MyWereld

Havenstraat 146 7005 AG Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant MyWereld

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Vanavond hier voor het eerst gegeten. Ontvangst was prima, ook makkelijk dat je vooraf betaald. Ondanks dat het onbeperkt eten is, heb je niet het idee dat je in een massale eetgelegenheid zit. Dit komt ook door de aparte plekken die gecreëerd zijn. Fijn is het dat je met kinderen in een kinderdeel kunt zitten. Zo heb je niet het gevoel dat anderen last van je kroost hebben.
Sushi smaakte heerlijk, zalm, biefstuk, entrecote ook lekker.
Groenten vers, vis en vlees vers. Top!
In de broccoli, bij de wokgroenten, zag ik een stofpluis zitten. Deze hoort er niet in, maar na mijn melding werd het vlot vervangen.
Vieze borden worden vlot van je tafel weggenomen, wat prettig is. Wel hadden lege frisdrankflesjes ook meegenomen mogen worden, van mij.
En de chocoladefontein was natuurlijk een geweldig onderdeel van het nagerecht! Al met al een plek om naar terug te gaan.
Laangii .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Dit is mijn favorietste all u can eat restaurant!! Het is er sfeervol, hygienisch en het personeel is super enthousiast! Ik als sushi lover vind het erg prettig dat deze netjes zijn afedekt met een folietje en het smaakt ook erg top voor een all u can eat restaurant heb het wel eens bij anderen geha waar het mij niet zo smaakte, verder een ruim aanbpd voor elk wat wils! Kom hier minimaal 1 x per maand soms zelfs 3 x! Love it
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
We zijn hier nu een paar keer geweest. Elke keer is de kwaliteit van het eten top en voor de diversiteit (breed aanbod) die ze kunnen bieden vind ik dat heel knap. Omdat in alle woksauzen suiker zit, is er speciaal voor mij een nieuwe saus bereid. Goede service, ook door de bediening. Ze halen de borden op tijd weg en zorgen ervoor dat alle gerechten netjes op voorraad zijn. De sushi is ook heerlijk.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Het eten bij My Wereld was echt heel goed .
zoveel keuze en allemaal even lekker,een echte aanrader.
Het personeel was vriendelijk en de gerechten werden goed aangevuld .
ook de kwaliteit is heel goed .
We gaan zeker nog eens terugkomen
Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Ik heb heerlijk gegeten in wereldrestaurant MyWereld samen met vier vrienden. Heerlijke hapjes, hele fijne gezellige sfeer en de bediening was ook erg attent en bovenal vriendelijk! Het eten is zeker vers en snel bijgevuld, en een groot verscheidenheid aan kleine lekkere gerechtjes. Het restaurant ziet er prachtig uit, daar is heel veel aandacht aan besteed. Ik ga er graag nog een keer heen!
Tanya H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Leuk concept, dit kennen wij eigenlijk niet in de omgeving waar wij vandaan komen. Onbeperkt eten binnen 2 uur, maar dan met verschillende soorten keukens. Werkelijk van alles kun je kiezen. Ook voor de kids is er genoeg keuze. Heerlijke toetjes en zelf slush puppies! Enige minpuntje was misschien de service. Wij komen hier niet vandaan en weten dus ook niet hoe het concept precies werkt. Zo moet je muntjes kopen voor alcoholische drankjes, dit werd niet verteld en verdere uitleg over het buffet werd ook niet gegeven. Buiten dit is het eten prima en hebben we een leuk avondje gehad.
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Ten eerste de winst gerichtheid van de persoon bij de balie. Dan de regel dat je vooraf moet betalen Dan als je klacht hebt over de temperatuur van het eten dat je dan wordt afgescheept met het feit dat je dan maar naar de wok afdeling moet gaan, en vooral als je graag verse groente eet en niet met een goed argument komen van sorry...... Nee, ik heb helaas geen goed woord over voor dit restaurant en de leiding en manier waarop je bedient wordt (voor zover dat van toepassing is).
Kennissen van mij vertelde dat dit een veel beter restaurant zou zijn dan het restaurant Jasmijn in Eibergen. Nu ik deel deze mening absoluut niet. Misschien verschil van smaak, maar ik kan toch zeggen dat ik al behoorlijk wat restaurants ken die het stukken en stukken beter voor elkaar hebben en dan praat ik ook over de buffetvormen.
Buffets waren niet overzichtelijk en je moest bukken om te kijken wat er soms lag, en tot slot, want ik ben al redelijk moe van het typen, de chinese gerechten waren allerminst vers en verdienen zelf niet eens een positief cijfer.
Ik wens het restaurant veel succes met winst maken. En ik denk dat als er hygiënische controle komt op het eten dat ze zaak meteen kunnen sluiten.
Edithvdmeer .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Eten redelijk prima. wij zijn echte buffetgangers en hier hadden we nog geen bericht achtergelaten... helaas blijft het bij het "Prima eten".
Jammer dat er verder geen service was. drinken zelf pakken.. we waren met een groepje en iedereen was steeds weg, niet echt een uit-eten-idee!!!
steeds vieze borden op tafel en geen vrolijke bediening. jammer... alleen leuk als je ECHT HEEL veel honger hebt. Helaas voor ons niet nog een keer.....
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Enige tijd geleden bij een vriendin en vriend geweest en bij my wereld gaan eten. Mooi groot restaurant wat goed te bereiken is met ruime parkeergelegenheid voor de deur. Overzichtelijk buffet met heerlijke verse sushi!! zeer vriendelijke koks die een stukje vlees of vis voor je bereiden. Genoeg keuze tussen allerlei lekkers. En het dessert buffet was helemaal een top afluiter!
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Met vrienden in Doetinchem terecht gekomen. Goed georganiseerd all you can eat restaurant MyWereld. Doet niet onder voor de betere in Nederland (zoals mijn recensie in Utrecht). Wat ik hoorde schijnt familie te zijn van mijn recensie op de 22ste verdieping in Amersfoort. Werd me bij het verlaten namelijk gevraagd wat ik er die avond van vond. Ze hoorde dat wij daar niet uit de buurt kwamen. Dus had ik het over Amersfoort. Hij vond het grappig dat meer tevreden was over dit restaurant en wilde ook weten waarom. Bediening vlot en vriendelijk. inrichting modern.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Een keurige zaak, alles zeer overzichtelijk. Vele verschillende en heerlijke sushis, tapas in veel soorten, ook oa oesters en ibero ham, die heerlijk was. Het chinese eten metveel verschillende gerechten die prima waren. Dan kon je vlees en vis laten bakken, en we hadden een steak die echt steak was. Ook diverse aardappelvariaties oa rostis en verschillende groentes oa witlof, heerlijk. Aan het einde veel verschillende toetjes en onze favoriet was de heerlijke spekkoek. Zelfs onze zoon van 15 en best kieskeurig, was enthousiast, ook vermeldenswaard was de verse jus d' orange. Het was e ht heerlijk en de prijs zeker waard
Xavierbr .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Fantastisch gegeten hier! Waar andere restaurants soms kwaliteit inleveren bij het 'all inclusive' concept, is het hier perfect. Ook de drankjes zijn uitgebreid; dispensers, flesjes en zelfs verse jus d'orange. Diverse keukens allen van goede kwaliteit, o.a. lekkere sushi. Het tevoren afrekenen was nieuw voor ons, maar met een sessie van bijv. 2 uur weet je precies waar je aan toe bent en je kunt opstappen wanneer je wilt.
Yili L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Heerlijk gedineerd met mijn vriend in dit sfeervolle restaurant. Op de parkeerplaats stonden veel auto's geparkeerd, een goed teken dus. Hartelijk ontvangen door een erg jonge en spontane manager. Na binnenkomst hadden we direct afgerekend voor 2 uur All-in en daarna kregen we een rondleiding van een van de medewerkers. Leuke tafel settings en prettige achtergrond muziek. Eten en drinken van erg goede kwaliteit, dus prijs en kwaliteit verhouding is goed. Verder is de personeel vriendelijk en professioneel. Tot de volgende keer!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Het eten is hier bovenverwachting goed. Vaak zie je in zulke massa restaurants dat de kwaliteit hier onder leid. Wat voor de prijs van weer acceptabel wordt geacht, maar dat hier niet het geval. Echt heerlijk gegeten. Met name hebben we van de sushi en de carpaccio gesmuld! Rare combi? Valt wel mee. Ging er goed in! Ook de enorme keuze aan lekkernijen als dessert, maakte dat we het ondanks het volle gevoel niet konden weerstaan!
Het concept werd goed uitgelegd en kregen zelfs een rondleiding van de gastheer. Het was groot, maar omdat er eigenlijk verschillende ruimtes waren, merkte je dat niet zo! En.... Geluidsdichte speelruimte voor kinderen!!!!!!
Davy C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Lekker, betaalbaar en wat een diversiteit aan eten en drinken. Het restaurant is erg modern en strak ingericht. De belichtingen in het restaurant sluiten goed aan op totale sfeer van het restaurant en het kookeiland. Borden en glazen worden vriendelijk en vlot meegenomen. Kortom een echte aanrader!
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
wij hebben heerlijk divers gegeten. heerlijk vers en goed bereid. voor ieder wat wils.
Ook voor de kinderen is er voldoende keus.
mijn favoriet de bakplaat echt super lekker.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
prima eten, van alles wat geschikt voor veel smaken, minder was dat t pinapparaat t niet deed en je vooraf moest betalen, vonden we vreemd, maar verder helemaal superrrrrrrrrrrrrr
Josephine E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Ontvangst is zeer vriendelijk.
Buffetten,wok en grillplaten zijn verzorgt n worden goed bijgehouden
Bediening is zeer gastvrij en vriendelijk.
De gerechten zijn van Chinees naar Japans en Europees.
Alles wordt prima bereid.
Afsluiten met het dessert buffet maakt de maaltijd compleet.
De bedrijfsleider maakt na afloop gebruik om eventueel minpuntjes door te nemen en ze doen hier zeker iets mee.
Inrichting goed opgezet.
Aparte ruimte voor gezinnen met jonge kinderen
Er wordt zeker gelet op details,zowel in bediening als eten en inrichting