Mythos Grieks Restaurant

Nieuwendijk 40 5712 EN Someren Nederland Kaart

Over het restaurant Mythos Grieks Restaurant

Zonnig Griekeland

Droom weg naar een zonnig Grieks eiland bij Restaurant Mythos. Verse kruiden, olijfolie, kruidig vlees, gegrilde vis; de méditerranée op je bord. De liefde voor lekker eten en gastvrijheid spat er gewoon af! Een stap over de drempel bij Mythos en je bent in Griekenland. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mythos Grieks Restaurant

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekker eten goed verzorgd en veel
J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Van mijn reservering was niets bekend bij het restaurant!? We werden zeer vriendelijk ontvangen en het eten en de bediening was zeer goed en we hadden een gevoel van gastvrijheid.
Het interieur viel ons tegen maar de kwaliteit van het eten maakte alles dubbel en dwars goed.
Tjamke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Helaas was mijn online boeking niet te vinden.
Het was erg druk, maar ze regelden vrij snel een tafeltje voor ons.
Dus was probleem weer opgelost.
wagtem V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Dit is een van de beste Griekse restaurants in Eindhoven en omstreken. Naast de bekende Griekse gerechten hebben ze er namelijk nog een heleboel anderen, zodat er een zeer ruime keuze is in niet alledaagse menu's. De moeite van het er extra heenrijden absoluut waard!
M W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer zeker aan te bevelen. Erg lekker, voor de meesten van on ze groep was het vlees wel erg veel.- Bedjening was ook heel goed.
Elien V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We waren met een grote groep en zaten een soort van apart wat heel fijn was! We kregen allenmaal tegelijk te eten dat was ook super. Alleen drank werd dubbel gevragen en dingen vergeten bij drankbestelling.
Maar hebben heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug!
carin-janssen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was heel erg lekker, meer dan genoeg, en erg vriendelijk personeel, parkeren goed in de buurt,mooi restaurant .en niet rumoerig.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten, met goede service!
Als je van veel en lekker vlees houdt ben je hier aan het juiste adres.
Met afloop een presentje naar huis.
Zeer tevreden EN aan te raden aan velen!
jpaulussen2009 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten en bediening was prima maar we miste de Griekse sfeer en romantiek en het was een beetje fris binnen.De ruimte is erg groot en daardoor een beetje leeg als er weinig mensen binnen zijn. misschien met ruimte afscheidingen/ bloembakken of zo wat sfeer brengen.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Helaas was er op deze vrijdagavond niet zo veel te doen. Er waren maar enkele tafeltjes bezet. De gerechten kwamen vlot na elkaar. Jammer dat het hoofdgerecht werd geserveerd op een koud bord. De Griekse keuken bestaat vnl. uit vlees en door het koude bord waren de vleesgerechten snel koud. Jammer.....
info486 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goed restaurant wanneer je van Grieks eten houdt!. Vind het persoonlijk wel een erg groot restaurant, waardoor het iets minder "gezellig" oogt.
FerryGijsberst G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer lekker gegeten, goede service. prettige sfeer. Prima kwaliteit en kwantiteit. Ondanks dat we met de AH bonnen daar waren, was dit niet te merken. We gaan er zeker een keer terug.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hartelijke ontvangst van de eigenaar. Een aparte kaart voor de ah-actie. Hierin voldoende keuze. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een welkomst- en afscheidsdrankje. Zeker een aanrader.
Willian V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben de gehele avond lekker getafeld. Het eten was heerlijk. De live muziek en een danseres maakte de Griekse avond compleet.
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hoofdgerecht lekker.voorgerecht en toetje karig en simpel.kwam misschien door ah actie.vriendelijke gastheer.
kille ambiance,misschien achtergrond muziekje voor iets meer sfeer
heavenly_angel17_1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Was gewoon top! Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Ook een gezellig restaurantje. Ga zeker nog eens terug. Tot ziens
riky12 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg lekker gegeten en beslist niet duur voor een driegangenmenu, de zaak was groter dan je in eerste instantie denkt.
dorry V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was prima en ook de bediening was leuk. Sinds kort is het restaurant anders ingericht. Ik vond het niet mooi.
Het is een koude, niet Griekse inrichting Erg jammer, want dat vond ik voorheen zo mooi aan dit restaurant.
huub S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker vleesgerecht . De vegatarische schotel was bereid met wel wat veel olie.
Bediening en overige behandeling zeer gastvrij.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de AH actie gegeten, prima eten niet erg hoogstaand maar voor het geld wat je betaalt meer dan ok. Service erg snel, vriendelijke personeel.