Mylos

Arnhemseweg 5E 3811 NN Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Mylos

Heerlijke authentieke mezedes

Chef Myron zet de lekkerste authentieke Griekse mezedes voor je op tafel. Kleine hapjes, zodat je van alles wat kunt proeven en delen met je tafelgenoten. Vlees, vis en vegetarische gerechten, alles wordt met zorg en liefde bereid. Geen drukte, geen haast, maar genieten van heerlijke gerechten en topservice.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Mylos

Bushalte voor de deur, op loopafstand van het station.
  • : Parkeerplaats betaald parkeren in de Mondriaan parkeergarage onder de PLUS.

Maandag 16:30 - 21:30 .
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Mylos

Jane H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was verrassend goed, allen was het hoofdgerecht iets aan de koude kant maar werd netjes opgelost. De kaart zag er goed uit
Ray S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk rustig kunnen eten na weer een drukke week. Vriendelijk personeel en het eten was lekker. Parkeren op 2 minuten lopen. Toppie xx
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten was heerlijk! Echt een aanrader!
Gé V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Gezellige bediening, heerlijk gegeten echt iets om vaker te doen.
Gr Gé
Matt P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Leuke gastvrouw en erg lekker eten.
Ik raad deze Griek zeker aan. Het eten kwam ook vrij snel en we hoefde daarom niet lang te wachten.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima, alleen nagerechten te duur zeker omdat er geen echte slagroom geserveerd wordt bij de baklava. Slagroom uit een spuitbus kan niet op dit niveau. Schaf een slagroommachine aan voor echte slagroom.
Else-Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Ontzettend lekker eten met authentieke smaken. Het lekkerste Grieks wat we ooit in Nederland hebben gegeten!

Wij komen zeker terug!
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, alles was even smaakvol en lekker. Gastvrije en vriendelijke bediening. Huiselijke en mediterrane sfeer. Top
Huite V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Van de mezedes hadden we eerlijk gezegd wat meer van verwacht, de baklava was uitstekend.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijk personeel. Voor de tweede keer geweest en uitstekend gegeten. Beide keren even goed. Houden ook rekening met speciale wensen. Alles kan.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk eten, beste Griek van de stad. Management zou wat personeel wat vriendelijker mogen ondersteunen.
Brokkie .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, eten goed en voldoende. Jammer dat we voor 2 bolletjes Tzazikisaus € 2.75 extra moesten betalen. Kraanwater was gratis.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Genoten ! Lieve bediening en super eten !
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gastvrij en attente bediening. Heerlijke gerechten en prima wijn. Diverse voorgerechten samen gedeeld. Hoofdgerechten van allemaal naar wens. Voor deze vrienden het eerste bezoek; vonden dit een erg goede keuze.
boschheijde .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het zit comfort liet te wensen over een kussentje op de ongemakkelijke keukenstoelen was toch wel heel erg fijn geweest. Ook jammer dat we niet konden kiezen tussen rijst of patat.
Goedendag, aller eerst dank voor u recensie. Wij zijn altijd blij met uw mening. Het is echter zo dat bij ons wel degelijk de keuze voor rijst of friet er is. Er staat daarover zelfs een extra aantekening op onze menu kaart. En wij kunnen evt. ook andere aanpassingen doen, als u hier om vraagt.
En ja, wat het zitcomfort betref, begrijp ik. Maar ook daar zijn kussentjes voor aanwezig in ons restaurant. En we zijn een Grieks restaurant met originele Griekse stoelen. Hopelijk weerhoudt u dat niet, om ons nog eens te bezoeken.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zoals verwacht heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening. Is of je bij familie eet :)
sab W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, mooi opgemaakte borden.... geeft toch net dat beetje extra.
Gerry K.
Bediening top.

Eten heerlijk.
Kom zeker een keer terug.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten bij Mylos heeft al onze verwachtingen overtroffen. Wat hebben we genoten! De goede recensies deden ons hierheen komen, en wij komen beslist terug. Want het eten was zo puur en smakelijk, dat we ons niet beter konden wensen. Wat n heerlijke verrassing. Ook al is de inrichting wat gedateerd, hier ligt t accent op de juiste plaats: gastvrijheid en culinaire verwennerij! We waanden ons even in Griekenland vanavond. Reuze bedankt!
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Ons favoriete restaurant in Amersfoort. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Eten is verfijnd.