Na Brasa

Weteringkade 1 2515 AK Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Na Brasa

Brazilie op een spies

Na Brasa is Portugees voor gegrild. En dat past natuurlijk perfect bij een steakhouse. Ze noemen het Braziliaanse rodizio, wat staat voor de unieke wijze van bediening, waarbij passadores met spiesen vlees langs de tafels lopen. Daarnaast is er een lopend buffet en mixen ze graag een verse cocktail voor je! Als je geluk hebt treedt er een buikdanseres op.

Meer informatie over restaurant Na Brasa

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00
Carola84 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Prima gegeten! In vergelijking tot andere Braziliaanse restaurants was het lopend buffet wat aan de kleine kant, maar het draait uiteraard om het vlees aan de spiezen. Dit was heerlijk!
Wielvloet1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Er was meer dan voldoende in buffetvorm en ruime keuze erg smakkelijk maar wel veel zout. jammer maar er was geen dessert.
FMZ .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Buffet was niet vers; zag er niet appetijtelijk uit. Of niet vers of de lampen boven het buffet waren te warm, waardoor het eten uitdroogde. Het vlees was redelijk.
M1r1am .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was erg rustig en werden vriendelijk ontvangen. Er kwam elke keer een kok langs met weer een stuk vlees op een spies. Verder kan je veel lekkere en verse gerechten pakken bij het buffet. Er werd netjes uitgelegd wat alles was, zowel vlees als buffet waren heerlijk. Wij hebben Braziliaans bier gedronken tijdens ons eten, een echte aanrader.
Tineke N.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij vonden alles lekker een leuke sfeer hele vriendelijke bediening.
Echt een aanrader wij waren hier van de AH-restaurantactie geen onderscheid we konden alles nemen van het buffet en van het vlees.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij Na Brasa is het wel oké , het is Rodizio, maar dan ik het klein, met hetzelfde systeem, het decor is wel wat minder, maar het is ook al een oud restaurantje, maar zeken de moeite waard voor een bezoek,
Blokpoel .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
was erg lekker eten en was erg gezellig en goed bereik baar en de bediening was erg vriendelijk ik zou snel nog eens daar gaan eten
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het was verrassend leuk!
Het uiterlijk van het gebouw en de locatie geeft niet weer wat er binnen gebeurd.
Hele vriendelijke en braZiliaanse bediening!
En erg leuk om regelmatig even te moeten lopen om eten op te halen en onderwijl bediend te worden met vleesspiezen!
Heel leuke eetactiviteit om met je familie te doen bijv.
BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Zeer hartelijk en gastvrij ontvangen.
De locatie en het decor zijn misschien niet wat je zou verwachten, maar het eten en de bediening maken dat meer dan goed! Heerlijk gekruid en lekker mals vlees dat ze aan tafel komen brengen en vers van de spies afsnijden. Aangevuld met een zeer uitgebreid buffet met warme en koude gerechten. Zou ik mijn vrienden dit restaurant aanraden? Absoluut!! Zelf komen we ook zeker weer terug!
GKA .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met de all you can eat spiezen. Erg lekker ( kip met bacon, lamsvlees, rundvlees etc.) met tussen gerechten van gesuikerde banaan en warme ananas met kaneel, echt een hit. Zeer vriendelijke bediening, zowel bij aankomst en de man die met de spiezen langs komt. Zaak ziet er netjes uit met nieuw meubilair. Een aanrader om te gaan eten, wij komen terug.
Familiejammiejammie .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Een kleine zaak met weinig uitstraling, meer een bar voor een snelle hap. Wij kwamen eigenlijk voor het vlees aan de spies, maar deze vonden wij helaas niet lekker, we vonden het vlees niet vers en alles had een rare bijsmaak en een rare geur. Wel jammer want lekker vlees heeft weinig nodig. De gerechten bij de saladebar waren veel beter van kwaliteit en wel lekker. Zoals de aardappelsalade, de kikkererwtensalade met tonijn, de gehaktballen in saus en de gefrituurde witvis waren wel lekker. Er is buiten een vervallen terras, er zaten jongeren aan tafel bier te drinken en wiet te roken. Wij als familie met kinderen vinden dit geen prettige ervaring. De gastheer was wel een aardige man, maar hij zou beter op moeten letten op dit soort dingen. Met wietrokende jongeren op jouw terras krijg je al snel een ghetto uitstraling. Voor een leuke Braziliaanse ervaring gaan wij toch liever naar Scheveningen. Dit is niet voor herhaling vatbaar helaas.
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Via Groupon zijn we hier terecht gekomen en we werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en we mochten een tafeltje zelf een tafeltje uitkiezen. De vriendelijke meneer hielp nog even met de jassen en vroeg of we wat te drinken wilden. Nadat er onze drankjes gekregen hadden werd nog even de salade bar uitgelegd wat wat was, ook de salade bar zag er erg verzorgd en schoon uit. Het vlees waar ze geregeld mee langs kwamen was heerlijk mals en goed gekruid. Al met al een goeie maaltijd en zou hier zeker terug keren. En de jongens die het vlees rond brengen mogen (moeten) er ook zeker zijn en blijven ;)
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Woensdag gegeten bij na brasa.. het eten was super, het vlees was lekker gekruid en mals. Vergeleken met de concurrent uit scheveningen proefde je bij Na brasa dat het vlees wel van kwaliteit is. De service was goed geregeld. Je hoeft niet bang te zijn dat je met honger weggaat.