Mythos Greek Restaurant

Lange Leidsedwarsstraat 27 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-206200862

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Mythos Greek Restaurant

Voor Griekse delicatessen en een waanzinnig gastvrije bediening ben je bij Mythos Greek Restaurant aan het juiste adres. Hier worden fantastische gerechten van Griekse bodem op tafel getoverd en waan je je eventjes heel ver weg van het koude Nederland!

Meer informatie over restaurant Mythos Greek Restaurant

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 15:00 - 23:30
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 23:30

7,2
6,6
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met Groupon hier gegeten en daardoor beperkte keuze. Ik vond het eten niet heel bijzonder maar ook weer niet smerig. Het ging. De twee dames in de bediening spraken geen Nederlands maar waren erg vriendelijk en daar gaat het om. Restaurant heeft een goede indeling met genoeg ruimte. Wat ons opviel is de hoeveelheid mensen die erin en eruit lopen en op één of andere manier met het restaurant te maken hebben. Op een gegeven moment stonden er wel 6 verschillende mensen in de keuken. Het was niet storend maar het valt gewoon op.
carolaleeuw .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijke bediening en daardoor dus een welkom gevoel, Ruime keuze met de AH actie en lekker eten ook. Zeker een aanrader!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten was heerlijk, bereid door een echte griekse kok! Met de ah kaart konden we kiezen van t hele menu. Zalm was heerlijk en van de kip gyros hebben de kinderen gesmuld.. Echt heerlijk gegeten, we gaan zeker nog een keer terug!!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Lekker gegeten voor deze prijs. Bediening goed .Gelukkig was er ook iemand die Nederlands sprak.
We komen graag terug.
Groetjes Jolanda, Maja, Hermien en Roos
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ongezellige sfeer en lauw eten. Zeer matig. Bediening alleen in het Engels Via social deal aan dit restaurant gekomen, maar zeker nooit weer.
Sonet .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen week gegeten via SD. Was werkelijk niet te eten. Aan de kip zat een vieze lucht/smaak en was verbrand op sommige delen. Varkensvlees was smakeloos. Toegeven, het was niet duur via SD, maar het was ook smerig eten. GEEN aanrader !!
TanjaV .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Met groupon hier gegeten. Het was in één woord verschrikkelijk. Het is niet handig van een restaurant om klanten met een grouponaanbieding het slechtste van het slechtste te geven want als klant test je op zo een moment juist of het voor herhaling vatbaar is in de toekomst. Ik kreeg uit elkaar geplozen kiprollade en patat met fantasieloze sla en een wit vet niet zo goed smakend yoghurtsausje en dat moest doorgaan voor Grieks eten. Nooit meer.
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We zijn met de socialdeal voucher hiernaar toe gegaan en het eten was erg lekker. Royale porties en vooral hadden we gegrilde gehaktballetjes en de dolmas en als hoofdgerecht de varkens gyros. We zaten meer dan vol. Bediening ook heel erg vriendelijke en erg attent. Het restaurant is erg schoon en we zullen zeker nog een keer terugkomen.
Astrid1977 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Van de week prima gegeten bij Waves. Vooral de feta uit de oven was erg lekker. Ook de dame in de bediening was erg vriendelijk. Niets was te veel en ze had duidelijk plezier in haar werk, complimenten! Enige feedback: het was wat aan de koude kant in het restaurant. Maar ik zou zeker nog een keer teruggaan en als ik in Amsterdam woonde gebruik maken van de afhaal/thuisbezorgd service.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Aardige mensen. Maar het rook naar schoonmaakmiddel toen we binnenkwamen en het was er niet zo warm. Misschien omdat we vroeg waren. Maar we hadden gereserveerd en wilden graag snel eten. We zijn niet kieskeurig maar eten kan beter worden klaargemaakt. Gul met de lekkere wijn. Uitstekende locatie achter het Leidsche plein na een dagje Rijksmuseum. Kleurpotloden in overvloed aanwezig, en snel opgediend!
endievb .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Echt een fijn tentje met vlotte bediening! De inktvis gevuld met spinazie vooraf vonden we een echte aanrader! Ook het brood erbij was helemaal prima. Hoofdgerecht: gegrilde sardines om je vingers bij af te likken! We komen zeker terug naar Waves...
Lutgera .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Er waren weinig gasten, want het is meer een afhaalrestaurant, hoewel er genoeg tafeltjes staan. Het restaurant is niet erg gezellig qua inrichting en verlichting. Dat zou veel beter kunnen. De bediening was uitstekend en het eten erg lekker.
petra.kanitz .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Lekker vers brood en knoflookboter. Verrassend lamsvlees met spinazie en bedekt met een kaaskorstje. Redelijk geprijsde huiswijn. Verlichting kan beter.
j.meursing .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Alles was goed. Meer bijzonder de lamskoteletten. Moesten nog wel even vertellen dat we een AHboekje hadden ingeleverd... ????
rainz65 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ik heb lamsbout besteld. De portie is best groot. De personeel heeft voor mij in een mooie doggy bag ingepakt. Ik kan het nog van genieten op de volgende dag. Heel lief.
guzelleke .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
We hebben lekker gegeten bij Waves. Er was geen vast menu voor de restaurantactie maar we mochten iets kiezen van de kaart. De voorgerechten waren typisch grieks en erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we vis gekozen, het was lekker maar niet heel speciaal. De bediening sprak geen nederlands maar was erg vriendelijk.
AvivaH .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Op de site van de AH-restaurantactie staat het restaurant alleen als Waves aangeduid en als visrestaurant. Maar in werkelijkheid is het een Grieks restaurant met een Griekse kaart en maar 3 vis-hoofdgerechten waarvan 1 niet op voorraad. Dus dat valt tegen. We namen de twee visgerechten die wel mogelijk waren, en deze waren goed bereid. De vis zelf althans, want daarnaast lag rauwkost dat voornamlijk uit versnipperde kool bestond. Je krijgt er een kommetje friet bij. De bediening loopt er onverzorgd bij en is welwillend, maar niet goed, en geen van hen verstaat Nederlands.
Francy2504 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Wij zijn voor de derde keer bij Waves gaan eten, alleen dit keer met AH bon. Het eten is lekker: dorade en sardientjes. En ook het drinken: Mythos (Grieks bier) en Virgin Mojito. We komen hier vaker terug! :)
Samen-Uit .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Klein restaurantje, ziet er verder prima uit. Het 3 gangen diner was erg lekker. Je mag zelf een voor-, hoofd- en nagerecht kiezen. Als hoofdgerecht hadden wij de visschotel voor 2 personen. Wel zelf fileren! Voor herhaling vatbaar.
Carlo B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vlakbij de drukke en toeristische Leidse plein, heeft dit restaurant een modern Grieksachtig interieur waarin Grieks liedjes worden gedraaid. Dat past bij de omgeving dus. Het eten is lekker en smaakvol. We hebben kleine courgetteomeletjes en auberginespaté gehad als voorgerechten en een groentenmix en lamskotelettjes als hoofdgerecht. Alles smaakte prima en was goed gekookt. De bediening was vriendelijk. Enig minpunt de wachttijd voor de hoofdgerechten.