Mylos

Arnhemseweg 5E 3811 NN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Mylos

Heerlijke authentieke mezedes

Chef Myron zet de lekkerste authentieke Griekse mezedes voor je op tafel. Kleine hapjes, zodat je van alles wat kunt proeven en delen met je tafelgenoten. Vlees, vis en vegetarische gerechten, alles wordt met zorg en liefde bereid. Geen drukte, geen haast, maar genieten van heerlijke gerechten en topservice.

Meer informatie over restaurant Mylos

Bushalte voor de deur, op loopafstand van het station.
  • : Parkeerplaats betaald parkeren op de Zonnehof of in de Souverijn parkeergarage.

Maandag 16:30 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Afgelopen vrijdag hier met zijn tweeën gegeten. Goede service, leuke Griekse invloeden en heerlijk eten. Kortom: zeker aan te raden!
John T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Weer lekker gegeten. Deze keer met familie. Het was nu nog beter dan de vorige keren. Prettige bediening en een goede sfeer. Een echte aanrader om heerlijk te eten voor niet al te veel geld. Ze gaan volgende week verbouwen. Daarna gaan we zeker weer
benrietveld592 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We (3 personen) hebben er weer (4e keer) heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is in goede verhouding. Kortom een leuk avondje gehad.
Klazina K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Een gezellig familie bedrijf. Goed ontvangst. Het menu was wel lekker, maar alleen het vlees van de Gyros was wat droog en de dame blanche was wat kaal. Een muntblaadje met een halve kers maakt het al gelijk wat gezelliger.
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Jammer dat er in het keuzemenu geen vegetarische mogelijkheid was. Mijn partner bestelde het keuzemenu. Ikzelf een deel behalve het hoofdgerecht, nam een eenvoudig vegetarische bord maar was toch € 6,00 duurder uit omdat de gerechten apart werden berekend.
Er waren drie mogelijkheden in het keuzemenu allen met vlees, waarom geen vergetarische variant?
dael .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Lekkere lentesoep, lamskoteletjes gegrild of in de oven met honing (aanbevolen). Een eenvoudig toetje yoghurt met walnoten en honing! We werden gastvrij ontvangen in een rustige omgeving ! We zullen zeker terug komen.
indraatje .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het personeel is supervriendelijk en het eten was erg lekker. We mochten van de hele kaart kiezen. Het was weer een erg fijne avond.
Astrid F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijk 3 gangen menu gekozen met vlees en vis. perfect gegrild! was erg lekker. Bediening is erg attent en vriendelijk.
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De voorgerechten waren van sublieme kwaliteit (garides saganaki en calamares) en de bediening weet wat service is. Heerlijk gegeten en zullen zeker weer terugkomen.
Freddy D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten van het menu van 32,50 div voor gerechten div vlees gerechten en een mix van nagerechten echt een aanrader.
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, we konden een mix krijgen van vlees en vis waardoor we van alles wat konden proeven! Gezellige inrichting en erg leuke gastvrouw. Bedankt voor een leuke avond!
svanroo .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Mylos. Wij hadden de Griekse schotel, wat uit drie gangen bestond. Je hebt de keuze uit vlees of vis. Alles lekker en (gelukkig) niet te veel zoals soms het geval is.

Bediening jong maar keurig netjes.
Harold J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een jaar of 15 geleden had ik hier voor het laatst gegeten. Het eten was toen prima. Nu 15 jaar later vond ik de ontvangst nog steeds even hartelijk, het eten prima (portie was misschien wat aan de kleine kant) en de bediening uiterst vriendelijk. We hebben weer heerlijk gegeten voor een prima prijs.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH restaurantbon. Porties precies genoeg. Smaakt voortreffelijk. Jammer dan het parkeren in de omgeving behoorlijk duur is. Wellicht aanraden voor het restaurant om op de eigen site aan te geven waar de auto tegen een redelijk tarief kan worden geparkeerd.
Roosje72 S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij hebben hier prima gegeten met de AH actie. Gerechten waren goed verzorgd en smakelijk. Fijn dat er niet met een speciaal AH menu wordt gewerkt. Je kunt kiezen voor het maand menu of a la carte met de menu prijs als korting.
D. D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Amateuristische bediening, weinig tot geen verse groenten, alles van houdbare ingrediënten, vleesgerecht was goed. Niet voor herhaling vatbaar.
josmoos .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gewoon lekker eten in een ongedwongen sfeertje! Wat ons betreft: een hele dikke prima en zeker voor herhaling vatbaar! Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
bonhar .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was uitstekend en de bediening was prima, het restaurant was niet echt heel gezellig ingericht. Dat is zeker voor verbetering vatbaar. Al met al een ruime voldoende.
Eef K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben lekker gegeten en een goede uit leg van wat we te eten kregen en vriendelijke mensen de kok heeft het goed gedaan .k.
marja V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hartelijke ontvangst, lekker eten en een gezellige sfeer.
En er is zo veel keus dat wij beslist nog weer een keertje terug komen.'
Toen wij eigenlijk na voor- en hoofdgerecht al zoveel gegeten hadden dat een dessert en koffie te veel zou worden, was het geen probleem om een dessert met zn drieen te delen, zodat we toch even de smaak van de baklava konden proeven en daarbij ook nog een capuccino konden drinken. Bedankt voor de gezellige avond!