Mylos

Molenstraat 21 1741 GJ Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Mylos

Griekse avond in Schagen

Bij Mylos proef je de authentieke Griekse sfeer en hun overheerlijke keuken. In dit gezellig ingerichte restaurant vlak buiten Schagen, waan je je net in Griekenland. De écht Griekse chef bereid de gerechten vol passie en met verse ingrediënten. Naast hun uitgebreide menukaart hebben ze ook een groot aanbod aan heerlijke Griekse wijnen die uw avond compleet zullen maken. Geniet van je Griekse avondje!

Meer informatie over restaurant Mylos

Maandag 16:30 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Mylos

Cindy M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Gezellig restaurant, grote porties eten, vriendelijke bediening.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ontvangst goed , bediening uitermate vriendelijk en correct . Het menu was een keus van de kaart en van goede kwaliteit en overdadig , voor oudere personen misschien wat te veel . Wij hebben lekker gegeten .
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij zijn al diverse keren in het restaurant wezen eten en de bediening is geweldig.
Genoeg keus en het eten is erg lekker en je krijgt voldoende.
Voor mensen in de kop van Noord-Holland is dit restaurant zeker aan te bevelen.
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het is een super gezellig restaurant met zeer goed eten. Ruim opgezet. Prijzen precies goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
mtebrunsvelt .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer gezellige locatie. Personeel is vriendelijk. Grote keuze aan gerechten en erg lekker.
Wij waren van de AH-actie en een voordeel is dat je dan toch à la carte kunt eten.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Nette en met een lach, keurige bediening.
Eten was erg lekker en dat voor een gunstige prijs. Helemaal TOP
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het ging blijkbaar fout met de verwerking van onze bestelling. Daardoor duurde het ruim een uur voordat wij het voorgerecht kregen. Was erg vervelend maar kan gebeuren. Er is drie keer sorry gezegd, maar dat is wat mij betreft niet genoeg. Een royaal gebaar was op zijn plaats geweest, bv aan het eind een rondje koffie van de zaak. Dat kon er helaas niet van af, of men heeft er niet aan gedacht. Tot grote ergernis bleek men bij de rekening vergeten te zijn de korting te verwerken. Dat is natuurlijk wel rechtgezet, maar het is wel erg slordig, zeker na zo'n moeizaam begin van het diner. Al met al heerlijk gegeten, maar slechte service, en geen goedmakertje.
Mieke1957 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het voorgerecht, de tyropita, die wij vrijwel in ieder restaurant nemen omdat wij die zo lekker vinden staken met kop en schouders boven de middelmaat uit, echt overheerlijk! Bijna namen we een tweede portie, gelukkig niet gedaan want dan was ik te vol geweest om te genieten van de ook al zo heerlijke moussaka. Mijn partner had een lekkere souvlaki. Als dessert namen we koffie. Het personeel was vriendelijk, sfeer goed maar onze complimenten gaan naar de kok voor zijn tyropitas die wij zelfs in Griekenland nooit zo lekker aten.
Volgende keer in dit restaurant neem ik als voor-, hoofd- en nagerecht tyropitas!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alle vier iets anders besteld maar alles was super lekker en ruim voldoende.
Bediening is super vriendelijk! Komen zeker weer terug ????
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goed verzorgd. Wel veel. Komen zeer zeker terug.

Stokbrood mag wel wat knapperiger.
Aan het raamkant was het wel een beetje koud.
En de tafels mogen wel een opknapbeurtje met een gezelliger kleedje.
bettygrand .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
wat ik erg jammer vond is dat we erg lang moesten wachten tot de gerechten op tafel kwamen en als je dan met 2 kinderen zit te wachten is dat erg vervelend
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
De ontvangst was prima, de plaatskeuze in het restaurant vrij, de keuzemogelijkheden heel uitgebreid, de maaltijd ruim voldoende en smakelijk, maar er werd niet aangeboden het overgebleven voedsel mee te geven.
Er werd gelukkig niet gepusht op consumpties. Er was geen cafeïnevrije koffie.
A.H.T. S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij zijn zeer goed ontvangen in een goede sfeer en hebben heerlijk gegeten bij een prima bediening.
Wat wij op onze bordjes kregen was best veel en smaakte voortreffelijk.
Onze complimenten. Mochten we nog eens in die buurt op vakantie zijn komen we beslist weer langs.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Zeer correcte bediening! We mochten omdat we het nagerecht niet opkonden deze in een tasje meenemen naar huis, wat wij zeer konden waarderen! Echt een aanrader!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
wederom genoten van het eten en de gastvrijheid en vriendelijke bediening, onze dochters(6 en 9) zijn verwend met een cadeautje...
marjanstoot S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Alle tafels waren bezet maar er was zeker geen overlast. Wij komen zeker terug en raden dit restaurant bij iedereen aan.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hier gegeten op 28/07/17. Het eten was goed. De porties waren van goede grootte. De tzatziki, gyros en baklava waren naar wens! De bediening was vriendelijk en snel.
Marja_G .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening! Zeer royale porties. Kreeg aanbod om overgebleven vlees mee naar huis te mogen nemen.
marinuskaptein .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij waren met twee volwassenen. Wij kennen de Griekse keuken redelijk goed. Ons viel de grote lengte van de menukaart op. Er zijn veel gerechten die nagenoeg gelijk zijn. Dat maakt kiezen lastig. Ons advies is de kaart flink uit te dunnen. Kijk dan direct ook eens waar wat meer 'groen' toegevoegd kan worden. Het accent ligt nu (te) sterk op vlees. De salade mag echt wat royaler. De kwaliteit van ons voorgerecht en hoofdgerecht was goed. Het nagerecht was ook lekker, maar wat slordig van samenstelling (de bekende Griekse yoghurt, maar nu hier een daar een 'klontje' honing) . We werden door verschillende personen geholpen. Zorg voor één gastheer/gastvrouw per klant is ons advies. Afsluitend: wij waren zeker niet ontevreden over ons bezoek aan Mylos!
Aartje J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Geen aanrader
Bediening had vinger in de sla met uitserveren.
Gyros niet gaar grote harde stukken.
Rekening nakijken er staan dingen op die niet gebruikt zijn.