart is rijk met veel verschillende gerechten, niet alleen met de gebruikelijke soepen en currygerechten maar ook veel keuze in vegetarisch en salades. Vriendelijke bediening (echtpaar). Niet het dak eraf, maar toch goed gegeten, sfeer is gezellig.