Mylos

Molenstraat 21 1741 GJ Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Mylos

Griekse avond in Schagen

Bij Mylos proef je de authentieke Griekse sfeer en hun overheerlijke keuken. In dit gezellig ingerichte restaurant vlak buiten Schagen, waan je je net in Griekenland. De écht Griekse chef bereid de gerechten vol passie en met verse ingrediënten. Naast hun uitgebreide menukaart hebben ze ook een groot aanbod aan heerlijke Griekse wijnen die uw avond compleet zullen maken. Geniet van je Griekse avondje!

Meer informatie over restaurant Mylos

Maandag 16:30 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super lekker gegeten. Bediening zeer attent.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de actie van AH! Vriendelijk personeel en het eten is heerlijk! Er wordt netjes gevraagd of er gestart kan worden met het bereiden van het hoofdgerecht nadat je voorgerecht op is en na het hoofdgerecht voor het toetje. Er is echt heel veel keus dus zelfs voor een lastige eter is er vast wel iets op de kaart! Wij komen zeker terug in dit fijne restaurant!
Arlecchino33 V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben hier afgelopen donderdag gegeten. Niet gereserveerd en het was druk. Toch kwam het eten vlot en de smaken waren echt Grieks. Lekker gegrild vlees. Goede bijgerechten. Prima bediening.
Pia B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima eten, wel veel. Eigenlijk wilde we geen nagerecht, maar dat is verplicht met de ah actie. We kregen 2 taartjes mee in een doosje. Je kan gewoon van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht is dan gratis.
Het duurde erg lang voor het eten kwam.
p.jenje .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Was erg veel. We hebben ons toetje mee naar huis genomen, was geen probleem.
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
bettygrand .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We zijn erg hartelijk ontvangen en zeer goed bediend,we hadden een ruime keus uit voor gerecht,hoofd gerecht en toetje
Na dat we klaar waren met ons eten kregen we koffie van de zaak
We hebben heerlijk gegeten
J V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten, helaas stond de bediening maar met 2, waardoor de wachttijd langer was dan normaal. Vriendelijkheid was daarentegen enorm goed!
ijzerbroot327 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Volle borden. Het was te veel. Ruime keuze van de kaart. Aller vriendelijke bediening, goed advies. (Ik hoop dat je baas zich realiseerde dat je goud waard bent????). Komen volgend jaar tijdens de vakantie zeker weer. Echt een restaurant om regelmatig te bezoeken als ik in de buurt zou wonen.
kitty M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Lekker buiten gezeten, zelfs de parasol werd voor ons opgezet omdat ik het binnen te warm vond (waren een paar grote groepen binnen aan het eten). Wij komen zeker terug bij dit restaurant.
s.dejong .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bij Mylos voel je je direct welkom. Goede en adequate bediening. Gezellige inrichting van dit restaurant. De menukaart biedt een ruime keus; heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Hier komen wij zeker terug.
martin R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Voorgerecht ( champignons ), hoofdgerecht (mix grill ) en toetje ( ijs in een halve annanas met slagroom ) was erg goed en meer dan genoeg.
De dame in de bediening was erg aardig en goed.
Albert Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekkere gerechten en leuke spontane bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer ruime menukaart waarop voor iedereen een passend gerecht aanwezig is.
rob.mieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
we hebben er heerlijk gegeten, komen er vaker omdat het eten heerlijk is en de bediening super aardig en vakkundig
Marja van der Graaf .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wat werken er een bijzonder vriendelijke serveersters bij Mylos, en wat kun je er voortreffelijk eten.
De grootte van de porties zijn uitermate geschikt voor een bouwvakker, oftewel: meer dan voldoende!
Wij genoten van ons driegangenmenu bestaande uit gehaktballetjes in tomatensaus, souvlaki en heerlijk ijs met verse vruchten en slagroom. Ook prettig was dat wij zelf het tempo waarin de gerechten werden geserveerd mochten bepalen. Geen wonder dat het op de vrijdagavond behoorlijk druk was in dit prima Griekse restaurant!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Deze avond was er maar 1 andere tafel en het voorgerecht vond ik lang duren nadat we besteld hadden. Het eten was erg lekker, grote portie bij het hoofdgerecht wat een gemiddelde eter met moeite op krijgt. Gastdame had goede suggesties mbt keuze van de kaart want de kaart is erg groot(81 verschillende gerechten!).
Bettie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prima restaurant!
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het was erg lekker en genoeg . We hebben genoten ook een super aardige bediening .Top
Margreet Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Was heerlijk!!!!
eijks .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten was lekker en gezellig bij Mylos.
Alleen was t vlees een beetje droog, te lang doorbakken naar mijn smaaki. Jammer, maar verder goed van smaak.
De sfeer was ontspannen en de bediening heel vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
A D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellige avond gehad met prima bediening en heel vriendelijk personeel, we gaan zeker weer terug.
Het is een echte aanrader, porties zijn meer dan genoeg en de smaken zijn voortreffelijk.