Mythos Greek Restaurant

Speciale deals

-50% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Mythos Greek Restaurant

Voor Griekse delicatessen en een waanzinnig gastvrije bediening ben je bij Mythos Greek Restaurant aan het juiste adres. Hier worden fantastische gerechten van Griekse bodem op tafel getoverd en waan je je eventjes heel ver weg van het koude Nederland!

Meer informatie over restaurant Mythos Greek Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 15:00 - 23:30
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Mythos Greek Restaurant

Jaty N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Ik had de verwachting afgestemd op de rating van 7,6. Maar het was verrassend goed. Voorgerecht gevulde inktvis met spinazie was zo byzonder. Wat een heerlijk aparte saus. Ook hebben we genoten van voorgerecht gevulde druivenblad. De hoofdgerechten waren ook goed. De gerechten zijn bereid met een moderne touch. Alleen miste ik de dressing op de sla, tomaten. Niettemin vind ik dit een bovengemiddeld Grieks restaurant. Ook het personeel was vriendelijk. De atmosfeer is goed. Modern van deze tijd ingericht en fris. We zijn zeer tevreden..
dirk K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima eten
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Onze tafel was niet vrij toen we aankwamen. Het leek alsof de reservering niet was doorgekomen. Maar... er werd snel voor een vrije tafel gezorgd. De bediening was supervriendelijk. We vinden het wel jammer als iemand in een restaurant geen woord Nederlands spreekt, maar die vriendelijkheid maakt veel goed. Het nogal trage van het ons voorzien van voor en hoofdgerecht leek te worden veroorzaakt door de catering waarvoor koeriers aan een stuk door pakjes kwamen afhalen. Maar zowel voorgerechten (tzatziki en spanakopita) als hoofdgerechten (lamsvlees en spareribs met salade, gepofte aardappel en frites) waren zoals je dat verwacht bij een Grieks restaurant, smakelijk, goed gekruid en heerlijk sappig.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Fijne plek om weer terug te komen! Knus plekje in het drukke toeristische Amsterdam. Griekse kok en bediening, ook dat proeft als grieks!
carla G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ontvangst en eten prima interieur mag wel opknap beurt hebben .
Cinzia G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Tuto perfetto
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gereserveerd voor 8 pers en ruim 2,5uur de tijd gereserveerd om te eten. Aansluitend lightfestival boot.
Gerechten zijn goed en vers gemaakt, maar duurde tot 1 uur alvorens de voorgerechten op de tafel stonden. Oom f brood en drankjes duurde lang. Bediening aardig en met humor.
Hoofdrechten weer uur op gewacht, geen tijd meer voor dessert.

Waar t fout gaat? Men doet ook aan takeaway en bestellingen dat gaat er dan even tussendoor, ten koste van de aanwezige gasten in het restaurant! Niet acceptabel.
Maak alle eigenaar een keuze, of het een of het ander...dit gaat nergens over!

Geboekt via iens met belachelijke 50% korting op de gehele rekening. ...meer was t ook niet waard...veel te lang wachten...in half lege zaak!
E.A. H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
na het lightfestival heerlijk gegeten bij Mythos. Vleesschotel voor 2 was ruim voldoende met tzaziki, griekse salade en frites. De lamsboutjes waren heerlijk met tzaziki met rijst ipv patat wat ik gevraagd had.Hier miste ik een salade bij. Lamsbout was een heerlijk overgerecht. Echt een aanrader om hier te eten.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De ontvangst, het eten, de bediening was perfect, dit was de 3e keer voor mij dat ik bij Mythos heb gegeten en het is zeker niet de laatste keer. ????
leo E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was heerlijk en een zeer vriendelijke bediening, top!
leo E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Gereserveerd via Ins en ook dat was bekend bij de bediening. Een top restaurant daar gaan wij zeker nog vaak komen.
willem B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Plezierige ontvangst en lekker eten: vissoep was goed en mixed grill was prima. De Griekse rode wijn was ook goed. Aanrader!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Normaal vermijd ik deze (toeristische) straat, maar we zochten een Grieks restaurant in de buurt en kwamen hier uit. Het eten was echt overheerlijk, zowel de gyros als de spareribs met honing. Bediening vriendelijk, wel Engels. Tafeltjes staan wat dicht op elkaar maar het eten maakte dat allang goed. De gemiddelde waardering van 6,9 vind ik echt te laag, vooral als je kijkt naar het eten.
Sigrid L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Alles prima, alleen jammer dat de open keuken blauw stond en onze kleding en haren behoorlijk stonken. Keuken dus afsluiten van eetgedeelte of betere afzuiginstallaties installeren
Riekie W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Genoeg keuze voor vegetariers, porties NIET karig en kregen schoon bestek na elke ronde, wat niet overal gebeurt. Grappige school vissen aan de muur.
m c R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het prijsnivo is wat hoger dan van de meeste Griekse restaurants, de Tzaziki was duur en niet superlekker b.v., en bij het hoofdgerecht kreeg iedereen daar nog een grote kwak van op het bord erbij.... de frieten schijnen bij de meeste gerechten te moeten, echt Grieks ook? erg rumoerige speakers in een kale galmzaal: we komend dat ook in Griekenland tegen natuurlijk maar het hoeft eigenlijk niet! in toetjes bijna geen keus. ik kan het niet echt van harte propageren.
John H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader.
We komen zeker nog een keer terug.
Inrichting was wel een beetje sobertjes, maar wel met erg vriendelijk personeel/ eigenaar.
Janine R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed gegeten met een groep vrienden bij Mythos! De buitenkant straalt niet uit wat binnen geboden wordt. Prima eten en dito bediening voor een goede prijs! Een aanrader als je met een groep lekker eten voor een schappelijke prijs.
kolienwassink .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij waren er met de Ah actiebon,maar het viel ons wat tegen. Op de site stond dat er gegeten kon worden met een 3 gangen menu voor 20,00. Echter moest je zelf kiezen uit voor- en hoofd- en nagerecht, maar als je van alles de goedkoopste nam, was je nog ver boven die €20,00!!
De wachttijd duurde erg lang, liep allemaal niet erg soepel. Bediening was aardig. Het lekkerste toetje was helaas niet voorradig, ter compensatie kregen wij wel na afloop een borreltje. Dat was erg attent.
Bediening sprak Engels, niet zo prettig als je gewoon lekker in Nederland bent.