Mylos

Arnhemseweg 5E 3811 NN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Mylos

Heerlijke authentieke mezedes

Chef Myron zet de lekkerste authentieke Griekse mezedes voor je op tafel. Kleine hapjes, zodat je van alles wat kunt proeven en delen met je tafelgenoten. Vlees, vis en vegetarische gerechten, alles wordt met zorg en liefde bereid. Geen drukte, geen haast, maar genieten van heerlijke gerechten en topservice.

Meer informatie over restaurant Mylos

Bushalte voor de deur, op loopafstand van het station.
  • : Parkeerplaats betaald parkeren op de Zonnehof of in de Souverijn parkeergarage.

Maandag 16:30 - 21:30

A M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Francisca D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij moesten heel lang wachten (1 uur, ze waren ons vergeten), dat ik voor kraanwater veel moest betalen stoorde mij erg. Verder was de keuze beperkt en werd er geen € 29,50 in mindering gebracht, doch € 27,50? voor het 2e gerecht, klopt dat?
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten genoten van een zeer gastvrije service!
Zeker de moeite waard om eens een hapje te eten.....
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gewoon een goed Grieks Restaurant, het zat ook om 19:00 helemaal vol, ideaal om te combineren met de bioscoop 500 meter verderop
martinverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Dat je bij Mylos goed kon eten wisten wij al wel. De gerechten worden met aandacht bereid en dat merk je. Dit keer was het door de ah bon wat voordeliger want normaal gesproken is Mylos niet de goedkoopste. Wat wij mistte was een mandje brood met wat tapenades die je vrijwel bij alle Griekse restaurants wel krijgt. Maar dit doet weinig af aan de heerlijke maaltijd die wij hier hebben gehad. Voor ons is het zeker een aanrader.
BJansen56 J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hier komen we graag voor de goede Griekse keuken (en niet de 'standaard' Griekse keuken. De kok geeft aan bijna alle gerechten zijn eigen twist. Altijd top, zo ook deze keer!!!
ariane D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De inrichting. is goed wat beteft de ruimte maar de stoelen zijn erg oncomfortabel. Zelfs met een aangeboden kussentje nog niet erg gemakkelijk. om op te zitten.
De bediening is zeer vriendelijk.
Hoofdgerecht lamscoteletjes was lekker maar bijgeleverde koolsla was niet aangemaakt en droog.
Er stond geen dressing op de tafel.
De witte wijn was lekker evenals de Irish Coffee tot slot.
Terence D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goede vriendelijke service en hoefden niet lang op het eten te wachten, het eten was bovendien heerlijk met goede porties, met als afsluiter de heerlijke en mooi gepresenteerde baklava.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Redelijk restaurant wat betreft kwaliteit alleen veel te duur voor wat je krijgt. Een bordje koude bieten met een scheut olijfolie "bietencarpaccio" voor acht euro? De helft van dat bedrag is meer dan voldoende. Zelfde voor de Dakos. Gewoon bruin broodje met wat geitenkaas, 7,50. Veel te duur. Griekse salade niet meer dan redelijk van smaak, achtvijftig. Dat is dertig procent te duur. Hoofdgerechten heel smakelijk. Lamskoteletten waren heerlijk net als de mix grill. Daar een betere prijs-kwaliteitsverhouding. Goed is vooral de bediening, vriendelijk en correct. De serveerster kwam zelf met de suggestie om het eten dat we niet op konden mee te nemen. Zeker aan het raam zit je gezellig.
johankleter .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
zoals het altijd al is de ontvangst goed en het eten echt een aanrader .al vele jaren goed eten en genoeg voor een redelijke prijs
Axel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima Grieks
henny D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Eenvoudig ingericht restaurant, Hele vriendelijke bediening. Het eten was heel lekker en gunstig geprijsd.
De moeite waard om te gaan eten
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij kwamen hier toevallig terecht door de actie van AH en zijn zeer aangenaam verrast met name door het uiterst
Vriendelijke en capabele personeel. En dan hebben we ook nog eens heerlijk gegeten. Wij komen terug.
ton238 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het luxe driegangenmenu genomen van 34,50. Hoofd- en nagerecht waren goed, lekkere baklava.
Het hoofdgerecht viel erg tegen: het vlees was droog en wei ik gekruid. Er zaten vrijwel geen bijgerechten bij. Voor dat geld was het teleurstellend, ik ben bi Griekse restaurants beter gewend.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijke schotel met de mykosspecial.
Quinten P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Super vriendelijk en persoonlijk geholpen. Heerlijk gegeten met zijn tweetjes. Romantisch ingericht met kaarsjes op tafel.
Rosanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Afgelopen week bij Mylos gegeten. Heerlijk eten, persoonlijke aandacht voor ons en de kinderen. Een gastvrij restaurant, waar een goede sfeer hangt en je de echte Griekse keuken kunt proeven.
HENK A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
we werden erg hartelijk ontvangen , en kregen goede uitleg bij ons eten, het was lekker en hoefde niet lang te wachten tussen de gangen.
Anne-Lucy T.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten. Het eten werd niet heel snel achter elkaar gebracht, er was tijd tussen de gerechten heel prettig. De sfeer was goed, konden rustig met elkaar praten. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Originele kaart. Geen doorsnee Grieks restaurant. Heerlijke zelfgemaakte baklava. We komen zeker nog eens terug.