Mythos Grieks Restaurant

Nieuwendijk 40 5712 EN Someren Nederland Kaart

Over restaurant Mythos Grieks Restaurant

Zonnig Griekeland

Droom weg naar een zonnig Grieks eiland bij Restaurant Mythos. Verse kruiden, olijfolie, kruidig vlees, gegrilde vis; de méditerranée op je bord. De liefde voor lekker eten en gastvrijheid spat er gewoon af! Een stap over de drempel bij Mythos en je bent in Griekenland. Geniet van de traditionele Griekse eetcultuur zoals je hem ook van je vakantieadres gewend bent. Tel hier de prachtige wijnen en toepasselijke muziek bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Mythos Grieks Restaurant

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rinie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hoofdgerecht lekker.voorgerecht en toetje karig en simpel.kwam misschien door ah actie.vriendelijke gastheer.
kille ambiance,misschien achtergrond muziekje voor iets meer sfeer
Heavenly_angel17_1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Was gewoon top! Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Ook een gezellig restaurantje. Ga zeker nog eens terug. Tot ziens
Riky12 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg lekker gegeten en beslist niet duur voor een driegangenmenu, de zaak was groter dan je in eerste instantie denkt.
Dorry V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was prima en ook de bediening was leuk. Sinds kort is het restaurant anders ingericht. Ik vond het niet mooi.
Het is een koude, niet Griekse inrichting Erg jammer, want dat vond ik voorheen zo mooi aan dit restaurant.
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker vleesgerecht . De vegatarische schotel was bereid met wel wat veel olie.
Bediening en overige behandeling zeer gastvrij.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de AH actie gegeten, prima eten niet erg hoogstaand maar voor het geld wat je betaalt meer dan ok. Service erg snel, vriendelijke personeel.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. De saladebar was echt geweldig, met name de bonensalade. Zo lekker hebben we dat elders nog niet gehad. Wij komen terug!
Wagtem .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij bezoeken Mythos al jaren matig maar regelmatig. Dat komt omdat we een half uur moeten rijden om er vanuit Eindhoven te komen. Maar het is absoluut de moeite waard. Mythos is een Grieks restaurant, dat ver boven de normaal te doen gebruikelijke gyros, suzuki en souflaki uitkomt door vele andere Griekse gerechten te serveren. De eigenaar is vriendelijk en voorkomend, de sfeer is rustig en het eten is geweldig. Deze keer hadden we een AH-reductiebon en konden kiezen uit een aantal gerechten voor een driegangen diner. Zoals we gewend waren was het weer perfect. We kunnen dit restaurant aan iedereen, die van Grieks eten houdt, van harte aanbevelen.
Geer V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zijn hier gisteren voor het eerst wezen eten werden hartelijk ontvangen goed en vriendelijk personeel
En het eten was buiten verwachting goed gezellige avond komen hier zeker nog een keertje terug
Karola V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het eten was lekker, vlees goed bereid. Bediening vriendelijk. Prijs menu 32,50 wat ik zonder de AH actie er niet voor uit zou geven. De inrichting was wel wat ongezellig.
Doppie-livery .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden goed opgevangen en hadden een ruime tafel. We hebben goed gegeten de service van de begin van de avond was heel erg sterk maar toen het later werd moesten we wel heel lang wachten. Het duurde ongeveer drie kwartier voordat de tafel was opgeruimd en het nagerecht kregen, ook werd niet meer gevraagd voor drinken. Ook hadden we op tijd allergieën doorgegeven alleen hadden ze geen rekening gehouden, ze hebben het wel weer netjes opgelost. Op zich wel een hele goede avond gehad er en een zeer ruime menu gekregen.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijke bediening en smaakvol eten. Voldoende keuze binnen de ah-actie, goede prijs-kwaliteitverhouding. We hebben een heerlijke avond gehad. Dit restaurant zullen we zeker aanbevelen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hier gisteren prima gegeten! Het personeel is erg vriendelijk en meedenkend. We hadden de keftedes (gehaktballetjes in tomatensaus) vooraf, als hoofdgerecht een bekende vleesschotel en mochten nog een toetje uit zoeken maar d as 't vonden we te veel. Prima restaurant omet Grieks te eten. Groo't en ruim restaurant.
Jwcvdbos .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prima gegeten. Uitgebreide kaart met twee soorten menu's en per menu verschillende keuzes voor voor-, hoofd- en nagerecht. Snelle en vriendelijke bediening, ook al was het behoorlijk druk. Grote ruimte, niet super sfeervol, maar wel zo dat het niet storend was dat het druk was. Alles bij elkaar prima, we gaan nog wel een keer terug.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De ontvangst was geweldig, we kregen ouzo als welkomstdrankje en de gerechten waren heel erg lekker, ik beveel als voorgerecht de mosselen aan, heerlijk!
We konden uit de hele kaart kiezen.
Een hele gezellige avond gehad en bij het verlaten vd zaak werd ons nog een afzakkertje aangeboden.
Hier komen wij zeer zeker terug!
Leentje64 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zeer vriendelijke bediening. nette inrichting. Smaakvol eten. Ontvangst met een Ouzo en aanbod van likeurtje van het huis na. Uitstekende prijs-kwaliteit binnen ah actie. Gebruik saladebuffet wordt op de kaart vermeld. inmiddels vaker bezocht en steeds goed.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het menu was heerlijk alleen jammer dat er niet verteld werd dat we ook gebruik mochten maken van het salade buffet. Dit was het enige minpuntje. Als je voor de deur staat verwacht je niet zo'n mooi sfeervol restaurant voor ons een verrassende kennismaking, gaan zeker nog een terug.
Matveld47 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het was geweldig de bediening was goed het eten was goed het salade buffet goed.
een aanrader goede service en gezellig.
Terry21 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was zoals gebruikelijk weer een heerlijk etentje met een vriendelijke bediening.
Hier ben je een gewaardeerde klant en zeker geen nummer.
Fjmvanvonderen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een buitengewoon charmante gastheer, die er erg veel aan gelegen is het naar de zin te maken.
Bood gratis drankjes aan en bij vertrek een bijzonder wijntje.