Mythos Greek Restaurant

31-206200862

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mythos Greek Restaurant

Voor Griekse delicatessen en een waanzinnig gastvrije bediening ben je bij Mythos Greek Restaurant aan het juiste adres. Hier worden fantastische gerechten van Griekse bodem op tafel getoverd en waan je je eventjes heel ver weg van het koude Nederland!

Meer informatie over restaurant Mythos Greek Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 15:00 - 23:30
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:30

7,1

Jouw recensie over het restaurant Mythos Greek Restaurant

Riekie W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Genoeg keuze voor vegetariers, porties NIET karig en kregen schoon bestek na elke ronde, wat niet overal gebeurt. Grappige school vissen aan de muur.
m c R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het prijsnivo is wat hoger dan van de meeste Griekse restaurants, de Tzaziki was duur en niet superlekker b.v., en bij het hoofdgerecht kreeg iedereen daar nog een grote kwak van op het bord erbij.... de frieten schijnen bij de meeste gerechten te moeten, echt Grieks ook? erg rumoerige speakers in een kale galmzaal: we komend dat ook in Griekenland tegen natuurlijk maar het hoeft eigenlijk niet! in toetjes bijna geen keus. ik kan het niet echt van harte propageren.
John H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader.
We komen zeker nog een keer terug.
Inrichting was wel een beetje sobertjes, maar wel met erg vriendelijk personeel/ eigenaar.
Janine R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed gegeten met een groep vrienden bij Mythos! De buitenkant straalt niet uit wat binnen geboden wordt. Prima eten en dito bediening voor een goede prijs! Een aanrader als je met een groep lekker eten voor een schappelijke prijs.
kolienwassink .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij waren er met de Ah actiebon,maar het viel ons wat tegen. Op de site stond dat er gegeten kon worden met een 3 gangen menu voor 20,00. Echter moest je zelf kiezen uit voor- en hoofd- en nagerecht, maar als je van alles de goedkoopste nam, was je nog ver boven die €20,00!!
De wachttijd duurde erg lang, liep allemaal niet erg soepel. Bediening was aardig. Het lekkerste toetje was helaas niet voorradig, ter compensatie kregen wij wel na afloop een borreltje. Dat was erg attent.
Bediening sprak Engels, niet zo prettig als je gewoon lekker in Nederland bent.
Nijkerkers .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het was binnen erg koud en tochtig doordat de buitendeur open bleef. Nadat er meerdere aan het klagen waren ging de deur dicht. Maar helaas stond toen binnen 10 minuten alles blauw en stonk het naar baklucht. We kregen zelfs last van onze ogen. Na het eten hadden we hoofdpijn. Het lijkt erop dat hun afzuiger het niet doet ofzo. Echt vreselijk. Ook stonken onze kleding vreselijk terwijl we juist daarna nog uit moesten.
Ook was de bediening erg onhandig. Regelmatig ging het mis op haar dienblad of op de tafel met drinken.
Jammer dat ze geen nederlands spreken. Engels is handig in Amsterdam maar er mag ook gewoon gedacht worden aan de nederlanders. Wij betalen ook gewoon voor het eten en zijn ook gewoon klant.
Ik geloof niet dat ze vaste klanten hebben. Misschien alleen bij afhaalmenu,s.....
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Dit restaurant wordt alleen door Grieken gerund. Heerlijk eenvoudig gerechten. Het eten is heel lekker niets meer aan doen
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
via een social deal bij dit restaurant gekomen. goed eten voor een degelijke prijs. service was in het engels, maar erg vriendelijk. goede tzaziki, dito gyros en varkenssouflaki.
Sjenna M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ze spreken alleen Engels erg vervelend.
Ze waren drukker met thuis bestellingen het is een hele smalle zaak waar je zo ie zo overal in het loop pad zit.
Duurt lang voor je gerechten krijgt en de lege borden en glazen op gehaald word. Uit eindelijk maar zonder dessert weggegaan
tiggeraal .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hoewel de bediening een beetje stuntelig was, en alleen in het Engels, hebben we een heerlijke maaltijd gehad. De dame die bediende was heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten zag er prima uit, was ruim voldoende en smaakte heerlijk. Een aanrader.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Redelijk restaurantje waar je eenvoudig edoch lekker kunt eten...hoofdgerecht was aan de matige kant. Bediening verliep ietwat chaotisch, wel aardig personeel.
maria V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gisteren fijne avond hier gehad. Tatziki en gegrild lamskoteletten. Zeer behoorlijke portie en heel aardige bediening. Aanradertje in de drukke Lange Leidsedwarsstraat.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met Groupon hier gegeten en daardoor beperkte keuze. Ik vond het eten niet heel bijzonder maar ook weer niet smerig. Het ging. De twee dames in de bediening spraken geen Nederlands maar waren erg vriendelijk en daar gaat het om. Restaurant heeft een goede indeling met genoeg ruimte. Wat ons opviel is de hoeveelheid mensen die erin en eruit lopen en op één of andere manier met het restaurant te maken hebben. Op een gegeven moment stonden er wel 6 verschillende mensen in de keuken. Het was niet storend maar het valt gewoon op.
carolaleeuw .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijke bediening en daardoor dus een welkom gevoel, Ruime keuze met de AH actie en lekker eten ook. Zeker een aanrader!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten was heerlijk, bereid door een echte griekse kok! Met de ah kaart konden we kiezen van t hele menu. Zalm was heerlijk en van de kip gyros hebben de kinderen gesmuld.. Echt heerlijk gegeten, we gaan zeker nog een keer terug!!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Lekker gegeten voor deze prijs. Bediening goed .Gelukkig was er ook iemand die Nederlands sprak.
We komen graag terug.
Groetjes Jolanda, Maja, Hermien en Roos
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ongezellige sfeer en lauw eten. Zeer matig. Bediening alleen in het Engels Via social deal aan dit restaurant gekomen, maar zeker nooit weer.
Sonet .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen week gegeten via SD. Was werkelijk niet te eten. Aan de kip zat een vieze lucht/smaak en was verbrand op sommige delen. Varkensvlees was smakeloos. Toegeven, het was niet duur via SD, maar het was ook smerig eten. GEEN aanrader !!
TanjaV .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Met groupon hier gegeten. Het was in één woord verschrikkelijk. Het is niet handig van een restaurant om klanten met een grouponaanbieding het slechtste van het slechtste te geven want als klant test je op zo een moment juist of het voor herhaling vatbaar is in de toekomst. Ik kreeg uit elkaar geplozen kiprollade en patat met fantasieloze sla en een wit vet niet zo goed smakend yoghurtsausje en dat moest doorgaan voor Grieks eten. Nooit meer.
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We zijn met de socialdeal voucher hiernaar toe gegaan en het eten was erg lekker. Royale porties en vooral hadden we gegrilde gehaktballetjes en de dolmas en als hoofdgerecht de varkens gyros. We zaten meer dan vol. Bediening ook heel erg vriendelijke en erg attent. Het restaurant is erg schoon en we zullen zeker nog een keer terugkomen.