Mylos

Molenstraat 21 1741 GJ Schagen Nederland Kaart

Over restaurant Mylos

Griekse avond in Schagen

Bij Mylos proef je de authentieke Griekse sfeer en hun overheerlijke keuken. In dit gezellig ingerichte restaurant vlak buiten Schagen, waan je je net in Griekenland. De écht Griekse chef bereid de gerechten vol passie en met verse ingrediënten. Naast hun uitgebreide menukaart hebben ze ook een groot aanbod aan heerlijke Griekse wijnen die uw avond compleet zullen maken. Geniet van je Griekse avondje!

Meer informatie over restaurant Mylos

Maandag 16:30 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 23:00

Voordelig
carlavanlieshout .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Service was prima. bediening was ook heel goed, netjes , correct en duidelijk. Muziek was wat aan de harde kant naderhand wat lager gezet. eten was erg lekker. maar voor mij was het genoeg. Het is de moeite waard om weer een keer naar toe te gaan.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
vond de temperatuur een beetje koud;moesten te lang wachten op ons nagerecht.het eten was van goede kwaliteit en de serveerster was vriendelijk.Ze stond er wel alleen voor en het was best wel druk(voor haar).
AnjaWilly S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker eten voor een vriendelijke prijs. Aardig personeel en snelle service. Grote porties bij de hoofdgerechten. De voorjgerechten zijn daarentegen niet al te groot.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Eet altijd gezellig bij Mylos.
Heel klein beetje het idee dat het anders smaakt dan voorheen.
Persoonlijk iets minder tevreden, maar kan aan mijn smaak liggen.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
goed restaurant met uitgebreide gevarieerde kaart.
bediening erg attent en zeer vriendelijk.
gerechten goed op smaak en cuisson is prima.
gezellige sfeer in t restaurant met leuke muziek die niet overheerst.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voor herhaling vatbaar! We hebben heerlijk gegeten, goede sfeer en een uitgebreide kaart met veel verassende gerechten; niet de standaart keuze's maar een dame blance of ossenhas staat er bijvoorbeeld wel gewoon tussen.
Echt een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Mylos heeft ons verrast, wij zijn woonachtig in Den Helder en daar hebben we helaas geen Grieks restaurant dus hebben we besloten om Mylos eens uit te proberen. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
ga vaak heen en altijd lekker!!!
E.berndsen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten garnalencocktail aan te bevelen, vleesspies ook lekker wel veel en uitgebreid assortiment nagerechten. Heel vriendel;ijk personeel!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant, waar je heerlijk kunt eten! Goed ontvangst en een goede, vriendelijke bediening. Eten was super, je krijgt echt heel veel!
Sjpook .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hadden met de AH dinerbon gereserveerd en konden gewoon á la carte bestellen. Voor, hoofd en nagerecht. De 3 goedkoopste gerechten waren gratis. Er werd totaal geen verschil gemaakt! Het eten was heerlijk! Het vlees was supermals, het smolt op je tong! De porties waren royaal! Tussen de gangen werd de tijd genomen. Er werd gevraagd of de volgende gang kon worden uitgeserveerd, waardoor er tijd was om eerst de ene gang wat te laten zakken! De bediening was uiterst vriendelijk, en de sfeer in de zaak was opperbest. Er was live muziek en dans, waardoor we ons op vakantie waanden! We hebben 3 uur getafeld, in alle rust. Ze hebben bij Mylos echt hun uiterste best gedaan om ons en alle andere gasten een super avond te bieden! En dat is in alle opzichten gelukt!
Krielen-Bense E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We konden ook met de AH kaart alles van de kaart kiezen, heel gastvrij.
Er was bovendien een duo dat Griekse muziek speelde en daarbij af en toe een dansgroep, erg leuk! Het gaf ons even een echt vakantiegevoel op deze zondagavond. Wij hadden een heel leuke avond.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk personeel, heerlijk eten. De spiesen met varkensvlees zouden iets minder lang op het vuur mogen liggen. De porties waren ruim voldoende.
Florentine D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima tentje om lekker Grieks te eten! Zeer vriendelijke bediening. Soms wat lang wachten op het gerecht, met fijn gezelschap is dat minder bezwaarljjk.
RonaldvM .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Op woensdagavond bij Mylos gegeten met de AH actie. Ontvangst was vriendelijk. We konden alles van de kaart bestellen en het eten was goed en ruim voldoende. Een aanrader!
Remy H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goed eten en erg prettig dat je vrije keuze van de kaart hebt, goed Grieks eten en vriendelijke bediening. Ze moeten alleen iets vaker langs komen voor het drinken.
Mrtimmer .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Zeer fijne vriendelijke bediening. Eten was uitstekend. Mix grill Mylos gegeten. Heerlijk!
Keus van de gehele kaart. Nagerecht ook heerlijk.
Milanos1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bediening was perfect meisjes waren heel vriendelijk zo hoort het eigenlijk overal
Eten was heerlijk alleen een beetje veel
Ambiance was perfect een leuke avond
Cissydegraaf .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voorgerecht viel tegen we hadden een verassing trio. Hoofdgerecht was prima. Bediening was wel goed maar beetje chaotisch liepen achter elkaar aan. Al met al goede prijs kwaliteit vehouding.