Mylos

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Mylos

Heerlijke authentieke mezedes

Chef Myron zet de lekkerste authentieke Griekse mezedes voor je op tafel. Kleine hapjes, zodat je van alles wat kunt proeven en delen met je tafelgenoten. Vlees, vis en vegetarische gerechten, alles wordt met zorg en liefde bereid. Geen drukte, geen haast, maar genieten van heerlijke gerechten en topservice.

Meer informatie over restaurant Mylos

Bushalte voor de deur, op loopafstand van het station.
  • : Parkeerplaats betaald parkeren op de Zonnehof of in de Souverijn parkeergarage.

Maandag 16:30 - 21:30 Wij zijn van maandag 11 September t/m dinsdag 26 September gesloten ivm vakantie.
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Mylos

Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten. Prettige en goede service, en een ruime keuze op de kaart. Best Grieks restaurant in Amersfoort ????
Axel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima restaurant en goed Grieks eten.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Te druk, te warm en te weinig personeel. Meisje wat ons hielp zeer vriendelijk. In mijn Stifado weinig vlees en heel veel sharlotjes... Mijn man zijn mix grill een lachertje voor wat wij gewend zijn bij de Griek!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten. Duidelijke uitleg: keuzemenu of korting op a la cart. Eigenaresse en jonge vlotte gast in de bediening, vriendelijk en los. Leuk dat ze griekse wijnen en bieren aanbieden.
Tu Y.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Eten was lekker! (vooral de tzatziki)
Wij hadden de mix voor 2 personen (vis/vlees)
Leuk geserveerd.
Sfeer is prima.
Enige minpunt: De sauzen knoflook, tzatziki hebben we extra moeten vragen omdat er te weinig was voor 2 personen. Een kleine nuance erin....wij kregen de extra gevraagde sauzen gratis. Dat is toch leuk om te vermelden :-).

Mochten wij nog een keer in de buurt komen gaan wij zeker weer hier eten.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Knusse, gezellige sfeer. Heerlijk eten en gastvrije gastvrouw. Wij komen zeker nog eens terug!
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De bedienig iets minder meisje werkte er nog maar 2 dagen maar ze deed haar best.
Bij het afrekenen vonden we de rekening te hoog en toen werd de eigenaresse gehaald ze vroeg ons
is het wel doorgegeven dat jullie van de aktie kwamen ik zei jazeker heb het uitgeprint en 2 volle kaarten oh zei geen probleem ik zal de rekening veranderen toen werd er 2x 27,50 afgetrokken omdat we van de kaart besteld hadden???? De keuze valt niet meer op MYLOS Jammer
yfvanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben weer een fijne avond gehad bij Mylos. Het eten was voortreffelijk en smaakvol. Wij komen zeker hier terug. De bediening was correct en vlot.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer goede service
Saskiakamsteeg .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Heel vers en heerlijk klaargemaakt. De bediening is super, ze doen er alles aan om het je naar het zin te maken. We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ik werd ziek, dus ik kon niet gaan. Ik ken Mylos als een gezellig restaurant met lekker eten. Ik zal er zeker terugkomen. Hopelijk tot gauw!
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hebben hier gisteravond heerlijk gegeten. Het was er heel
gezellig en aardig personeel. Kortom voor herhaling vatbaar.
Hennie Gillot
m.de.kogel .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met ah-bon gedineerd. Vooral daarom heel goede prijs/prestatie. Menu's met vaste prijs wat keuzebeperkt. Daarom a la carte gegeten, maar met vasteprijskorting. Eten prima. Yoghurt-toetje beetje karig. Heel vriendelijke en attente bediening. De Griekse muziek mag wat harder. Complimenten voor de baas/kok die in zijn eentje de bijna uitverkochte zaak in redelijk tempo van eten voorzag.
MAURO G. G. B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
nog andere keer we zullen gaan, met veel plezier en genieten van lekker eten,
we hebben met ah korting geweest, en hadden we veel gerecht te kiezen.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Mylos. Qua kwaliteit van de gerechten het beste Griekse restaurant in Amersfoort en omstreken. De wachttijd was wel wat langer dan we gewend zijn, waarschijnlijk door minder personeel in de keuken. Ook de bediening leek wat overbelast, tafel, menukaarten en dergelijke pas na 10-15 minuten.
We willen u graag bedanken voor uw recensie.
Fijn dat u lekker gegeten heeft. Het was inderdaad zo dat onze kok alleen in de keuken stond, waardoor de wachttijden wat langer duurden dan dat u van ons gewend bent. Dit is soms echt overmacht. We doen ons uiterste best om dit te voorkomen. We zien u dan ook graag nogmaals terug onder rustiger omstandigheden.
martin.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zoals altijd vriendelijke ontvangst. Uitleg over de kaart en dagmenu. Heerlijke gerechten die netjes op tijd worden geserveerd. Ruime keuze aan voor-, hoofd- en nagerechten. Komen hier met enige regelmaat en graag weer terug.
alkmaar2016ronald .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Mylos. Bediening goed en ontspannen en de gerechten waren voortreffelijk. Ondanks "volle bak" liep alles perfect t.a.v. persoonlijke aandacht, tijd tussen de gangen en aandacht aan de gerechten.
renne010 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Alles naar wens; goede sfeer, attente bediening, uitstekend eten (o.a. heerlijke visgerechten), goede (huis)wijn: een aanrader!!
martinverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Net als de de vorige keren dat wij hier aten was het ook dit keer goed. De prijzen met de AH actie zijn goed. Zonder deze zijn de prijzen normaal. De sfeer zou wat beter, misschien wat meer Grieks kunnen. De bediening is vriende-lijk en accuraat. Kortom een leuk kleinschalig restaurant waar je lekker kunt eten.
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat u bij ons een prettige avond beleefd hebt. Voor u is de sfeer misschien niet Grieks, maar wij hebben juist met de verbouwing van afgelopen februari de Kretenser sfeer willen benadrukken. Hier zijn de kleuren weer wat warmer dan alleen wit en blauw.