Mytilini

Rijksweg 19 6921 AB Duiven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mytilini

Harald V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vorig jaar was het wat minder, maar nu echt lekker gegeten. Van het buffet, met een paar gerechten van de gril. En een lekker toetje. Decor lijkt ee beetje op wat je op Kreta ook wel kunt vinden. Als je dan zo'n verse olijf in je mond steekt en kauwt, ben je zó weer in Porto Sissi aan de kade...

En de prijs? Ook op z'n grieks: niet te duur...
Jasper A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Nauwelijks de ene ster waard. Lompe bediening. Naar binnen gelokt onder valse voorwendselen (we konden niet van de kaart eten, alleen van het lopend buffet). De gerechten van het buffet waren smakeloos of zelfs volkomen verkeerd bereid (ijskoude dolmadakia's). Het ter plekke 'vers' gegrilde voedsel was grotendeels op en werd niet bijgevuld. Het allerergste is wel dat de arme mensen van Duiven in de veronderstelling verkeren dat dit nou de Griekse keuken is. Vermijdenswaardig.
Ryan B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Super lekker gegeten van het buffet. Zeker voor de prijs is het zeer goed en gevarieerd.
Zowel het meisje van de bediening als de kok vonden wij TOP.
Het enige mnpuntje was dat ze geen kaart hadden met wat er aan drinken te krijgen is. Zo'n kaart zou toch wel handig zijn...
Maar we komen hier zeker nog een keer terug!!
Geranneke .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten van het buffet. Bij de bakplaat werd goed opgelet of er iemand stond en dan kwam de kok gelijk. Het was nl. die avond niet heel druk. Het eten was goed op temperatuur en vers. Personeel was vriendelijk en niet opdringerig. Wij gaan hier zeker nog een keer terug.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Wij hadden de Mytilini schotel. Echt veel. Aparte schaal met heerlijke frieten en mayo erbij + nog een schaal met rauwkost. Vooraf kregen we heerlijke tzatiki met stokbrood (gratis). Er kon geen dessert meer bij! Hele vriendelijke bediening en we vonden het ook goedkoop. Zouden zeker terugkomen als we er weer in de buurt zijn!
Wolter B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Weekendje Arnhem en we hadden zin in Grieks eten. Even google-en en dit Grieks restaurant viel op door de mogelijkheid om mee te doen aan een buffet inclusief of exclusief drankjes.
Dus keus was snel gemaakt. Tis even zoeken naar een parkeerplaats maar er zijn genoeg.
Ook de aanwezigheid van de Rabo-bank tegen over het restaurant bleek nuttig want pinnen bleek door storing niet mogelijk.
Binnen ziet het er gezellig, leuk, warm uit. Werden ontvangen en naar een tafeltje gebracht.
Ons 1e drankje hadden we snel te pakken en het buffet ziet er veelbelovend uit.
2 goeie pannen soep + garnituur, ruime keuze uit warme en koude gerechten (vis, vlees, vegetarisch) en de mogelijkheid om vis, vlees met uien en/of champignons te laten grillen,
Lekker nagerechten buffet met keuze uit divers gebak, ijssoorten, slagroom, yoghurt met diverse vruchten varianten en een heerlijke warme honing.
Onze lege borden werden met regelmaat weggehaald en er was een gezellige drukte in het restaurant.
Enig minpuntje vond ik dat er weinig bediening rondliep zodat we soms wat langer moesten wachten op een drankje.
Zou hier zeker nog wel eens heen gaan als ik in de buurt ben eb Grieks wil eten.
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
We hebben vanavond heerlijk gegeten.Ik heb een gastric bypass en heb dat doorgegeven aan de bediening .We waren met 4 personen en hoef de maar voor 3 te betalen .Dus een aan radar.
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Geheel onverwachts, gewoon omdat wij geen tijd hadden om te koken, hebben wij besloten een kijkje te nemen bij het Griekse Restaurant in Duiven. Wij zijn er zo vaak voorbij gereden en het verbaasde ons elke keer weer over de drukte in en rondom het restaurant, het maakte ons nieuwsgierig. Zo kwam het dat wij hier afgelopen vrijdag een reservering hadden gemaakt en ons verheugde op wat er komen ging. De keuze was snel gemaakt, ze boden een geweldig buffet naast de "gewone" Griekse gerechten. Je kon kiezen uit twee varianten één met het drinken inclusief en één zonder het drinken inclusief en wij kozen voor het laatste. De keuze was enorm er was een voorgerechten buffet, hoofdgerechten buffet en een nagerechten buffet, daarnaast had je de mogelijkheid vers vlees of verse vis en gamba's te laten grillen door de kok. Wij hebben er naast gezellig te hebben gezeten echt ontzettend lekker gegeten, het personeel was vriendelijk en behulpzaam en de borden werden snel weggeruimd zonder dat het hinderlijk was. Onze dochter van 3 mocht gewoon met ons mee eten en ook voor haar was er van alles te eten, de sfeer voelde zo prettig aan dat zelfs onze peuter die normaal ontzettend verlegen is vrolijk door het restaurant trippelde van onze tafel naar het buffet en terug. Wij komen hier nog heel graag terug!!
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Wij zijn hier recentelijk wezen eten met een groep collega's. Blijkbaar kiezen alle bezoekers van dit restaurant voor het buffet, want we werden raar aangekeken toen we zeiden vanaf de kaart te willen bestellen.

Het meisje in de bediening was een beetje nors. Drankjes werden ons vanaf de andere kant vd tafel aangegeven, en het eten idem.

Daarbij was de kok, die ons het hoofdgerecht kwam brengen, zelf niet op de hoogte van wat hij serveerde. Hij moest de menukaart erbij halen om erachter te komen dat hij twee gerechten had omgewisseld. Mijn collega had een schotel besteld, maar kreeg maar één stuk vlees. Mijn eten was verder warm, maar het viel me op dat ik de kok vlak voor het serveren van ons hoofdgerecht naar het buffet zag lopen en daar vlees op haalde. Dat lag vervolgens op mijn bord. Jammer!

Het eten was wel oké, zeker niet vies, maar niet heel bijzonder. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug omdat het me al met al erg is tegengevallen. Er zijn betere Griekse restauranten!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Al jaren komen we in dit restaurant, eten (buffet) is van prima kwaliteit en het personeel altijd vriendelijk. Fruit en groente altijd vers en door het buffet kun je zelf de grote van de porties bepalen, fijn als er een grotere eter in de groep is.
Interieur is zoals je het bij een grieks restaurant verwacht, compleet met bogen en wijnranken.
Kortom, prima restaurant om eens te gaan eten.
Jantje J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Win komen al jaren in dit restaurant. Elke keer heerlijk eten. Veel keus bij bet buffet met warme en koude gerechten. De bediening is altijd vriendelijk! Een echte aanrader als je echt grieks wil eten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
genoten van het buffet, veelzijdig, warm en koud, het werd steeds goed aangevuld en voor ieder wat wils. ook bij de bakplaat waren heerlijke dingen , vlees. vis, groenten, die de kok voor je bereidde, het toetjesbuffet met ijs, vers fruit, baklava en andere zoetigheden was een heerlijke afsluiting, we komen hier zeker nog terug
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
laatst weer eens hier geweest op de terugweg naar huis.
Als we in de buurt komen gaan we hier vaak eten.
Het buffet is makkelijk, je hoef niet te wachten en je kunt het zo snel doen als je wilt.
Het buffet voor 2 uur incl. drankjes is een aanrader. Niet duur en er komt niets meer bij, zo weet je precies waar je aan toe bent.

Hoewel mytilini niet het allerbeste griekse restaurant is waar ik ooit geweest ben, komen wij er toch heel graag.
Een buffet formule is redelijk nieuw als het om grieks gaat.
Leuk vinden wij dat je zelf kunt kiezen wat je eet. Er zitten dingen bij die minder zijn maar er is zoveel keus (vooral in het weekend) dat er voor iedereen voldoende lekkere dingen te vinden zijn.
Je kunt ook vers vlees of vis ter plekke laten grillen. Rare wordt niet altijd rare maar vaak medium of well done, dat is waar, maar de kwaliteit vlees is goed.

Wij komen hier graag weer.