Mykonos

Voordelig
Erg kort
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mykonos in Zutphen is echt mijn lievelings restaurant! Zeer goede, vriendelijke bediening en altijd onwijs snelle service! Het eten is elke keer weer geweldig en de kwaliteit is zelfs met drukte nog steeds perfect! Zeker een aanrader voor iedereen die een avondje Griekenland dicht bij huis wilt!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
David is echt een geweldige gastheer,. Verder een Top restaurant. Iedere keer weer is het hier een ware beleving om te eten!
Anniek L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten echt een aanrader! Voor iedereen is er wel wat te eten van veel vlees tot vegetarisch! Bij veel van hun gerechten past de nemea wijn perfect! De dames en heren van de bediening zijn echte toppers met een hart voor de zaak. Op alle vlakken dus een echt top restaurant!
Romy K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Een prima prijs/kwaliteit verhouding en een gezellige sfeer! Zelfs met het afhalen van eten gaat er geen kwaliteit verloren!
Adri T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Tijdens onze weekeindjes-weg gaan we altijd uit eten. Bijna altijd zit daar een bezoek aan de lokale Griek bij. Zo ook dit keer.
Om drie uur liepen we even binnen om voor de zekerheid te reserveren. Dat was maar goed ook, want het restaurant zit in de weekeinden nokvol.
Eten was prima in orde. De literfles retsina lieten we ons goed smaken. Karaf water erbij was geen probleem.
De temperatuur liep behoorlijk op in de loop van de avond, omdat het zo druk was. Voor mij iets te druk van het goede. De bediening liep evenwel gestroomlijnd.
Een verbeterpuntje: aan het begin van de avond vroeg men of we wat stokbrood met kruidenboter wilden. Nou, dat vonden we zeer attent. Een mooie binnenkomer! Achteraf bleek, dat hier €3,75 voor gevraagd wordt. Als je iets aanbiedt moet uit je vraagstelling wel duidelijk zijn dat iets betaald moet worden en dient niet de indruk gewekt te worden dat het van het huis is. Het smaakte overigens prima bij de twee ouzo's die wel van het huis waren.
Kortom, een Griek als vele andere, goed restaurant.
Ruud3010 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer eens Grieks gegeten, dit keer bij Mykonos in Zutphen. Eten was voortreffelijk en alles was mogelijk, voor vegetariërs was alles te combineren tot een hoofdgerecht. Porties ruim voldoende. Het was TOP, ga er zeker vaker naar toe.
Veraenpeter .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Onze vaste Griek!
Deze keer de Griekse tafel genomen. Dat is met allemaal verschillende hapjes. Erg lekker! Het vlees was weer lekker mals. Je krijgt ruim voldoende en de prijzen zijn erg schappelijk. Na al die jaren nog steeds een topper. En ook de service is nog even vriendelijk en vlot. Ik kijk alweer uit naar ons volgende bezoekje!
Jilly8 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bij vrienden op bezoek hadden ze voor Mykonos gekozen ! Leuke sfeer en vriendelijke mensen in en druk [bijna vol] restaurant.
Onze eten was heerlijke geruid en grote porties.
Wij zat lekker buiten koffie te drinken en kwam thuis per trein[heel handig Mykonos ligt tegenover het Station]

Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gisterenavond weer eens heerlijk Grieks gegeten. Het was als vanouds gezellig, lekker en wat een enorm hartelijke bediening hebben ze hier toch. Echt een aanrader. We hadden geen voorgerecht maar de schotel voor 2 personen genomen. Meer dan genoeg. Als nagerecht een ijsje naar onze eigen smaak. Ook dat kan hier allemaal. En
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Met z'n drieen op het terras van Mykonos gegeten. We werden meteen vlot geholpen. Eerst wat gedronken, toen de maaltijd besteld; twee van ons een schotel Onassis, een van ons een vegetarische optie. Meteen een ouzo van het huis aangeboden gekregen; lekker! We werden telkens snel en vriendelijk geholpen.

Het eten was écht heel erg goed. Zeer ruime porties, zeker voor de prijs. Het vlees is goed gekruid en lekker mals. Maar toch zit de ster hier vooral in de details; hele lekkere dressing over de salade, echte griekse feta en olijven, heerlijke tzatziki. Daarnaast vertelde mijn tafelgenote dat haar vegetarische maaltijd echt erg lekker was, wat in restaurants waar de focus op het vlees ligt, nog wel eens anders is!

Al met al een hele goede Griek, waar wij zeker nog eens terug komen.
Kimhgt .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Heerlijk restaurant met erg vriendelijk personeel.
Het eten is prima. De porties zijn meer als voldoende aan hoeveelheid. Mocht er toch wat mis zijn word dit gelijk voor je opgelost zonder mokken of lelijke gezichten.

Al meerdere malen gegeten en we blijven terug komen.

Miks M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Gisteren voor het eerst gegeten hier. Ontzettend goed! Flinke porties en heerlijk gekruid. We hadden vooraf de Kalamaria en een mix van koude en warme voorafjes. Eigenlijk zaten we toen al vol. Als hoofdgerecht hadden we de Souflaki en de Gyros na een paar happen waren we verzadigd, het was immers zo ontzettend veel. Gevraagd of we het mee konden nemen en dat was uiteraard geen probleem. Vanavond eten wij dus opnieuw Gyros en ik kijk er nu al naar uit! Kom hier zeker vaker terug
Jan-willemhoorn .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Hier gegeten met mijn vriendin. Was eerste keer bij deze Grieks. Maar zeer goed bevallen! Mals vlees, heerlijke tzatziki Echt een aanrader! En de prijzen valln ook erg mee. Zeker een bezoekje waard!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Tijdens een korte vakantie hebben wij hier Grieks gegeten. Wat een hartelijke en vrolijke ontvangst en bediening! Het eten was lekker kruidig en het driegangenmenu was prima en betaalbaar. Als wij hier in de buurt zouden wonen, zou Mykonos zeker ons vaste Griekse restaurant worden!
Veraenpeter .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na lange tijd weer eens bij Mykonos gegeten. We werden vlot en vriendelijk geholpen door de bediening, ondanks dat het een drukke avond was. Vlees was lekker gekruid en lekker mals. als nagerecht hadden we grand dessert voor 2 personen. dit was echt overheerlijk! Als vannouds top bij Mykonos! houden zo!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Na lange tijd weer eens bij Mykonos gegeten met familie. Hadden vooraf gereserveerd met vijf personen en voorkeur uitgesproken om bij raam te zitten. Laatste verzoek werd keurig ingewilligd. Jammer was wel dat vijfde persoon op kop van vierpersoons tafel werd gezet. Allemaal het menu besteld, waarbij de gehaktballetjes als vooraf het meest werd gekozen en daarnaast de spinazie met kaas in bladerdeeg. Qua hoeveelheid bleken de gehaktballetjes aangepast...betere hoeveelheid dan grote hoeveelheid van voorheen. Gerecht was lekker, maar aan zoute kant. Dit was ook het geval bij de Hermes schotel die de meesten als hoofdgerecht kozen. Na werd door de meesten koffie genomen. Zaak was weer helemaal vol...maar in keuken lieten ze het dit keer dus wat afweten t.o.v. eerdere bezoeken. Vandaar lagere waardering dan mij vorige.
Xuan N.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Na een lange tijd weer een keer Grieks eten. Heerlijk!!
Vooraf een mix van warme en koude gerechten. Lekker!
Ik had een lamsbout (helaas zonder de bout, maar wel lekker zacht) en mijn vriend mix grill. Gyros was echt heel lekker! Daarvoor zou ik nog wel eens terug willen gaan!
Bediening was vlot. Jammer genoeg zat ik zo'n 5 minuten naar de billen van de bediening te staren omdat hij met een gast stond te praten. Moet ook gebeuren, maar niet heel fijn tijdens het eten.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
In de herfstvakantie zijn we hier geweest met vier personen. We hebben goed gegeten, vooral de tzaziki was erg goed. We hadden allemaal mixed grill menu, het vlees was goed en lekker. Het personeel was ook vriendelijk en vlotte bediening. Het enige wat wat minder was aan dit bezoek was het krappe tafeltje. Maar voor de rest een aanrader.
Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Voor ons bezoek (familiereünie, 6 personen) gezocht naar een Grieks restaurant in Zutphen, en dit is de enige! De goede beschrijvingen op Iens hebben ons niet teleurgesteld, zonder uitzondering heeft iedereen ervan genoten! Ieder maakte een eigen keuze, zodat eigenlijk van de hele kaart wel iets op tafel is gekomen. Goede kwaliteit vlees, heerlijke salades, lekkere toetsjes, het was geweldig! Ouzo van het huis en prima bediening, helemaal TOP!
DM5 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wow! Het eten is echt ontzettend lekker bij Mykonos. Afgelopen zaterdag hier voor de 2e keer wezen eten en alles is zo goed. Wij hadden het 3 gangen menu en het een nog lekkerder dan het ander. Het leuke van dit menu is dat je vanalles krijgt en daardoor ook een goed beeld van de keuken en de kwaliteit van het eten. Wij vonden zelf dat het enige minpuntje is dat het erg veel eten is, maar pluspunt is zeker dat ze vroegen of we de restjes mee wilde nemen.
De services was echt ontzettend goed! Er wordt goed meegedacht (ik vond het tafeltje eerst niet zo prettig ivm claustrofobie, maar hier werd heel goed mee omgegaan) en het personeel is heel erg vriendelijk. Echt een 10 waard!
Het decor is typisch een grieks restaurant, maar niet overweldigend. Alles ziet er netjes en verzorgd uit en de ambiance is erg prettig.
Wij gaan voortaan alleen nog bij dit Grieks restaurant eten; echt een aanrader!