Mylos

Arnhemseweg 5E 3811 NN Amersfoort Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Mylos

Heerlijke authentieke mezedes

Chef Myron zet de lekkerste authentieke Griekse mezedes voor je op tafel. Kleine hapjes, zodat je van alles wat kunt proeven en delen met je tafelgenoten. Vlees, vis en vegetarische gerechten, alles wordt met zorg en liefde bereid. Geen drukte, geen haast, maar genieten van heerlijke gerechten en topservice.

Meer informatie over restaurant Mylos

Bushalte voor de deur, op loopafstand van het station.
  • : Parkeerplaats betaald parkeren op de Zonnehof of in de Souverijn parkeergarage.

Maandag 16:30 - 21:30

John T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
martin D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
gezellig restaurant lekker eten goede sfeer.................................................................................................................................
dick.vos .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor de 3e keer bij Mylos gegeten. Het was weer uitstekend. Als wij iets te vieren hebben doen wij dat meestal met een etentje en kleden ons daar dan ook feestelijk voor aan. Ook nu weer. De eigenaresse herkende ons weer meteen ( wat natuurlijk erg leuk is ) en heeft ons weer verwend. Wij verlieten als laatste de zaak na van haar nog een gratis kopje koffie aangeboden te krijgen. Erg leuk en wij zijn meer dan tevreden. ( hebben ook lovend in het gastenboek geschreven )
sturkenboom.p .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk Grieks eten in een relaxte sfeer.
Druk maar gezellig restaurant.
Door de drukte en onderbezetting personeel (?) duurde de bestelling en het serveren wat langer.
Met lekker eten vergeet je dat snel.
Wordt zeker nog eens door ons bezocht.
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was redelijk. Ik had bij de reuzegarnalen rijst bestel en ik kreeg aardappelen.
Een tafelgenoot kreeg een bord vol rijst met een tomatensausje erdoor en de stukjes lamsvlees moest je zoeken.
Verder was de bediening en de sfeer prima, maar het eten laat wat te wensen over.
Goedemiddag,
Wij willen u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om een recensie te plaatsen. Jammer dat het niet is wat u verwacht heeft. De rijst bij de garnalen is een foutje van ons geweest, maar had makkelijk hersteld kunnen worden. Uw tafel genoot heeft echter geen rijst gegeten, maar de juvetsi, dit is een Griekse pasta die er uitziet als een grote rijstkorrel.Wij hopen dat u toch nog een keertje terug komt.
Met vriendelijke groet,
Hetty En Myron
K K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
wij hebben genoten van het diner, ook heerlijke toetjes.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Tijdens onze vakantie hebben wij A.H.-voucher gebruikt om dit Grieks Restaurant bezocht. We zijn door deze vriendelijke gastvrouw verwelkomt, en wij kwamen tot de ontdekking dat ik een dag eerder een tafel had gereserveerd. Maar ondanks deze blunder, was het geen probleem en konden een tafeltje uitzoeken waar we wilden gaan zitten. Het eten was heerlijk, we eten regelmatig in onze stad, Grieks. Het voelt vertrouwd aan. Parkeergelegenheid in hun straat was alleen tot 1 uur, dus in de buurt was er een overdekte parkeerplaats, dus dat moet je wel rekening houden, na afloop moesten wij 10,-- euro betalen.
Georg S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben lekker gegeten. We mochten voor 27.50 van de menu uitzoeken of hun AH menu nemen. Wij hebben fijn uitgezicht. Echt om nog eens heen te gaan.
Wiesje B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer vriendelijke mensen,vriendelijke bediening erg lekker eten! En hoewel we met een bon van de ah restaurantzegels hadden gereserveerd kregen we toch de normale porties. ( dat hebben we in andere restaurants wel anders meegemaakt) We hebben heerlijk gegeten, complimenten aan de kok!
MAURO G. G. B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
een mooie avond,mooi sfeer, en herlijke gerechten, alles was heel goed, en zeker wij nog ander keer terugkomen,
harteilijk dank!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prettig restaurant, de gerechten zijn erg lekker. De bediening is vriendelijk. In de nabijheid van het centrum van Amersfoort.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Was weer heerlijk! Zoals altijd heerlijk gegeten in een gastvrije vriendelijke griekse sfeer.
Als je iets wil veranderen in de gerechten menu's alles is mogelijk :)
Quinten P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Super leuk en zeer lekker restaurant voor een goeie prijs. Gastvrouw is super vriendelijk. Je krijgt het gevoel dat je bij iemand thuis zit.
bulder55jokejaap D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten , persoonlijke bediening wat door ons zeer gewaardeerd wordt.
Fijne uitleg over de verschillende gerechten , kortom als wij weer in Amersfoort zijn eten wij bij Mylos !!!!!
Jaap&Joke den Haan Rijnsburg!!
Janne73 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een fijn ontvangst en verzorging. Je voelt je echt een gast in het restaurant!
We komen zeker nog een keertje terug!
cjansenlukas .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hallo, Wij hebben zeer genoten van dit Griekse restaurant. Heerlijk gegeten en een mooi en rustig ingericht pand.
Een hele goede bediening, ondanks en door omstandigheden een te kort aan personeel. Dit tekort werd zeer goed opgevangen door de gastvrouw en zijn we echt niets te kort gekomen, daar de gelegenheid toch goed gevuld was.
Onze dank.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
We aten met de AH zegeltjeskaart. We konden kiezen tussen een driegangenmenu met keuze uit drie gerechten per gang of een korting van 27,50 op de totale rekening. Wij kozen voor het laatste. We begonnen met brood met tapenade en kruidenboter. Daarna een warme en een koude selectie van diverse voorgerechten. Deze waren prima op smaak. Gevulde wijnbladeren, bladerdeegrolletjes, gehaktballetjes, tzaziki, olijven en andere lekkere hapjes. Als hoofdgerecht hadden we de gevarieerde hoofdschotel voor twee. Een behoorlijk grote portie met moussaka, giros, gehaktballetjes, gebakken aardappelen. Als nagerecht namen we de huisgemaakte baklava met ijs en de amarenakersen met ijs. Bij de maaltijd namen we een glas September bier, Grieks bier dat erg fris en smakelijk was. Na deze uitgebreide maaltijd rekenden we een bescheiden bedrag af. Prima prijs-kwaliteitverhouding. De bediening is vlot en vakkundig, ondanks dat het erg druk was, hoefden we nooit lang te wachten. Voor ons is deze Griek een toppertje.
marilouml .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellig restaurant met zeer vriendelijk en attent personeel. Keuze uit een menu of a la carte. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad, voor herhaling vatbaar.
tondekruif .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gisteren prima gegeten met familie. In het restaurant is de wijn en het eten voortreffelijk. Het parkeren voor een paar uur in de bijna lege garage was vrij duur € 10,00 !!!