N-Joy (Thermen Bussloo)

Bloemenksweg 38 7383 RN Voorst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant N-Joy (Thermen Bussloo)

MaJac .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gegeten bij Kelodrome in Thermen Bussloo. Wat is het onbeschoft duur. Voor een bordje tomatenbouillon met ravioli betaalden we € 8,50, voor een plankje brood € 7,95 (was wel een flink plankje brood en kregen er op verzoek gratis (!!) een extra bakje aioli bij) en voor 8 bitterballen € 7,95. Echt bizar dat omdat je er niet uit kunt, je zulke bedragen neer moet tellen.
Vriendlief vroeg om witbier, kreeg lentebok want hij wilde graag van de tap. Alleen lentebok is geen witbier...
Het was de eerste prachtige voorjaarsdag, dus veel mensen zaten op het terras met handdoek om. Werden aangesproken dat de badjas aan moest, ookal zat je vol in de zon. De meeste deden dat braaf, echter 2 dames weigerden. Dat had geen gevolgen, dus niet echt eerlijk tegenover de rest die uit de badjas wegdreef.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Bij een arrangement was een lunch met live cooking inbegrepen in het buffetgedeelte van het restaurant. Wij kregen een tafel toegewezen aan de rand van het restaurant. Het nadeel van een lopend buffet is dat het vaak wat onrustig is, maar op deze plek aan de rand viel dat mee. Het buffet heeft een ruime keuze aan salades, brood en warm en koud beleg. Jammer dat er bieslook aan het omelet was toegevoegd. Zou prettiger zijn als de bieslook er als toevoegings mogelijkheid los naast had gestaan. Nu had ik geen keuze en omdat ik bieslook niet lekker vindt dus maar geen omelet genomen. Er is ruime keuze uit nagerechten.
Bij het live cooking deel staat regelmatig een aantal mensen even te wachten omdat de vriendelijke en attente kok op verzoek iets van de 2 a 3 keuzes die hij te bieden heeft op dat moment klaar maakt. Leuk concept en de gebakken zalm en de hamburgers waren prima.
Marieke76 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
salade met paddestoelen gegeten. Was op zich prima. Lekkere patat. De bediening is in het algemeen goed maar soms word je over het hoofd gezien. We vonden het wel koud in vergelijking met de sauna, zeker als je dus niet gekleed bent (zoals niemand daar dus). Wel relatief duur.
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Als afsluiter van een heerlijke dag in dit mooie saunacomplex wilden we eerst een eenvoudig sateetje nemen, maar een blik op het dinerbuffet deed ons anders besluiten. We genoten hier een uitstekend dinerbuffet met 2 soepen, zeer veel koude gerechtjes van vis, vlees, vegetarisch, maar ook goed verzorgde kleine plates met Vitello Tonnato, salade Caprese, biet met geitenkaas etc. Daarnaast een keur aan salades. het warme deel bestond uit een mooie lamsstoof met ras-el-hanout, runderstoof, zalm, varkenslende en diverse garnituur. Als klap op de vuurpijl een uiterst vriendelijke dame achter de live-n-cooking met heerlijke saté van kippendijen(dus toch saté) en vers bereidde snoekbaars. Het dessertbuffet bestond uit een verzameling mousses, taartjes, vers fruit, yoghurt etc. Het enige wat ik misschien miste was een bolletje ijs als afsluiter.
Hierbij dronken we een uitstekende Sauvignon Blanc uit Argentinië. Al met al heel goed voor elkaar!