Mylos

Molenstraat 21 1741 GJ Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Mylos

Griekse avond in Schagen

Bij Mylos proef je de authentieke Griekse sfeer en hun overheerlijke keuken. In dit gezellig ingerichte restaurant vlak buiten Schagen, waan je je net in Griekenland. De écht Griekse chef bereid de gerechten vol passie en met verse ingrediënten. Naast hun uitgebreide menukaart hebben ze ook een groot aanbod aan heerlijke Griekse wijnen die uw avond compleet zullen maken. Geniet van je Griekse avondje!

Meer informatie over restaurant Mylos

Maandag 16:30 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Mylos

A.H.T. S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij zijn zeer goed ontvangen in een goede sfeer en hebben heerlijk gegeten bij een prima bediening.
Wat wij op onze bordjes kregen was best veel en smaakte voortreffelijk.
Onze complimenten. Mochten we nog eens in die buurt op vakantie zijn komen we beslist weer langs.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Zeer correcte bediening! We mochten omdat we het nagerecht niet opkonden deze in een tasje meenemen naar huis, wat wij zeer konden waarderen! Echt een aanrader!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
wederom genoten van het eten en de gastvrijheid en vriendelijke bediening, onze dochters(6 en 9) zijn verwend met een cadeautje...
marjanstoot S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Alle tafels waren bezet maar er was zeker geen overlast. Wij komen zeker terug en raden dit restaurant bij iedereen aan.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hier gegeten op 28/07/17. Het eten was goed. De porties waren van goede grootte. De tzatziki, gyros en baklava waren naar wens! De bediening was vriendelijk en snel.
Marja_G .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening! Zeer royale porties. Kreeg aanbod om overgebleven vlees mee naar huis te mogen nemen.
marinuskaptein .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij waren met twee volwassenen. Wij kennen de Griekse keuken redelijk goed. Ons viel de grote lengte van de menukaart op. Er zijn veel gerechten die nagenoeg gelijk zijn. Dat maakt kiezen lastig. Ons advies is de kaart flink uit te dunnen. Kijk dan direct ook eens waar wat meer 'groen' toegevoegd kan worden. Het accent ligt nu (te) sterk op vlees. De salade mag echt wat royaler. De kwaliteit van ons voorgerecht en hoofdgerecht was goed. Het nagerecht was ook lekker, maar wat slordig van samenstelling (de bekende Griekse yoghurt, maar nu hier een daar een 'klontje' honing) . We werden door verschillende personen geholpen. Zorg voor één gastheer/gastvrouw per klant is ons advies. Afsluitend: wij waren zeker niet ontevreden over ons bezoek aan Mylos!
Aartje J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Geen aanrader
Bediening had vinger in de sla met uitserveren.
Gyros niet gaar grote harde stukken.
Rekening nakijken er staan dingen op die niet gebruikt zijn.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super lekker gegeten. Bediening zeer attent.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de actie van AH! Vriendelijk personeel en het eten is heerlijk! Er wordt netjes gevraagd of er gestart kan worden met het bereiden van het hoofdgerecht nadat je voorgerecht op is en na het hoofdgerecht voor het toetje. Er is echt heel veel keus dus zelfs voor een lastige eter is er vast wel iets op de kaart! Wij komen zeker terug in dit fijne restaurant!
Arlecchino33 V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben hier afgelopen donderdag gegeten. Niet gereserveerd en het was druk. Toch kwam het eten vlot en de smaken waren echt Grieks. Lekker gegrild vlees. Goede bijgerechten. Prima bediening.
Pia B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima eten, wel veel. Eigenlijk wilde we geen nagerecht, maar dat is verplicht met de ah actie. We kregen 2 taartjes mee in een doosje. Je kan gewoon van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht is dan gratis.
Het duurde erg lang voor het eten kwam.
p.jenje .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Was erg veel. We hebben ons toetje mee naar huis genomen, was geen probleem.
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
bettygrand .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We zijn erg hartelijk ontvangen en zeer goed bediend,we hadden een ruime keus uit voor gerecht,hoofd gerecht en toetje
Na dat we klaar waren met ons eten kregen we koffie van de zaak
We hebben heerlijk gegeten
J V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten, helaas stond de bediening maar met 2, waardoor de wachttijd langer was dan normaal. Vriendelijkheid was daarentegen enorm goed!
ijzerbroot327 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Volle borden. Het was te veel. Ruime keuze van de kaart. Aller vriendelijke bediening, goed advies. (Ik hoop dat je baas zich realiseerde dat je goud waard bent????). Komen volgend jaar tijdens de vakantie zeker weer. Echt een restaurant om regelmatig te bezoeken als ik in de buurt zou wonen.
kitty M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Lekker buiten gezeten, zelfs de parasol werd voor ons opgezet omdat ik het binnen te warm vond (waren een paar grote groepen binnen aan het eten). Wij komen zeker terug bij dit restaurant.
s.dejong .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Bij Mylos voel je je direct welkom. Goede en adequate bediening. Gezellige inrichting van dit restaurant. De menukaart biedt een ruime keus; heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Hier komen wij zeker terug.
martin R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Voorgerecht ( champignons ), hoofdgerecht (mix grill ) en toetje ( ijs in een halve annanas met slagroom ) was erg goed en meer dan genoeg.
De dame in de bediening was erg aardig en goed.
Albert Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekkere gerechten en leuke spontane bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer ruime menukaart waarop voor iedereen een passend gerecht aanwezig is.