Mythos Greek Restaurant

Lange Leidsedwarsstraat 27 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-206200862

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Mythos Greek Restaurant

Voor Griekse delicatessen en een waanzinnig gastvrije bediening ben je bij Mythos Greek Restaurant aan het juiste adres. Hier worden fantastische gerechten van Griekse bodem op tafel getoverd en waan je je eventjes heel ver weg van het koude Nederland!

Meer informatie over restaurant Mythos Greek Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 15:00 - 23:30
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Mythos Greek Restaurant

Maruseru V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst door eigenaar en heerlijk gegeten. Eerst gevraagd of er beperkingen waren bij het AH menu maar dat was niet het geval zei hij. wij konden kiezen uit de gehele kaart. Lekkere gehaktballetjes in kruidige tomatensaus, lamsbout met spinazie en kaas en zalige baklava. De baklava bleek ineens niet onder de kortingactie te vallen, foutje zei de Engels sprekende bediende. Later het prijsverschil enigszins morrend teruggekregen.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed maar eenvoudig
Riwka F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Erg aardige bediening: een zingende ober. zeer grote porties. redelijke kwaliteit, maar niks bijzonders. Met AH bonnen was de prijs redelijk, maar anders was het absoluut te duur geweest.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijke Griekse gerechten, goede verhouding prijs/kwaliteit. Fijne sfeer en vriendelijke en goede service. Hier komen we graag nog eens terug :)
Melanie P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goede bediening, heerlijk gegeten. Echt een aanrader!
FDJ D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Voorgerecht, gehaktballetjes, waren erg lekker. Bediening was erg vriendelijk. Hoofdgerechten zalm, c.q. rundvleesspies, waren uitstekend klaargemaakt. Bij afrekening vergeten voucher achteraf nog contant teruggekregen ! Zeker een adres om terug te komen.
marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
heel koude ontvangst, het eten was zeker niet slecht , maar volgens wat wij gewoon zijn in de griekse keuken vonden wij het ondermaats.
niet ons persoonlijk ding, maar voor anderen misschien wel lekker
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De kwaliteit was voldoende. De porties waren voldoende ruimte voor, maar je kon helaas zeer duidelijk het verschil qua hoeveelheid zien tussen een reservering via de A.H. actie (het 2e menu gratis) en een reservering zonder Actie. De sfeer was niet geweldig. Dit was jammer.
Bij het afrekenen waren ze vergeten of we via Social deal of A.H gereserveerd hadden. Bij meerdere tafeltjes verliep een en ander niet soepeltjes!
Helaas dus niet voor herhalingen vatbaar.
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De kwaliteit was voldoende. Het voorgerecht viel qua hoeveelheid en aankleding tegen. Portie van het hoofdgerecht was voldoende. Miste alleen de salade of een groente.
Helaas kon je duidelijk het verschil zien qua boeking via social deal of A.H. en een "normale" reservering. Deze porties waren zeer ruim te noemen.
Erg jammer als je dit door alleen maar rond te kijken constateert bij andere tafeltjes door op de hoeveelheid op de borden te letten!

Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
De gyros was te hard gebakken, toch meer een cafetaria inrichting ipv een gezellig restaurant.
Paul-bakker B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Autenthieke smaak. Lekker eten. Met de AH bon toch de vrijheid om van de kaart te mogen kiezen.
Marten M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening. We gaven na de hoofdmaaltijd aan, dat we snel ons dessert wilden hebben, omdat we weg moesten, en dat gebeurde inderdaad snel. Daar zijn wij heel tevreden over.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten zeker een aanrader
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Hele lieve bediening, zo relaxed. Eten was goed, lekkere grillsmaak. Een rustpuntje in de drukke Leidse buurt in Amsterdam.
Kinie K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Geen welkoms ouzo. Beetje stugge bediening. Voorgerecht erg kleine porties met nauwelijks saus. Stifado wel heel erg lekker, maar ik had er rijst bij verwacht en geen patat. Dessert ongevraagd Griekse Yoghurt met honing en pinda’s gekregen omdat de walnoten op waren!!! Een bezoek met gemengde gevoelens.
Marit M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Gyros was een beetje droog en het ijs leek ontdooid en daarna weer ingevroren. Wel heeerlijke octopus!
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten , goeie porties. Kom zeker terug hier
Dorus L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Prima eten, maar te grote porties. Service was vriendelijk maar niet super.
Tomoko K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Nice service and good good!