Mylos

Arnhemseweg 5E 3811 NN Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Mylos

Heerlijke authentieke mezedes

Chef Myron zet de lekkerste authentieke Griekse mezedes voor je op tafel. Kleine hapjes, zodat je van alles wat kunt proeven en delen met je tafelgenoten. Vlees, vis en vegetarische gerechten, alles wordt met zorg en liefde bereid. Geen drukte, geen haast, maar genieten van heerlijke gerechten en topservice.

Meer informatie over restaurant Mylos

Bushalte voor de deur, op loopafstand van het station.
  • : Parkeerplaats betaald parkeren op de Zonnehof of in de Souverijn parkeergarage.

Maandag 16:30 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben lekker gegeten en een goede uit leg van wat we te eten kregen en vriendelijke mensen de kok heeft het goed gedaan .k.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, lekker eten en een gezellige sfeer.
En er is zo veel keus dat wij beslist nog weer een keertje terug komen.'
Toen wij eigenlijk na voor- en hoofdgerecht al zoveel gegeten hadden dat een dessert en koffie te veel zou worden, was het geen probleem om een dessert met zn drieen te delen, zodat we toch even de smaak van de baklava konden proeven en daarbij ook nog een capuccino konden drinken. Bedankt voor de gezellige avond!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant bonnen. Uiteindelijk niet a la carte gegeten, maar het keuze menu. Dat voldeed aan al onze verwachtingen. Malse varkenshaas, vooraf de garnalen en gehaktballetjes en toe het ijsje. Perfect!
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima vriendelijke bediening. Klein foutje door de drukte (maar wie maalt daarom). Heerlijk de special schotel gegeten met z'n vieren. Aanrader!
Miesja13 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Bediening was super en eten was heerlijk. Wachttijd tussen de gerechten was prima, maar je kon ook rustig aan de bediening vragen of ze iets langer wilden wachten met het serveren van bijv. het dessert. Sterker nog, dat stelden ze zelf voor, omdat we zo gezellig zaten te kletsen.
Murkie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurant aktie. Zalm met ananas en gevulde champignons als voorgerecht. Gevulde Aubergine en Lamskoteletjes als hoofdgerecht en toetje van de chef
Werner E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben samen met vrienden goed gegeten bij Mylos, goed eten en vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog wel een keer terug.
Brit E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Was een super gezellige sfeervolle avond! De lamskotteletjes waren zo smaakvol; echt van genoten! Wij komen ze nog een keer langs.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Uitstekend driesgangen menu met de ah restaurant actie. Vriendelijke bediening; lekkere verse baklava met ijs als toetje.
Han C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
met AH bon wel goed gegeten alleen verwacht je niet bij een Griek patat te krijgen i.p.v. rijst. het werd ons in ieder geval niet gevraagd wat we wilden hebben.
Doortje-map .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Met AH actie, we konden gewoon van de kaart kiezen, en hoefden niet het menu te nemen.
Alle keus dus.
Bedrag van menu werd van de rekening af getrokken.
Bvroemisse .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Goede sfeer en heerlijk gegeten.
Hadden gereserveerd voor de AH actie. Konden kiezen uit een menu en 2e gratis of a la carte en dan 27,50 korting. Prima!
John T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker eten voor een goede prijs. Prima bediening en leuk ingericht. We komen hier zeker nog weer terug.De wijn in karaf was wat aan de prijzige kant. Voor de rest kun je hier prima komen. Ondanks de AH restaurantbon wordt je hier goed behandeld als gast en niet als een soort tweede rangs burger zoals bij sommige andere restaurants gebeurd omdat je met een kortingsbon komt.
Ellylier .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerrlijk gegeten. Prima service.
Fijn,dat het niet "overdadig" was. Goede tips van de gastvrouw welke gerechten we konden kiezen. Personeel dringt zich niet op,maar houden goed in de gaten als je iets nodig hebt.
Lgtuithof .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. een van ons drinkt bier en wat bleek ze hadden net een speciaal biertje in vier smaken om uit te proberen. Succes verzekerd. Bij ons wijntje kregen we een fles water. Super. Het eten was goed van smaak en de tussenpauzes niet te lang. Echt een aanrader om terug te komen.
Kantklossen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Na een warm welkom kregen we uitleg over de ah actie .
We hebben 4 verschillende mezes van de kaart gekozen als voor gerecht deze waren mooi om te zien .
De smaak was heerlijk gewoon. Als hoogdravend gerecht stifafo en ossenhaas ook beide waren goed van smaak.
Na griekse yoghurt met honing en koffie en een ouzo. Ook de Griekse wijn was erg goed.
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Kevin C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke gyros! Ander vlees viel een beetje tegen. Jammer wel dat we voor extra tzaziki 2,75 moesten betalen. Complimenten voor de serveersters!
Henriette R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Goeie uitleg vd kaartm wij waren er ivm de ah korting naartoe gegaan. Maar je kon zowel keuze menu nemen of gewoon vd kaart. De korting was gewoon 27.50 van totaal bedrag af. Keuzemenu genoeg gerechten om uit te kiezen. Al met al lekker gegeten en het was gezellig.
Vincent J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prima restaurant, goede ontvangst en service, eten goed verzorgd. Aanrader voor een gezellige avond uit, no-nonsense. Kies voor de Griekse schotel.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Super doen we vaker daar eten ????
Het was gezellig en het eten was echt lekker.
De bediening was goed en het personeel was vriendelijk en ze wisten veel over de gerechten.
Echt een aanrader om daar te eten .