Mythos

Meer informatie over restaurant Mythos

Duur
RVaart .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gisteren by Mythos gegeten; het was heeerlijk!! Sliptong (in rolletjes!) en lamskoteletten waren zeer smakelijk vanaf mooi opgemaakte borden! Je kan wel proeven dat vader als Griek en kok in de keuken plezier in zijn werk heeft en er wat van maakt!
Datzelfde geldt voor zijn zoon en het overige personeel, dat uiterst vriendelijk was en hielp biij het afdalen van het trappetje.
Met de doggybag mee naar huis konden we vandaag nóg een keer genieten!
Miran V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk eten alles netjes verzorgd en heerlijk van smaak
Vriendelijk personeel
We komen er graag
Goede hartelijke sfeer
Macpont .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gezellig restaurant. persoonlijke service goed en meer dan voldoende eten. We zijn erg tevreden en komen zeker weer eens terug. Een aanrader!
Mirandahaha .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Een echt Grieks restaurant met Griekse sfeer. Op aanraden van vrienden hier gaan eten. We kregen een ouzo toen we het vroegen en een verrassende kaart. Maar die was mooier dan de echte gerechten. Spinazie/feta flapjes was vooral spinazie en leken uit de diepvries te komen. Rosé lamshaas was zo dun gesneden dat hij niet rosé kon zijn en de saus maakte het gerecht niet lekkerder. bijgerechten waren lekker en de Griekse koffie met baklava heerlijk.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Voor het eerst hier gereserveerd en daar hebben we geen spijt van gekregen
Na een vriendelijke ontvangst , keuze wat betreft een tafel. Gestart op z'n Grieks met een ouzo ,
dus ditmaal geen NL.- borrel. Aangezien wij niet bekend waren met de hoeveelheid , die zou worden opgediend gelijk voorzichtig begonnen met ORPHEAS , een uitgebreide vleesschotel voor twee personen verzorgd opgediend met leuke garnituurtjes en knapperige frites. Alle twee hebben de schotel eer aangedaan , voorgerecht overslaan verstandig geweest met het oog het dessert.
We kozen voor Pagoto Mthytos Speciaal / verrassingsdessert voor twee personen, met oa.
een heerlijke honingtaart , div. soorten ijs , meloen , slagroom etc.Bij de maaltijd hadden wij Retsina , een fruitige Griekse wijn , verder nog dessertwijn Samos , een aanrader.
Mijn partner nog thee en ik in stijl Griekse koffie.
Compliment voor de kok en keuken-brigade.Een vriendelijke attente bediening hebben wij als zeer positief ervaren. Een prettige Griekse entourage , keurig verzorgd , muziekje op de achtergrond in stijl. Adres voor herhaling vatbaar.

Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Gisterenavond gegeten bij Grieks restaurant Mythos op het Veerplein in Zwijndrecht. Door omstandigheden konden we wat later aan tafel en hadden trek in een stevige schotel. Mythos kende we nog van een aantal jaar geleden en is een restaurant in zijn soort die er bovenuit steekt. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht en tot in de puntjes onderhouden. Misschien twee euro per schotel duurder dan gemiddeld bij een Griek. Mythos is de meerprijs zeker waard. Op een aparte schotel serveren ze de frites en heerlijke rijst. Daarnaast kwam de vriendelijke bediening aan tafel de salade uitserveren. De ruim bemeten porties bestonden uit Knapperig gegrilde Giros, gegrilde kipfilet en met feta gevuld gehakt. Heerlijk gegeten, we komen zeker terug.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Niet wat wij gewend zijn!
Jammer, komen hier vaker eten en was het meestal goed. Dit keer viel het erg tegen. Misschien omdat de eigenaar niet aanwezig was! Borden waren erg koud. Leek of de gerechten op het bord waren gegooid. Er werd in de keuken gerookt en dat trok het restaurant in. De bediening had de voor- en achterdeur open gezet waardoor je op de tocht kwam te zitten. De rode wijn was lauw, op het warme af. Inktvis ringen waren super taai, veel te ver gebakken. Kregen geen frites bij het eten. Alom een teleurstelling. Dit was voor ons in korte tijd de tweede negatieve ervaring met Mythos en bij beide keren was de eigenaar er niet. Uiteraard hebben wij onze teleurstelling uitgesproken maar de bediening wist niet echt antwoord op te geven. Jammer want wij komen er graag.