Mythos Grieks Restaurant

Nieuwendijk 40 5712 EN Someren Nederland Kaart

Over het restaurant Mythos Grieks Restaurant

Zonnig Griekeland

Droom weg naar een zonnig Grieks eiland bij Restaurant Mythos. Verse kruiden, olijfolie, kruidig vlees, gegrilde vis; de méditerranée op je bord. De liefde voor lekker eten en gastvrijheid spat er gewoon af! Een stap over de drempel bij Mythos en je bent in Griekenland. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mythos Grieks Restaurant

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Mythos Grieks Restaurant

C.koeken74 K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Gebruik gemaakt van de AH bonnen. De service was ook goed. Aardige eigenaar ook. Wij komen graag terug.
H B m G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gastvrij onthaal voorgerecht erg leuk opgediend ,het eten is goed.Minpunt het restaurant mist de sfeer van het Grieks ook geen achtergrond muziek ,dat is jammer
Senioren .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Het eten was verzorgd en goed van kwaliteit. De bediening vriendelijk en voor zo'n groot restaurant in goed tempo.
j.tieland .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij waren de AH bonnen vergeten mee te nemen naar Mythos. Geen probleem. Werden zeer vriendelijk ontvangen door een lieverd van de bediening en ook door de eigenaar. Lachen en vriendelijk zijn was/is zijn devies.
Heerlijke gerechten; voor, hoofd en nagerecht, alles was TOP. Eén nadeel( nou ja, nadeel ) het was zoals je kan verwachten bij een Grieks restaurant, veel te veel maar wel ontzettend lekker.
Kortom, Top restaurant met hele vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een absolute aanrader!!!!!!!!!
A W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Locatie groot genoeg om anderen niet te storen. De vriendelijke bediening stelde alles in het werk om eventuele extra service te verlenen. Helaas was er geen mogelijkheid om kraanwater te bestellen bij een karaf wijn.
Prima gegeten.
janssenvanmelick .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Duurde erg lang voordat ze bestelling kwamen opnemen, ondanks dat het niet erg druk was.
Het eten was voortreffelijk, alleen maar lof daarover.
Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We waren met de albertheijn actie. Het eten was goed en genoeg. De wachttijd tussen gang 1 en 2 was erg lang! En normaal krijg je bij je brood vanzelf kruidenboter, nu moest het erbij gekocht worden. Een heel klein potje voor €3.75!! Erg veel. Verder alles oke! Aardige, vriendelijke bediening!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH actie, je word net zoals alle klanten vriendelijk ontvangen en krijgt een lekker borreltje en hapje aangeboden. Vriendelijk personeel!
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Voor dezelfde drie-gangen menu betaal je op de site/kaart bijna 15 euro en met de ah restaurantactie bijna 30. Geen actie dus! Niet netjes!
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het is een Leuk restaurant waar je je zeer welkom voelt, hoewel de service soms een beetje rommelig is maakt de kwaliteit van het eten dit meer dan goed. Helemaal verrast was ik bij het afrekenen, het is absoluut gunstig geprijsd. Zeker een aanrader.
H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Je wordt vriendelijk onthaald, en naar je tafeltje gebracht. Wordt je gratis een hapje en een drankje aangeboden. Er hangt een gezellige sfeer. De serveersters zijn vriendelijk. De bediening is goed.
melanie.smits .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. De bediening was professioneel en vriendelijk. De hoeveelheid van de gerechten was goed.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
we werden prettig ontvangen.
het eten was lekker, voor mij zelfs te veel.
dus in dit afgelegen brabantse dorp was het goed toeven
Moniek G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met AH-actie lekker 3-gangenmenu voor een goede prijs; menu is geschikt voor jong en oud door ondanks actie nog keuze aan te bieden; gezellig en goed vertoeven met man en kids.
FerryGijsberst G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
zeer bescheiden menukaart als je via AH spaarkaart gaat eten. vorig jaar was de service een stuk beter. jammer. blijft dit jaar bij een ėėnmalig bezoek.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lang wachten op eerste gang, daarna flink tempo.
Zou iets rustiger mogen.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekker eten goed verzorgd en veel
J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Van mijn reservering was niets bekend bij het restaurant!? We werden zeer vriendelijk ontvangen en het eten en de bediening was zeer goed en we hadden een gevoel van gastvrijheid.
Het interieur viel ons tegen maar de kwaliteit van het eten maakte alles dubbel en dwars goed.
Tjamke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Helaas was mijn online boeking niet te vinden.
Het was erg druk, maar ze regelden vrij snel een tafeltje voor ons.
Dus was probleem weer opgelost.
wagtem V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Dit is een van de beste Griekse restaurants in Eindhoven en omstreken. Naast de bekende Griekse gerechten hebben ze er namelijk nog een heleboel anderen, zodat er een zeer ruime keuze is in niet alledaagse menu's. De moeite van het er extra heenrijden absoluut waard!